Велосипед має бути упакований. Ставиться в неробочий тамбур (з іншого боку від того тамбура, де працює провідник).
"На борт" потрапляють за купленими в касах заздалегідь квитками, квитки такі ж, як на поїзд, відповідно, і каси неелектричкові.
Теоретично, є можливість потрапити без квитка, але це уже від Вашого щастя залежить...
Це про просту електричку, там треба купувати половину квитка, а то й цілий - бо пасажири теж можуть почати психувати з приводу велосипеда, і ви зможете їм цілий додатковий квиток показати.а вел це ще треба один квиток або дитячий або половину - я й таке чув)
Все вірно.. тільки пофіг який вагон.. всеодно вели треба вести в неробочий тамбур і там ставити ))Я на днях планирую сделать крюк: Бахмач-Батурин-Конотоп...-...р. Сейм. Взял билет на 806-ю за 15 грн и попросил "билетик на велосипед" (дабы иметь аргумент для проводника).
Хм... думал будет билет в полцены (как по правилам провоза велов в электричках), а мне выбили багажный талон за 4 грн. И велосипед там не упоминается. Написано: Найменування -Надлишок ваги ручної поклажі. Багаж на руках пасажира. В общем - что-то не так с этими "комфортными электричками". То ли они "недоэлектрички", то ли "недопоезда"...
Кстати - попросил билет в последний вагон, чтобы не раздражать "мимо-шастающих"... будем посмотреть, что из этого всего выйдет!
Велосипед має бути упакований. Ставиться в неробочий тамбур (з іншого боку від того тамбура, де працює провідник).
"На борт" потрапляють за купленими в касах заздалегідь квитками, квитки такі ж, як на поїзд, відповідно, і каси неелектричкові.
Теоретично, є можливість потрапити без квитка, але це уже від Вашого щастя залежить...
К сожалению не всегда чей-то личный опыт соответствует настоящим Правилам перевезення багажа и ручной клади в поездах и из-за таких перестраховщиков некоторые проводники "манифилы" требут денег...Виходячи з свого досвіду перевезення велосипеда в електропоїздах підвищенного комфорту можу зазначити наступне:Велосипед має бути упакований. Ставиться в неробочий тамбур (з іншого боку від того тамбура, де працює провідник). "На борт" потрапляють за купленими в касах заздалегідь квитками, квитки такі ж, як на поїзд, відповідно, і каси неелектричкові. Теоретично, є можливість потрапити без квитка, але це уже від Вашого щастя залежить...
Одночасно з купівлею квитка пасажирського Обов`язково купити багажний квиток який коштує 20-25% від вартості проїзду Придбавши такий квиток ви маєте право перевозити велосипед в повній збірці в не робочому тамбурі електрички підв.комфорту Пи.Си:Доречі така картина з вартістю багажного квитка як на мій погляд є тільки в Киеві,на переферійних станціях вам обов`язково продадуть багажний квиток по вартості пасажирського .
Вот в том то и вся загвоздка! В вело-чехол не влазит велобагажник с баулом...Если велосипед разобран (снято хоть одно прерднее колесо) и упакован в велочехол - то даже в электричках платить не надо
Все составы с 3-х значными номарами (в т.ч. 8хх) относятся к поездам разных категорий и в них по Правилам велосипед в разобраном и впакованнном у чохол стани относится к ручной клади и перевозится безоплатно
Более подробно http://dneproveloklub.dp.ua/lesons/les21/index.htm
Ні, це вже як регіональний експрес, колишні 140-180 .. велосипеди в неробочий тамбур.Народ подскажите плз поезд на 7хх, конкретно 769к Киев-Могилев-Подольский. Места: сидячие 2го класса. Это и есть вышеупомянутая электричка повышенного комфорта?
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z03 ... 8%EF%E5%E415.5. Кожний пасажир має право безоплатно перевозити при собі понад установлену норму ручної поклажі портфель, дамську сумку, лижі та палиці до них, сноуборд, вудлища, фотоапарат, відеокамеру та інші дрібні речі, які за своїми розмірами можуть бути розташовані у вагоні на місцях, призначених для ручної поклажі.
Дозволяється перевозити при собі за рахунок норми ручної поклажі пасажира дитячі коляски (при проїзді дитини), велосипеди в розібраному та впакованому стані (не більше одного).
Перевезення велосипедів у купейних та плацкартних вагонах нічних швидких та пасажирських поїздів здійснюється у розібраному та впакованому стані за умови, що вони можуть вільно розміщуватись на місцях, передбачених для перевезення ручної поклажі.
У вагонах регіональних поїздів на місцях, спеціально обладнаних для розміщення велосипедів, перевезення велосипедів здійснюється з обов’язковою оплатою як за 20 кг багажу, що оформлюється квитанцією за формою ЛУ-12а чи перевізним документом, оформленим електронним способом.
Пасажир забезпечує збереження велосипедів під час перевезення.
У поїздах категорій «Інтерсіті» та «Інтерсіті+» перевезення велосипедів не дозволяється за відсутності технічних умов (місць) для їх розташування у вагоні.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей