Так, що забороняє закон: кермувати в навушниках чи користуватися гарнітурою?Минулого року у Франції введено в дію закон, який забороняє водіям під час керування транспортним засобом користуватися мобільними телефонами навіть через гарнітуру Hands Free.
...
Кермуєш у навушниках - тримай штраф. Все просто.
Ни в коем случае.Чи вважаєте ви прийняття подібного закону у нас необхідністю?
На днях 2 раза подряд возле двух разных патрульных машин проехал Т-образные перекрёстки по главной на красный свет. Хоть бы кто обратил внимание. При таком бездействии полиции как вы думаете, будет ли выполняться ещё один бессмысленный закон?Чи буде він працювати?
Всегда съезжаю к обочине, останавливаюсь и отвечаю на звонок. No exceptions.А що робите ви, коли є необхідність відповісти на виклик мобільного (а ви на велосипеді)?
Никогда. Очень много информации об окружающем мире получаю аудиально, в том числе и звук мотора приближающегося авто.чи слухаєте ви музику\книжки під час покатеньок ?
Очень стремное утверждение имха.дуже часто причиною аварії є необачність велосипедиста
Запрет прослушивания записей во время движения- да. Запрет использования наушников для того, чтобы не пропустить звонок- нет. Вот только доказать, что в момент движения ничего не звучало, думаю, будет очень проблематично....Чи вважаєте ви прийняття подібного закону у нас необхідністю?
Как и большинство остальных- нет.Чи буде він працювати?
Останавливаюсь.А що робите ви, коли є необхідність відповісти на виклик мобільного (а ви на велосипеді)?
Очень редко. Только через динамик и не на дороге общего пользования.чи слухаєте ви музику\книжки під час покатеньок ?
прісоєдінюсь пожалуйчи слухаєте ви музику\книжки під час покатеньок ?
Никогда.
На дороге и в городе вообще - опасно.
В лесу не до книжек - хочется лес слушать.
Да сколько бы ни было.а за 135 грн?
за такі гроші поліція мене не буде ловити)а за 135 грн?
Да, обычно причинойДТП являются нарушения водителя автомобиля. Но велосипедист без наушников оператвнее среагирует на опстность и имеет больше шансов избежать ДТПЗараз цей закон не є нагальною потребою. Дорогами пересувається невелика купка велосипедистів, а за статистикою найчастіше причиною ДТП стають водії авто. Треба у першу чергу зосередитись на наведені ладу на дорогах.
Відкриваємо "ютуб" і дивимося підбірки аварій з велосипедистами - досить часто саме через їхню необачність ці аварії і траплялись.Очень стремное утверждение имха.дуже часто причиною аварії є необачність велосипедиста
Может, козырнете статистикой? Особенно в сравнении "всего аварий/% аварий по вине велосипедистов"
Ни о чем. Сколько их в % от всех аварий?Відкриваємо "ютуб" і дивимося підбірки аварій з велосипедистами - досить часто саме через їхню необачність ці аварії і траплялись.
Навідь не намагався визначити, мені це не потрібно. Вас це цікавить - можете зайнятися: зверніться до мотохелпу, вони ведуть статистику зафіксованих аварій двоколісних засобів по Києву, можливо і є статистика, хто винен. Усе, що я намагаюся донести, що кількість аварій, де є провина велосипедиста (обоюдка так саме входить в цю групу), має місце бути.Ни о чем. Сколько их в % от всех аварий?Відкриваємо "ютуб" і дивимося підбірки аварій з велосипедистами - досить часто саме через їхню необачність ці аварії і траплялись.
"Досить часто" у окремому роліку з ютуба.Відкриваємо "ютуб" і дивимося підбірки аварій з велосипедистами - досить часто саме через їхню необачність ці аварії і траплялись.Очень стремное утверждение имха.дуже часто причиною аварії є необачність велосипедиста
Может, козырнете статистикой? Особенно в сравнении "всего аварий/% аварий по вине велосипедистов"
Я бачу, що кожен вихоплює з фраз те, що йому до смаку і намагається щось довести. І так. мій посил був у тому, що як би велосипедисти були обачніші, то уникнули б багатьох аварій. Я не беруся вказувати якісь відсотки, цифри, я намагаюся донести, що треба вимагати не тільки від водіїв дотримання ПДР, але й від велосипедистів також."Досить часто" у окремому роліку з ютуба.Відкриваємо "ютуб" і дивимося підбірки аварій з велосипедистами - досить часто саме через їхню необачність ці аварії і траплялись.
Очень стремное утверждение имха.
Может, козырнете статистикой? Особенно в сравнении "всего аварий/% аварий по вине велосипедистов"
За статистикою кількість ДТП за участю велосипедистів складає 6,8% від загальної кількості ДТП.
Статистика з посиланням на "ДАІ МВС України та управління БДР Національної поліції України" з цього джерела інформації: http://tur.org.ua/sites/default/files/n ... z_2015.pdf
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 13 гостей