Cannondale Trail 5 27,5 2015 custom

Для фотографій і комплектації кастомних роверiв веложителiв, з подальшим обговоренням їх з іншими користувачами ...
Аватар користувача
Grab
* *
Повідомлень: 82
З нами з: 16.7.13 10:02
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Cannondale Trail 5 27,5 2015 custom

Повідомлення Grab » 12.9.18 20:34

Кінець 2014 року, після проїханих кількох десятків тисяч кілометрів, стало зрозуміло, що мені вже замало Kellys Viper 30 (червоно-білий, 3/8, на вібрейках) на 26 колесах і закортіло чогось більш нового. 2015 рік ознаменувався виходом у світ нового стандарту велосипедних коліс – 27,5. До найнера душа не лежала. Чому? Не знаю і не питайте. Все, вирішив - хочу вел з колесами 27,5!!!

Трохи полазив по інтернету, походив по магазинам і у лютому у магазині «Велопланета» побачив його - Cannondale Trail 5 27,5 2015 р., глянцевий чорно-червоний. Очі загорілись, руки затремтіли. Зробив замовлення, зачекав два дні поки привезуть вел з Харкова, заплатив 17000 тисяч і додому! Для справки - Cannondale Trail 5 27,5 2015 р. велосипед з обладнанням початкового рівня: трансмісія 3/9 - Altus, Acera, SunRace, КМС; вилка SR Santur XCM HLO; гальма гідравлічні Hayes Dyno Sport. Але якщо порівняти з Kellys Viper 30 то це небо і земля.

Час минав, а з ними і проїхані перші тисячі кілометрів. Настала пора подумати/помріяти про апгрейд. Ну а куди ж без нього? На цю болячку протиотрута майже не діє ))) Чому одразу не купив крутий вел? Грошей забракло, курс валюти виріс, Дельта банк разом з моїм вкладом помер ( Хоча вклад потім повернули.

Апгрейд зайняв десь чотири місяці. Сідло, педалі та гальма б/у, стан нових. Всі інші комплектуючі нові, купував у магазині "ВелоКиїв", замовляв через «Харків Турист і “Bike-components”. Багато часу пішло на доставку та очікування компонентів. То вилку чекав місяць, то втулки. На “Bike-components” зробив три замовлення, щоб не перевищити ліміт купівлі. До речі – обода і втулки відправляв на збірку у Миколаїв до “Bike Wheel Builder”, а спиці вже майстер сам замовляв з-за кордону.

Наприкінці апгрейду від серійного велосипеда залишились: рама, рульова та підсідельна труба )

Рама: Cannondale Trail 27,5 2015р., 6061, технологія SAVE, рульова 1-1/8”
Вилка: Rock Shox Reba RL 27,5 Solo Air 100 mm, 1-1/8”, під ексцентрик
Руль: TIDEACE T800 full carbon, flat, 660 mm
Винос: TIDEACE 3K, 90 mm
Рульова: TANGE SEIKE, напівінтегрована
Гріпси: SRAM з замками
Шатуни: Shimano Deore XT 770, 42-32-24T / 175 mm, 3/9
Манетки: Shimano Deore XT 770, 3/9
Передній перемик.: Shimano Deore XT 771, 3/9
Задній перемик.: Shimano Deore XT 772, середня лапка, 3/9
Касета: Shimano Deore XT 770, 11-32, 9 шв.
Ланцюг: Shimano Deore XT HG-93
Педалі: Shimano Deore XT 8000
Гальма: Shimano Deore XT 785
Гальмівні ручки: Shimano Deore XT 785
Ротори: Shimano SM-RT76, п180/з160
Гальмівні колодки: Shimano метал Ice-Tech
Cідло: Selle SMP Hell
Підсідел: Cannondale C4, 27,2, 400 mm
Хомут: UNO
Обода: Stan’s No Tubes ZTR Arch EX, 27,5, 32 отвори
Втулки: Turner BLK 20, 32 отвори
Cпиці: DT competition, баттовані 2.0 / 1.8
Ніпелі: Stan’s No Tubes Presta
Обідна стрічка: Stan’s No Tubes
Герметик: Stan’s No Tubes
Покришки: MAXXIS Cross Mark 2,25, folding, 27,5

Вага велосипеда після апгрейда 10 кг 500 г.

Аксесуари:
переднє світло Convoy S2+ T6-4C, 1400 mA
задня мигалка ONRIDE Pulsar
вело комп’ютер Sigma 16.12
насос Airwave Motion Floor Mount

Катаю у стилі крос-кантрі на протязі року, сезон не закриваю. Максимальна дистанція вело заїзду 210 км. За сезон накатую близько 7000 км – більше робота не дозволяє. Велосипедом задоволений на 100%.
Вкладення
foto (1).jpg
foto (2).JPG
foto (4).JPG
foto (5).JPG
foto (6).JPG
foto (7).JPG
Лучше гор могут быть только горы, на которых никто не бывал!

Повернутись до “Мiй велосипед”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість