ссылка не работает!
Это - к дядьке Ы. Его сайт.
Ну вот тебе пример ответа (оригинал на бланке хранится у меня, пунктуация сохранена):
КМДА
ГУ транспорту, зв"язку та інформатизації
вих. 045-2467/1 від 26.11.04
Александрову Д.О.
Это - я, если кто не понял.
Ваше звернення стосовно розвитку велосипедної інфраструктури в м. Києві розглянуто в Головному управлінні транспорту, зв"язку та інформатизації спільно з фахівцями Комунальної корпорації "Київавтодор", КП "Київдорсервіс", і УДАІ ГУ МВС України в м. Києві.
Видишь, как ответственно там подходят к делу?
Більшість міських доріг, які за часом побудовані в минулому сторіччі, не мають можливості для розміщення велосипедних доріжок в зоні між проїздною частиною та тротуаром. влаштування велосипедних доріжок сьогодні можливе лише за рахунок виділення велосипедних смуг по краю проїздної частини лініями розмітки, або на тротуарах.
Ты прикинь, какая умная мысль! Сам бы я нипочем не додумался до такого!
При забудові Русанівського житлового масиву на бульв. Давидова було влаштовано велодоріжки з смугами зелених насаджень (смугами безпеки), але використовуються вони здебільшого як пішоходний тротуар.
Знаков "велосипедная дорожка" на Русановке нет.
З метою реалізації впровадження велосипедної інфраструктури планується розглянути питання щодо можливості влаштування на вулицях з найбільш інтенсивними транспортними і пішохідними потоками м. Києва відокремлених велосипедних доріжок та місць для паркування велосипедів, згідно діючих нормативів.
Слог, слог каков! "Кто на ком стоял? Потрудитесь выражать свои мысли яснее." (с) М. Булгаков
Створення велосипедної інфраструктури в місті дозволить безпечно пересуватись велосипедистам по місту та мати зручні та облаштовані місця для паркування велосипедів.
в.о. начальника І. Шпильовий.
Еще одно соображение повышенной мудрости.
Понял, какая судьба постигнет твои сочинения?
[/quote]