to Sandal:
когда читаешь геометрию Жиниуса то становится вопрос, а при какой длинне подседелки они вывели угол подседельной трубы 73?
Це коли провести лінію через центр вісі каретки і крайню точку труби рами куди входить підседілка. Але нюанс в тому,що труба куди входить підседілка змінює свій кут в місці кріплення шарніру підвіски, і от тут починається завал назад з кутом 63 чи 67 градусів (вже забув - міряв як на RC так і на MC), тож один кут до одного, інший - до іншого.
вон примера Гавра более чем достаточно, чтоб понять насколько дизайн рамы ущербный. длинновата труба - сидишь над колесом, коротковата - яйца в опасности
Рама взагалі виглядає красиво (імхо), але з вказаними тобою нюансами цілком згоден. Але все це через саме те місце кріплення шарніру підвіски. Варто згадати що це схоже на традицію фірми Скотт - на G-Zero можна побачити щось подібне. І тут потрібно вирішувати питання геометрії індивідуально (зрештою його так завжди потрібно вирішувати), а саме - посидіти, покатати, зрозуміти самому, чи воно зручно і чи підходить воно до твоєї анатомії та вподобань.
З іншого боку, плюсів також вистачає. Вага. Чейнстей всього 416мм!!! і це на двопідвісі такий!!! Так само як на хардтейлах KLEIN. На якому двопідвісі є подібне? Чесна чотириричажка. Дуже достойний аморт. Можна ним керувати з керма - дуже зручно (як на мене, бо я не люблю катати заганяючи свій організм в напівмертвий стан щоб забути про локаут чи не мати сил аби тиснути на гальма). Порівняно з деякими іншими рамами - жорсткий лінк, і як результат жорсткість рами загалом. Вага рами, легше тільки екзотика яку можна перелічити на пальцях однієї руки, а із доступного широкому загалу тільки одна - Scott Spark (1790g. заявлено, а особисто я її не зважував, фото на вагах так само не бачив).
и ващще, зачем покупать бабушку Скотт, если есть новые моднявые модели, на голову круче и современней?
Ткни носом (покажи). Я не вважаю себе дуже шарющим, на відміну від тебе, тому залюбки вислухаю (прочитаю) твої міркування та зауваження, так само як і пропозиції по можливому апгрейду.
Вилка Р7 работает ацтойно. ни ни рыба, ни мясо. ни выключена по умолчанию как Фокс, ни включена как РШ. Фишку их платформу еще наверно никто не асилил и не оценил. но хорошая цена и вес. я так понимаю это все решает?
Ціна і вага не вирішували, ну може вага, ну і повністю чорний колір в версії 2006го року. Хотів FOX F100X, проте як побачив версію 2007го року на вагах =1722г.(це була версія виключно під дискові гальма) відразу ж передумав.
У мене була RS Ребекка Тім в минулому році, вилка мені подобалась, за винятком деяких, як на мене суттєвих моменів. А саме. Коли жорстко вигальмовувався вона просідала практично в нуль - мені це не подобалось!.. чому в нових нормальних машинах коли осаджаєш машину підвіска не зтискається в нуль як в старих авто з дурною підвіскою, і не потрібно чесати спідницею переднього бампера по асфальту перед світлофором??? А на спусках я вважаю таку поведінку виделки особливим мінусом і до того ж небезпечним (коли їдеш з крутого спуску і молишся як би не кувиркнутися, натиснувши на гальма розумієш що вел ще більш бере крутий кут носом вниз, близький до кувирка), сподіваюсь зі мню тут багато хто погодиться. В даному випадку вважаю
краще хай виделка гірше реагує на дріб"язок ніж під гальмом на крутому спуску зіжметься нирнувши вниз - цей момент дає інерційний ривок аби далі піти куборем - це небезпечно. Шийні хребці (на спуску) цінніші за кисті (на дрібній ковбасятині).
Наступне, коли декілька разів намагався зробити стоппі Реба Тім просто грала піді мною (а вжу я всього 65кг.), тобто корона у неї була не настільки жорсткою як мені того хотілося б. Так, в поворотах коли кладеш вел на бік виделка жорстка, але в продольній вісі - ні. Реба Ті окрім того що просідає при жорсткому гальмуванні, вона ще наче підвертається під нижню трубу рами, і справа тут (я так думаю) в не дуже жорсткій короні. Ноги діаметром 32мм тут нарікань не викликають.
У мене в 2005му році була Маніту Скареб, вона мені дуже подобалась в роботі і в простоті налаштування, але коли я ганяв по корінню і клав вел в поворотах, то і відчував, і бачив як Скареб гуляє в ліво- в право, тому і взяв Ребекку. Рібе ж грала вперед-назад.
Ще суттєвий для мене момент - задовбався я гратися з позитивною-негативною камерами. Накачав негатив більше- дріб"язок їсть на ура, але просідає зараза! Накачаєш менше-дубова як рігіда чи близько того.
Прикол роботи платформи в тому, що камеру СПВ аби вона працювала як їй належить, потрібно накачувати на 5-10псі більше ніж камеру демпфера. R7 просідає коли передосиш вагу на підйомі на переднє колесо і тоді виделка блокується і можна ходити по педалях.
Щодо дубовості Р7. Так, дійсно, на дріб"язку Рібе працює краще якщо її на це налаштувати, але тоді Ребекка їстиме зусилля райдера, бо вона качається навіть коли ти в сідлі. Р7 спрацьовує коли тобі це потрібно, твої ж зусилля на педалях вона не краде.
Тож взяв собі Маніту Р7 Платінум, і зовнішній вигляд і вага не останню роль у виборі відіграли. Ноги 30мм - більш ніж достатньо для моєї ваги та стилю катання, корона (імхо) більш жорстка ніж в Ребекка Тім. Товсті, міцні й жорсткі ноги в Рібе Тім не відповідають її не надто жорсткій короні.
Где взял переднюю переклюку? я тоже хотю
"Решалово" з пол ланге все решает) - звернись до них, може і тобі знайдуть десь "по сусекам". Якби ж то ще раз міг - залюбки тобі допоміг би. Але памятаю хтось в барахолці таку продавав, пошукай, може вона ще є, бо на такі штучки попит здається не великий, мало хто за передню перекидку стільки платитиме.
че манеты х7? они по моему скромному мнению намного менее удобные х0 и не на много дешевле. в чем фишка?
Х7 у мене просто були, як їх зітру, візьму собі ХО. Вони дійсно зручніші, "без базара":)
интересно будет знать твой финальный выбор по подседелке и седлу. я ниче по резонной цене не нашел и все оставил сток
Мене це цікавить ще більше ніж тебе:)) дупу шкода. І як тільки я сам знатиму що мені підійшло - відразу ж свисну що вибрав. Цікаво, тебе шо, мій зад хвилює? - інтересна!

1:
систему тоже не осилил. при такой цене почему не ХТР? а если задача сыкономить, то почему не ХТ или Стайло?
Система купувалась також виходячи з зовнішнього вигляду - хотів карбонову (чи вкриту карбоном). ХТР рулить, знаю. Хотів понтову FSA з фрезерованими зірками, але не хотів її чекати. До того ж трохи злякався що в ФСА випадають алю вставки куди вкручуються педалі. В Ноір вся середина з алю-тобто місце куди вкручуються педалі не люфтитиме + вона вкрита карбоном.