
Валик, оставь тему, пожалуйста. Исключительно с целью разгрузить другие ветки от офф-топа.Люди,
отцепились бы вы от АВК
Для метания *на вентилятор* есть десятки других ресурсов
я тоже долго не мог разобраться почему на ВК так не любят конфет донецких производителей .http://www.avk.ua/ru/catalog/ukraine/sh ... /page-all/Ваша работа настолько "заметна", что без самопиара на VK, ни в жизни бы не догадался, о существовании какой-либо подобной организации
А какие результаты вы бы хотели видеть от нашей работы?Ваша работа настолько "заметна", что без самопиара на VK, ни в жизни бы не догадался, о существовании какой-либо подобной организации
обалденные конфеты. Преимущественно их и можно есть.я тоже долго не мог разобраться почему на ВК так не любят конфет донецких производителей .http://www.avk.ua/ru/catalog/ukraine/sh ... /page-all/
а вот это голубчик уже политика, (шлепает по попке до самых криков ай-ай-ай)offtop:обалденные конфеты. Преимущественно их и можно есть.я тоже долго не мог разобраться почему на ВК так не любят конфет донецких производителей .http://www.avk.ua/ru/catalog/ukraine/sh ... /page-all/
порошенко только украшать свою фабрику умеет.
Но среди них тоже есть пару удачных марок.
З часу моєї роботи в Асоціації, київська влада нічого не виділила на велоінфраструктуру Києва. Я слідкую за міським та державним бюджетом. Ви можете навести тут приклади того, на що ви думаєте, були виділені гроші, і я скажу вам, чи це правда, і спробую підтвердити посиланнями.Ірино, як би вам поступали хоча б крихти від розпилу бабла з міського бюджете на велодоріжки і всіляку подібну ініціативну муть, ви були б дуже небідною людиною. Я не стібаюся. Багато подібних ідей дозволяють збагачуватися незаконно і не тим людям. Хвать цьому сприяти )у нас немає бабла
Имxо, трасса Архимеда - самая оптимальная.Але цікаво уже зараз почути ваші думки, якою має бути веломаршрут на Трухановому.
"Зачатки" уже есть, многие велокиевляне укажут вам на Здолбуновскую, Днепровскую набережную и Бажана.Если будут хотя бы какие-то зачатки структуры велодорожек в Киеве, я вам лично скажу спасибо и размещу у себя на сайте ссылку на вас.
P.S. Дороги, велодороги - это хорошо. Главное, что-бы не получилось как всегда: http://smotri.te.ua/266059
Я не знаю, хто і скільки виділяв, але 1 лям на 17 маршрутів - така ж цифра зі стелі, які і ті, що я чув. Були іншого порядку. Знаю точно, що дорога на місцевості одніє кнопкою "create" не створюються, на місцевості їх точно будують фізично ) Зняття грунту, пісок, гравійна подушка, сякий-такий асфальт, матеріали, техніка, робітники...цифри непогані мають вийти (по одному тільки проектуванню 5 доріжок - невелика і далеко не сама затратна частина - можете бачити), звісно в наших реаліях по традиції додатково завищені в рази, а в процесі ще шмат випаровується на штучних підрядчиків і всіялку лабуду. Але хто фінансує, чия стаття - не настільки важливо, "Київавтодор" (для прикладу як той, хто можливо був залучений) теж живе на наші з вами податки. І інших також. Принаймні, я їх точно сплачую, точніше з мене здирають, бо сам я проти. Саме тому маю право цікавитися, куди ж пішло бабло, за рахунок якого теоретично мало б "покращуватися життя вже сьогодні"(с) і бажано не тільки на папері.З часу моєї роботи в Асоціації, київська влада нічого не виділила на велоінфраструктуру Києва. Я слідкую за міським та державним бюджетом. Ви можете навести тут приклади того, на що ви думаєте, були виділені гроші, і я скажу вам, чи це правда, і спробую підтвердити посиланнями.
Розповіді про "виділення 1 мільйону на 17 веломаршрутів", про які ви могли чути - це інформація від міської влади для ЗМІ, але вони нічого не виділили і не зробили.
...
Минулого тижня з нами зв"язалася проектна фірма "Білтек", яка виграла тендер на проектування 5 велодоріжок ще минулого року, і повідомила, що у квітні цього року їм перерахували 968 тисяч гривень на проектування 5 веломаршрутів: Троєщина, Бровари, Труханівський, Вишгород, Борщагівка.
Нет уж пельменьчик - это конфеты.а вот это голубчик уже политика,
+1Головна порада - перед тим, як робити щось важливе (на вашу поки що думку), проводьте широке опитування (може щось забавне виявитися, правда) і цікавьтесь ставленням тих, для кого воно типу створюється, а не з бухти-барахти закидувати в КМДА чи ще куди ідеї про велодоріжки в нікуди і парковки, з яких обмотаний ланцюгами байк уїде без хазяїна за 2-3 хвилини.
Бо виходить пустий піар комусь там і абсолютне нерозуміння з боку велосипедистів. Якщо говорити не тільки про людей з партквитком. Ага?
Разумный вопрос, и застал меня врасплох. Такой схемы нет, но я могу описать ее на пальцах. Подумаю над тем, как сделать ее визуально.anna_kaisa
Здравствуйте.
Можно ли где то посмотреть схему велодорожек Киева, существующих, строящихся и планируемых?
Спасибо.
П.С.Кроме этого ничего больше не нашел http://nefti.net.ua/articleimages/942257556739663.jpg
Ця програма на 17 веломаршрутів затверджена Київрадою, тут написано, скільки грошей має на що бути виділено.Може ви знаєтете, яка саме організація займалася фінансуванням, то поділітся думками. Мені цікаво.
Вказані маршрути і ситуації на них хай коментують велосипедисти, які найчастіше там рухаються, до пріоритетних для мене для пересування містом вони не належать. Де будувати велодоріжки в центральній частині міста (з усіма заїздами, виїздами, поворотами, тротуарами і парковками на залишках газонів) - я відверто хз. Навчився виживати на дорогах.
Але цікаво уже зараз почути ваші думки, якою має бути веломаршрут на Трухановому.
аналогичная история с трухановым — ЗАЧЕМ?!?!?!?а объясните в чем сила броварской велодорожки? в том, что там не надо ничего делать
Подозреваю, что это будет реализовано по принципу "к тому времени кто-нибудь из нас троих - эмир, ишак либо я - умрет."- проект пилотной велоинфраструктуры на Позняках "Старт" - это проект, разработанный АВК, принятый горадминистрацией в Стратегию развития Киева до 2025 года.
Еще проектирует... но ведь согласно заметке у вас на сайте, она должна была уже сдать работы еще полгода назад...Проектує перші п"ять веломаршрутів (Бровари, Труханів, Вишгород, Борщагівка, Троєщина) - проектна фірма...
Ну да, нарисуют белую полосу в метре от бровки и все отчитаются о выполнении... сори, крик души...Будувати ці веломаршрути буде, очевидно, "Київавтодор", замовником робіт є "Київдорсервіс".
Вот он, явный пример того, как превратить уличное движение в жопу, вы хоть думали о последствиях если, упаси боже, эти рекомендации примут?Задля вирішення цих проблем Асоціація пропонує виділити крайні праві смуги тільки для паркування машин, зупинок громадського транспорту та велодоріжки.Таким чином вдасться вирішити проблему заторів перед звуженнями, які є одними з найбільших генераторів заторів навіть на вулицях з великою кількістю смуг. Також пропозиції Асоціації вирішують питання паркування авто.
Повернутись до “Архів старих тем”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 18 гостей