
І я так само впевнений, що на нову по гарантії її не поміняють доти, доки вона нормально працюватиме.Заявив би, що вони розповідають казки, а для підтвердження додав, що у мене вже 2 штуки було і жодна (нова) не люфтила
Ідеться про картридж-каретку.Небольшой люфт может быть когда каретка держиться на одном подшипнике, если же она затянута и люфтит то это какая-то бяка, может даже с завода
Ну так правильно в картриджной каретке два подшипника, если одна из половинок каретки отпущена то появляеться консоль которая может немного двигаться из-за микролюфтов в подшипнике. Если же подшипники держаться мертво то в новой каретке, по теории, люфта быть не должно, на практике же подшипники могут быть с люфтами, но я чесно не видел пока картриджной НОВОЙ каретки в которой бы был люфт в ПОЛНОСТЬЮ затянутом состоянии.Ідеться про картридж-каретку.
А можна більш точно визначити, що входить в поняття нормальної роботи? Це поки шатуни за раму не чіпляють при педалюванніІ я так само впевнений, що на нову по гарантії її не поміняють доти, доки вона нормально працюватиме.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей