По моим представлениям наблюдатель, в принципе, может влиять на поведение квантовой системы. Но не настолько, чтобы она из частиц превращалась в волну или наоборот

Ну, развешо его жестоко глючит

Ви обидва праві. Насправді воно так і є, як описав Вітик. З деякими уточненнями. Просто наука ще цього не відкрила

. І саме тому я не люблю нижчеприведених зображень, чи вони існують в реальності, чи вони витворені хворобливою уявою художника. Моделювання в свідомості негативної і деформованої інформації псує світ! Немає прямого лінійного впливу спостерігача на реальність, але глюки в реальності і глюки в уяві взаємозв'язані. На інформаційному рівні, по суті, це одне і те ж. Програмування процесу реальності власною свідомістю можливе, прямий вплив на процес - ні. Людина на рівні свідомості нагадує інженера, який в уяві чи на папері створює проект. А от чи піде цей проект в роботу, чи не піде - від людини вже не залежить, а залежить від приймальної комісії проекту, директора виробництва, спонсорів і купи інших факторів. Проте, якщо автор проекту має в голові якісь глюки, чи іншу навязливу ідею, то він зі своєю хворою впертістю може знайти іншого виробника в сусідньому гаражі, який маючи достатньо освіти, вміння і добрий шмат такої ж шизофренії - він йому таки зробить його ядрену бомбу і частинки в хвилі таки зможуть перетворитися. На щастя, від таких шизофреніків і потоків їхньої хворої розбурханої ментальної енергії рятує здоровий глузд і естетична культура всіх інших людей, бо інакше усе в світі за рахунок їхньої галюциногенної свідомості нагадувало би прибацаних і деформованих зомбі з постапокаліпсису. А он у рашці з цим уже проблема - всі глюки свідомості опинилися в реальності, а здоровий глузд, естетика, мораль та справедливість перекочували навпаки у віртуалку. Перформанс. Шоу. Театр тіней із Задзеркалля. Даремно більшовики знишили їм класичну культуру, а взамін дали люмпенізованих неучів "современного искусства" Родченка та Маяковського... Ох даремно.
Знайдіть десять відмінностей. Я знайшов тільки одну: на першому зображенні - травмований велосипед, на другому - травмована психіка. Обидва не рекомендовані до перегляду.

