цена тут ни при чем... Пустотелые шатуны менее прочные чем обычные, они ведь облегчаются для кросс кантри... а вот аливио целостные, дешевые, и звезды можно с них снять, деор триалисты ломали, при чем не раз... Кто знает... представьте себе: все время стоя, педал кики, дропы с 2х метров... Все просто: у аливио жесткости побольше будет...
Піпл, ти не правий. Ціна для переважної більшості тріалістів ДУЖЕ ВАЖЛИВА.
Спробуй розповісти продавцям будь якого веломагазину, що для тріалістів ціна не важлива. Вони точно здивуються.

(якби ні - то ми б вас бачили з FSА або іншими кастомними системами)
Судити про всі пустотілі ти не можеш, хоча б тому, що тріалісти не ламали і не пробували щось вище за Деор з Hollowtech.
Їм і не потрібно.
Пустотілі системи "надуваються" не лише для зменшення ваги, важливішим за невелике
зниження ваги є велике збільшення жорсткості.
І якраз у алівіо - мс 18 жорсткості взагалі немає. Вона пружинить, гнеться і тому не
ламається. Flexy as hell - такого плану маса відгуків на MTBR.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Цілком можливо, що система БЕЗ зірок Алівіо Легша, або важить так само як пустотіла Деор і Lх.
Більшу швидкість дасть не вага на 50 гр. менша вага системи, а більша жорсткість системи.
Відчув, коли перейшов із старої (не Hollowtech) Lx на 440-ову.