Прочитав і подумав: цікаво, як пан ставиться до фільмів Андрєя Тарковського. Там часто з наявністю посміхнених і життєрадісних людей якось проблематично.Я люблю посміхнених і життєрадісних людей, а не понурих з вічно скрученою дулею в кишені.

Прочитав і подумав: цікаво, як пан ставиться до фільмів Андрєя Тарковського. Там часто з наявністю посміхнених і життєрадісних людей якось проблематично.Я люблю посміхнених і життєрадісних людей, а не понурих з вічно скрученою дулею в кишені.
Тут важливо не саме зображення, а те, як промальований образ. Наскільки він достовірний. Очікувати, що людина, яку скрутило життя, буде весь час привітною і усміхненою - досить нелогічно. І вона може глядачеві не тільки дулю скрутити. Я нормально сприймаю і комедії і водевілі і трагедійні фільми з досить жорстким сюжетом і заковиристими героями. Важливо тільки, щоб там не було перебору, щоб комедія не перетворювалася в фарс, а трагедія в комедію з клоунами. І в будь-якому випадку має бути повага до глядача, а не оце "піпл схаває" (с), як у Титомира чи відверте посилання на три букви, як у Малевича. Така сама зневага є у Родченка з його хитрими підспідничними ракурсами і у Маяковського, який навіть риму для читача полінився підібрати. Піпл схаває,чо.Прочитав і подумав: цікаво, як пан ставиться до фільмів Андрєя Тарковського. Там часто з наявністю посміхнених і життєрадісних людей якось проблематично.Я люблю посміхнених і життєрадісних людей, а не понурих з вічно скрученою дулею в кишені.
Ну привет!Що нового створив Малевич своїм квадратом?
Він його не створив. Він його опошлив. Так само, як опошлив і класичного живопис. Супрематизм - також музика. Тон-пауза, тон-пауза... А Малевич створив шум. Звук без паузи це шум. В його чорному квадраті немає пауз. Немає боротьби. Нема рівноваги. Нема композиції. Немає балансу. Там нічого нема. Чорна діра. Чорний тупик. Який насміхається над мистецтвом.Ну привет!Що нового створив Малевич своїм квадратом?
В этой же теме целую страницу исписали.
Супрематизм, он самый, который вошёл в наш быт повсеместно, находясь все время в природе.
->VaryatЩо нового створив Малевич своїм квадратом?
Хочу заметить, что приведенная вами картинка не является картиной, это просто наложение слоев в фотошопе, в нем нет ничего от живописи. я бы такое на стену не повесил, а вот если бы у меня на стене висели такие работы, я бы радовался глядя на них. хотя для Вас наверное это будет радость идиота...Якщо вже говорити про абстракціонізм - то ось вам хороший приклад абстракціонізму. Розвиваючий такий абстракціонізм, а не просто клякси ні про що, тупо розмазані по папері.
Хочу на последок заметить, что упомянутый Вами "півник з гамна" - это махровый реализм, а "квадрат_малевича" это супрематизм (абстракционизм), они как бы находятся на разных полюсах и их отождествление показывает полное непонимание предмета обсуждения....Бо той півник з квадратом - взагалі повна х-ня.
ОФФТОПІК: я, звичайно, розумію, що Ви лікар іншої спеціалізації, але якщо бачити написання "дибілізм" у не-лікарів я вже давно звик, неодноразове повторення такої помилки лікарем (будь-яким, хоч би й стоматологом) якось сильно засмучує.Для самих впертих я поясню дибілізм ситуації з квадратом Малевича на простому прикладі.
Який образ змалював Малевич в своєму чорному квадраті, окрім самого чорного квадрата? На що там є дивитися, що там аналізувати, за кого переживати, кого рятувати, окрім самого себе від цього примітивув Ваших же словах есть верные фрагменты про: "Тут важливо не саме зображення, а те, як промальований образ.", но Вы упорно не хотите попробовать сменить перспективу, чтобы взглянуть на вещи с другой точки зрения
Я не переживаю, мені просто противно чути _від лікаря_ _такий_ "звичайний інтернет-сленг". Можете вважати це моїми особистими тарганами.2Максим Козуб - не переживайте з того слова - звичайний інтернет-сленг. Колегам я пишу так, як треба. В контексті цього форуму воно не відповідає медичному діагнозу, а служить для означення дещо інших понять. Зрештою, всім зрозумілих без пояснень
.
Та не розписуйтеся за _всіх_. Я, наприклад, тут узагалі ні проти кого не "ополчувався". Ви, звичайно, маєте право (як і будь-хто) на своє ставлення до будь-яких явищ у мистецтві; я ж маю право (знов-таки як будь-хто) вважати ваше ставлення примітивним і констатувати це в тому числі й публічно без "політкоректної змазки".Ніяк не зрозумію, чого всі проти мене ополчились?
В этом примере снова и снова прослеживается одна и та же плоблемкаДля самих впертих я поясню дибілізм ситуації з квадратом Малевича на простому прикладі. Зі своєї професії.
.
.
.
Искусство и коммерция часто перекликаются. Клиент отказался платить Полю Гогену за картину "Белая лошадь", потому что лошадь на картине была зелёная.Не нужно сравнивать искусство с коммерцией.
В искусстве нет никаких ожиданий как это в коммерции.
"Баблошаманинг" и "лохоразводилинг" буде втакие стили искусства как "баблошаманинг" и "лохоразводилинг"
Якщо ваш доктор не зміг Вам пояснити "за що" і "навіщо" Ви платите гроші і у Вас залишилось враження, що Вас ошукали - гріш ціна йому, як спеціалісту. Хай іде он туди, до Малевича, складе йому компанію, нехай разом свої примітивні квадрати рисують. Робота з пацієнтом полягає не тільки в тому, щоб запхнути йому в рот якусь пломбу і взяти гроші, а в тому, щоб пацієнт лишився задоволений роботою в цілому, мав розуміння того процесу і мотивацію - навіщо це все робиться і чому воно стільки вартує. На простішому рівні це нагадує ситуацію з менеджером по продажу велосипедів - якщо він не зміг вам пояснити, чому не варто купляти ашанобайк, бо це гроші на вітер (з пломбами, до речі, те саме) - нехай шурує також до Малевича і вашого доктора, будуть утрьох квадрати малювати. Такі примітивні спеціалісти нафіг нікому не потрібні.По этому можно перестать переливать из пустого в порожнее и смириться с текущим положением вещей![]()
Стоматологія не комерція. Комерція - це продаж готових виробів, виготовлених кимось ще до продажу. Невже ви вважаєте, що робота стоматолога полягає в продажу пломбувального матеріалу "на развес" - тому кусок матеріалу відрізав, тому кусок...Не нужно сравнивать искусство с коммерцией.
Cheshire Cat, а у Вас досить бурхлива уява. Якщо таку, досить віддалену від реальності ситуацію, Ви змогли уявити в реалі і навіть приміряти її на себе"щипці - і видаляю всі ці зуби. Всі тридцять два! Оу, йєс!"
Оу, так вот кто нежно за ушком почесывает мою фобию и паранойю.
Ну правильно, клиент хотел заплатить за ремесло, а Поль предложил ему искусство.Клиент отказался платить Полю Гогену за картину "Белая лошадь", потому что лошадь на картине была зелёная.
Вітик, тобі до окулістала.пы.
как только увидел картину, не зная названия, подумал: о, белая лошадь.
Найголовніша помилка якраз в рандомності. Бо навіть не знаєш, кого за задницю брати, якщо щось пішло не так. Я навіть стригтися останні 15 років ходжу до однієї і тієї самої дами, хоча там і стригти то нічого, так три волоски (насправді їх трохи більше"Якщо ваш доктор" - я человек простой, хожу в обычную поликликлинику к рандомным людям.
І не треба всього знати. Просто треба один раз собі знайти приємного як людину і кваліфікованого як спеціаліста майстра, якому можна довіряти. Довіра відразу не з'являється, то треба таки з ним трохи попрацювати разом. А от розпізнати людину, що воно за фрукт, чи справді може толком щось зробити чи тільки по вухах їздити - думаю з вашою вродженою художньою чутливістю розібратися в людях зовсім не проблема... Я, наприклад, завжди відчуваю, чи мені кажуть правду чи просто брешуть. Просто в мене такий багаторічний досвід роботи з людьми і природня виражена спостережливість, що для того, щоб мене обманути - то треба бути ну дуже хорошим артистом. Більшість людей таки не артисти...Однако я никогда не пойму, почему обращаясь за помощью к специалисту, ты обязан знать абсолютно все, ведь иначе могут облапошить
Тут немає чіткого правила. Може бути і так і навпаки. Просто майте на увазі, що доктору в поліклініці часто приходиться ще ділитися з керівництвом фінансово (ага, корупція, вона сама), а ті гроші десь треба брати. В будь-якому випадку то не показник якості роботи, її вартість. Хоча тут таки є одне правило - не може матеріал, який дешевше коштує при закупці, бути кращим за дорожчий, ніяк не може. На ці параметри матеріалу обов'язково треба звертати увагу. Але з тим самому складно розібратись. Знайдіть собі краще спеца, якому можна довіряти - та й усе.Вот только все равно непонимат, почему в бесплатной поликлинике пломбы дороже чем у, "зажрамшихся"(с)люди, частников![]()
У окулиста нет проблем с современным искусством. Зачем?Вітик, тобі до окуліста
Ага, то тільки стоматологи такі дотошні зануди, ніяк їм біля бормашинки не сидиться, в сучасне мистецтво попхалися, бездарний квадрат "справжнім цінителям" спокійно нахвалювати не даютьУ окулиста нет проблем с современным искусством. Зачем?Вітик, тобі до окуліста
Ні. Гогену просто лінь було повністю перемальовувати картинуНу правильно, клиент хотел заплатить за ремесло, а Поль предложил ему искусство.
А теперь попробуй тот же фокус с чёрным квадратом великого мастера Малевича.Я спеціально загнав репродукцію в фотошоп і спробував відбілити. Фігня вийшла.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 264 гостей