Речь пойдет о манетках (не дуальных) и задней перекидушке.
Интересует мнение людей, которые юзали сначала LX, а потом перешли XТ. Есть ли какая-нить разница?
- четкость переключения, особенно в условиях грязной цепи/кассеты/перекидки и после солидного пробега;
У ХТ зручніші важелі - набагато ергономічніші. Тобто пальцям приємно на них натискати.
Чіткість перемикання залежить не від манеток(якщо звичайно порівнювати сусідніх класів манетки), а від стану ланцюга(розтягнути\нерозстягнутий, брудний\чистий), перекидки і касети.
- износостойкость;
- прочие + или -, что были замечены.
По манеткам только знаю что в ХТ идет шарикоподшипник и вес меньше. В ЛХ подшипник скольжения. По перекидкам не знаю вообще.
З того, що в одних манетках є кулькові підшипники,а в інших - ні
і випливає, що ХТ служать і в перший і в другий і в п"ятий рік використання однаково чітко і плавно, а на ЛХ підшипники ковзання зношуюються набагато швидше і не дають такої плавності роботи, як хотілося б.