

Бойкот російського кіно
ЗВЕРНЕННЯ ДО РЕКЛАМОДАВЦІВ «ІНТЕРА»! Якщо підтримуєте — просимо поширити.
«Інтер» перетворився в телебудку російських фільмів та серіалів, транслюючи їх в численних повторах протягом цілого дня. Телеканал практично припинив транслювати американські та європейські фільми і серіали. Зрідка вони можуть з’являтися лише далеко за північ. Крім цього, звертаємо увагу, що за даними теледослідження компанії Nielsen, яке ви використовуєте при розподілі рекламних бюджетів, аудиторія каналу «Інтер» на 60% складається з пенсіонерів віком 55+. Ядро аудиторії складають пенсіонери 70+. Телеканал за п’ять останніх років розгубив найбільш важливу для кожного рекламодавця комерційно активу аудиторію – людей віком 18-54, опустився з першого на четверте місце в загальному рейтингу телеканалів. А тому кошти, які ви витрачаєте, рекламуючись на каналі, не мають великого економічного ефекту.
В першу чергу ми закликаємо бойкотувати «Інтер» провідних рекламодавців телеканалу: Procter & Gamble, Kraft Foods (Jacobs, Carte Noire, Maxcafe, Maxwell House, Tuc, Milka, Toblerone та ін.), Unilever (Lipton, Dove, Lux, Rexona, Axe, Timotei, Domestos та ін.), GlaxoSmithKline (Панадол, Солпадеїн, Аквафреш, Фортум, Імуновіт та ін.), Reckitt Benckiser (Calgon, Cillit Bang, Clearasil, Durex, Nurofen, Strepsils, Vanish, Veet та ін.), а також МТС, Оболонь, Coca-Cola, Ferrero, PepsiCo.
Нам відомо, що, незважаючи на ваше західне походження, більшість українських представництв управляється або підпорядковується московським офісам. Зокрема, це стосується найбільшого рекламодавця каналу – Procter & Gamble. Відмовтесь від реклами на «Інтері» й ваш приклад наслідують інші. Керівників місцевих офісів просимо бути сміливими, позбутися комплексу меншовартості та відчувати себе господарями у власній країні.
Разом з тим, ми звертаємось до керівників провідних рекламних холдингів: директора Publicis Groupe Олега Попенка, директора Dentsu Aegis Олександра Гороховського, директора Group M Антона Копитова та директора ADV Group Юлію Патлашенко висловити свою позицію з цього питання й донести до відома своїх клієнтів високу ймовірність репутаційних ризиків.
Також нам відомо, що Inter Media Group та StarLightMedia продають рекламу разом, а тому закликаємо керівника останньої, Володимира Бородянського, припинити спекулювати на даному питанні й уточнити публічно, чи висловлена ним підтримка «Інтера» є його власною думкою, чи вона зумовлена станом бізнес-стосунків між телегрупами.
Громадянський рух «Відсіч» / Бойкот російськго кіно / Бойкот російської попси
Бойкот російського телерадіопродукту
Економічний бойкотний рух
«И так поймут!»
«Не будь байдужим»
ГО «Українська Справа»