
У ребі 2013 через конструктивну особливість соло еір між негативною та позитивнии камерами не можливо збільшти чи зменьшити хід. А якщо це проігноруєте, то негативна повітряна пружина просто не працюватиме. Якщо потрібно надати більш детальну інфу - можу скинути лінк по якому ви побачите що за конструктивні особливості. Так само і у сідах та інших вилках,.яких перевели на новий соло еір.Добрый день. Такая ситуэйшин... Хочу себе 2013 RS REBA RLT 120. Надыбал в Китае по нормальной цене 2013 RS REBA RLT 100, 120 почему-то ПРОСТО нет (((... Знаю что некоторые вилки можно раскачать, вот у меня и возник вопрос, можно-ли эту вилочку раскачать со 100 на 120??? и сколько это примерно будет стоить?
по документу RockShox Spare Parts Catalog 2013 определяем, что потроха для вилки с ходом 120мм необходимы под номером 11.4018.010.056 или 11.4018.010.057 "Spring Internals Left Solo Air 13 Reba/SIDB 26 120" -- это 26ая позиция на взрыв-схеме в этом каталогеOPTIONAL TRAVEL CHANGE ADJUSTMENT
To change the travel in your suspension fork, replace the entire solo air spring assembly according to the directions below. For part
number information, please refer to the Spare Parts Catalog available on our website at sram.com/service.
судячи з цього, таки не можна, адже проточка для різних ходів має знаходитися на різних висотах.На соседнем форуме немного просветили относительно нового СолоЭйра. По крайней мере речь шла о Ребе.
Суть в том, что в данном солоэйре нет перепускного клапана между позитивной и негативной камерами, а перепуск воздуха происходит благодаря .... проточке на внутренней стенке ноги.![]()
На рисунке видно, что внутренний шток не является воздухопроводом, как, например, в дуалЭйр, а камеры сообщаются через канавку в ноге (отметил красным) в тот момент, когда вилка находится в покое и поршень позитивной камеры (он же разделяющий камеры) находится напротив нее.
Согласитесь, идея проста до безобразия. Хотелось бы попробовать, что оно из себя представляет в деле.
Вроде проточка не может переместиться - она на ноге. А меняется только длина штока поршня. Те раньше ставилась проставка и поршень изначально сильнее вдвигался в ногу. Теперь начальное положение нельзя менять из за проточки. Так что сменить ход можно олько поставив поршень с более коротким/длинным штокомсудячи з цього, таки не можна, адже проточка для різних ходів має знаходитися на різних висотах.На соседнем форуме немного просветили относительно нового СолоЭйра. По крайней мере речь шла о Ребе.
Суть в том, что в данном солоэйре нет перепускного клапана между позитивной и негативной камерами, а перепуск воздуха происходит благодаря .... проточке на внутренней стенке ноги.![]()
На рисунке видно, что внутренний шток не является воздухопроводом, как, например, в дуалЭйр, а камеры сообщаются через канавку в ноге (отметил красным) в тот момент, когда вилка находится в покое и поршень позитивной камеры (он же разделяющий камеры) находится напротив нее.
Согласитесь, идея проста до безобразия. Хотелось бы попробовать, что оно из себя представляет в деле.
Дивлячись для якої дисципліни. Для крос кантрі 100 мм вистачає з головою. Якщо порівнювати з 120 мм ходом, то переважна більшість рам для кк з їх рульовими стаканами розраховані на 100 мм вилку і відповідно розрахована геометрія, яка при 120 мм вже трохи завалюється а це впливає на саму їзду. Плюс трохи змінюється кут впливу сил на рульовий стакан, що може призвести до його відриву. Хоча я сумніваюсь, що 20 мм різниця сильно вплине на міцність конструкції рами, проте якщо жорстко кататись на лісапєді, то може і вирвати з часом... Якщо рама з алюмінію - то вплив зайвих 20 мм-трів вилки на рульову візуально не помітите - алюміній - не залізо, яке дає спочатку тріщину, а потім ламається. Алюміній накопичує втому і раптово може зламатись в неочікуваний час.можно я тут спрошу, а зачем уменьшать ход вилки? я думал чем больше тем лучше
Повернутись до “Вилки и амортизатори”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей