Гулять, так гулять. Вибрав карбоновий, легкий, максимально наближений до КК апарат. Щоб і по горам поїздити, і в КК круги мотати. Брав так, щоб не виникало бажання пересідати назад на хардтейл, або регід, або ще якусь біду. Чекав замовлення місяць. За цей час він мені снився майже кожну ніч. І от настав цей день. Я зайшов в магазин і застиг на пару секунд. Потім сів і проїхався. Вражень було повно. Десь через тиждень, трохи спустившись на землю, почав виявляти деякі недоліки: широкий гнутий руль, відсутність рожок і табуретка Selle Italia SLR XP, педалі SPD-520. Почався тюнінг. Ось, що з того вийшло (фото клікабельне):
Комплектація:
рама: Scott Spark 20 2009 carbon
вилка: Fox 32 F120RL 120 mm
амортизатор: Scott Nude TC 120/70/0 mm
втулка (передня): DT Swiss XR1 Disc CL
втулка (задня) DT Swiss XR1 Disc CL
спиці: DT Swiss Super Comp
обода: DT Swiss XR1 Disc 32H / Black
покришки: Schwalbe Rocket Ron 26 x 2.25 Kevlar
рульова: Ritchey Pro 1 1/8“
задній переклюк: Shimano XTR RD-M972 SGS сarbon cage
передній переклюк: Shimano XT FD-M771
манетки: Shimano XT SL-M770
гальма: Shimano XT BR-M775 Disc 180/F and 160/R mm
система: Shimano XT FC-M770
руль: FSA Carbon Pro 600mm
винос: FSA Carbon Pro 110mm
підседільний штирь: Ritchey Pro Carbon / 34.9mm
педалі: Shimano XTR 970 SPD
седло: Felt RXC lite
ланцюг: Shimano ХТ CN-HG93
кассета: Shimano XT CS-M770 11-32 T
Трохи про роботу підвіски: м’яко, плавно, чітко, фактично без розхитування. В підйоми зменшую хід до 70 мм, по ідеальному асфальту без ям повністю локую. Всі нерівності типу каміння, коріння, горбів, плавних ям обробляються ідеально. Але на глибоких нешироких ямах з гострими краями (вибоїнах) все ж таки відчувається удар на швидкості. Аморт в залоченому стані при завищеному кадансі або нерівностях має невеликий хід, відчуваються часті коливання і поштовхи. Тому локую повністю лише в довгі асфальтові підйоми або на трасі Київ-Чоп.
Вага: після апгрейдів не важив. До апгрейдів з чугунним сідлом Fealt і вульківським болотом вага була 11.6 кг, що не є актуальним на даний момент.
Станом на сьогодні апарат пройшов більше 2500 км (з жовтня). Нарікань нема.