
На самом деле, лампочка дольше будет работать именно от батареек.Рекомендую вместо батареек использовать аккумуляторы (только не пожалей денег и купи не меньше 1000 мАч). С ними лампочка значительно дольше светит. А обычных батареек на галогенку не напасешься
Может таки нужно поставить пять батареек.Є галогенка 5.5 В 1 А
Поставив в ліхтар з 4 батареями R20 (D) (373) по 1.5 В Варта Алкалайн
Але ця вся штука все одно не світила як треба - гірше ніж моя 4,8В 0.5А галогенка в велофарі.
Спочатку думав, що така лампа трапилась неякісна - світить жовтим на свіжих батареях. Тоді вдома перевірив на імпровізованому стенді, і виявилось, що при 5.5 В лампа світить будь здоров!
Питання: чим же живити таку лампу, якщо батареї дохнуть мов мухи (хіба що мені не пощастило і трапилися батерейки г....но)
Бо світла багато. Таку б фару на байк - рулез
У меня пальчиковые аккумы 2,100 Ач.Для сравнения, емкость щелочной батарейки от Energizer (E91, тип АА) - 2850 мАч, обычной угольно-цинковой (1215, АА) - 1100 мАч. Легко заметить, что это больше указанных 1000 мАч у аккумуляторов.
угу. Варта щелочная (АА, 4706) 2600 мАч, а цинк-хлористая (zinc chloride, AA, 3706) - 1200 мАч.Слухай, а тебе нема специфікацій на інші батареї? Варта, наприклад?
ПС АА акуми вже є 1800 мАгод і, ніби навіть 2100 мАгод У мене є вартівські 1600
График разрядки батареек во времени идет от 1,5 В до нуля. Почти линейно.2 Ганзіла: щось не розумію останнє твердження: можна як для млаограмотного?
Повернутись до “Велоелектроніка”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість