Дума, що давно виствив сюди. Думаю багатьом буде цікаво. Ось закінчення історії з цим велом:
Рік тому я взявся за модернізацію старого велобрухту. Колись це був чудовий, сучасний жіночий велосипед від відомого у колишній НДР(Німецькій Демократичній Республіці) велозаводу MIFA.

- IMG_1354.JPG (126.92Кіб)Переглянуто 2377 разів
Із "рідного" суворі 90-ті пережила тільки рама, кермо(яке одного разу зламалося та приварилося), шатуни та підсидільний штир.

- IMG_1358.JPG (40.79Кіб)Переглянуто 2377 разів

- IMG_1362.JPG (103.07Кіб)Переглянуто 2377 разів
Все інше - китайсько-українсько-російського виробництва. Якість цих компонентів можете уявити.
Що завжди приносило чудові вудчуття комфорту - то це посадка на цьому велосипеді - німці якно бережуть своїх фрау-їздити на цьому велосипеді, навіть при тих низькоякісних компонентах, було одне задоволення. Тобто геометрія рами чудова. А як відомо у велосипеді якщо рама чудова - то й велосипед може вийти чудовим.
Рама сталева, зразку 20-х років, але рік виготовлення 1968. Дожила у непогано стані.
Ось послідовність моєї модернізації:

- IMG_1852.JPG (87.86Кіб)Переглянуто 2377 разів

- IMG_1865.JPG (64.23Кіб)Переглянуто 2377 разів

- IMG_1872.JPG (94.65Кіб)Переглянуто 2377 разів

- IMG_1873.JPG (86.96Кіб)Переглянуто 2377 разів
Як бачите - каретковий вузол тут не різьбовий та 40мм у вн. діаметрі, сьогодні у нас не знайдеш якісої каретки від такий вузол, я вирішив виготовити втулку під звичну вже різьбову каретку-картридж:

- IMG_1950.jpg (79.54Кіб)Переглянуто 2377 разів

- IMG_2146.JPG (49.92Кіб)Переглянуто 2377 разів

- IMG_2230.JPG (69.25Кіб)Переглянуто 2377 разів
Проблемою було придбати потрібну каретку, для цього я перекреслив передню та задню зірки та визначив, що потрібна каретка 117 мм. Я таку і придбав.

- Чертеж41.jpg (16.52Кіб)Переглянуто 2377 разів
Раніше багажнік на таких велосипедах кріпився до хомута та підсидільній трубі, але цьогодні це вже архаїзм, та й багажніки такі важко знайти, я вирішив раму трохи осучаснити-розробив кронштейн-бонки для багажніка , кронштейн для нарамного зумку типу "підкова" та підсилити задню вилку пластиною із стандартиними отворами:

- 207.jpg (61.23Кіб)Переглянуто 2377 разів

- Photo-0005.jpg (37.06Кіб)Переглянуто 2377 разів

- Photo-0006.jpg (83.18Кіб)Переглянуто 2377 разів
Саму раму як бачите я зачистив до металічного блиску:

- IMG_2233.JPG (51.46Кіб)Переглянуто 2377 разів
У якості трансмісії - я обрав перевірену роками 3-х швидкісну планетарну втулку Shomano Inter-3
Передню втулка тут це динамовтулка-дуже зручна для міста альтернатива звичаній динамці та батерейковим фарам.
Раму я після обробки антикором поґрунтував та пофарбував:

- IMG_2270.JPG (96.22Кіб)Переглянуто 2377 разів

- IMG_2287.JPG (50.86Кіб)Переглянуто 2377 разів
У цій рамі не було кронштейнів для кожуху тросу перемикання передач-довелося виготоити все самому. Я встановив 4 різьбових заклепки у рамі та притискав за допомогою пластин кожух тросу:

- IMG_2251.JPG (76.35Кіб)Переглянуто 2380 разів

- IMG_2242.JPG (65.56Кіб)Переглянуто 2380 разів

- IMG_2336.JPG (52.21Кіб)Переглянуто 2380 разів
Для порівняння - до та після:

- Безимени-1.jpg (84Кіб)Переглянуто 2380 разів
Покопирсавшись у німецькому інтернеті, я найшов яким раніше був цей велик та які були наклейки:
Пізніше я намалював та замовив наклейки із історією модернізації:

- stiker.jpg (59.93Кіб)Переглянуто 2380 разів

- IMG_2462.JPG (53.26Кіб)Переглянуто 2380 разів

- IMG_2482.JPG (49.38Кіб)Переглянуто 2380 разів

- IMG_2465.JPG (139.49Кіб)Переглянуто 2380 разів
Велосипед без емблеми спереду - як Мерседес без емблеми на капоті, тому я стару емблему зачистив старим армійським способом та пофарбував:

- IMG_2261.JPG (39.49Кіб)Переглянуто 2380 разів

- IMG_2268.JPG (27.98Кіб)Переглянуто 2380 разів

- IMG_2278.JPG (103.06Кіб)Переглянуто 2380 разів

- IMG_2328.JPG (52.84Кіб)Переглянуто 2380 разів
Із особливостей велосипеду слід відзначити автоматичну систему вмикання/вимикання світла. Скажу Вам, дуже зручно - заїжджаючи до тунелю вдень світло саме вмикається і при виїзді вимикається. Після зупинки велосипеда фара та задній габарит світить ще приблизно 5хв, що важливо коли зупинився на узбіччі неосвітленої дороги чи просто хочеться поставити у гараж. Фара тут - Basta Pilot Auto та задній габарит - Basta RaySteady.

- Basta-Pilot-Steady-LED.jpg (32.87Кіб)Переглянуто 2380 разів

- IMG_2340.JPG (90.46Кіб)Переглянуто 2380 разів
Як на мене - вийшов чудовий, сучаний міський велосипед для жінки.

- IMG_2459.JPG (93.59Кіб)Переглянуто 2381 раз

- IMG_2460.JPG (151.93Кіб)Переглянуто 2381 раз