Но тогда для пущ и вел не нужен за 10килогривен.
Вєл за 10(20) кгривень і вагою 10(8) кг.(за інших рівних умов) в Пущі буде їхати швидше за вєл вагою 15 кг. і будь якої вартості. Так шо міряти
аршином ціною велосипеди справа невдячна.
Был у меня этот первый оловянч, из хорошего там только ХТ-шный переклюк, а так ничего особенного чтоб "
катать по голосеево, лысой, ступеньки дрюкать"
купи себе нормальный аппарат
а то твои желания зашкаливают твои возможности на этом байке!

Назвіть трассу де на цьому вєлє неможна проїхати??? (Років 5 назад на цих велосипедах навіть на змаганнях за подіум боролися).
Меня лично команч полностью устраивал в Киеве и окрестностях, на нем я себя не чувствовал ущербным рядом с именитыми брендами.
Ага. Бренди почували себе "ущербно"

"Киев и окрестності" - це Ти маєш на увазі Супер-Маріо
Чув десь, що кросс-кантрі закінчується там, де трасу неможливо подолати, не відриваючи одночасно обох коліс від землі.
Трасси кубку світу не згодні
Навіть на київських змаганнях все менше трас, де це можна нормально зробити.
По темі.На мою думку.
1.Кросс-кантрі - це їзда поза обладнаними покриттям дорогам, де обов"язково є необхідність їхатит вгору (Ол-Маунтін це кроскантрі для ледачих

).
2.Екстремальне катання - все, де велосипед та окремі його частини відчувають нехарактерні для їх призначення навантаження. (Наприклад втулка має відчувати силу ткртя, обертальні рухи та постійнодіючу силу тяжіння(вертикальне навантаження). Різкі зміни вертикального навантаження (стрибок) - можна вважати екстрімом в розумінні виробника). Такаж ситуація з кермом, педалями, рамами, покришки - вони розраховані на статичні або цкиклічні навантаження без різких змін., якщо при катанні такі зміни є це вже своєрідний екстрім.