Ширина дороги не позволяет держать расстояние 1,5 метра.
Для цього увімкніть лівий поворотний сигнал, переконайтеся що не завадите руху авто в другій смузі й заїдьте в другу смугу руху. Випередивши велосипедиста вмикаєте правий поворотний сигнал і повертаєтесь в першу смугу, попередньо впевнившись, що нікому не створите завад для руху.
Maksym, в більшості, всі так і роблять. Але це не завжди можливо або створює небезпеку чи аварійну ситуацію. Приклади:
- по одній смузі в кожному напрямку, розмежовані суцільною чи подвійною суцільною, які пересікати не дозволено;
- суцільної розмітки немає, але дорога входить в поворот чи перевал з втратою видимості;
- машини йдуть суцільним потоком, через передні машини велосипедиста заранє просто не видно;
- на дорозі виражена яма чи інша перешкода, яка обмежує місце для маневру;
- задня машина включила поворотник і розпочала обгін;
- автомобіль на паралельній сусідній смузі потрапив в "сліпу зону" між дзеркалами і для запобігання ДТП подає звуковий сигнал після включення Вами поворотника.
Це лише навскидку, що відразу згадалося. Таких ситуацій за 30 з хвостиком років водійського стажу я надивився купу, їх можна ще приводити і приводити...
Я маю тверде переконання, яке викладене в
паралельній темі, що велосипедист в ідеальному варіанті має бути на велодоріжці, а не на дорозі чи на тротуарі. А якщо наразі тих велодоріжок - кіт наплакав, то потрібна взаємна повага і увага, як з боку автомобіліста, так і з боку велосипедиста. Бо те, що я бачив позаминулої п'ятниці на Окружній-Паладіна, взагалі на голову не налазить: вечоріє, сутінки, моросить дощ, велосипедист у формі і шоломі лавірує між машинами, які їдуть під сотню, в районі
третього! ряду. Я сам його ледве розгледів крізь дощ, добре, хоч проблисковий маячок ззаді у нього був включений... Про яких півтора метри поваги мова? То треба зовсім бути без башні, щоб в таких умовах так ризикувати! Не знаю, хто то був, може відгукнеться - п'ятниця, 3 травня, десь в районі восьмої вечора - мені цікава мотивація такого надмірного екстріму.