Мікро-звіт
Учасники: Bragida, ga_alx, krasovska, Tjusha, Airfors, Gansklinge, Malder
Vepr вибув через травму
Женя знайома Тані krasovska думала-думала і передумала. Дівчата...
Маршрут: до первісного варіанту був доданий заїзд на Синевир. Тому фінішували не в Славському а у Воловці (зворотні білети зразу брали від Воловця, щоб забезпечити запасні варіанти, в тому числі евакуації, але дівчата молодці, справились

)
До старту:
Ще перед виїздом з Києва за рекомендацією Енігмана та після консультацій з декількома більш досвідченими карпатіанами було прийняте рішення добиратися від Франківська до місця старту не 5 годин дизелем, а найняти машину. Власне, автовокзал справді поруч з залізничним.
Зразу після прибуття побігли розпитувати маршруточників. Не скажу, що вибір був надто багатим - в тому напрямку погоджувався брати велосипедистів тільки один водій бусика і просив за це 500 грн, мотивуючи ціну відстанню 130 км і необхідністю долати пееревал. Машина була досить простора, але ми вирішили знайти більш економний варіант.
Хвилин 20 потицялись по машинах навкруги, але нічого путнього не було. Водій рейсового автобуса категорично відмовився брати нас, бо в нього "і так бабусі з торбами на маршруті на голови лізти будуть". Хлопці в одній припаркованій машині спробували визвонити для нас якогось знайомого дядька, але той також везти не взявся - треба було домовлятися завчасно.
Добре, що перед виїздом Михась
Thunder дав мені телефон такого собі франківського Василя 8 050 539-98-92, що займається перевезеннями. Йому й довелося дзвонити. Хоча насправді пан Василь виявилось стоїть з колегами за 100 метрів від нас і поруч з ним ми вже проходили і навіть питали
Коротше кажучи за 400 грн (ще "зимова" ціна, без врахування подорожчання пального

) ми винайняли відносно невеличкий бусик - саме на сімох велосипедистів.
Якщо знадобиться - телефонуйте, домовляйтесь: водій Іван 8 097 654-55-48.
За показаннями ЖПС дорога до Лазещини склала 98 км з набором висоти 1245 м

Добре, що не поперлися своїм ходом
Перед самим виїздом з Франківська поздоровкались з
групою Парасольки і побажали один одному щасливої дороги

. Не знаю, через це чи просто так, але карпатська погода в ці 5 днів радувала - ми навіть жодного разу не потрапили в дощ :^:
Статистика:
День 1 - 40,4 км сумарний набір висот 1205м, сумарний скид 1240м, максимальна висота 1547м н.р.м, мінімальна висота 672м н.р.м
День 2 - 76 км сумарний набір висот 1069м, сумарний скид 1164м, максимальна висота 1022м н.р.м, мінімальна висота 304м н.р.м
День 3 - 59,9 км сумарний набір висот 846м, сумарний скид 878м, максимальна висота 928м н.р.м, мінімальна висота 377м н.р.м
День 4 - 76,1 км сумарний набір висот 950м, сумарний скид 971м, максимальна висота 1005м н.р.м, мінімальна висота 440м н.р.м
День 5 - 30 км сумарний набір висот 317м (до Шипота, далі ще трохи було), сумарний скид і інше - х.з. (та вже й було не важливо - на останні кілометрів 10 у нас лишалось чистих 5 годин часу)
Разом - 282,4 км, набір висот не менше 4500м.
Нормально, як для матрасників.
На другий день завалився на спуску до Косівської поляни і розбив лікоть Gansklinge, тому на Кобилецьку з перевалом ми не полізли, а супроводжували товариша до приграничної траси за Лугами, де напрочуд швидко посадили його на автобус до Франківська (сміх, вартістю менше 40гр

). Самі поїхали вже низом Через Великий Бичків і Водяне.
Окрім цього прикрого випадку і бубоніння штурмана, який все не міг дозвонитися дівчині в Чернігові, все було чудово
Чого і вам бажаю

Поймал Мойша золотую рыбку. Она ему:
- Отпусти, исполню три твоих желания!
- Так, хочу виллу на Канарах, 20 миллионов евро в швейцарском банке и гарем из 20-ти шикарных блондинок. Это раз...