Звернення до влади. Остання редакція

Прародитель велодня
Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Звернення до влади. Остання редакція

Повідомлення beaver » 9.6.06 11:45

Для зручності, буду викладати частинами в такому порядку:

I. Текст звернення

II. Текст додатку до звернення (ПРОПОЗИЦІЇ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ СИТУАЦІЇ З РУХОМ ВЕЛОСИПЕДНОГО ТРАНСПОРТУ В М. КИЄВІ), а саме:
1. Чинне правове регулювання
2. Суть проблеми
3. Пропозиції по вдосконаленню ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві
4. Іноземний досвід


На даному етапі приймаються коментарі і пропозиції, але враховуючи дуже стислі строки, переважно чекаємо на зауваження щодо помилок або неточностей.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 9.6.06 11:48

Голові Київської міської державної адміністрації
пану Черновецькому Леоніду Михайловичу

Копія: Раднику Київського міського голови –
в. о. заступника голови
Київської міської державної адміністрації
пану Салію Івану Миколайовичу

Копія: Начальнику Головного управління транспорту, зв'язку та інформатизації КМДА
пану Шпильовому Івану Федоровичу

Копія: Начальнику Департаменту
Державної автомобільної інспекції
МВС України
пану Коломiйцю Сергію Геннадійовичу

Копія: Голові Державної служби автомобільних доріг України
пану Гуржосу Вадиму Миколайовичу

Копія: Міністру України у справах сім’ї, молоді та спорту
пану Павленку Юрію Олексійовичу

ПІБ,
ПІБ,
ПІБ,
адреса для листування: _______________________
___________________________________________
телефон: ___________________________________
факс: ______________________________________
e-mail: _____________________________________

13 червня 2006 року

КОЛЕКТИВНЕ ЗВЕРНЕННЯ

Шановний Леоніде Михайловичу!

Велосипедна громада м. Києва сьогодні – це тисячі киян, що надають перевагу не лише здоровому способу життя, але й екологічно чистому та безпечному виду транспорту. При цьому чисельність прихильників велосипеду в столиці помітно зростає з кожним роком.
Від імені всіх цих людей, дозвольте висловити Вам щиру подяку за підтримку в проведенні акції “Українська ініціатива – на велосипеді на роботу, весна 2006”, в межах якої 24 травня, з 8 години ранку колона велосипедистів, що складалась приблизно з 1000 осіб, у супроводі машини ДАІ проїхала по маршруту від Арки Дружби народів по вулицям Хрещатик, Червоноармійська, Льва Толстого, Володимирська до Михайлівської площі.
Хотілося б зазначити, що незважаючи на те, що акція “На велосипеді на роботу” проводилася вже вчетверте, саме цього року велосипедисти столиці вперше відчули реакцію міської влади на свої дії у вигляді Вашого доручення стосовно встановлення на автомобільних дорогах знаків та розмітки для проїзду велосипедів у відповідності із Правилами дорожнього руху.
Не зважаючи на те, що зазначеними Правилами значну увагу приділено велосипедистам, як повноправним учасникам дорожнього руху, в тому числі регламентовано питання пересування велосипедними доріжками, передбачено встановлення спеціальних знаків для велосипедистів, на сьогодні в столиці практично відсутні сприятливі умови для безпечного руху велосипедного транспорту, повністю відсутні велосипедні доріжки, дорожні знаки та розмітка для велосипедистів, стоянки для велосипедів у громадських місцях.
Саме тому ми звертаємося до Вас з проханням розглянути можливість адаптації інфраструктури міста для потреб велосипедистів і відповідними пропозиціями стосовно вдосконалення ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві, підготовленими на підставі ґрунтованого аналізу зарубіжного досвіду, а також численних побажань сотень велолюбителів столиці.
Ми переконані, що забезпечення сприятливих умов для руху велосипедистів в столиці дозволить зменшити перевантаження вулиць міста автомобільним транспортом, сприятиме покращенню екологічної ситуації, а також безпеці дорожнього руху в Києві. Зазначене підтверджується прикладами позитивного досвіду вирішення цих питань у таких столицях як Лондон, Берлін, Відень, Варшава тощо.
У зв’язку із вищенаведеним направляємо на Ваш розгляд пропозиції стосовно вдосконалення ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві, а також приклади вдалих рішень цього питання в різних столицях світу.

Велосипедна громада м. Києва висловлює готовність до активної співпраці з представниками міської влади і заздалегідь дякує Вам за приділену увагу і розуміння.

Просимо повідомляти про рішення, прийняті на підставі цього колективного звернення.


З повагою,

Від імені велосипедної громади м. Києва

_______________ /______________/
_______________ /______________/
_______________ /______________/



ДОДАТОК:

Пропозиції по вдосконаленню ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 9.6.06 11:56

Додаток № 1
до колективного звернення від 13 червня 2006 року


ПРОПОЗИЦІЇ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ СИТУАЦІЇ З РУХОМ ВЕЛОСИПЕДНОГО ТРАНСПОРТУ В М. КИЄВІ

1. Чинне правове регулювання

Згідно із Законом України “Про дорожній рух” від 30 червня 1993 року № 3353-XII, державне управління у сфері дорожнього руху та його безпеки здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади Республіки Крим, місцевими органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та спеціально уповноваженими на це державними органами.
Вказаним Законом, до компетенції міської та районної Ради народних депутатів і міської та районної виконавчої влади у сфері дорожнього руху віднесено, зокрема:
- розробку, затвердження та реалізацію міських і районних програм розвитку дорожнього руху та його безпеки;
- організацію дорожнього руху на території міста і району згідно з відповідними генеральними планами, проектами детального планування та забудови населених пунктів, автоматизованих систем керування дорожнім рухом, комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху та з екологічно безпечними умовами;
- організацію будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів.

Слід зазначити, що згідно із вказаним Законом, об'єднання громадян і громадяни мають сприяти державним органам у здійсненні заходів щодо безпеки дорожнього руху. При цьому міністерства, інші центральні органи державної виконавчої влади та об'єднання зобов'язані враховувати пропозиції об'єднань громадян і громадян з питань безпеки дорожнього руху. Крім того, учасники дорожнього руху (в тому числі – водії велосипедів) мають право на безпечні умови дорожнього руху.
Законом встановлено, що особи, які керують велосипедами без двигунів, мають право їздити по спеціальних велосипедних доріжках, а в разі їх відсутності - по краю проїзної частини дороги, вулиці чи узбіччю.

В свою чергу, Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (надалі – “Правила”) передбачено, що рух по проїзній частині на велосипедах дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд. Водночас, водіям велосипедів забороняється, зокрема, рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках.
Крім того, поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.

На сьогодні в чинних Правилах дорожнього руху передбачено наступні дорожні знаки та розмітку щодо велосипедистів:

1.34Зображення
Виїзд велосипедистів

Згідно з офіційними коментарями до правил дорожнього руху (надалі – “Коментарі”) (Комментарии к Правилам дорожного движения Украины – 2002. С.Г. Коломиец, В.Ф. Душник, З.Д. Дерех, В.Н. Зайченко, Ю.Е. Заворницкий. – 2-е изд., перераб. и доп. – Х.: «Светофор», 2004.), цей знак встановлюється поза перехрестями перед перетином із велодоріжкою, позначеною знаком 4.12 чи 4.14, а також на тих ділянках дороги, де є можливим неочікувана поява велосипедистів і їх рух проїзною частиною. Місце перетину велосипедної доріжки з дорогою позначається дорожньою розміткою 1.15.

3.8Зображення
Рух на велосипедах заборонено

Згідно з Коментарями до ПДР, цей знак встановлюється на кожному в'їзді на ділянку дороги чи територію, де вводиться заборона. Знак повторно встановлюється після закінчення населеного пункту (в якому нема перехресть) чи безпосередньо за перехрестям у випадку необхідності збереження заборони, введеної знаком.
Перед боковими в'їздами на дорогу знак застосовується спільно із однією з табличок:

7.3.1Зображення

7.3.2Зображення

чи
7.3.3Зображення

Дія знаку 3.8 не розповсюджується на водіїв транспортних засобів (велосипедів), які використовуються чи належать особам, які проживають, чи працюють в цій зоні, а також водіїв транспортних засобів, які використовуються підприємствами, розташованими у вказаній зоні.
Зона дії знаку - від місця встановлення до найближчого перехрестя за ним, а у населених пунктах, в яких нема перехресть, - до кінця населеного пункту.

4.12Зображення
Доріжка для велосипедистів
Згідно з Коментарями, знак 4.12 використовується для позначення доріжки, по якій дозволено рухатись виключно велосипедам і мопедам.
Якщо смуга, призначена для руху велосипедистів, виділяється на основній проїзній частині дороги розміткою 1.1 (вузька суцільна лінія шириною 10 см), знак 4.12 у поєднанні із табличкою 7.9
Зображення
розміщується над смугою.
Якщо ж смуга відокремлюється від основної проїзної частини бордюром чи бар'єром, знак допускається встановлювати праворуч від цієї смуги.
Знак 4.12 повторюється після кожного перетину велосипедної доріжки з дорогою.

4.14 Зображення
Доріжка для пішоходів і велосипедистів
За коментарями, позначена таким знаком доріжка може використовуватись тільки пішоходами і велосипедистами. Вона може бути розділена на смуги (окремо для пішоходів і велосипедистів) розміткою чи бордюром або бар'єром.
Як і знак 4.12, знак 4.14 повторюється після кожного перетину доріжки з автомобільною дорогою.

7.5.7Зображення
Знак додаткової інформації (табличка до дорожніх знаків, що вказує на вид транспортного засобу, якого стосується знак).

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 9.6.06 11:58

2. Суть проблеми
На сьогодні у столиці України (рівно як і у більшості інших міст та населених пунктів), на заваді розвитку та безпеці руху велосипедного транспорту стоять такі фактори:

2.1. Недоліки Правил дорожнього руху
Серед таких недоліків можна назвати неврегульованість питань лівого повороту велосипедистів на перехрестях, невизначеність щодо пересування на велосипедах осіб, віком від 7 до 14 років у випадку відсутності велосипедних доріжок тощо.
Поряд із тим, вказані проблеми не можуть бути вирішені на місцевому рівні, а потребують доопрацювання відповідними центральними органами виконавчої влади та закріплення Кабінетом Міністрів України.

2.2. Недоліки велосипедної інфраструктури м. Києва

2.2.1. Доріжки для велосипедистів
На сьогодні, за інформацією Головного управління транспорту, зв’язку та інформатизації (лист № 045-2467/1 від 26.11.04) велодоріжки було влаштовано лише при забудові Русанівського житлового масиву. Поряд із тим, в інших частинах міста доріжки для велосипедистів відсутні.
Внаслідок відсутності у м. Києві обладнаних велосипедних доріжок, а також через часті випадки зайнятості правих крайніх смуг проїзної частини припаркованим автомобільним транспортом, незадовільним станом узбіч міських вулиць, створюються небезпечні умови дорожнього руху переважною більшістю автомобільних доріг столиці, різко підвищується ризик аварійних ситуацій із загрозою для життя і здоров’я водіїв велосипедів.

2.2.2. Спеціальні дорожні знаки, дорожня розмітка
На сьогодні у столиці України виявлено лише декілька випадків встановлення дорожніх знаків для велосипедистів.
При цьому практично повна відсутність у столиці спеціальних дорожніх знаків та спеціальної розмітки для велосипедів створює небезпечні умови руху велосипедного транспорту переважною більшістю автомобільних доріг столиці.

2.2.3. Недотримання водіями автомобільного транспорту Правил дорожнього руху щодо велосипедистів
За численними спостереженнями, суттєва проблема для руху велосипедного транспорту виникає через те, що на великих магістральних дорогах із високою швидкістю руху автомобільного потоку (наприклад, Набережне та Столичне шосе, мости через Дніпро тощо) дуже часто трапляються випадки обгонів автомобілями основного потоку машин правою крайньою смугою (призначено, зокрема, для велосипедистів) з високою швидкістю.
Крім того, на розвиток екологічно чистого та безпечного велосипедного транспорту в столиці негативно впливають такі фактори, як щільний потік автомобільного транспорту вулицями столиці, порушення правил дорожнього руху з боку водіїв, непередбачувані маневри вуличного транспорту загального користування, раптове відкривання дверей в припаркованих автомобілях тощо.

2.3. Стоянки для велосипедів
На сьогодні у м. Києві відсутні спеціально обладнані місця для стоянок велосипедів у громадських місцях, поблизу навчальних закладів, торговельних, спортивних споруд і закладів тощо.
Зазначене створює значні незручності для паркування велосипедів, підвищує загрозу їх викрадення.
Поодинокі випадки встановлення місць для стоянок велосипедів за ініціативою власників окремих підприємств за їх рахунок не спроможні задовольнити потреби десятків тисяч велосипедистів столиці.

Таким чином, на нашу думку ситуація із рухом велосипедного транспорту в м. Києві потребує прийняття київською міською владою, за прикладом муніципальної влади багатьох столиць Європи, адекватних і продуманих рішень з метою забезпечення вимог безпеки дорожнього руху, поступового адаптування інфраструктури міста для потреб велосипедного транспорту.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 9.6.06 12:00

3. Пропозиції по вдосконаленню ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві
Викладені пропозиції складено в результаті тривалого обговорення велосипедною громадськістю столиці з урахуванням значного іноземного досвіду.

3.1. Включення велодоріжок до генерального плану забудови міста
З метою забезпечення вимог безпеки дорожнього руху, дотримання положень Правил дорожнього руху, поступового адаптування інфраструктури міста для потреб велосипедного транспорту, пропонується включити велодоріжки до генерального плану забудови міста Києва, а також до концепції розвитку транспортної моделі Києва.
Крім того пропонується здійснювати обов’язкове включення до проектів будівництва нових та реконструкції наявних доріг велосипедних доріжок.
При цьому рекомендується враховувати значний досвід європейських столиць щодо розвитку велосипедної інфраструктури, а також проводити консультації із представниками велосипедної громадськості столиці.
Зі свого боку ми висловлюємо готовність до участі в обговоренні таких проектів, наданні консультацій щодо досвіду інших столиць світу із зазначених питань.

3.2. Ремонт узбіч автомобільних доріг
Для зменшення ризиків травмування велосипедистів та з метою підвищення безпеки дорожнього руху в столиці пропонується здійснювати ремонт узбіч доріг, забезпечити відсутність відкритих чи пошкоджених люків і зливостоків.
Крім того, пропонується забезпечити встановлення на вулицях міста Києва безпечних для велосипедистів кришок зливостоків (без широких щілин вздовж напрямку руху).
З цією метою рекомендується здійснення вказаних ремонтів як у випадках нагальної потреби, так і в формі планових щорічних ремонтів.
Зі свого боку ми зобов’язуємось письмово повідомляти відповідні служби міста про виявлені випадки пошкоджень дорожнього полотна, вуличного обладнання, які створюють загрозу для безпеки руху велосипедистів.

3.3. Нанесення дорожньої розмітки та встановлення спеціальних дорожніх знаків на вулицях міста
Для забезпечення вимог безпеки дорожнього руху пропонується здійснити нанесення дорожньої розмітки та встановлення спеціальних дорожніх знаків для велосипедистів та водіїв автомобілів на автомобільних дорогах міста. Особливу увагу рекомендується приділити автомобільним дорогам із активним рухом транспорту, зокрема, Набережне шосе, проспекти: Броварський, Миколи Бажана, Ватутіна, Московський, Перемоги, Комарова, Червонозоряний, Академіка Глушкова, Дружби Народів тощо.
В більшості випадків з цією метою достатньо відокремити спеціальною розміткою нешироку смугу узбіч проїзних частин вулиць (по 1-1,5 м для руху в кожному напрямку), або ж прокласти доріжку по тротуару, обладнавши її з’їздами на перехрестях та позначивши спеціальною розміткою і дорожніми знаками.
Крім того, в таких місцях як Набережне шосе, на Московському проспекті і на проспекті генерала Ватутіна, розмітити доріжки для пішоходів та велосипедистів (із встановленням відповідних дорожніх знаків) в межах тротуарів, оскільки останні мало використовуються пішоходами.
При цьому рекомендується забезпечити плановий щорічний ремонт дорожніх знаків і оновлення розмітки.
Зі свого боку ми зобов’язуємось надавати консультації щодо потреб велосипедистів у нанесенні відповідної розмітки, встановленні дорожніх знаків та забезпеченні з’їздів для велосипедів, повідомляти про небезпечні для велосипедистів ділянки доріг, які потребують додаткової уваги в зазначеному контексті.

3.4. Використання для прокладання доріжок для велосипедистів тротуарів всередині алей на столичних бульварах
Оскільки тротуари всередині алей бульварів столиці (зокрема, бульварів Тараса Шевченка, Лесі Українки, Перова тощо) використовуються пішоходами дуже мало, пропонується виділити та забезпечити розмітку частини таких тротуарів в якості велодоріжок, або доріжок для пішоходів і велосипедистів. Крім того, пропонується обладнати крайні ділянки вказаних тротуарів з’їздами для велосипедів, а також відповідними дорожніми знаками.
В рамках такого переобладнання рекомендується здійснити ремонт (або, у необхідних випадках, заміну) покриття на ділянках тротуару, на яких пропонується обладнати доріжки для велосипедистів, з метою забезпечення якості покриття на таких ділянках аналогічного із проїзною частиною вулиць.

3.5. Автомобільні та пішохідні мости
У зв’язку із високим рівнем завантаженості мостів через Дніпро (зокрема, Московського, мосту Метро, мосту ім. Патона, Південного) автомобільним транспортом, пропонується обладнати для руху велосипедів тротуари, розташовані праворуч від правих крайніх смуг проїзної частини мостів, які фактично не використовується пішоходами. З цією метою пропонується обладнати заїзди та з’їзди на крайніх ділянках таких тротуарів, забезпечити відсутність сторонніх предметів на таких ділянках, а також встановити відповідні дорожні знаки.
Крім того, з метою забезпечення безпеки руху велосипедистів, пропонується забезпечити наявність відповідних попереджувальних знаків на під'їздах до зазначених ділянок, для інформування водіїв автомобілів про наближення до велосипедних доріжок.

3.6. Стоянки для велосипедів
З метою поступового адаптування інфраструктури міста для потреб велосипедного транспорту, пропонується встановлення стоянок для велосипедів біля місць загального користування: владні установи, навчальні заклади, парки, стадіони тощо.
Крім того, пропонується рекомендувати включення стоянок для велосипедів в проекти будівництва різноманітних житлово-офісних, торгових, розважальних комплексів, для чого, серед іншого, спростити процедуру переоформлення паспортів фасадів у випадках обладнання стоянок для велосипедів для власників і користувачів будинків і споруд у м. Києві.
Також пропонується зобов’язати замовників майбутніх та власників існуючих торгово-розважальних, культурних, спортивних та інших комплексів забезпечувати наявність стоянок для велосипедистів на охоронюваній території, аналогічно із автомобільними стоянками.
Зі свого боку ми зобов’язуємось брати участь у обговоренні щодо необхідних місць розташування таких стоянок, надавати консультації щодо значного закордонного досвіду облаштування велосипедних стоянок.

3.7. Боротьба із незаконним паркуванням автомобілів
Враховуючи часті випадки травмування велосипедистів при пересуванні крайніми правими смугами автомобільних доріг столиці, пропонується посилити боротьбу з паркуванням автомобілів на узбіччях вулиць, де паркування не передбачено Правилами дорожнього руху.

3.8. Підвищення обізнаності та виконання велосипедистами Правил дорожнього руху
Пунктом 6.1. Правил дорожнього руху передбачено, що для водіїв мопедів і велосипедів місцевими органами виконавчої влади може бути встановлена картка, в яку заноситься інформація про водія і яку водії мопедів чи велосипедів у такому разі повинні мати при собі.
З огляду на це, та з метою підвищення обізнаності та виконання велосипедистами Правил дорожнього руху, пропонується розглянути можливість встановлення зразків таких карток та їх видачу велосипедистам, на підставі заходів з контролю обізнаності таких осіб у Правилах дорожнього руху.
Зі свого боку ми висловлюємо готовність до розробки проектів нормативних документів, спрямованих на порядок і умови введення таких карток та порядку контролю обізнаності велосипедистів у Правилах дорожнього руху.

3.9. Обов’язки продавців велосипедів
З метою підвищення обізнаності та виконання велосипедистами Правил дорожнього руху, пропонується зобов’язати суб’єктів підприємницької діяльності, які здійснюють продаж велосипедів в м. Києві, надавати кожному покупцеві велосипедів витяги з Правил дорожнього руху в частині, що стосується велосипедистів.
Зі свого боку, ми висловлюємо готовність до участі у розробці зразків таких витягів.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 9.6.06 12:02

4. Іноземний досвід

На сьогодні в багатьох столицях світу відбувається стрімкий розвиток велосипедної інфраструктури. При цьому велосипед визнається ефективним і безпечним альтернативним видом міського транспорту, масове використання якого дозволяє кардинально вирішувати проблеми перевантаженості міських вулиць автомобільним транспортом, забруднення міського повітря тощо.
У багатьох містах (зокрема, у Берліні, Відні, Сіднеї) муніципальними органами розробляються довгострокові програми розвитку велосипедної інфраструктури з метою вирішення транспортних питань. Такі програми, зокрема, передбачають щорічне розширення мережі велосипедних доріжок (як відокремлених від автомобільних доріг, так і розташованих в межах таких доріг), облаштування вулиць міст велосипедними стоянками, а також розвиток прокату міських велосипедів, як альтернативі іншому громадському транспорту.

4.1. Лондон
Велосипедна інфраструктура Лондону включає в себе сотні кілометрів велосипедних доріжок, спеціальну розмітку на дорогах, встановлення спеціальних дорожніх знаків та світлофорів для велосипедистів.
Зображення
Зображення
Розмітка велосипедних доріжок з двостороннім рухом на вулицях Лондона
Зображення
Світлофори для велосипедистів на перехрестях Лондона

4.2. Відень (інформація та фотографії з http://www.wien.gv.at/english/leisure/bike/index.htm)
За інформацію з туристичних довідників про Відень, найшвидший спосіб дістатися у місті з пункту А в пункт Б – скористатися велосипедом. Велосипеди не лише є безпечними для навколишнього середовища (відсутність вихлопних газів та шумового забруднення міста), але й корисні для здоров’я велосипедистів. Вони потребують мінімум місця у транспортному потоці, а також для стоянки. Саме тому, кількість велосипедного транспорту у Відні досягає 9-10%.
За планами муніципальних органів, до 2010 року довжина велосипедних доріжок у місті перевищить 800 кілометрів.
Зображення

Зображення
Розмітка доріжок для велосипедистів на перехрестях Відня

Зображення
На вулицях Відня наявні як не відокремлені, так і відокремлені від автомобільної дороги велодоріжки

Зображення
Розділення тротуарів у Відні на пішохідну і велосипедну частини

Зображення
Розмітка велосипедних доріжок, які перетинають автомобільні дороги Відня

Зображення
Розмітка доріжок для велосипедистів у паркових зонах Відня

4.3. Берлін
На сьогодні довжина велосипедних доріжок у Берліні складає приблизно 800 кілометрів, а використання велосипедного транспорту становить не менше 10% (http://www.smile-europe.org/demonstrati ... berlin.pdf)
Використання велосипеду стає дедалі популярніше у Берліні. Все більше жителів столиці Німеччини надають перевагу велосипеду, як безпечному і здоровому виду транспорту. За даними міської влади (Senate Department of Urban Development), три мільйони жителів Берліну володіють мільйоном велосипедів
(інформація та фотографії з
http://www.stadtentwicklung.berlin.de/v ... x_en.shtml).

Зображення
Розмітка доріжок для велосипедистів на перехрестях Берліну

Зображення
Розташування доріжок для велосипедистів по краю тротуарів Берліну

Зображення
Облаштування велосипедних парковок на вулицях Берліну

4.4. Варшава
Протягом останніх десяти років велосипедна інфраструктура Варшави, міста із населенням 1,7 мільйонів мешканців, які володіють 0,7 мільйонів автомобілів і 1 мільйоном велосипедів, зазнала значних змін.
1996 року було ухвалено Постанову про велосипедний транспорт, яка, серед іншого, передбачала зобов’язання міської влади запровадити належні умови для використання велосипедного транспорту у столиці Польщі, здійснювати обладнання всіх нових вулиць, а також вулиць, які модернізуються, необхідними засобами (доріжками, розміткою, дорожніми знаками), причому за умови консультацій із представниками вело громадськості Варшави.
Пізніше у 1997 році було затверджено проект будівництва 709 кілометрів велосипедних доріжок, а також здійснено пілотний проект по облаштуванню 17 кілометрів велосипедних доріжок для студентів столичних університетів.
(http://www.cartage.org.lb/en/themes/art ... ycling.htm)

4.5. Сідней
Згідно із розробленим міською владою планом (так званим “ВелоПланом 2010”), з бюджету держави виділено 251 мільйонів доларів для будівництва та покращення 200 кілометрів велосипедних доріжок щороку.

Аватар користувача
Arina Rodionovna
старушка-няня
Повідомлень: 2168
З нами з: 24.2.04 17:11
Стать: жін
Звідки: Киев, Ленинградская пл.

Повідомлення Arina Rodionovna » 9.6.06 14:06

Молодец!
Куда идем мы с Пятачком большой-большой секрет,
И не расскажем никому ибо сами понятия не имеем.

Аватар користувача
Бумер
* * *
Повідомлень: 274
З нами з: 30.9.04 06:46
Стать: чол
Звідки: оболонь,нивки.kiev.ua, 8/063/674-29-88

Повідомлення Бумер » 9.6.06 15:18

Конструктивно й зрозуміло. Дуже файно!
Сталевий кінь не їсть вівса,
А замість ніг два колеса :kolobok: :kolobok:

Аватар користувача
Uncle Ы
*********
Повідомлень: 2266
З нами з: 5.9.03 14:21
Skype: eugene.novikov
Стать: чол
Звідки: из мамы
Контактна інформація:

Повідомлення Uncle Ы » 9.6.06 15:23

Да вообще супер. Спасибо!!
Будет также подготовлен пресс-релиз по итогам отсылки этого обращения и разослан для ознакомления в СМИ, так что шуму будет - не отмажутся. :)

Это вам не бабушки с заявами перед мэрией. :)
Востаннє редагувалось 9.6.06 17:37 користувачем Uncle Ы, всього редагувалось 1 раз.
Нас невозможно сбить с пути - нам пофигу, куда идти!

Аватар користувача
Vik
* *
Повідомлень: 192
З нами з: 15.12.03 22:55
Стать: чол
Звідки: Асоціація велосипедистів Києва

Повідомлення Vik » 9.6.06 15:54

Будет также подготовлен пресс-релиз
як журналіст, можу допомогти в його підготуванні та, власне, плейсменті. так шо пропоную координуватися. ;)
рухливі велосипеди перетинають степовий краєвид
військово-повітряні сили виснуть поряд зі сновидіннями
/Сергій Жадан/

Аватар користувача
Uncle Ы
*********
Повідомлень: 2266
З нами з: 5.9.03 14:21
Skype: eugene.novikov
Стать: чол
Звідки: из мамы
Контактна інформація:

Повідомлення Uncle Ы » 9.6.06 15:56

Будет также подготовлен пресс-релиз
як журналіст, можу допомогти в його підготуванні та, власне, плейсменті. так шо пропоную координватися. ;)
Раз журналист - пиши черновой вариант, выкладывай.
Нас невозможно сбить с пути - нам пофигу, куда идти!

Аватар користувача
day
* * * *
Повідомлень: 732
З нами з: 1.3.06 14:32
Стать: чол
Звідки: Киев, Лесной пр-т

Повідомлення day » 9.6.06 16:03

К "3.2. Ремонт узбіч автомобільних доріг"

Некоторые люки ливневок нужно не ремонтировать, а менять.
Отверстия для воды встречаются как продольные, так и поперечные (по отношению к едущему прямо велосипедисту).
Поперечные безопасны.
Продольные я всегда напрочь объезжаю. Не дай бог застрянет колесо в "дырке" - улечу далеко за руль.
В общем, лучше не размер дырки ограничивать, а тип самого люка.
Хотя бы про причине того, что "перекладинки" со временем и сломаться могут.

Хотя, может я уже и опоздал с дополнением. :)

Аватар користувача
Трям
Мауглi
Мауглi
Повідомлень: 23821
З нами з: 19.11.02 17:45
Стать: чол
Звідки: дитина всесвіту
Контактна інформація:

Повідомлення Трям » 9.6.06 16:29

ого
снимаю шляпу

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 9.6.06 17:17

Всім дякую за підтримку!
Насправді це результат роботи багатьох людей. Та й робота по суті тільки починається.
Сьогоднішнє відвідування Управління з питань транспорту, зв'язку та інформатизації КМДА позитивного враження на мене не справило.

Anyway, планується (vik, ми в тебе віримо!), що на понеділок буде проект прес-релізу для розповсюдження серед ЗМІ (щоб чиновникам краще думалося).
У вівторок планується розсилка звернень і прес-релізів.
А от далі (сподіваємось) почнеться робота.

До речі, у Irinula виникла така ідея:
"что-то сделать с популяцией бродячих собак в Киеве, которые бросаются на велосипедиста в 100% случаев, когда его видят. Собаки крупные, их становится ОЧЕНЬ много - это опасно!"
Які з цього приводу є думки?

Аватар користувача
Uncle Ы
*********
Повідомлень: 2266
З нами з: 5.9.03 14:21
Skype: eugene.novikov
Стать: чол
Звідки: из мамы
Контактна інформація:

Повідомлення Uncle Ы » 9.6.06 17:40

До речі, у Irinula виникла така ідея:
"что-то сделать с популяцией бродячих собак в Киеве, которые бросаются на велосипедиста в 100% случаев, когда его видят. Собаки крупные, их становится ОЧЕНЬ много - это опасно!"
Які з цього приводу є думки?

Хе, а на меня в 100% случаев не бросаются. В 10% разве что.
Собаки, конечно, проблема, убивать их не дадут, стерилизовать надо, но у нас же они типа, не бродячие, а нефиг делать все из себя сторожево-подворотные, тоже сложно...

Начинать нужно с регистрации собак, заведения паспортов, системы вакцинации и т.п.

Это смежная, но самостоятельная задача...
Нас невозможно сбить с пути - нам пофигу, куда идти!

Аватар користувача
Irinula
* * * * *
Повідомлень: 1195
З нами з: 28.12.02 10:40
Стать: жін
Звідки: Киев, Дорогожичи
Контактна інформація:

Повідомлення Irinula » 9.6.06 17:51

Ну по дворам и подворотням собаки как раз бродячие. например, у меня во дворе живут штук 8 "телят" ростом по полметра... это так, как примерчик

Аватар користувача
Uncle Ы
*********
Повідомлень: 2266
З нами з: 5.9.03 14:21
Skype: eugene.novikov
Стать: чол
Звідки: из мамы
Контактна інформація:

Повідомлення Uncle Ы » 9.6.06 18:38

К "3.2. Ремонт узбіч автомобільних доріг"

Некоторые люки ливневок нужно не ремонтировать, а менять.
Отверстия для воды встречаются как продольные, так и поперечные (по отношению к едущему прямо велосипедисту).
Поперечные безопасны.
Продольные я всегда напрочь объезжаю. Не дай бог застрянет колесо в "дырке" - улечу далеко за руль.
В общем, лучше не размер дырки ограничивать, а тип самого люка.
Хотя бы про причине того, что "перекладинки" со временем и сломаться могут.

Хотя, может я уже и опоздал с дополнением. :)
Продольные тоже безопасны, если ты не на шоссейных трубках.
Что небезопасно - так это ливневки, заваренные кусками гофрированного стального листа, отрезанного от б/у-шного отбойника. Туда и на горном веле можно ухнуть запросто...
Нас невозможно сбить с пути - нам пофигу, куда идти!

Аватар користувача
MISHKO
* *
Повідомлень: 92
З нами з: 19.4.05 21:18
Стать: чол
Звідки: Kyiv

Повідомлення MISHKO » 9.6.06 18:47

4. Іноземний досвід
Парни может это мне померещилось но кто-то не так давно кидал ссылку где на примере одного из европейских городов показан полный пакет велоинфраструктуры (оформление перекрестков, светофоры и тд.) :kolobok:

Аватар користувача
Net Scorpion
* * * *
Повідомлень: 666
З нами з: 14.7.04 13:14
Skype: net_scorpion
Стать: чол
Звідки: Стратегическое шоссе, Киев
Контактна інформація:

Повідомлення Net Scorpion » 9.6.06 23:32

Парни может это мне померещилось но кто-то не так давно кидал ссылку где на примере одного из европейских городов показан полный пакет велоинфраструктуры (оформление перекрестков, светофоры и тд.) :kolobok:

Нарыл такой вот большой фундаментальный документ (English, PDF)
http://www.iowabikes.com/trails/index.html

Не совсем в тему т.к. описывает дорожки для пешеходов, велосипедистов, всадников и т.д. преимущественно по грунту. Но полезное есть. Рекомендую сразу читать гл.4.

Дополнение:
Источник и формат тот же, но, кажется, все ффтему (см. содержание слева)
http://www.iowabikes.com/trails/ped-bik ... tions.html
Disclamer:
Все по моему скромному мнению и никаких намеков. Здесь написано только то, что написано.

chernigov
* *
Повідомлень: 58
З нами з: 9.6.06 21:36
Стать: чол
Звідки: Чернигов.

Повідомлення chernigov » 10.6.06 19:16

З повагою,

Від імені велосипедної громади м. Києва

_______________ /______________/
_______________ /______________/
_______________ /______________/
Готов подписаться под этим. Думаю, что нужно будет указывать не только ФИО, но ещё и адрес для правильности.
Чем больше человек подпишеться - тем лучше. Может на выходных где-то собраться для подписывания ?
Обращение (письмо) советую отправлять "ценным" с описью вложения и с "возвраткой" (как оно наз. не помню... приходит отправителю с подписью того, кто получил письмо). Себе надо оставить чек с почты, один вариант описи вложения с печатью почты и росписью работника почты и дождаться возвратки (это наши доказательства) --- тогда ответ должен быть дан в течении месяца (ЗУ "Про звернення громадян").

Р.S. живу я в Киеве :)

Аватар користувача
Uncle Ы
*********
Повідомлень: 2266
З нами з: 5.9.03 14:21
Skype: eugene.novikov
Стать: чол
Звідки: из мамы
Контактна інформація:

Повідомлення Uncle Ы » 10.6.06 20:38

...и росписью работника почты и дождаться возвратки (это наши доказательства) --- тогда ответ должен быть дан в течении месяца (ЗУ "Про звернення громадян").
В связи с нехваткой времени мы собираемся, насколько мне известно, подавать все без привлечения почты, напрямую, с регистрацией в секретариатах соответствующих ведомств (их несколько, а не одна КГГА). Крупномасштабного сбора подписей пока тоже не планируем.
Нас невозможно сбить с пути - нам пофигу, куда идти!

Аватар користувача
monach
* * *
Повідомлень: 302
З нами з: 13.7.04 10:24
Контактна інформація:

Повідомлення monach » 12.6.06 12:14

... Крупномасштабного сбора подписей пока тоже не планируем.
по моему скромному мнению не помешал бы .... достаточно было бы повесить бланк на Землячке\ТДФ ... собраных подписей получилось бы немало

Аватар користувача
Myshenya
* * *
Повідомлень: 280
З нами з: 24.1.06 16:43
Стать: жін
Звідки: Борщагівка.Київ.UA

Повідомлення Myshenya » 12.6.06 14:27

Ребят, а еще не поздно высказывать замечания? Просто только сегодня увидела тему и смогла прочитать... :( :gerl:

Да, и вообще, нужны ли замечания по грамматическому (а точнее, по пунктуальному) оформлению документов? Может, хоть на будущее...
Скаженому мишеняті кілометр не крюк...

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 12.6.06 17:11

Ребят, а еще не поздно высказывать замечания? Просто только сегодня увидела тему и смогла прочитать... :( :gerl:

Да, и вообще, нужны ли замечания по грамматическому (а точнее, по пунктуальному) оформлению документов? Может, хоть на будущее...
Потрібні! І як раз вчасно.
Дуже дякую за перелік помилок! Вже виправляю у документі.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 20.6.06 12:27

На сьогодні вже отримані повідомлення про вручення звернень Черновецькому і Салію.
Пану Шпильовому (Управління транспорту КМДА) звернення було безпосередньо передано ще раніше (9.06.06).


Повернутись до “Архив Bike2Work”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей