
Якщо навіть Time ставить такі питання:
http://news.ntv.ru/122926/video/
Нова соціальна ініціатива Біржі соціальної реклами
Відтепер для створення успішних соціальних кампаній ви можете отримати безкоштовну консультацію спеціаліста з маркетингових комунікацій.
Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) повідомляє про старт нової ініціативи у рамках проекту «Біржа соціальної реклами». Відтепер усі потенційні замовники соціальної реклами на Біржі від ВРК, а також усі, хто реалізує соціальні рекламні проекти власними силами, можуть отримати безкоштовну консультацію зі стратегії комунікації для своїх кампаній.
Консультацію надає Олександр Горлов, Член Правління ВРК, який курує в коаліції питання соціальної реклами, засновник агенції інтегрованих комунікацій TABASCO і BTL-агенції FULL CONTACT.
Мета даної ініціативи - допомогти замовникам соціальної реклами сформувати чітку стратегію їхньої кампанії і грамотно поставити завдання для рекламної агенції. Під час консультації замовник зможе отримати професійні відповіді на наступні питання: як визначити ключове повідомлення кампанії, як окреслити її цільову аудиторію і обрати оптимальний канал комунікації, як виміряти ефективність соціальної кампанії, обрати рекламну агенцію для співробітництва, а також відповіді на низку інших питань зі стратегії комунікації соціальних кампаній.
Для того, щоби отримати консультацію Олександра Горлова, треба відправити заявку на електронну адресу координатора проекту Тетяни Денисюк Tatiana.Denisyuk@tabasco.com.ua" target="_blank" target="_blank.
Нагадаємо, що Біржа соціальної реклами розміщена на сайті Всеукраїнської рекламної коаліції http://www.adcoalition.org.ua/rus/charity.php" target="_blank.
Тут ви можете розмістити заявку на безкоштовну консультацію Олександра Горлова, заповнити бриф для рекламних агенцій, переглянути пропозиції зі створення соціальної реклами і приклади вже реалізованих кампаній.
Біржа соціальної реклами функціонує як відкрита електронний майданчик для розміщення заявок і проведення тендерів на створення соціальних кампаній. Завдання Біржі - сприяти розвитку соціальної реклами в Україні.
Джерело: Всеукраїнська рекламна коаліція
ждём что отпишет Net Scorpion по поводу решения *социалки*реалізації.
По-друге, хотілось би знати на якому етапі, наразі, пербуває розвиток данного питання. .
Ну тоді чекаємо ...ждём что отпишет Net Scorpion по поводу решения *социалки*По-друге, хотілось би знати на якому етапі, наразі, пербуває розвиток данного питання. .
Конкурс вже об*явленоПо-третє, є ідея реалізувати данний проект за допомогою іноземних коштів. Як випускник програми FSA U-Grad '00/01, в 2004 році я отримав 5000уе на реалізацію соціального проекту. Зараз, правда, мова іде про інші суми - IREX (нажаль, тут вже минув дедлайн). Ще подібні гранти надавали і American Councils, але в них я подібної інфиормації на сайті не знайшов - треба буде дізнатись особисто, можливо, ми ще встигнемо. Теоретично, даний проект можна буде реалізовувати щорічно, або взагалі протягом "сезонних" місяців і відповідно залучити всі можливі ресурси. Тоді можна буде і подати запит.
I. Program Overview
The 2008 ECA Alumni Small Grants Program (ASGP) is designed to support the professional development of U.S. Department of State, Bureau of Educational and Cultural Affairs (ECA) alumni and promote community development in alumni’s countries. Alumni may apply for a grant of up to $3,000 to conduct a community development or professional development project. The project time period is ten months.
Eligible alumni – The ASGP is open to alumni of the following ECA-sponsored programs:
• Edmund S. Muskie Graduate Fellowship Program (Muskie)
• Eurasian Undergraduate Exchange Program (UGRAD) (formerly known as the FREEDOM Support Act Undergraduate Program) (я)
Possible project ideas include:
• Initiating a public or community service program;
• Launching a pilot program at an NGO or academic institution;
• Organizing training programs or conferences for professional colleagues and/or other alumni;
• Funding travel of US colleagues to eligible Eurasian countries for conferences, training programs and professional collaboration;
• Development and publication of curricula, textbooks, or related reference or educational materials; (трохи не те, але ідея прикольна)
• Publication of public information pamphlets or brochures; (те саме) and
• Conducting any other projects judged by the selection committee and/or ECA to be in the interest of program goals.
The maximum grant amount awarded for any project is $3,000. Alumni are welcome to collaborate with other ECA alumni (including eligible alumni from other countries) to submit joint projects. The maximum grant award is $3,000, regardless of the number of alumni collaborators.
Please note that budgets are scrutinized carefully. Projects will be given preference that have low budgets, include cost-share and make good use of limited resources.
Please note that the purchase of computer hardware or office equipment (printers, photocopiers, fax machines, etc.) is prohibited. Additionally, funds from the grant cannot be used explicitly for the creation of organizational or personal web sites. ECA alumni are encouraged to work through the Internet Access and Training Program (IATP) to accomplish these goals. Lastly, grant funds may not be used to provide honorarium to ECA alumni, including the grant recipient.
Eligible alumni must complete their small grant activities within Eurasia (Eurasia is defined as Armenia, Azerbaijan, Georgia, Kazakhstan, Kyrgyz Republic, Moldova, Russia, Tajikistan, Turkmenistan, and Ukraine).
Only one application per deadline (10 марта 2008) for any individual alumnus/alumna will be considered. Applicants must have successfully completed all previously awarded small grants.
VI. Timeline
• Application Deadline: March 10, 2008
• Grant Award Recipients Announced: May 1, 2008
• Grant Period: May 1, 2008 – March 1, 2009
• Project Completion Deadline: March 1, 2009
• Final Report & Expense Report Due: April 1, 2009
Повернутись до “Архів старих тем”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 11 гостей