Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
june-Y
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Повідомлення june-Y » 21.12.17 13:29

Пропоную у цій темі ділитися інформацією про якість і безпеку шляхів, що можуть чи не можуть використовуватись для планування треків. Передовсім, цікавить проїздність на велосипеді піщаних ділянок ґрунтових доріг. Наприклад, у першу категорію ґрунтових доріг пропоную включити дороги, що можна проїхати на велосипеді з нормальним тиском скажімо 3 атмосфери і шириною покришки скажімо 2 дюйми з більш-менш нормальною швидкістю у суху погоду. Далі окрема категорія ґрунтові глиняні дороги, що можуть використовуватись у суху погоду і на які не варто їхати після дощів. Дороги з бруківкою. Дороги, що можна проїжджати на шосейному велосипеді чи не можна. Є окрема категорія доріг з твердим покриттям з украй поганою якістю - асфальт горбистий. Це також цікаво. І так далі.

Про безпеку. Ширина шляху з твердим покриттям і інтенсивність трафіку. Наприклад Н01 Обухів-Григорівка здалась мені не надто безпечною.

Для прикладу, скажіть будь-ласка, що відомо про ґрунтовку "Озерище-Хоцьки"?

Zeka
* * * *
Повідомлень: 890
З нами з: 9.6.09 15:59
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Повідомлення Zeka » 21.12.17 15:54

Якість доріг можна суттєво "покращити", обравши за нормальний тиск для 2" покришки величину 1,5 - 1,8 атм замість вказаних вище 3 атм.
Декілька років тому дорога Н08 на ділянці Бориспіль - Переяслав-Хмельницький здалася мені и моїм велосупутникам занадто вузькою і з високим трафіком, наприклад.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда
Контактна інформація:

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Повідомлення Technician » 21.12.17 16:03

Мабуть, найнебезпечнішою дорогою, якою я коли-небудь їздив, є траса Коростень-Житомир. Це транзитна траса, якою далекобійники їздять з країн Балтики до Румунії. 2 смуги руху туди й назад, абсолютна відсутність асфальтового плеча на узбіччі, хвилеподібний профіль дороги, висока колійність (перевантажені вантажівки вичавлюють подушку під шаром асфальту) та божевільний трафік протягом всіх 70+ кілометрів руху.
tumbleweed-092.tumblr.com

june-Y
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Повідомлення june-Y » 21.12.17 18:43

Дуже дякую! Пропоную продовжувати у тому ж дусі. Так можна інвентаризувати усі дороги і мати уявлення куди не слід їхати. І як можна ці насичені автотранспортом траси об'їхати, нехай і по сільським дорогам, але безпечнішим. Ну і ґрунтові манівці між дорогами місцевого значення звісно дуже цікавлять, якщо їх можна проїжджати з нормальним тиском. Бо це ще питання що вигідніше спускати тиск, потім знову качати, чи проїхати сім-десять зайвих кілометрів по асфальту.

Фото і відеоматеріали з авто відео-реєстраторів також дуже цікавий розвідматеріал.
Декілька років тому дорога Н08 на ділянці Бориспіль - Переяслав-Хмельницький здалася мені и моїм велосупутникам занадто вузькою і з високим трафіком, наприклад.
Дякую. Дуже важлива інформація.

june-Y
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Повідомлення june-Y » 21.12.17 19:01

Мабуть, найнебезпечнішою дорогою, якою я коли-небудь їздив, є траса Коростень-Житомир. Це транзитна траса, якою далекобійники їздять з країн Балтики до Румунії. 2 смуги руху туди й назад, абсолютна відсутність асфальтового плеча на узбіччі, хвилеподібний профіль дороги, висока колійність (перевантажені вантажівки вичавлюють подушку під шаром асфальту) та божевільний трафік протягом всіх 70+ кілометрів руху.
Селами по карті вийде 114 км, проти 86 км по трасі. Мабуть якість доріг буде ще гіршою, але можливо було б безпечніше. Та й цікавіше, якщо звісно про це буде мова після таких шматків велоподорожей.

june-Y
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Повідомлення june-Y » 21.12.17 19:36

Якість доріг можна суттєво "покращити", обравши за нормальний тиск для 2" покришки величину 1,5 - 1,8 атм замість вказаних вище 3 атм.
Декілька років тому дорога Н08 на ділянці Бориспіль - Переяслав-Хмельницький здалася мені и моїм велосупутникам занадто вузькою і з високим трафіком, наприклад.
Тоді варто розвідувати шлях селами Вороньків-Сошників плюс ґрунтовий відтинок Сошників-Ковалин. Чи є у цього шляху перспектива, як веломагістрального, альтернативного Н08. Мабуть хтось знає ці місця, як свої п'ять пальців..

june-Y
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 21.1.13 12:10
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Дані про ЯКІСТЬ ДОРІГ

Повідомлення june-Y » 22.12.17 20:12

З 2015 року національні і регіональні дороги доступні для перегляду з поверхні у Google Maps, але територіальні і сільські ні, тим більше ґрунтові. І статистики такої щоб знати де скільки машин за одиницю часу і якої вантажності також думаю немає.


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей