Як відчувається різниця між 26х1.9 та 26х1.5?

Аватар користувача
Tojama Tokanawa
* * * * *
Повідомлень:1234
З нами з:25.5.06 16:49
Стать:чол
Звідки:Киев, Теремки
Контактна інформація:

Повідомлення Tojama Tokanawa » 10.5.07 11:34

Слово "гибрид" все многозначительно не заметили. Понятно... гибрид - тоже роскошь... буду знать.
Я и не знал, что гибрид - роскошь... Уже второй год езжу :) И не только по асфальту. Правда, резина у меня Maxxis WormDrive 700х42
Пока на горный пересаживаться не собираюсь.

Кстати, далеко не на всех гибридах амортизированная подседелка. У меня - обычная.
"Образования у меня никакого, то есть, высшее техническое" (М. Жванецкий)

Аватар користувача
Radomyr
* * *
Повідомлень:200
З нами з:21.10.06 22:29
Стать:чол
Звідки:Київ, Троєщина

Повідомлення Radomyr » 10.5.07 16:35

Мені чомусь здається, що різниця між МТВ та гібридами не досить суттєва.
Я в магазині намагався роздивитись різницю між моїм BerGaMont Hype pro та гібридом цієї ж марки, які стояли поруч.
Мої особисті враження: різницю я побачив тільки в тому, що на гібриді встановлено колеса 28” (відповідно і рама, і вилка під 28”) та сідло з пружиною, а вага (зважував в руках), наівсне обладнання – однакове.
Будучи власником тільки МТВ (вага бази 13.7кг, рама 56см), захотілося в найдешевший спосіб хоч якось його адаптувати до швидшої та легшої їзди по асфальту.
Тому я думаю, що якщо зняти по максимуму з нього все зайве – крила, тримач під пляшку, насос, замок, сумку з ключами з рами та встановити, наприклад, гуму Maxxis Detonator 26x1,0 (замість Maxxis Wormdrive 26x1,9), опустити руль, то можна буде досягнути певного ефекту і наблизитися як не до шосейників)))), так до гібридів.
Зображення

Аватар користувача
Tojama Tokanawa
* * * * *
Повідомлень:1234
З нами з:25.5.06 16:49
Стать:чол
Звідки:Киев, Теремки
Контактна інформація:

Повідомлення Tojama Tokanawa » 10.5.07 19:28

Мені чомусь здається, що різниця між МТВ та гібридами не досить суттєва.
Я в магазині намагався роздивитись різницю між моїм BerGaMont Hype pro та гібридом цієї ж марки, які стояли поруч.
Мої особисті враження: різницю я побачив тільки в тому, що на гібриді встановлено колеса 28” (відповідно і рама, і вилка під 28”) та сідло з пружиною, а вага (зважував в руках), наівсне обладнання – однакове...
Правильно. Только диаметром колёс и отличаются. И шириной покрышек. Что отрицательно сказывается на проходимости, но положительно - на накате по асфальту.
А седло с пружиной можно и на МТБ поставить (а при желании, и на шоссейнег :) - я одного такого кадра знаю - влепил на "Старт-Шоссе" седло от "Украины" :) )
"Образования у меня никакого, то есть, высшее техническое" (М. Жванецкий)

Аватар користувача
Morpher
* *
Повідомлень:126
З нами з:20.4.06 21:07
Стать:чол

Повідомлення Morpher » 10.5.07 19:46

Только овердрайв не самый лучший выбор (и это не совсем слик)
А чем плох овердрайв?

Аватар користувача
Masud
* * * * *
Повідомлень:1883
З нами з:25.5.05 21:34
Стать:чол
Звідки:Киев, Западный берег

Повідомлення Masud » 10.5.07 20:04

собсно я ездил на овердрайве, ничем он для своего класса не плох. но просто со временем пришел к тому что надо все таки ездить на довольно злой резине - чувствуешь себя уверенней.
Я всегда говорю, что если человек активно катается на велосипеде, значит у него есть хотя бы одна извилина и он уже никогда не будет инфантильной амёбой.
Трям

Аватар користувача
Radomyr
* * *
Повідомлень:200
З нами з:21.10.06 22:29
Стать:чол
Звідки:Київ, Троєщина

Повідомлення Radomyr » 29.5.07 21:38

Щоб поганяти по асфальту на МТВ з найменшими втратами замінив Maxxis Wormdrive 26x1.9 на Maxxis Detonator 26x1.25 і камери ultralight.
Напхав повітря під зав"язку і...
Просто бомба!!! Накат суттєво збільшився, легше крутиться.
Накатаюсь по асфальту і знову перейду на 26х1.9
Зображення

Аватар користувача
Radomyr
* * *
Повідомлень:200
З нами з:21.10.06 22:29
Стать:чол
Звідки:Київ, Троєщина

Повідомлення Radomyr » 30.5.07 05:50

Щоб поганяти по асфальту на МТВ з найменшими втратами ........ Maxxis Detonator 26x1.25 і камери ultralight.
А где покупал??? Особенно покрышки??
Знайшов у наявності тільки на АвтоМотоВело, бул. Верховної Ради, 34. ціна: 62 грн покришка + 12 грн за камеру 26х1.5 (кажуть в усіх магазинах, що камери 26х1.25 не буває)

Аватар користувача
Парасолька
* * * *
Повідомлень:841
З нами з:18.6.04 20:18
Стать:чол
Звідки:Київ, Борщагівка

Повідомлення Парасолька » 30.5.07 08:42

Знайшов у наявності тільки на АвтоМотоВело, бул. Верховної Ради, 34. ціна: 62 грн покришка + 12 грн за камеру 26х1.5 (кажуть в усіх магазинах, що камери 26х1.25 не буває)
На прошлой неделе сам видел в ЭкстремСтайле на Подоле камеры 1,0 - 1,5. Если не ошибаюсь - 16 грн. кучка, а в кучке 1 штучка...

Аватар користувача
aRoma
* * * *
Повідомлень:780
З нами з:30.3.04 15:02
Стать:чол
Звідки:Киев, Борщаговка

Повідомлення aRoma » 30.5.07 10:49

Все таки гибриды как то не прижились в нашем регионе. И одна из главных причин (по моему скромному мнению)- недостаточное количество комплектующих для них. Рынок не настолько массовый как для 26" МТБ, Как говорит мой друг владелец гибрида, намного тяжелее найти хорошую вилку, проблемно даже найти более злую покрышку, не говоря уже о том, что есть серьезные ограничения по ширине в вилках и между перьями рамы. А выигрыш на шоссе по сравнению с МТБ на сликах - мизерный, если вообще существует.
Та и о чем мы вообще спорим. Вот раскрутит Гари Фишер свою линейку 29ers и мы вообще забудем о различиях между классическим МТБ и гибридом. (ну это конечно мои фантазии)
Индивидуальный пошив велосипедной и туристической одежды: www.roket.com.ua

Аватар користувача
Radomyr
* * *
Повідомлень:200
З нами з:21.10.06 22:29
Стать:чол
Звідки:Київ, Троєщина

Повідомлення Radomyr » 30.5.07 22:02

Провів сьогодні тест-драйв гуми Maxxis Detonator 26x1.25
Перші враження:
Вел став набагато твердіше йти (порівняно із 26х1.9)
- На сухому асфальті само собою все чудово (накат-супер);
- Потім з"їхав з асфальту на ПДН і по накатаним грунтово-піщаним дорогам теж без проблем поганяв. Єдине, що коли на швидкості налітаєш на ненакатаний пісок, то колеса ведуть себе непередбачувано - "в"їдаються, спливають" та ін.;
- По дорозі додому потрапив під дощ - на мокрому асфальті гума не втрачає нормального зчеплення з дорогою, при не досить різкому гальмуванні не пливе.
Висновок(мої враження): це достатньо нормальний продукт, який дозволить отримати задоволення від швидкої їзди по асфальту і не розгубитися на твердому грунті, але на бездоріжжі суттєво відстає від напівсліків та шипованої гуми.
Зображення

Аватар користувача
KoolKat
* * * *
Повідомлень:802
З нами з:17.7.06 11:38
Стать:чол
Звідки:Киев

Повідомлення KoolKat » 31.5.07 00:44

Вот раскрутит Гари Фишер ...
У этого кадра такие прикольные ромбовидные очечки, де такие купить походу?

Аватар користувача
Ganzilla
* * * *
Повідомлень:652
З нами з:14.2.03 00:41
Стать:чол
Звідки:Киев (Борщаговка)

Повідомлення Ganzilla » 31.5.07 09:34

Вы вспомните, у кого какой был первый "взрослый" вел -- горный, грибрид или шоссейник.
У меня первым был достаточно тяжелый двухподвес. И от горного теперь не могу отказаться, потому что посадка другая. Даже на гибриде некомфортно себя чувствую. Покупать и "перепривыкать" пока желания нет.
Еще в 2003 у Валика еле выпросил Michelin WG City 26"x1.25. И одел на 20-килограммовый двухподвес. По асфальту уже тогда спокойно катил с крейсерской 27-35 км/час.
Что я получил? Я получил комфорт от двухподвеса, пусть и сомнительного качества, плюс скорость.
Пересев на хардтейл, пришлось реже использовать слики, так как после 100км покатушек ныл позвоночник!
Единственным выходом вижу только приобретение амморт. подседелки.
=^..^=

urbik
*********
Повідомлень:2458
З нами з:3.11.03 12:37
Стать:чол
Звідки:Киев, Новобеличи

Повідомлення urbik » 31.5.07 10:44

Вы вспомните,
Антон, а вспомни, как мы зимой в лес ездили, я на 1.5 а ты на 2+
эх, было время...
Зображення

Аватар користувача
Ganzilla
* * * *
Повідомлень:652
З нами з:14.2.03 00:41
Стать:чол
Звідки:Киев (Борщаговка)

Повідомлення Ganzilla » 31.5.07 20:06

Вы вспомните,
Антон, а вспомни, как мы зимой в лес ездили, я на 1.5 а ты на 2+
эх, было время...
Ооо... Я помню эту поездку на Рождество.
Долго прозревал, когда я на самопально шипованных приспущеных колесах буксовал в снегу, а ты ехал... :duma:
Зато на льду чувствовал себя уверенней, чем даже на асфальте. :anti:
:)
=^..^=

Аватар користувача
pogart
* * *
Повідомлень:493
З нами з:11.4.06 14:25
Стать:чол
Звідки:Reutlingen, Deutschland

Повідомлення pogart » 1.6.07 22:41

Блін, а я свій Спеш Хардрок Спорт не уявляю на сліках. Хвасон не тоть. :-D Але з тобою, Радомир, кальосамі нє прочь, махнуццо у якості експеримента. ;-) Щодо грунтів цікаво буде поспостерігати за поведінкою.

А 29" - це дійсно цікаво... Ще і з моєю максимальною рамою.

Аватар користувача
Radomyr
* * *
Повідомлень:200
З нами з:21.10.06 22:29
Стать:чол
Звідки:Київ, Троєщина

Повідомлення Radomyr » 2.6.07 13:43

Продовження тест-драйву сліків Maxxis Detonator 26x1.25 на камерах ultralights в умовах, наближених до екстремальних.

Сьогодні вранці їздили на Десну через ПДН.
Вночі був дощ, тому калюжа на калюжі.
Я аж сам здивувався - ніяких проблем не було!!!
Колеса пробуксовують, тільки як їдеш під круті горби із мокрим грунтом.
А по прямій - через ями, траву, заглибини з водою - нормально.
Зображення


Повернутись до “Архів старих тем”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 16 гостей