

О, ліва різьба педалі велосипеда якраз і є той альтернативний модерн, який зовсім не протирічить духу класики і в той же час функціонально доповнює їїНичего подобного.Права різьба. Вона загальноприйнята у всесвіті.
Левая и правая педали велосипеда - это заложено в стандарт Вселенной.
Полотна современные? Значит и искусство современное.Не знаю чи сучасне, але мистецтво точно.
Увы, это не реальные снимки, а компьютерное моделирование.Прикольний календарик. Ніби й ню, але й не ню зовсім, одна абстракція
. Ох це вже сучасне рентгенівське мистецтво
.
Це все зовсім не малюнки з фотошопу, а реальні рентгенівські знімки позуючих фотомоделей, зроблені "м'яким" рентгенівським випромінюванням.
Все може бути, мене також на картинках здивувало відображення м'яких тканин, які при звичній рентгенографії зазвичай не отримуються. Але "м'яким" рентгенівським випромінюванням цього можна досягти. Такі апарати зараз майже не використовуються в медицині, після того, як придумали ультразвукове дослідження (УЗД). Та все ж такі рентгенівські апарати існують. Ну і стаття на іспанській під календариком запевняє, що то таки знімки, а не фотошоп, наскільки я зрозумів з перекладу.Увы, это не реальные снимки, а компьютерное моделирование.
А где связывающие ткани?Все може бути, мене також на картинках здивувало відображення м'яких тканин, які при звичній рентгенографії зазвичай не отримуються. Але "м'яким" рентгенівським випромінюванням цього можна досягти.Увы, это не реальные снимки, а компьютерное моделирование.
какая разница как получено изображение в нашем современном мире !!!Увы, это не реальные снимки, а компьютерное моделирование.
А різниця таки є. Різниця в ступені достовірності передачі реальності. Чим більш достовірно передана реальність - тим більшу цінність для мене має таке зображення. Ну, а про всякі збочення і "художню" деформацію реальності навіть мови немає, ми вже то обговорювали - оту гидоту відразу на смітник.какая разница как получено изображение в нашем современном мире !!!Увы, это не реальные снимки, а компьютерное моделирование.
http://www.etoday.ru/tag/nick%20veaseyв журнале читал про чувака, он как-то умудрился поиметь доступ к промышленным рентген установкам, и снимает в рентгене кроме всякой мелочи, автобусы и даже большие самолёты, сажает в них скелета на место водителя и пассажиров.
У мене викличе більше задоволення, коли я там побачу кожну морщинку і кожен волосок. Реальність у зображенні має бути максимально реальною. Інакше то обман. А мені не подобається бути обманутим. Навіть в мистецтві.
Мінус на мінус дає плюс?А у меня есть и близорукость, и объектив-монокль
Якщо додаткова обробка наближає зображення до оригіналу і прибирає обмеження чи дефекти методу передачі зображення - я тільки за. Мені не потрібна оригінальна техніка виконання (типу фото виключно з фотоапарата без будь-якої обробки) мені потрібне зображення, максимально наближене до оригіналу. От і все. Якщо фотошоп знижує автентичність виконання, але додає реалістичності - я не маю нічого проти. Точно так же я згоден обрізати у фотошопі противні електричні провода у шикарному пасторальному пейзажі, які псують оту всю пастораль, а інші ракурси не настільки ефектні. Штучно? Штучно. Але допустимо реалістично... Я ті провода можу й кусачками в реалі повідрізати, просто більше мороки... Так що тут ніякого нема конфлікту.Где достовернее передата информация?
SpoilerShow
Все звисит от того как пользоваться моноклем. Можно получить неплохую резкостьименно в центре кадра, с ее сильным падением к переферии. иногда такие методы оправдывают себя, для создания романтических портретов, или замыливания дефектов кожи. Использование монокля, это уже искусство, а его бездумное применение просто пародия на работу мастеров. Главное ведь реализация замысла художника, а не простое копирование методов и инструментов.
Використання монокля часом, можливо, й має смисл, ну, скажем, в пейзажній фотографії - імітація там туману, вираження таємничості і все таке. Але в тому ж портреті то є дуристика. Портрет класично передбачає хоча б одну точку різкості, хоча б на очах. Я в попередньому пості привів в посиланні фотографію - автопортрет Георгія Колосова, який всі свої роботи знімав виключно в техніці монокля, і не інакше. Багато його робіт досить непогані, там монокль якраз в тему. Але портрет моноклем то є відверте Ге. Такий "шедевр" запросто знімається любим галімим телефоном з 0,3 мпіксельною матрицею, в якому різкість за визначенням не наводиться. От не треба ширпотреб обзивати шедевром, тільки тому, що він зроблений не так, як це передбачають класичні правила. Оригінальність не синонім шедевральності.
.
Ага. До речі, наш земляк. І сучасник. Не так давно його персональна виставка в Києві була. У нього всі роботи такі хитрі, з "подвійним дном".Годная психонавтика
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 249 гостей