

В то время когда ты писал эти строки, я грустно доказывал их правдивость. Сегодня в Китаево решил разогреться, и через 15 минут бодрого КК я услышал этот лирический мелодичный звон... Пля, на нервы действует еще такПроблема больших роторов не в бессмысленности ибеспощадностиэстетике, а в том, что их легче погнуть и они чаще затирают в поворотах и т.п. Я тоже начинал с 185, они звенели даже просто при езде по асфальту на злых покрыхах. Хотя некоторых такое не напрягает, а некоторые в наушниках ездят))
"Да, да! Но... нет!", как говорил Голохвастов во всем нам знакомом произведении....а вот топталки в топку с такой спортивной историей из детства![]()
они просто не в тему
Это такой троллинг от именитого брендаНет, от вы мине скажите за другое - КАК на Треке 8500 2008 крепления под вибряки имеюццо, а на Треке 8000 2006г их нет?
Там еще корни на пол дороги, и участок рыхлой земли. В какой то момент мне болезненно захотелось катапультироваться.это скоростной спуск с КК трассы Дидоровка, я на нем разгоняюсь до 62 км/час, крутые ребята 70+и это совсем несложный спуск ... взял и поехал
Прелести Голосеевского леса безусловно манят, но похоже что перед этим мне придется открыть для себя прелести двухподвесадо экстрима там далеко, надо будет тебе как-то более подробно открыть все прелести Голосеевского леса
Скорее всего крепления были только на рамах, которые продавались отдельно и отсутствовали на велосипедах заводской сборки.Нет, от вы мине скажите за другое - КАК на Треке 8500 2008 крепления под вибряки имеюццо, а на Треке 8000 2006г их нет?
не варто драматизувати - все чудово проїжджається на хт. а спуск дійсно ок - стрімкий, але рівний і безпечний, ніяких сюрпризів - його зі мною разом катала дівчинка маючи еластомерний макет вилки і вібрейки. щодо контактів - на розковбасах вони навпаки додають впевненості та контролю.Прелести Голосеевского леса безусловно манят, но похоже что перед этим мне придется открыть для себя прелести двухподвеса
Тут я згоден - бо проїхав його, навіть сухим. Щоб сказати щось про контакти треба спробувати, бо зараз я почав діалог стосовно речей про які я не маю чіткої уяви.не варто драматизувати - все чудово проїжджається на хт
Тут я згоден - бо проїхав його, навіть сухим. Щоб сказати щось про контакти треба спробувати, бо зараз я почав діалог стосовно речей про які я не маю чіткої уяви.
Але, ящко знаєш, в Голосієвському лісі доволі часто зустрічаються такі ділянки, коли спуск в певному місці, чи по всій довжині перепаханий чимось. Не знаю що це - коні, або техніка, але земля, коли висихає після дощу, стає твердою наче камінь. Коли пару раз так з'їхав, відчуття були наче на родео! Так, ХТ це супер, особливо у місті, але бувають таки випадки коли мрієш про підвіс.
Взагалі я виношую план купити підвісну раму, та повісити на неї аморт з дистанційним блокуванням на рулі. Це дозволить наблизитись до певної універсальності, якщо не брати до уваги те що підвісна рама важче за ХТ. Мабуть я маньяк у своїй нескінченної манії до інновацій
Дякуюкласна історія веложиття, написана приємною мовою.
Останнім часом дуже мало читаю, звідси всі лиха...Тільки все-таки в першому повідомленні не компаненты, а компоненты
Я вже було відкрив рота щоб про нього згадати, та дочитав до кінця...ні слова про Кальміус
Повернутись до “Мiй велосипед”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей