До уваги організаторів B2W 2006

Прародитель велодня
Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

До уваги організаторів B2W 2006

Повідомлення beaver » 2.6.06 18:59

Шановні Arina Rodionovna, Uncle Ы, Net Scorpion та інші організатори справді чудової акції!

Оскільки в темі "Лед тронулся, господа присяжные заседатели?" (http://velokiev.com/forum/viewtopic.php?t=25230) я висловлював і обговорював з Uncle Ы та Net Scorpion ідею направлення на ім'я Салія і Черновецького звернення з пропозиціями по вдосконаленню ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві (на підставі інформації в новинах про відповідне доручення Салію), я хочу довести справу до кінця і виконати обіцяне.

Хочу наголосити на тому, що ідея полягала у:
1) направленні звернення від імені велосипедної громади в особі організаторів акції (якщо їх звичайно влаштує форма і зміст самого звернення);
2) оформленні звернення у відповідності до стандартних вимог (в т.ч. Закону "Про звернення громадян") так, щоб чиновники дійсно взяли його до уваги та тримали вело громадськість в курсі своїх рішень;
3) оформленні самого звернення у формі листа, додатком до якого містив би конкретні пропозиції, приклади закордонного досвіду тощо (так чиновникам легше читається).

Якщо модератори вважатимуть мою ініціативу недоречною, я не заперечуватиму проти видалення теми, але буду щиро вдячний за пояснення причин такого кроку.

Текст проекту звернення нижче.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 2.6.06 19:04

Соррі, форматування не збережено.

Голові Київської міської державної адміністрації
пану Черновецькому Леоніду Михайловичу

Копія: Раднику Київського міського голови –
в. о. заступника голови
Київської міської державної адміністрації
пану Салію Івану Миколайовичу

Від: ___________________________ ПІБ,
_______________________________ адреса,
_______________________________ телефон,
_______________________________ e-mail

“___” червня 2006 року


КОЛЕКТИВНЕ ЗВЕРНЕННЯ

Шановний Леоніде Михайловичу!

Велосипедна громада м. Києва сьогодні – це тисячі киян, що надають перевагу не лише здоровому способу життя, але й екологічно чистому та безпечному виду транспорту. При цьому чисельність прихильників велосипеду в столиці зростає з кожним роком.
Від імені всіх цих людей, дозвольте висловити Вам щиру подяку за підтримку в проведенні акції “Українська ініціатива – на велосипеді на роботу, весна 2006”, в межах якої 24 травня, з 8 години ранку колона велосипедистів, що складалась приблизно з 1000 осіб, у супроводі машини ДАІ проїхала по маршруту від Арки Дружби народів по вулицям Хрещатик, Червоноармійська, Льва Толстого, Володимирська до Михайлівської площі. Протягом всього маршруту співробітники ДАІ – регулювальники дорожнього руху, забезпечували учасникам акції безпечний і безперервний проїзд.
Хотілося б зазначити, що незважаючи на те, що акція “На велосипеді на роботу” проводилася вже вчетверте, саме цього року велосипедисти столиці вперше відчули реакцію міської влади на свої дії у вигляді Вашого доручення стосовно встановлення на автомобільних дорогах знаків та розмітки для проїзду велосипедів у відповідності із правилами дорожнього руху.
Поряд із тим, не зважаючи на те, що зазначеними правилами значну увагу приділено велосипедистам, як повноправним учасникам дорожнього руху, регламентовано питання пересування велосипедними доріжками, а також передбачено встановлення спеціальних знаків та для велосипедистів, на сьогодні в столиці практично відсутні сприятливі умови для безпечного руху велосипедного транспорту, повністю відсутні велосипедні доріжки, дорожні знаки та розмітка для велосипедистів, стоянки для велосипедів у громадських місцях.
Саме тому ми звертаємося до Вас з проханням розглянути можливість адаптувати інфраструктуру міста для потреб велосипедистів і відповідними пропозиціями стосовно вдосконалення ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві.
Ми переконані, що забезпечення сприятливих умов для руху велосипедистів в столиці дозволить зменшити потік автотранспорту, сприятиме покращенню екологічної ситуації, а також безпеці дорожнього руху в Києві. Зазначене підтверджується прикладами позитивного досвіду вирішення цих питань у таких столицях як Лондон, Амстердам, Берлін, Прага, Будапешт тощо.
У зв’язку із вищенаведеним направляємо на Ваш розгляд пропозиції стосовно вдосконалення ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві, а також приклади вдалих рішень цього питання в різних столицях світу.

Велосипедна громада м. Києва сподівається на плідний діалог з міською владою столиці і заздалегідь дякує Вам за приділену увагу та розуміння.

Просимо повідомляти про рішення, прийняті на підставі цього колективного звернення.

З повагою,

Від імені велосипедної громади м. Києва
Співорганізатор акції
“Українська ініціатива – на велосипеді на роботу, Весна 2006”


_______________ /______________/



ДОДАТОК:
Пропозиції по вдосконаленню ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві


Тези додатку допрацьовую і дуже скоро вивішу.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 2.6.06 21:47

Додаток № 1
до колективного звернення від “__” червня 2006 року


ПРОПОЗИЦІЇ ПО ВДОСКОНАЛЕННЮ СИТУАЦІЇ З РУХОМ ВЕЛОСИПЕДНОГО ТРАНСПОРТУ В М. КИЄВІ

[Моя позиція полягає у тому, що в ідеалі Пропозиції не лише мають бути озвучені представникам міської влади, але й можуть братись ними за основу для оформлення рішень чи висновків. Саме з цього я виходив працюючи над структурою Пропозицій. Коментарі, зауваження і побажання приймаються*]

1. Чинне правове регулювання [причина включення цього пункту до Пропозицій описана мною вище. Коментарі, зауваження і побажання приймаються*]

Згідно із Законом України “Про дорожній рух” від 30 червня 1993 року № 3353-XII, державне управління у сфері дорожнього руху та його безпеки здійснюється Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади Республіки Крим, місцевими органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та спеціально уповноваженими на це державними органами.
Вказаним Законом, до компетенції міської та районної Ради народних депутатів і міської та районної виконавчої влади у сфері дорожнього руху віднесено, зокрема:
- розробку, затвердження та реалізацію міських і районних програм розвитку дорожнього руху та його безпеки;
- організацію дорожнього руху на території міста і району згідно з відповідними генеральними планами, проектами детального планування та забудови населених пунктів, автоматизованих систем керування дорожнім рухом, комплексних транспортних схем і схем організації дорожнього руху та з екологічно безпечними умовами;
- організацію будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів.

Слід зазначити, що згідно із Законом об'єднання громадян і громадяни мають сприяти державним органам у здійсненні заходів щодо безпеки дорожнього руху. При цьому міністерства, інші центральні органи державної виконавчої влади та об'єднання зобов'язані враховувати пропозиції об'єднань громадян і громадян з питань безпеки дорожнього руху. Крім того, учасники дорожнього руху (в тому числі – водії велосипедів) мають право на безпечні умови дорожнього руху.

Законом встановлено, що особи, які керують велосипедами без двигунів, мають право їздити по спеціальних велосипедних доріжках, а в разі їх відсутності - по краю проїзної частини дороги, вулиці чи узбіччю.
В свою чергу, Правилами дорожнього руху, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306 (надалі – “Правила”) передбачено, що рух по проїзній частині на велосипедах дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд. Водночас, водіям велосипедів забороняється, зокрема, рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках.
Крім того, поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.

2. Стан забезпечення безпеки руху велосипедного транспорту в м. Києві [Коментарі, зауваження, побажання і доповнення не лише приймаються, але й заохочуються*]

Внаслідок відсутності у м. Києві обладнаних велосипедних доріжок, спеціальних дорожніх знаків та спеціальної розмітки, а також через часті випадки зайнятості правих крайніх смуг проїзної частини припаркованим автомобільним транспортом, створюються небезпечні умови дорожнього руху переважною більшістю автомобільних доріг столиці, різко підвищується ризик аварійних ситуацій.
Аналогічна проблема виникає через те, що на великих магістральних дорогах із високою швидкістю руху автомобільного потоку (наприклад, Набережне та Столичне шосе, мости через Дніпро тощо) дуже часто трапляються випадки обгонів автомобілями основного потоку машин правою крайньою смугою (призначено, зокрема, для велосипедистів) з високою швидкістю.
Крім того, на розвиток екологічно чистого та безпечного велосипедного транспорту в столиці негативно впливають такі фактори, як щільний потік автомобільного транспорту вулицями столиці, порушення правил дорожнього руху з боку водіїв, непередбачувані маневри вуличного транспорту загального користування, раптове відкривання дверей в припаркованих автомобілях тощо.

Таким чином, на нашу думку ситуація із рухом велосипедного транспорту в м. Києві потребує прийняття київською міською владою адекватних і ефективних рішень з метою забезпечення вимог безпеки дорожнього руху, поступового адаптування інфраструктури міста для потреб велосипедного транспорту.

[В принципі, можна ще говорити про проблеми постійно зростаючої кількості автомобільного транспорту, автомобільних заторів, забруднення повітря, які можуть поступово вирішуватись завдяки розвитку велосипедного транспорту в місті.]

3. Пропозиції по вдосконаленню ситуації з рухом велосипедного транспорту в м. Києві [Коментарі, зауваження і побажання не лише приймаються, але й заохочуються*]

3.1. Включення велодоріжок до генерального плану забудови міста
З метою забезпечення вимог безпеки дорожнього руху, поступового адаптування інфраструктури міста для потреб велосипедного транспорту, пропонується включити велодоріжки до генерального плану забудови міста Києва.

3.2. Нанесення дорожньої розмітки та встановлення спеціальних дорожніх знаків на вулицях міста
Для забезпечення вимог безпеки дорожнього руху пропонується здійснити нанесення дорожньої розмітки та встановлення спеціальних дорожніх знаків для велосипедистів на автомобільних дорогах міста. Особливу увагу рекомендується приділити автомобільним дорогам із активним рухом транспорту, зокрема, Набережне шосе, проспекти: Броварський, Миколи Бажана, Ватутіна, Московський, Перемоги, Комарова, Червонозоряний, Академіка Глушкова, Дружби Народів тощо.

3.3. Використання для прокладання велодоріжок тротуарів всередині алей на столичних бульварах
Оскільки тротуари всередині алей бульварів столиці (зокрема, бульварів Тараса Шевченка, Лесі Українки, Перова тощо) використовуються пішоходами дуже мало, пропонується виділити та забезпечити розмітку частини таких тротуарів в якості велодоріжок. Крім того, пропонується обладнати крайні ділянки вказаних тротуарів з’їздами і заїздами для велосипедів, а також відповідними дорожніми знаками.

3.4. Автомобільні та пішохідні мости
У зв’язку із високим рівнем завантаженості мостів через Дніпро (зокрема, Московського, мосту Метро, мосту ім. Патона, Південного) автомобільним транспортом, пропонується обладнати для руху велосипедів тротуари, розташовані праворуч від правих крайніх смуг проїзної частини мостів, які фактично не використовується пішоходами. З цією метою пропонується обладнати заїзди та з’їзди на крайніх ділянках таких тротуарів, а також встановити відповідні дорожні знаки.

3.5. Стоянки для велосипедів
З метою поступового адаптування інфраструктури міста для потреб велосипедного транспорту, пропонується встановлення стоянок для велосипедів біля місць загального користування: навчальні заклади, парки, стадіони тощо.
Крім того, пропонується рекомендувати включення стоянок для велосипедів в проекти будівництва різноманітних житлово-офісних, торгових, розважальних комплексів.

4. Іноземний досвід [Можливо цей пункт комусь видасться зайвим, проте, як на мене, він би міг стати вагомим додатковим аргументом на користь викладених пропозицій. Власне пропонується подавати узагальнений опис та декілька кольорових фотографій для ілюстрації. Коментарі, зауваження, побажання та ілюстрації не лише приймаються, але й заохочуються.* Цікавить інформація про велосипедні доріжки, розмітку, спеціальні знаки, а також про облаштування велосипедних стоянок]

4.1. Лондон [я маю фотографії декількох центральних (!) вулиць із велодоріжками, спеціальною розміткою, спеціальними світлофорами для велосипедистів]
4.2. Амстердам [один з найяскравіших прикладів по кількості велотранспорту]
4.3. Берлін [якщо вдасться знайти фотографії]
4.4. Прага [те що відносно близько до нас + є великі шанси знайти фотографії у когось на Велокиеве]
4.5. Будапешт [те що відносно близько до нас + є великі шанси знайти фотографії у когось на Велокиеве]
4.6. Тайбей [як не екзотично це звучить. Просто мені друг обіцяв надіслати фотографії того, як це в них облаштовано]
4.7. ...



______________
* коментарі, зауваження і побажання приймаються від людей, які ознайомлені із ПДР

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 4.6.06 18:27

Думаю, по пунктам 3.1., 3.3. і 3.4. Пропозицій варто говорити як про доріжки для велосипедистів (знак 4.12) так і про доріжки для пішоходів і велосипедистів (знак 4.14). Суто велосипедні доріжки в багатьох випадках не обов'язкові.

Аватар користувача
Net Scorpion
* * * *
Повідомлень: 666
З нами з: 14.7.04 13:14
Skype: net_scorpion
Стать: чол
Звідки: Стратегическое шоссе, Киев
Контактна інформація:

Повідомлення Net Scorpion » 4.6.06 23:16

Дополнения:

1) В городе есть перекрестки, которые в принципе невозможно проехать на велосипеде, соблюдая все правила. Например примыкание ул. Северной к Вышгородскому шоссе. Если ехать из Вышгорода, то нужно или делать запрещенный левый поворот или пересекать пешком шестирядное шоссе при отсутствии размеченного пешеходного перехода, что тоже запрещено.

Второй пример. Заезд на Воздухофлотский путепровод со стороны кольца скоростного трамвая (ул. Жилянская). ситуация аналогичная - или левый поворот из второго ряда или идти пешком без "зебры".

Предлагаю вспомнить еще такие перекрестки и внести предложение насчет упорядочения движения велосипедистов по ним.

2) Современными ПДД предусмотрен знак "Дорожка для пешеходов и велосипедистов". Официальные комментарии к ПДД утверждают, что такая дорожка может иметь разделение на пешеходную и велосипедную части, а может и не иметь. То есть малозагруженным тротуарам можно предать статус пеше-вело-дорожки нанесением соответствующих знаков и, если необходимо, разметки. Такие тротуары есть на Набережном шоссе, на Московском проспекте и на проспекте генерала Ватутина.

3) В городе есть ряд развязок, через которые сложно проехать на велосипеде т.к. крайний правый ряд (а то и два) на них отведен для поворота направо. То есть велосипедист, проезжая прямо должен значительно удаляться от правой обочины. Примеры такого рода - мосты по ул. Новоконстантиновской (два), туннель по ул Телиги в р-не Дрогожичей, мост по ул. Братиславской в р-не ул Шолом-Алейхема, мост на Кольцевой дороге в р-не Одесской пл. То же относится к крупным перекресткам. Наконец, любая развязка является аварийно опасным для велосипеда местом потому, что там водители совершают правый поворот на скорости и регулярно подрезают велосипедистов, едущих прямо.

В принципе, в ПДД четко записано, что тот, кто поворачивает, должен пропустить велосипедистов, проезжающих прямо. Но, поскольку водители повально забывают об этом пункте, нужно принять меры к напоминанию.

Применительно к каждому отдельному такому перекрестку может быть принято одно из решений:

3.0) Оставить все в современном состоянии;

3.1) Нанести разметку, из которой следует, что главная дорога идет на мост (в туннель), а тот, кто желает с этой дороги свернуть, должен уступить дорогу едущим прямо.

3.2) Разметкой четко разграничить основную полосу дороги (прямо) от полосы торможения (направо). При этом велосипедист не должен съезжать на полосу торможения.

3.3) Определить, что велосипедист должен спешиться и пересечь уходящую направо дорогу по пешеходному переходу.

3.4) Определить, что велосипедист должен проезжать развязку не в общем потоке транспорта а по совершенно отдельному маршруту (велопешеходным дорожкам, подземным переходам и т.д.)

4) Нужно просить мэрию о приведении в порядок обочин дорог, в частности установке нормальных крышек ливневок, безопасных для велосипедиста. Кроме того, на участках улиц, мощеных брусчаткой просить заасфальтировать метровую полосу с каждой стороны для проезда велосипедистов. Мокрая брусчатка достаточно опасна насчет падений.

5) Насколько мне известно, сейчас, для установки у подъезда торгового заведения велопарковки следует поменять паспорт фасада здания, что есть немеренный геморой. Предлагаю просить мэрию об упрощении процедуры установки велопарковки. Тогда многие владельцы торговых точек сами сделают велопарковки в целях привлечения клиентов.

6) Нужно просить мэрию об усилении борьбы с незаконной стоянкой автомобилей (т.ч. такси и маршруток) в местах, где это запрещено ПДД. Например, маршруточники взяли моду около ст. метро Лукьяновская ожидать подхода очредного поезда, чтобы ехать дальше, набившись под завязку. Там же, на остановке троллейбуса стоят в ожидании пассажиров такси и частные извозчики. При этом троллейбус, останавливаясь, вынужден занимать второй ряд (их всего два), а остальной транспорт, объезжая его, вылазит на встречную или стоит в пробке. Нечто подобное я видел на просп. Бажана. из трех полос фактически функционирует одна.

7) Что до охраняемых велостоянок, то нужно, по моему скромному мнению, провести постановление Киеврады, что владельцы крупных магазинов и т.д. у которых есть своя автостоянка, должны часть ее (скажем одно автоместо из двадцати) отвести для велосипедистов с сохранением режима охраны. На этом месте разместятся пять велосипедов. Если же на автостоянке нет двадцати мест, то пусть где-нибудь в уголке, поближе к посту охраны найдут место для стойки на четыре велосипеда.

Если еще что-то вспомню, допишу.
Disclamer:
Все по моему скромному мнению и никаких намеков. Здесь написано только то, что написано.

Аватар користувача
Hagall
*********
Повідомлень: 2083
З нами з: 18.5.06 01:04
Стать: чол
Звідки: Киев - Оболонь
Контактна інформація:

Повідомлення Hagall » 5.6.06 08:33

Дополнения:

...

2) Современными ПДД предусмотрен знак "Дорожка для пешеходов и велосипедистов". Официальные комментарии к ПДД утверждают, что такая дорожка может иметь разделение на пешеходную и велосипедную части, а может и не иметь. То есть малозагруженным тротуарам можно предать статус пеше-вело-дорожки нанесением соответствующих знаков и, если необходимо, разметки. Такие тротуары есть на Набережном шоссе, на Московском проспекте и на проспекте генерала Ватутина.

...

Надо только не забыть об ОБЯЗАТЕЛЬНОМ ремонте покрытия на этих тротуарах, и приведению его качества к покрытию на проезжей части. Можно конечно все оставить и как есть, да только по нашим сегодняшним тротуарам ездить положительно невозможно, во всяком случае на приемлемой скорости.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 5.6.06 11:07

To Net Scorpion:

Всі доповнення слушні.
Стосовно пункту 5) я зараз намагаюсь уточнити.

Правда, відверто кажучи, я не можу зрозуміти, чи є узгоджена позиція з боку організаторів акції щодо власне такого звернення?

То Hagall:
Цілком логічно. Правда у нас і стан доріг переважно не на високому рівні, але вказати на це варто.

То N0Mad:
Було б чудово!

Аватар користувача
Hagall
*********
Повідомлень: 2083
З нами з: 18.5.06 01:04
Стать: чол
Звідки: Киев - Оболонь
Контактна інформація:

Повідомлення Hagall » 5.6.06 11:42

То Hagall:
Цілком логічно. Правда у нас і стан доріг переважно не на високому рівні, але вказати на це варто.
Тут справа не в якості доріг, а в тому, що вимоги до якості покриття для автомобілів та пішоходів різняться, а нам треба якраз покриття як для авто. Зокрема це стосується повздовжніх нерівностей дороги, які дуже сильно відчуваються зі зростанням швидкості.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 5.6.06 12:08

Тут справа не в якості доріг, а в тому, що вимоги до якості покриття для автомобілів та пішоходів різняться, а нам треба якраз покриття як для авто. Зокрема це стосується повздовжніх нерівностей дороги, які дуже сильно відчуваються зі зростанням швидкості.
Згоден. Обов'язково додам до пропозицій.

Аватар користувача
Net Scorpion
* * * *
Повідомлень: 666
З нами з: 14.7.04 13:14
Skype: net_scorpion
Стать: чол
Звідки: Стратегическое шоссе, Киев
Контактна інформація:

Повідомлення Net Scorpion » 5.6.06 12:36

Все мои предложения есть частное мнение
Disclamer:
Все по моему скромному мнению и никаких намеков. Здесь написано только то, что написано.

Аватар користувача
day
* * * *
Повідомлень: 732
З нами з: 1.3.06 14:32
Стать: чол
Звідки: Киев, Лесной пр-т

Повідомлення day » 5.6.06 13:34

3.4. Автомобільні та пішохідні мости [/b]
У зв’язку із високим рівнем завантаженості мостів через Дніпро (зокрема, Московського, мосту Метро, мосту ім. Патона, Південного) автомобільним транспортом, пропонується обладнати для руху велосипедів тротуари, розташовані праворуч від правих крайніх смуг проїзної частини мостів, які фактично не використовується пішоходами. З цією метою пропонується обладнати заїзди та з’їзди на крайніх ділянках таких тротуарів, а також встановити відповідні дорожні знаки.
Я могу и ошибиться, не так часто там езжу. Но на том же мосту Патона, чтобы заехать таким образом, нужно взять правее. А возможно, даже через кармашек. Прямо под колеса въезжающим на мост. Иными словами, я бы предпочел там видеть более явную разметку кому куда. И явный знак "пропусти велосипедиста, здесь велодорожка" для въезжающих на мост справа. Просто... если там будет велодорожка, то придется ехать именно по ней. Не хочу иметь проблему "а как туда теперь заехать?".

А не стоит ли явно прописать в ПДД указание/сигнал/как_его_правильно "влево-вниз" - "направо не поеду"? Во избежание путаницы.

Аватар користувача
Uncle Ы
*********
Повідомлень: 2266
З нами з: 5.9.03 14:21
Skype: eugene.novikov
Стать: чол
Звідки: из мамы
Контактна інформація:

Повідомлення Uncle Ы » 5.6.06 13:56

Правда, відверто кажучи, я не можу зрозуміти, чи є узгоджена позиція з боку організаторів акції щодо власне такого звернення?
Я совершенно не против такого обращения.

Как будет время, я постараюсь освоить изложенный материал и дать свои комментарии, думаю, Арина и остальные вполне в курсе того, что у них тоже есть техническая возможность выдать свои.

В любом случае, я предлагаю не строить обращение с оглядкой на оргкомитет акции, поскольку, как я понимаю, строится оно от имени велообщественности в целом, а не оргкомитета (что я считаю правильным). Оглядываться же стоит на любые высказанные тут неравнодушными людьми мнения, в пределах здравого смысла, конечно.

Могу только посоветовать иметь в виду, что такое обращение с большой вероятностью грозит "обращенцам" привлечением к реальным шагам по работе с власть предержащими, т.е., нужно быть готовыми ходить на их собрания, выдвигать практические предложения и даже проекты... что потребует кучи времени...
Нас невозможно сбить с пути - нам пофигу, куда идти!

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 5.6.06 13:58

А не стоит ли явно прописать в ПДД указание/сигнал/как_его_правильно "влево-вниз" - "направо не поеду"? Во избежание путаницы.
Оно может и стоит, но это вопрос не к киевской власти.

Аватар користувача
Net Scorpion
* * * *
Повідомлень: 666
З нами з: 14.7.04 13:14
Skype: net_scorpion
Стать: чол
Звідки: Стратегическое шоссе, Киев
Контактна інформація:

Повідомлення Net Scorpion » 5.6.06 14:36

Оргкомитет Bike2Work согласовал свою позицию по вопросу об обращении в мэрию. Мы поддерживаем эту идею принципиально и будем участвовать в работе над окончательным вариантом текста.

Но мы считаем, что правильно было бы выступать не от лица организаторов или участников Bike2Work и не увязывать это обращение напрямую с прошедшей акцией, но выступить от лица велосипедной общественности города. Это дает нам большую свободу для маневра и возможность привлечь людей, которые не участвовали в Bike2Work.
Disclamer:
Все по моему скромному мнению и никаких намеков. Здесь написано только то, что написано.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 5.6.06 14:56

Я совершенно не против такого обращения.
Как будет время, я постараюсь освоить изложенный материал и дать свои комментарии, думаю, Арина и остальные вполне в курсе того, что у них тоже есть техническая возможность выдать свои.
В любом случае, я предлагаю не строить обращение с оглядкой на оргкомитет акции, поскольку, как я понимаю, строится оно от имени велообщественности в целом, а не оргкомитета (что я считаю правильным). Оглядываться же стоит на любые высказанные тут неравнодушными людьми мнения, в пределах здравого смысла, конечно.
Спасибо Uncle Ы!
Я строил обращение с оглядкой на оргкомитет потому, что больше, по сути, сейчас не на кого ссылаться. В Киеве нет общественной организации, занимающейся вопросами защиты интересов велолюбителей. Что такое B2W киевские власти уже знают, и то, что в ней принимало участие действительно большое количество людей им тоже известно.
Да к тому же остается вопрос, а кто собственно должен подписать такое обращение?

Скажу честно, меня больше всего волнует то, что уходит время. Распоряжение Черновецкого предусматривало анализ ситуации в течение недели. Насколько я понимаю, неделя уже на исходе.

Аватар користувача
Uncle Ы
*********
Повідомлень: 2266
З нами з: 5.9.03 14:21
Skype: eugene.novikov
Стать: чол
Звідки: из мамы
Контактна інформація:

Повідомлення Uncle Ы » 5.6.06 15:54

Да к тому же остается вопрос, а кто собственно должен подписать такое обращение?

Скажу честно, меня больше всего волнует то, что уходит время. Распоряжение Черновецкого предусматривало анализ ситуации в течение недели. Насколько я понимаю, неделя уже на исходе.
Подписать могут все желающие. Можно на выходных организовать сбор подписей.

А неделя - то такое. Я думаю, самое разумное сейчас будет - найти тех, кто этим всем непосредственно занимается в КГГА и установить начальный контакт, заодно прощупав почву на предмет того, а что же они хотят сделать и как им можно помочь. За неделю такие вещи не решаются.
Нас невозможно сбить с пути - нам пофигу, куда идти!

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 5.6.06 16:27

Подписать могут все желающие. Можно на выходных организовать сбор подписей.
А неделя - то такое. Я думаю, самое разумное сейчас будет - найти тех, кто этим всем непосредственно занимается в КГГА и установить начальный контакт, заодно прощупав почву на предмет того, а что же они хотят сделать и как им можно помочь. За неделю такие вещи не решаются.
ОК! Но мне кажется, что после подачи обращения собственно и появится шанс выяснить, кто там этим занимается, а тогда уже и как им можно помочь.
Иначе, каким образом и кто может узнать, кто является реальными исполнителями по этому вопросу в КГГА?

В этом контексте хотелось бы обозначить некий план действий, чтобы понимать на какие даты мы ориентируемся в части подготовки финальной версии обращения, когда собираем подписи etc.

Аватар користувача
Net Scorpion
* * * *
Повідомлень: 666
З нами з: 14.7.04 13:14
Skype: net_scorpion
Стать: чол
Звідки: Стратегическое шоссе, Киев
Контактна інформація:

Повідомлення Net Scorpion » 5.6.06 16:49

Иначе, каким образом и кто может узнать, кто является реальными исполнителями по этому вопросу в КГГА?
Наведаться и спросить. Мы же не тайны выведываем, а помочь хотим.

Завтра так и сделаю.
Disclamer:
Все по моему скромному мнению и никаких намеков. Здесь написано только то, что написано.

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 5.6.06 18:40

Наведаться и спросить. Мы же не тайны выведываем, а помочь хотим.
Завтра так и сделаю.
Дуже чекаємо на результат!

Аватар користувача
Uncle Ы
*********
Повідомлень: 2266
З нами з: 5.9.03 14:21
Skype: eugene.novikov
Стать: чол
Звідки: из мамы
Контактна інформація:

Повідомлення Uncle Ы » 5.6.06 18:46

ОК! Но мне кажется, что после подачи обращения собственно и появится шанс выяснить, кто там этим занимается, а тогда уже и как им можно помочь.
Понимаешь, может так оказаться, что они видят проблему совсем иначе и обращение может не попасть в волну и тогда толку от него будет ноль. Может, оно и вовсе не нужно, поскольку это документ более декларационный, а реальная работа будет состоять не из обращений и меморандумов, а из диалога... Поэтому я бы все таки начал с наведения мостов. Не получится - тогда обращение...

Дима правильно сказал: вряд ли это большая тайна - контактные данные непосредственно там озадаченных. Может статься, тот же Салий с радостью спихнет всю работу на собственно велосипедистов, а потом просто выкатит проект решения на рассмотрение... это даже лучше, сами себе напишем то, что нам нужно, а они утвердят.
Нас невозможно сбить с пути - нам пофигу, куда идти!

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 5.6.06 19:20

Декілька тез і уточнень по сьогоднішньому обговоренню, щоб внести зміни у проекти:

1. Запропоноване Net Scorpion
1)
Дополнения:
В городе есть перекрестки, которые в принципе невозможно проехать на велосипеде, соблюдая все правила. Например примыкание ул. Северной к Вышгородскому шоссе. Если ехать из Вышгорода, то нужно или делать запрещенный левый поворот или пересекать пешком шестирядное шоссе при отсутствии размеченного пешеходного перехода, что тоже запрещено.
Предлагаю вспомнить еще такие перекрестки и внести предложение насчет упорядочения движения велосипедистов по ним.
Яку пропозицію по цьому пункту ми можемо сформулювати?

2) Запропонувати в таких місцях як Набережне шосе, на Московському проспекті і на проспекті генерала Ватутіна розмітити доріжки для пішоходів та велосипедистів (оскільки вони мало використовуються пішоходами).

3)
В принципе, в ПДД четко записано, что тот, кто поворачивает, должен пропустить велосипедистов, проезжающих прямо. Но, поскольку водители повально забывают об этом пункте, нужно принять меры к напоминанию.
На чому зупиняємось з цього приводу?

4) Пропозиція відремонтувати узбіччя доріг, зокрема, встановити безпечні для велосипедистів кришки водостоків (не знаходжу кращого терміну, підкажіть!).
"На ділянках доріг з бруківкою, запропонувати асфальтувати метрову смугу з краю дороги". Наскільки це реально?

5) Після вивчення Рішення Київради "Про затвердження Порядку утримання, ремонту, реконструкції, реставрації фасадів будинків та споруд на території міста Києва" (від 27 листопада 2003 року N 220/1094) я все ще не зробив висновку, чи необхідно для встановлення велостоянки вносити зміни до паспорту фасаду.

6) Пропонувати посилити боротьбу з паркуванням автомобілів у місцях, де паркування не передбачено ПДР.

7)
Что до охраняемых велостоянок, то нужно, по моему скромному мнению, провести постановление Киеврады, что владельцы крупных магазинов и т.д. у которых есть своя автостоянка, должны часть ее (скажем одно автоместо из двадцати) отвести для велосипедистов с сохранением режима охраны.
Чи варто про це все-таки говорити в цьому зверненні?

2. Запропоноване Hagall
Необхідно наголосити на потребі ремонту (заміни) покриття на ділянках тротуару, на яких ми пропонуємо обладнати доріжки для велосипедистів, до якості покриття на проїзній частині.

3. Від N0Mad отримано інформацію + фотографії віденського досвіду.
Хтось іще має подібну інформацію + фото?

4. Запропоноване day
Крім розмітки необхідно забезпечити наявність відповідних знаків на під'їздах, щоб інформувати водіїв про наближення до доріжок для велосипедистів.

5. Запропоноване Uncle Ы та Net Scorpion
Не прив'язувати звернення до акції B2W. Підписи під звернення попередньо планується збирати цими вихідними.
Чи це означає, що з тексту варто викинути інформацію, яка стосувалась акції?

Аватар користувача
beaver
* * * *
Повідомлень: 526
З нами з: 14.6.05 18:06
Стать: чол
Звідки: Kyiv, Lukyanivka
Контактна інформація:

Повідомлення beaver » 5.6.06 19:26

Понимаешь, может так оказаться, что они видят проблему совсем иначе и обращение может не попасть в волну и тогда толку от него будет ноль. Может, оно и вовсе не нужно, поскольку это документ более декларационный, а реальная работа будет состоять не из обращений и меморандумов, а из диалога... Поэтому я бы все таки начал с наведения мостов. Не получится - тогда обращение...

Дима правильно сказал: вряд ли это большая тайна - контактные данные непосредственно там озадаченных. Может статься, тот же Салий с радостью спихнет всю работу на собственно велосипедистов, а потом просто выкатит проект решения на рассмотрение... это даже лучше, сами себе напишем то, что нам нужно, а они утвердят.
Логічно.
Так що попередній пост стосується тексту, який ми можемо розглядати як один з варіантів подальших дій (у випадку, якщо не вдасться перейти до нормального діалогу з виконавцями, а то і відповідальними за цей напрямок у КМДА).

Аватар користувача
Enigman
* * *
Повідомлень: 422
З нами з: 21.9.04 13:26
Skype: dmytro.ch
Стать: чол
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Повідомлення Enigman » 6.6.06 00:23

Был в Германии (Дрезден), обратил внимание на такую мелочь: во всех местах, где велодорожка проходит рядом с тротуаром - местах съезда на дорогу бордюры имееют скошенный профиль, и нет необходимости спрыгивать и запрыгивать на бровку. Возможно это мелочь, но очень удобно для езды.

У нас в Киеве бордюры почти везде прямоугольные, приходится запрыгивать. Не все это умеют делать, часто приходится спешиваться. Особенно неудобно в тех местах, где возле дорог строят автозаправки и делают к ним подъезды и выезды. Возможно имеет смысл предложить, чтобы при проектировании (строительстве) тротуаров / дорог - устанавливали наклонные бордюры.
Тот кто хочет - ищет возможности, а кто не хочет - ищет причины

Аватар користувача
Anatoliy
* *
Повідомлень: 113
З нами з: 20.4.06 16:54
Стать: чол
Звідки: Киев

Повідомлення Anatoliy » 6.6.06 00:32

to Enigman
В принципе на тех тротуарах, что положены недавно встречается уже подобная штука. Там участок, приблизительно метровый, бордюра опущен, и получается такой своеобразный заезд. Но такое далеко не везде есть.


Повернутись до “Архив Bike2Work”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей