Вітаю!
Почну з преамбули: я найбільше люблю одношвидкісні велосипеди, коли сідаю на мультиспід, то більше половини передач не використовую... Хочу зрозуміти, і можливо в результаті ще комусь підказати спосіб утилізаціїї старих касет.
На старих велосипедах було 3-4-5 зірочок ззаду і 1 спереду. Причина - товстий ланцюг і проблеми з чейнлайном (Може ще якісь, але не так важливо). В цілому, мене б цілком влаштував такий варіант і зараз. Наприклад, останні 4 місяці я нормально справлявся з 46\ 18-26, хоча іноді включав спереду 36 на затяжних підйомах... Тому зараз думаю над тим, щоб зібрати бюджетний мультиспід без зайвих деталей.
Наприклад спереду можна поставити сінгловий шатун, або шосейний, або навіть мтб. Вибір зірок доволі високий. Наприклад, 44-48 зірки часто не затребувані серед тих, хто катає КК, так само як 42 можна легше знайти у шосейному відділі. З касетами для мене наразі трохи не зрозуміло, тому прошу допомоги:
1) Більше зточуються У ВАС малі зірки (10-11-12-13-14) чи великі (24+)?
2) Коли Ви готові викинути свою касету?
3) Які касети більш довговічні й піддаються тривалому використанню без догляду? 9-10 шв. касети одразу викреслювати, чи навпаки? Шимано\СРАМ?
4) Чи правильно я розумію, що деякі гонщики знімають зайві зірки перед гонкою, якщо це дозволяє траса?
5) Чи правильно я розумію, що не можна ніяк об"єднувати окремі зірки з різних касет, в тому числі наприклад з одної касети, але не суміжні? Чи якісь таки можна?
З технічної точки зору я планую реалізувати це так: на 6-7-8 шв. барабанну втулку з внутрішньої сторони одягати 4-5 зіркову касету з відчутною різницею передачі, а ззовні компенсувати місце проставкою, як в сінглспід-конвертерах. Манетку використати пошукового типу, або просто заблокувати зайві положення на 6 шв. манетці. Задній перемикач в залежності від манетки, налаштувати в такі положення, щоб не відбувалось випадкового скидання ланцюга.
Що отримуємо в кінці: розширення можливостей бюджетного сіті-байка для покатушок без втрати його міцності, утилізація окремих елементів трансмісії, які не використовуються іншими велосипедистами. Ну і безцінний досвід, кхе-кхе) Хто може поділитися?
