До чого світ котиться... Велосипед в сучасності вже прирівнюється до одноразової запальнички .Велосипедная свалка в Китае
...
В Китае они нашли прикольную бизнесс нишу. Прокатный велосипед за копейки на маленькие расстояния.До чого світ котиться... Велосипед в сучасності вже прирівнюється до одноразової запальнички .
Нам до цього ще далеко. Хоча тренд пішов... Надіюсь дочекатися, коли вже Дуалтрони почнуть на звалища викидувати. Бо велосипед у мене вже є, і не один, а Dualtron'a Ultra ще немає... А стати на цей гріховний шлях без педалей таки постійно підмиває - реально повноцінний транспортний засіб вимальовується. Альтернатива автомобілю, мотоциклу, скутеру і велосипеду одночасно... Щоб на роботу їздити. При масі, трохи більшою за велосипедну і швидкістю пересування, на якій я машиною по місту не завжди їзджу .
Підозрюю, справа в тому, що більшість людей у нас чомусь живуть не для себе, а щоб справити враження на оточуючих. Країна шоуменів... Ще клоуна Зелінського залишилося президентом вибрати і буде повне шапіто . Їхати на машині це стильно, круто, поважно і багато. А їхати на велосипеді в світогляді багатьох означає, що в тебе немає грошей на машину - значить ти лох і неудачник... А от коли ідеш пішком, навіть через калюжі, зате розмахуючи айфоном, купленим на останні гроші - ніхто не запідозрить, що ти того... не альфа-самець. Якось так...Оч удобно. Не понимаю, почему у нас эта схема плохо приживается. Проще чтоли пешком тёпать, мерзнуть и перепыгивать калюжи
Вот и я про это. Дешевый практичный ситибайк на каждый день, самое оно.Підозрюю, справа в тому, що більшість людей у нас чомусь живуть не для себе, а щоб справити враження на оточуючих. Країна шоуменів... Ще клоуна Зелінського залишилося президентом вибрати і буде повне шапіто . Їхати на машині це стильно, круто, поважно і багато. А їхати на велосипеді в світогляді багатьох означає, що в тебе немає грошей на машину - значить ти лох і неудачник... А от коли ідеш пішком, навіть через калюжі, зате розмахуючи айфоном, купленим на останні гроші - ніхто не запідозрить, що ти того... не альфа-самець. Якось так...
по моему скромному мнению самокат не оч. практичная вещь. Все эти гироскутеры, моноколеса, сплошное баловство выходного дня.Але я особисто, все-одно з громадським транспортом дружити не хочу. Велосипед-метро-велосипед... Багато мороки і лишньої біготні. А от той же електросамокат, як у відео вище - цю проблему може вирішити. Ні пробок, ні громадського транспорту, від порога дому до порога на роботі, зі швидкістю автомобіля, ба навіть швидше, якщо в пробках; електроенергія коштує копійки, проблема парковки відсутня в принципі. Все супер. Але там є пару мінусів, які треба поправити - знизити ціну девайса, щоб він став народним, збільшити розмір коліс (бо 11 дюймів то є замало для наших доріг) і довести його надійність співставимо з автомобільною, щоб можна було не паритись, що ти станеш десь на дорозі (бо зараз там навіть гідроізоляцію на заводі не роблять, приходиться робити самому, або в дощ не їздити).
А вот электро велосипед классная штука. У самого есть электро, с передним приводом, это масса фана.До весни маю ідею один зі своїх велосипедів перекроїти в електро. Але потужне електро - щоб воно їздило десь так, як цей самокат. Хороші швидкісні самокати поки дорогі, а для електровелосипеда в мене половина конструкції (власне сам велосипед) вже є. Лишилось прикупити електрику. Ідеально було би двохпідвіс для таких швидкостей, але я свій епік під такі експерименти точно не віддам. Значить, обмежимось хардтейлом... А там видно буде... Самокати он, взагалі, попри свою немаленьку ціну з убогою еластомерною амортизацією їздять - власне там немає навіть амортизаторів в прямому розумінні, просто чотири еластомерні трубки під квадрат тупо забито, на ашанобайках амортизація і то краще зроблена . І воно з отим барахлом при 80 км/год навіть якось тримає дорогу :
Зависит от.У самоката є один бонус - він компактніший у складеному стані, ніж складуваний електровелосипед чи, тим більше, електровелосипед на базі стандартного байка.
Та не збираюсь я на ньому в дощ по калюжах кататися, для того є машина. Я й на велосипеді в дощ не люблю, хіба що вже застав в дорозі...С грязными колесами катить самокат в офис...
Ну эти гаджеты все носят ф-цию аттракциона. Да, вау эфект обеспечен на первое время.Та не збираюсь я на ньому в дощ по калюжах кататися, для того є машина. Я й на велосипеді в дощ не люблю, хіба що вже застав в дорозі...
Он, іще одну таку смішну штуковину знайшов - Вжик називається. І не самокат і не велосипед. Фіг його знає, що воно таке . Якась табуретка з моторчиком... Але вкрай компактне, як для велосипеда, і пре цілих 90 км/год. Цікава концепція індивідуального транспорту. Якщо скласти руль - розміри будуть десь, як два моноколеса KS-18L вкупі (дві картинки для наочності: 1, 2, навіть візуально схоже). Ну, непогано ніби так, компактненько. І стійкість на дорозі, мабуть, буде більшою, ніж в того ж моноколеса чи самоката. Навіть без всілякого гіроскопа... А шанс навернутися - меншим.
phpBB [media]
Ось кіно, як воно зроблено. Прикольний мінімалізм. Мені моноколеса подобаються якраз своїм мінімалізмом (викинули все, що тільки можна було викинути, лишили тільки колесо, батарейку і комп'ютер). І тут те саме. Тільки колеса - два.
phpBB [media]
Ось наскільки Вжик компактніший в порівнянні зі звичайним велосипедом (скрін з іншого відео про Вжика, фотка клікабельна). Там вже й складувати нема чого, хіба що руля опустити. Офісна табуретка . З моторчиком.
На велосипеде с большими колесами стрёмной уже кажется скорость в 40-50 км в час.Тому мені потрібен транспорт, який може наскрізь прошити Київ і вернутися назад на одному заряді, при цьому йти на рівні швидкості транспортного потоку (70-80 км/год) і (що важливо) не стояти в пробках. Разом з тим - бути переносним і достатньо компактним.
Туди я зараз і копаю. Якби ще не наші зими... А то перебирав сьогодні варіанти, на чому мені їхати на роботу - велосипед відпав відразу, до Дуалтрона в мене немає шипованої резини, та й дуалтрона самого нема (хоча цікаво було би на ньому закатнути на шиповці в таку погоду - він же повнопривідний, точно вигребе при його то потужності), громадський транспорт - ну його нафіг, штурмувати ліктями ту маршрутку в таку погоду . Психанув і пішов згрібати сніг з машини. Поки згрібав - віршика придумав. Про зиму... Романтичний такий віршик.Серьезно, подуймайте на счет электровелосипеда
Так наоборот. Проходимость электровелосипеда по снегу вообще шикарная, особенно если передний/полный привод.Туди я зараз і копаю. Якби ще не наші зими...
У меня на люминиевой вилке сантур выломал дропаут 350вт мотор, когда гоцал по лесу.Якої потужності мотор-колесо можна ставити на передню вилку? Кажуть, дропаути вириває...
Да, на заднюю не вижу особо смысла ставить, поскольку задний привод это педали.На заднє не хочу, прийдеться переробляти всю трансмісію - там, здається, тільки восьмерик влазить, а в мене на дев'ять зірочок касета . Чи є моторколеса під 9 зірочок, про які я не знаю? Але потужненькі, не менше кіловата. Бо їздити 25-30 км на годину я і на педалях можу, нафіга мені для таких швидкостей електромотор?
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 10 гостей