ПДР в Великобританії

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
gylka
*********
Повідомлень:2730
З нами з:11.4.08 22:40
Стать:чол
ПДР в Великобританії

Повідомлення gylka » 6.1.10 18:13

Стало цікаво які у них там за бугром правила дорожнього руху (власне, цікавило чи у них можна велосипедистам здійснювати поворот з другої-третьої смуги на велосипеді) ну і перечитав всі британські правила... от може комусь цікаво буде то відпишусь як у них там по правилах-то організований рух... :)

ПДР у них називаються Highway Code. Ось вони на офсайті:
http://www.direct.gov.uk/en/TravelAndTr ... /DG_070202
Ось в зручному ПДФ-файлі... (написано що "проект" (draft) але вони вже впроваджені)
http://www.dsa.gov.uk/Documents/consult ... _Draft.pdf

Загалом там куча флуда типу "будьте обережними, не стріляйте собі з пістолета в голову - це може похитнути ваше здоровя"... наші правила стократ лаконічніші і ... складніші :) В британських правилах немає стільки нюансів, всіляких "міліметровок" типу "зупинитись необхідно за 10 метрів" (і потім дебільне питання в білетах "за скільки метрів треба зупинитись до зупинки: 10м,15м,20м,30м") і т.д. - у них все простіше словами "обережно", "дати змогу", "не заважати" і т.д.
В їхньому Highway Code - 307 правил (статей). В них же коротко описані штрафи і загалом система покарань (в балах), що робить якщо сталась ДТП, яка "перша допомога" потрібна (якщо це можна назвать першою допомогою - бо вона скудновата... все орієнтується на те що ти зателефонуєш в швидку і вона зразу ж примчить).

От для себе виділив цікавими статті що стосуються велосипедистів.. і не тільки (чур не обсирать за переклад, лінк на оргиінал я дав, курсив - моє перефразування, решта - переклад оригіналу):
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
п.25 "тукен" перехід. Суть в тому що це той же пішохідний перехід з світлофором, але окремо є світлофори для велосипедиста і велосипедисти можуть переїджати його а не вести велосипед біля себе...
http://en.wikipedia.org/wiki/Toucan_crossing - ось він з фоткою

п.60 - ...вночі має бути задній червоний катафот окрім фари і жовтий катафот на педалях (якщо випущений пізніше 1985 року) - бугога, привіт контактним педалям :)
п.61 Коли їздите на велосипеді використовуйте велошляхи та велообладнання такі як розширені лінії зупинки, велоплощі та "тукен" переходи за першої нагоди, так як вони можуть зробити вашу подорож безпечнішою.

У них в правилах розрізняють велотропи (cycle tracks) і велодоріжки (cycle lanes) і все це називають велошляхами (cycle routs)

п.62 Велотропи як правило розташовані окремо від проїжджої частини, але іноді можуть бути поруч з тротуарами або пішохідними доріжками. Велосипедисти та пішоходи можуть бути розділені або можуть використовувати спільний простір (нерозділені). Коли використовуються розділені доріжки ви повинні триматись сторони відведеної для велосипедистів, а пішоходи відповідно займають тротуар або пішохідну доріжку. Будьте обережними коли проїжджаєте повз пішоходів, особливо дітей, людей похилого віку або інвалідів та залишайте їм достатньо місця. Треба бути готовим пригальмувати і зупинитись якщо виникає потреба.
п.63 Велодоріжка позначена білою лінією (може бути переривчастою) вздовж проїжджої частини. Будьте в межах велодоріжки за першої нагоди.
п.64 Забороняється рух велосипедистів по тротуару.
п.65 Більшість автобусних доріжок можуть використовуватись велосипедистами якщо вказано дорожніми знаками. Будьте уважними до людей що здійснють посадку/висадку з автобусу. Будьте дуже обержними при випередженні автобуса або коли залишаєте автобусну доріжку так як ви будете виїджати на більш завантажений транспортний рух. Не проїжджайте між бордюром та автобусом якщо він зупинився.
п.66 ....дозволено їздить парами, але треба їздить по одному на вузьких або завантажених дорогах (що таке "вузька" - не сказано). Рекомендують їздить з велодзвоником. Бути уважним до інших учасників руху, сліпих, з поганим зором пішоходів. Дайте їм знати що ви там, наприклад, подзинь-дзинькавши.

п.124 ...в "забудованих територіях" (built-up areas) (очевидно міста і села) максимальна швидкість для будь-якого транспорту - 48 км/год (це найнижче обмеження по європі здається... як правило в західній європі обмеження швидкості в містах 50 км/год здається). Наявність дорожнього освітлення головним чином означає що встановлене обмеження 48км/год якщо інше обмеження швидкості не вказане.

п.140 (стоянка та зупинка для моторних транспортних засобів) Велодоріжки. Вони позначені дороожною розміткою та знаками. Забороняється їздити або ставити на стоянку на велодоріжці позначеній суцільною лінією дорожньої розмітки в часи її функціонування (мабуть є таке типу "ця полоса - велодоріжка з 7:00-19:00"). Забороняється їздити або ставити на стоянку на велодоріжці позначеній переривчастою лінією дорожньої розмітки якщо цього можна уникнути.

п.146 ...треба передбачати як можуть діяти пішоходи та велосипедисти.

п.147 (прям так і написано, ридаю :) ) Будьте тактовними. Будьте обережними та тактовними до всіх видів учасників дорожнього руху, особливо до тих яким потрібна надмірна увага. Ви повинні:
- намагатись ставитись з роумінням якщо інші учасники дорожнього руху чинять проблеми. Вони можуть бути недосвідченими або погано знати місцевість
- бути терплячими. пам"ятайте, що всі роблять помилки
- не дозволяйте собі бути збудженим або поводитись погано на дорозі. Це лише погіршить ситуацію. Зупиніться, заспокойтесь, коли відчуєте себе розслабленим продовжуйте подорож.
- пригальмуйте та затримайтесь якщо учасник дорожнього руху виїдждає на ваш шлях на перехресті. Дайте їм проїхати. Не реагуйте гостро шляхом їзди позаду на дуже близькій відстані щоб налякати їх.
- не кидайте нічого з транспортного засобу наприклад, недопалки, банки, чи пакет. Це може наражати на небезпеку інших учасників дорожнього рузу, особливо мотоциклістів та велосипедистів.
п.163 ...випередження (маневр для випередження): дати мотоциклістам, велосипедистам та наїздникам на конях щонайменше стільки ж місця скільки б ви дали якби випереджали машину.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ну і т.д. і т.п.
там навіть є розширені лінії зупинки (Advanced stop lines) для того щоб велосипедисти або автобуси (дивлячись яка доріжка позначена) ставали попереду на перехресті і стартували першими
Зображення
Рух на велосипедах по автомагістралях заборонений... такого поняття як "дорога для автомобілів" там немає, що таки логічно... до речі на автомагістралях дозволена максимальна швидкість аж цілих 112 км/год :) :) :)
Повертати направо (у нас наліво) велосипедистам можна з будь-якої смуги.

Таких статей як п.147 - реально багато, дуже часто пишеться "будьте обрережними, впевніться що немає велосипедистів та мотоциклістів адже їх важко помітити", також пишеться постійно що "треба враховувати що велосипедист може обїжджати люки та інші перешкоди" або що велосипедист буде переїжджати колії під прямим кутом.. і все в такому дусі... від чого можна просльозиться :)

Стосовно велодоріжок то там теж особливість... там не написано що "забороняється рухатись по проїжджій частині якщо поруч є велодоріжка", там написано "користуйтесь велодоріжкою за першої нагоди", тобто окремо виділеного червоного MUST NOT там немає, а значить все-таки свобод більше.
Крім того розрізняються велотропа (Cycle Track) і велодоріжка (Cycle Lane) - визначення в п.62,63.

Окремо описані основи системи штрафів в кінці їхніх Highway Code. Покарання суровіше у них передбачається, а враховуючи що у них з невідворотністю покарання проблем особливих немає то залишається лише заздрить...

п.с. надіюсь не буде дебільних коментарів типу "у нас страна дєбільная...", "а у нас збівают і хоть би хни..."

Vovka=)
* *
Повідомлень:149
З нами з:18.5.09 15:05
Стать:чол
Звідки:Киев (Русановка)

Re: ПДР в Великобританії

Повідомлення Vovka=) » 6.1.10 19:30

Эх нам бы так...и чтобы права "водилам" не продавали
:grin: Ну у них там возможно и уникумов меньше...
иду както с занятий домой...смотрю едит дядька лет 35 на бергамонте...без шлема и перчаток...вроде бы еще нормально...
а теперь как говорится изюминка...едит он по встречной метров 200, как я понял потому что так удобнее подъезджать к его дому....но мало того...скраю дороги стоит 2 машини....он их обьезджает по второй полосе, при этом едет все также по встречной...я того чела 2 раза видел...и оба раза одна и таже ситуевина
все это происходило возле ст. м Левобережная, возле новостроек,ближе к мостику возле магазина Экип
от дебильных коминтариев воздержусь так и быть :gerl:

LY
* * *
Повідомлень:267
З нами з:28.3.06 13:58
Стать:чол
Звідки:Kiev

Re: ПДР в Великобританії

Повідомлення LY » 6.1.10 20:28

Спасибо, очень интересная информация.
Теперь мы можем сказать что проаналировали ПДД Польши и Великобритании...

Аватар користувача
Velur
*********
Повідомлень:2833
З нами з:23.5.05 19:43
Стать:чол
Звідки:prostoKYIVo

Re: ПДР в Великобританії

Повідомлення Velur » 6.1.10 22:57

осталось туда попасть, чтоб ПДДу прочесть в оригинале))
идийоты из визового отдела требуют банковскую выписку о доходах (хотя служба поставлена - 1000грн для посидеть на табуретке при "собеседовании")) причем сроки и билеты с наличкой на скорость не влияют (а у самих короволева невыездная))
"...запишите эти простые, но, в то же время, великие слова" (с) ДМБ

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень:8888
З нами з:3.3.06 17:39
Стать:чол
Звідки:DE405/LE405

Re: ПДР в Великобританії

Повідомлення Wityk » 8.1.10 01:34

Стосовно велодоріжок то там теж особливість... там не написано що "забороняється рухатись по проїжджій частині якщо поруч є велодоріжка", там написано "користуйтесь велодоріжкою за першої нагоди", тобто окремо виділеного червоного MUST NOT там немає, а значить все-таки свобод більше.
Велодорожки не для "спортсменов", которыми являются, например, почти все велокиевляне.
Для любителей быстрой езды - проезжая часть, каска, форма и прочие атрибуты. Велодорожки там для простых людей.
По ним невозможно ездить быстро - опасно для пешеходов, детей (особенно), инвалидов на колясках и для таких же велосипедистов, двигающихся навстречу.
Поэтому и нет запрета двигаться по проезжей части.
Два месяца я ездил по велодорожкам Гамбурга и все сам прочувствовал. Там велодорожки на тротуарах.
А вот например в Мюнхене подавляющее большинство на проезжей части.
И вот получается, что для кого-то велодорожка хороша на тротуаре, а для кого-то хороша на проехжей части.
Например, бабушка на велосипеде, себя лучше увствует на велодорожке на тротуаре. Да, бабушек там много с корзинками на багажниках.
Ну в общем правила пишутся для реальной картины в данной стране. В нашей же стране практически нет реальной картины ... ну это так, уже философия (у нас все виртуально, тоесть как в Зазеркалье из сказки про Алису)
Отвлекся...
И хорошо бы правила выполнять, и еще лучше, тому кому положено, следить за выполнением этих правил.

У нас проблема в том, что не любят всяких там деталей. Интеллигенцию комунисты надолго прогнали и может быть навсегда.
И наши правила "черно-белые". Тоесть если не черное, то только белое и других вариантов не видят.
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.

gylka
*********
Повідомлень:2730
З нами з:11.4.08 22:40
Стать:чол

Re: ПДР в Великобританії

Повідомлення gylka » 8.1.10 15:43

Велодорожки не для "спортсменов", которыми являются, например, почти все велокиевляне.
Для любителей быстрой езды - проезжая часть, каска, форма и прочие атрибуты. Велодорожки там для простых людей.
По ним невозможно ездить быстро - опасно для пешеходов, детей (особенно), инвалидов на колясках и для таких же велосипедистов, двигающихся навстречу.
Поэтому и нет запрета двигаться по проезжей части.
Ну велодоріжки є різні... якщо їх зробить забравши одну полосу руху з кожної сторони (а це по правилам не менше 2,75 метра ширини) то там можна "лупить" і 40 км/год за умови що дисциплінують автомобілістів (бугога) і вони під страхом неминучого 500-фунтового штрафу за проїзд по велодоріжці не будуть там їздить.
Просто мені самому цікаво чи зупинять і оштрафують британського велосипедиста якщо він їхатиме швидко по проїжджій частині коли поруч є відділена велотропа (cycle track) забита бабками на ашанбайках... чомусь мені все-таки здається що його зупинять і якщо не оштрафують то таки поженуть з дороги до бабушок... але знать би точно.. хоча можна позапитувать на mtbr'і , там же і британці теж водяться...
Два месяца я ездил по велодорожкам Гамбурга и все сам прочувствовал. Там велодорожки на тротуарах.
А вот например в Мюнхене подавляющее большинство на проезжей части.
И вот получается, что для кого-то велодорожка хороша на тротуаре, а для кого-то хороша на проехжей части.
може просто в Гамбурзі їх давно проектували коли не було такої кількості швидких велосипедів(-істів), а в мюнхені це вже виправили або продумали ,або там місця і так мало і нІде було ставить окремі доріжки...? :duma:

Аватар користувача
Zаяц (:
* * *
Повідомлень:410
З нами з:4.4.08 11:16
Стать:чол
Звідки:Житомир

Re: ПДР в Великобританії

Повідомлення Zаяц (: » 9.1.10 10:29

В британських правилах немає стільки нюансів, всіляких "міліметровок" типу "зупинитись необхідно за 10 метрів" (і потім дебільне питання в білетах "за скільки метрів треба зупинитись до зупинки: 10м,15м,20м,30м") і т.д. - у них все простіше словами "обережно", "дати змогу", "не заважати" і т.д.
"не заважати" кожен сприймає по різному.... при наших же правилах на дорогах купа бидла, яке заїде на пішохідний перехід (шо його легше перепригнути ніж обійти); на складних перехрестях на фурах/тролейбусах/автобусах заїдуть на пішохідний перехід так що не видно сигналу світлофора; припаркують тачку так шо трамвай не проїде (не кажучи про елементарні незручності для пішоходів, водіїв маршруток/тролейбусів) і т.д...
для нас тільки чіткі і регламентовані до мм правила! імхо. бо буде беспредел...
просто треба шоб наші поліціянти слідкували за тим, а не їхали в 8 годин ранку "на заробітки" 1-го січня на всі виїздні дороги з міста і в місті....

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень:8888
З нами з:3.3.06 17:39
Стать:чол
Звідки:DE405/LE405

Re: ПДР в Великобританії

Повідомлення Wityk » 9.1.10 13:30

Просто мені самому цікаво чи зупинять і оштрафують британського велосипедиста якщо він їхатиме швидко по проїжджій частині коли поруч є відділена велотропа (cycle track) забита бабками на ашанбайках...
Я думаю, что нет. Ведь он и в этом случае ведет себя как настоящий джентельмен, а не как быдло. ;-)

Я видел в Германии, что шосейники ездят (и МТБ). А штрафуют их? Не знаю.
Наверное, было бы всем хуже, если бы они ехали со своей скоростью по велодорожке.
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.

gylka
*********
Повідомлень:2730
З нами з:11.4.08 22:40
Стать:чол

Re: ПДР в Великобританії

Повідомлення gylka » 9.1.10 14:03

Я видел в Германии, что шосейники ездят (и МТБ). А штрафуют их? Не знаю.
Мені знайомий який там півроку прожив казав що штрафують (хоча допускаю що він щось наплутав), але там може бути і таке жорстке формулювання як у нас, типу якщо ВД є - не суйся на дорогу...
Німецьку вже знаю на рівні "eins-zwei polizei, drei-vier grenadir" тому перевірить в правилах не можу... якщо хтось може - буду вдячний... цікаво ж...

Аватар користувача
marcus
* * *
Повідомлень:490
З нами з:3.4.07 23:20
Стать:чол
Звідки:Воскресенка, Киев

Re: ПДР в Великобританії

Повідомлення marcus » 11.1.10 19:43

Правила Штата Нью-Йорк (США):
(взято из учебника для водителей, перевод произвольный, где важно в скобках подчеркиваю слова оригинала)

Велосипедисты имеют право делить дорогу с дргугими транспортными средствами, которые движутся в том же направлении. Подобно пешеходам велосипедисты плохо заметны и незащищены.

Приближайтесь к велосипедистам с особой (extreme) осторожностью. Оставляйте им место и притормаживайте перед тем как обогнать их. Давление воздуха от быстро проезжащего автомобиля может вывести велосипедиста из балланса.

Помните, что велосипедист может реагировать на сложности дороги подобно мотоциклисту (см следующую главу)

ПДД и первоочередность проезда применимы к велосипедистам и защищают их. Вы должны уступать дорогу велосипедисту также как и другим транспотным средствам. Велосипедисты обязаны соблюдать ПДД, так же как водители автомобилей.

Велосипедисты ДОЛЖНЫ (в оригинале слово must — редко-употребляемое слово, используемое только при самых жестких требованиях):

[*]Сигналищзировать повороты, смену полосы движения (видать у них это можно) используя нижеуказанные сигналы кукой (все как у нас, кроме стоп-сигнала — опущенная под прямым углом левая рука).

[*]Никогда не перевозить детей до 1 года. Это зхапрещено законом. Закон также требует чтобы перевозимые на велосипедах как пассажиры дети от одного до четырех лет были в шлемах безопасности и сидели в надежно закрепленных детских сиденях.

[*]Использовать велодорожку если такая имеется и пригодна для использования (usable). Если её нет, то ехать лблихко к правой бровке или краю дороги или по пригодной для езды обочинея, чтобы не создавать препятствий дорожному движению. Правило нахождения с правой стороны не применяется, когда велосипедист готовится к левому повороту или обьезжает припятствия.

[*]Полностью остановиться перед выездом на дорогу (со двора, стоянки и т. п.).

[*]Ездить не более чем в два ряда в одной полосе и не перевозить пассажиров если на велосипеде нет пассажирского места.

[*]Всегда держать хотябы одну руку на руле и не перевозить ничего что помешало бы управлению велосипедом.

Велосипед на общественной магистрали (public highway) тожден быть оборудован соответствующими тормозами и звуковым сигналом, (колокольчик или рожок, который должен быть слышен не менее чем на 30 метров). Велосипед, использующийся ночью должен обязательно иметь фару видимую не менее чем за 150 метров и задний фонарь видимый не менее чем за 90 метров. Один из этих огней должен быть так же видимым с обеих сторон с расстояния не менее 60 метров. Продаваемый дилером велосипед должен быть оборудован широкоугольными отражателями на спицах или отражающими покрышками, широкоугольным задним отражателем и отражателями на педалях.
Подумай, как трудно изменить себя самого, и ты поймешь, сколь ничтожны твои возможности изменить других.(Вольтер)

LY
* * *
Повідомлень:267
З нами з:28.3.06 13:58
Стать:чол
Звідки:Kiev

Re: ПДР в Великобританії

Повідомлення LY » 11.1.10 19:56

Получается уже третья страна где разрешен левый поворот и можно ехать в колону по двое.

Аватар користувача
marcus
* * *
Повідомлень:490
З нами з:3.4.07 23:20
Стать:чол
Звідки:Воскресенка, Киев

Re: ПДР в Великобританії

Повідомлення marcus » 11.1.10 21:02

Пытался найти французские, пока ничего не получается. Нашел только обращение МВД Франции к велосипедистам.

Из него понятно:

1. Обязательное оборудование: освещение, звуковой сигнал, тормоза.
2. Необязательное, но рекомендованное: шлем, яркая одежда, номерной знак
3. Запрещена езда по автобанам, желательна по велодорожкам.
4. Советуют соблюдять дистанцию и остерегаться автомобильных дверей ;-)
5. На поворотах советуют уйти максимально вправо в связи с ограниченной видимостью (возможно в других ситуациях допустимо ехать и не справа).
6. Группе говорится ехать по одному (хотя непонятно это закон или рекомендация).
Подумай, как трудно изменить себя самого, и ты поймешь, сколь ничтожны твои возможности изменить других.(Вольтер)

Аватар користувача
Wityk
*********
Повідомлень:8888
З нами з:3.3.06 17:39
Стать:чол
Звідки:DE405/LE405

Re: ПДР в Великобританії

Повідомлення Wityk » 11.1.10 21:04

[*]Всегда держать хотябы одну руку на руле и не перевозить ничего что помешало бы управлению велосипедом.
Все таки это актуально.
Например в Гамбурге, я раз в день а то и больше, наблюдал "выступления цирка на двух колесах". Это они делают с удовольствием и виртуозно.
Я хотел использовать один мозг. Два мозга, пожалуй, ещё лучше.
Фантомас.

LY
* * *
Повідомлень:267
З нами з:28.3.06 13:58
Стать:чол
Звідки:Kiev

Re: ПДР в Великобританії

Повідомлення LY » 12.1.10 13:43

Спасибо marcus, очень интересно и актуально...


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість