Куда катится велоиндустрия

Змінюється світ, змінюємося ми, змінюються наші велосипеи і тільки ДЕМОКРАТІЇ на Велокиєві не було та не буде.
Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1061
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 7.9.19 09:58

Якось в цій темі вже і незручно говорити, що сьогодні став власником міського велосипеда Diamant Arapaho з планетарною семи швидкісною втулкою.
Да на здоровье. В этой теме нет принципиальных противников планетарок. Зато есть принципиальные противники перекидок :crazy:

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 382
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 7.9.19 12:04

Принципиальный противник перекидок на дорогах общего пользования и умеренной пересеченки.

На треках пускай остаются, среди любителей подрочить на лишние граммы на раме или пару секунд на финише, в ущерб всему остальному.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1422
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 7.9.19 13:05

Принципиальный противник перекидок на дорогах общего пользования и умеренной пересеченки.

На треках пускай остаются, среди любителей подрочить на лишние граммы на раме или пару секунд на финише, в ущерб всему остальному.
То що? Коли мітинги із зазначеними вище вимогами почнете збирати? Під мерією, чи відразу під штабом Шимано в Осаці? :D

Ну і якщо все так мегакласно, то чого ж ви відмовились від пропозиції показати всю крутість планетарки на ґрунті та рельєфі лісу Голосухи а потім від пропозиції по асфальту міста з рельєфом?
Це риторичне питання, якщо що...)
Зображення

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 382
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 7.9.19 13:32

Ну і якщо все так мегакласно, то чого ж ви відмовились від пропозиції показати всю крутість планетарки на ґрунті та рельєфі лісу Голосухи а потім від пропозиції по асфальту міста з рельєфом?
Це риторичне питання, якщо що...)
90% велосипедов продаются под цели:
1. Кардио
2. Жиросжигание
3. Доехать с точки А в точку Б (не на время)
4. Неспешно покататься по парку пересеченке просто в удовольствие

Скажи мне, по какому пункту здесь планетарка проигрывает или должна доказывать свою крутость ?
день як рiк (с)

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1422
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 7.9.19 13:53

Стапе) Що за роздвоєння? Чи знову спроба відпетляти? То ви вже визначніться)
Ви ж самі вище і сказали
На треках пускай остаются, среди любителей подрочить на лишние граммы на раме или пару секунд на финише, в ущерб всему остальному
Якщо справа в цьому, то чому досі всі профіки і аматори шосе/кк/кросу та ін. не юзають поголівно планетарки? Всього ж то, пара зайвих грамів і секунд... :D
Ну то і показали б всі переваги)
Зображення

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 382
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 7.9.19 14:00

Ещё раз, хочу услышать ответ на вопрос
90% велосипедов продаются под цели:
1. Кардио
2. Жиросжигание
3. Доехать с точки А в точку Б (не на время)
4. Неспешно покататься по парку пересеченке просто в удовольствие

Скажите мне, по какому пункту здесь планетарка проигрывает или должна доказывать свою крутость ?
день як рiк (с)

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1422
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 7.9.19 18:48

Ещё раз, хочу услышать ответ на вопрос
90% велосипедов продаются под цели:
1. Кардио
2. Жиросжигание
3. Доехать с точки А в точку Б (не на время)
4. Неспешно покататься по парку пересеченке просто в удовольствие

Скажите мне, по какому пункту здесь планетарка проигрывает или должна доказывать свою крутость ?
Бгаг!! :ROFL:
Ви б для початку почали відповідати на всі аргументовані питання, задані вам на попередніх 21.5 сторінках. Хоч якось. Бажано внятно :good:

А на це ваше питання відповідей було вже декілька десятків від мене та інших форумчан на попередніх сторінках. Проте ви чомусь продовжуєте їх ігнорувати.

І, доречі, якщо вже ви зазначили окремим пунктом, то розкажіть, за яких умов починається спалювання жиру в організмі?
Тільки без гуглу, ок?
Зображення

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 382
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 7.9.19 21:31

Это ты к чему ?
Конечно можно ответить без Гугла, любому кто хоть немного интересовался темой тренировок в зале тема известна.
Примерно 30 минут мышцы работают на запасенной энергии в самих мышцах, быстрые углеводы, гликоген.
После - переходит на запасы длинных углеводов, запасенных в жировых тканях.
день як рiк (с)

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1590
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 8.9.19 07:39

90% велосипедов продаются под цели:
1. Кардио
2. Жиросжигание
3. Доехать с точки А в точку Б (не на время)
4. Неспешно покататься по парку пересеченке просто в удовольствие

Скажи мне, по какому пункту здесь планетарка проигрывает или должна доказывать свою крутость ?
Якщо особисто ти товстий боров що не бачить сенсу у катанні на велосипеді більше ніж у найближчому парку, то йди і катай хоч на бревні з колесами - такі відстані можна на самокаті або пішки ходити.
А якщо готовий вийти за межі комфорту - спробуй піднятися по якомусь достатньо крутому і довгому схилу і подивись як тебе вз%%е якийсь звичайний хлопець у якого буде потрібна передача.
Тобі кажуть - для мтб планетарка не підходить бо передач не вистачає, для шосе - тому що вага важливіша.
А ти знов про свої тупі 90 незрозуміло яких відсотків незрозуміло яких людей які катають до 10 км за раз - ЇМ ПОФІГ на чому їхати, бо і планетарка, і звичайна перекидка у таких умовах НЕ ДОСТАВЛЯЮТЬ НЕЗРУЧНОСТЕЙ. Хоч 5 років, хоч 10.

Тому сиди у своїх комфортних "10 км фітнесу на роботу по ровняку" і не вийобуйся.
Твій рівень - кидатися лайном.
На треках пускай остаются, среди любителей подрочить на лишние граммы на раме или пару секунд на финише, в ущерб всему остальному.
Та у цій темі один дрочун :ROFL: :ROFL: :ROFL: :D :D :ROFL: :ROFL: :ROFL:


ps Покажіть мені людей яки купили велосипед заради "кардіо" і "жироспалювання"
Які так прямо і скажуть: "я Марія і я купил вел щоб тренувати кардіо" :D :D :D
І скільки їх, хто їх рахував?!
ОХ І ЧУХНЯ !!! :dash2:
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 382
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 8.9.19 09:24

Велосипед не предназначен для того чтобы долго крутить педали в крутую горку. Это особый вид мазохизма.
Для таких целей белые люди используют электровелосипед. Или идти пешком, как это делают альпинисты.
день як рiк (с)

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1590
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 8.9.19 09:46

Велосипед не предназначен для того чтобы долго крутить педали в крутую горку. Это особый вид мазохизма.
Для таких целей белые люди используют электровелосипед. Или идти пешком, как это делают альпинисты.
Нда...
Слабоумний ущєрбний і явно психічно розлаштований
диванний "експерт" вчить велоспільноту життю...

Всі на коліна - дартаньян прийшов, планетарну приніс.
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

qwertyq
* *
Повідомлень: 62
З нами з: 10.1.14 17:07

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення qwertyq » 8.9.19 09:54

Велосипед не предназначен для того чтобы долго крутить педали в крутую горку. Это особый вид мазохизма.
Для таких целей белые люди используют электровелосипед. Или идти пешком, как это делают альпинисты.
Я вот например как раз в вышеописанном стиле катаю B2W 10+км в одну сторону. На достаточно крутую Белицкую только к середине сезона стал весьма непринужденно заезжать на максимально доступных 48x20. На вашей планетарке какая эквивалентная передача позволит так же вольготно себя чувствовать на местных апхилах? Электротягой пользоваться не собираюсь из принципиальных соображений.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 382
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 8.9.19 10:02

Не вернусь в тему до тех пор пока этого долбоеба lisapedist не забанят, за переход на личности.
день як рiк (с)

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1590
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 8.9.19 10:14

Свято наступило, він пішов! :)
Усі видихають і розходяться по домах, вбиральники вимитають тонни попкорну ...
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1061
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 8.9.19 10:36

Велосипед не предназначен для того чтобы долго крутить педали в крутую горку. Это особый вид мазохизма.
Для таких целей белые люди используют электровелосипед. Или идти пешком, как это делают альпинисты.
Ага, только таких мазохистов достаточное количество, чтобы специально для них выпускали кассеты 10-50t. Я воочию видел, как такие мазохисты обгоняли нас, пыхтящих с рюкзаками в горку на Лаугавегуре. Респект чувакам :good:

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1590
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 8.9.19 11:05

та ви що, це ж далі 10 км від дому і 9999% власників велосипедів туди не поїдуть. А ті що поїдуть - будуть на планетарці бо вона міцніша зручніша і у темряві світиться!
в горку на велосипеді, придумати ж !!!!
а ви, часом, не мазохист?)))
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
Glam
типа остроумный
типа остроумный
Повідомлень: 4778
З нами з: 16.8.07 21:27

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Glam » 8.9.19 18:30

Питання із залу: а чого ви вчепилися в мтб? Аффтар же сказав, що він проти перекидок на "дорогах общєго пользованія і умєрєнной пересечьонке". То поговоріть з ним про шосейні/СХ/гравійні перегони! Все як треба - дорогі общєго пользованія і умєрєнная пересечьонка:)

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1422
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 8.9.19 21:32

Это ты к чему ?
Конечно можно ответить без Гугла, любому кто хоть немного интересовался темой тренировок в зале тема известна.
Примерно 30 минут мышцы работают на запасенной энергии в самих мышцах, быстрые углеводы, гликоген.
После - переходит на запасы длинных углеводов, запасенных в жировых тканях.
Це я до чергового незнання вами теми, в якій ви намагаєтесь щось комусь довести. На жаль.
Дякую.
і ось чому)
Show
Жодного іншого запасу вуглеводів в організмі (ще й в жирових тканинах :mosking: ), крім глікогену в печінці та м'язах, не існує. А швидкі моно- та олігосахариди засвоються розщепленими лише у вигляді глюкози (та фруктози, але її зазвичай мало), як і довгі полісахариди, питання лише в часі їх розщеплення. Глюкоза ж засвоюється/спалюється при фіз.навантаженнях без участі інсуліну, відразу. Якщо до цього звісно її інсулін не провів до клітин і тим самим не понизив "рівень цукру" в крові і за відсутності нових надходжень вуглеводів з травного тракту не змусив організм запустити використання глікогену. Саме тому треба перед змаганнями (довгі/об'ємні навантаження) заряджатись довгими вуглеводами і під час нав-ня регулярно споживати швидкі вуглеводи.
Перетворення жирових запасів в енергію - окремий складний процес, який не відбувається сам. Для нього потрібні певні умови. Час. Помірні (середні) навантаження, які можна проконтролювати лише за допомогою пульсу(!). Окрема та цікава тема.
Ну і звісно ж, правильне харчування. Теж окрема тема.
Я сподівався хоч один з цих факторів почути від вас.
Glam, не причепились до мтб) Про шосе теж зазначали. І я в т.ч. І навіть спробувати челендж по асфальту міста було запропоновано)
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2821
З нами з: 9.11.06 21:51
Звідки: "ВелоКиїв" м.Київ,вул. Комбайнерів, 3-а
Контактна інформація:

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення ВелоКиїв » 8.9.19 21:57

Lisapedist.
Грубо. Все ж варто тримати себе в руках :no:
Не вернусь в тему до тех пор пока этого долбоеба lisapedist не забанят, за переход на личности.
А тут засмучу вас. За мат вам теж буде обмежено доступ.
Тож обидва користувачі відправляються на лаву запасних на деякий час, для заспокоєння та пізнання рівноваги :yes
Дуже сподіваюсь, що більше це не повториться.
Зображення
Зв'язок: (044) 599-02-26, 599-09-45, 227-33-99 Майстерня: (044) 331-80-90
Графік роботи: влітку: 10-20 (сб: 10-19 / нд: 10-18) взимку: 11-19 (сб: 10-18 / нд: 10-17)

Honey_
* *
Повідомлень: 62
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 9.9.19 10:56

Я вот например как раз в вышеописанном стиле катаю B2W 10+км в одну сторону. На достаточно крутую Белицкую только к середине сезона стал весьма непринужденно заезжать на максимально доступных 48x20. На вашей планетарке какая эквивалентная передача позволит так же вольготно себя чувствовать на местных апхилах?
Давайте, чтобы понимать друг друга, Вы мне объясните, что означает "48х20", а я переведу параметры планетарки в понятные вам величины.
В моей Nexus-8 самая нижняя/верхняя передачи имеют коэффициенты 0.527 и 1.615, сейчас у меня сзади звезда 20T, это эквивалентно 20/0.527=37.95 и 20/1.615=12.38 звездам, т.е., округляя в худшую сторону, приблизительно как кассета 13-38T.

qwertyq
* *
Повідомлень: 62
З нами з: 10.1.14 17:07

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення qwertyq » 9.9.19 20:43

Давайте, чтобы понимать друг друга, Вы мне объясните, что означает "48х20", а я переведу параметры планетарки в понятные вам величины.
В моей Nexus-8 самая нижняя/верхняя передачи имеют коэффициенты 0.527 и 1.615, сейчас у меня сзади звезда 20T, это эквивалентно 20/0.527=37.95 и 20/1.615=12.38 звездам, т.е., округляя в худшую сторону, приблизительно как кассета 13-38T.
Малая передняя звезда на 48 и задняя большая на 20, это все что есть из пониженных передач на этом шоссейнике.

Honey_
* *
Повідомлень: 62
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 9.9.19 22:00

Малая передняя звезда на 48 и задняя большая на 20, это все что есть из пониженных передач на этом шоссейнике.
А какой каденс при заезде на горку?

Это соответствует примерно 6й передаче в моем велосипеде: (48/20)/(38/20)=1.263
Расклад по коэффициентам: 1 - 0.527 / 2 - 0.644 / 3 - 0.748 / 4 - 0.851 / 5 - 1 / 6 - 1.223 / 7 - 1.419 / 8 - 1.615

VooDoo
*********
Повідомлень: 3544
З нами з: 22.3.04 20:36
Звідки: офіційний бомж

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення VooDoo » 10.9.19 12:58

Для любителей автомобильных аналогий - мне позиция ТС в этой теме видится примерно так: "А ведь клёвая штука гусеничная тяга. Надежно, железно, колесо не проколешь, проходимость отличная. Я вот езжу на тракторе, отлично себя чувствую. Почему гусеницы не ставят на все автомобили? Это, должно быть, заговор производителей шин." ;)
В контексті цієї теми ще б додав умову, за якою трактор має бути з автоматичною коробкою передач, адже місцеві неофіти планетарок вище неодноразово згадували про міфічну проблему при перемиканні. Ні, ну я усвідомлюю що бажано мати базові навички і сам колись цьому вчився, на таке здатні навіть "білявки", але коли статевозрілі особи після декількох років практики не здатні прогнозувати оптимальну передачу...
Велосипед не предназначен для того чтобы долго крутить педали в крутую горку. Это особый вид мазохизма.
Для таких целей белые люди используют электровелосипед. Или идти пешком, как это делают альпинисты.
Ти зробив мій день. Дякую! А як жити з цим афро-американцям? :o
Малая передняя звезда на 48 и задняя большая на 20, это все что есть из пониженных передач на этом шоссейнике.
Якийсь дивний "шосейник" та більше схоже на фікс. Давно не слідкую за тенденціями в цьому напрямку, але навіть на компактах найменша зірка 50 (мовчу за наявність меншої на 39 або взагалі шосейного тріплу з 30) і "стандартна" касета має 23.

P.S. Позавчора мені довелось довго їхати на мтб по асфальту і відчув на собі певні незручності, часто ніяк не міг підібрати правильно передачу, виходило або занадто бовтати або навпаки підламувати кардан, мтб касета 11-34 в порівнянні з шосейною 12-23 - як небо і земля.

Honey_
* *
Повідомлень: 62
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 10.9.19 15:18

P.S. Позавчора мені довелось довго їхати на мтб по асфальту і відчув на собі певні незручності, часто ніяк не міг підібрати правильно передачу, виходило або занадто бовтати або навпаки підламувати кардан
Просто пока Вы переключали передачи, мощность падала до нуля и терялась скорость, оттого и не могли подобрать передачу. При езде по пересеченке, Вы же не переключаете передачи, просто шпарите на оптимально спрогнозированной и не жалуетесь на эффекты вроде болтания и подламывания. Вел с перекидкой это почти как фикс, только есть возможность сменить фиксированную передачу на ходу в благоприятный момент.

Honey_
* *
Повідомлень: 62
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 10.9.19 16:07

Я очень хочу посмотреть, как на перекидке переключают передачи хоть каждые полсекунды, желательно не на ровной поверхности. Можете подтвердить свои слова?
Та візьміть і спробуйте)
Я не кажу що так потрібно обов'язково робити, просто так можливо.
А ще можна "за раз" скинути декілька передач, або накинути.
А ще за умови невеличкого пристосування можна, наприклад, скинути передню зірку та накинути задню - практично одним рухом.
А ще є "гріпшифти" - там можна одразу потрібну передачу включати.
Власне, варіантів багато, кому що потрібно.
Не можна хіба що на місці переключатися.
Честно говоря, я ожидал приблизительно вот такого примера, только где камера закреплена на велосипеде и видно переключение передач.
https://www.youtube.com/watch?v=_O3EvHB0bwA
Посмотрите, с какой скоростью меняется передача (красная цифра). Трудно представить, как бы он ехал с коробкой передач, где цепь перебрасывается со звезды на звезду.


Повернутись до “Пісочниця”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість