Так дуже довгий гальмівний шлях в порівнянні з б/у Avid.
1. Может там и тормоз другой был, или вы колесо переставляли?
2. 180 легче погнуть чем 160.
3. Как часто правили старый и планируете править новый ротор?
1. Порівняння проводилось в рівних умовах з механікою Shimano+ротор Avid б/у(6000-8000 км).В мене час остигання та гальмівний шлях примірно в 5 раз довший та більший.Так не повинно бути.Колесо не переставляв.
2. Вже замовив 180 Formula R1)
3. Рідний ротор можна руками погнути. Якщо новий погнеться тоді вже буду думати чи руками чи іншими методами)).
Дзвін ротора вирішився корегуванням на декілька мм в сторну самих тормозів.
Чому обрав 180 поясню: на багатьох форумах та в багатьох статтях зазначається що при зміні на переді, ротора 160 на 180 мм, покращується гальмівна та збільшується прижимна сила відповідно 203>180, 220> 203 і т.д.Самих доводів з точки фізики та механіки розписувати не буду бо не тямлю в них., тобто чим більший ротор тим більше навантаження іде на передню частину велобайка ось така от суть.
Купувати оригінальні 160 Avid, Tectro, Shimano, Hayes за 200-300 грн. шт. не дуже хочеться (можна і б/у за 100-150).Але наголошу, для своїх потреб, визначився ще перед купівлею що буду брати комбінацію 180-160. Тим паче знайшов вигідну пропозицію на оригінал формулу (бренд як не як) ще й на адаптери залишиться.
Основне чи витримає вилка 180-ку вже відповіли.
Тому які диски ставити вирішує кожен за власним бажанням та можливостями))