Всім привіт!
Після чергової закордонної пригоди на чужому хартейлі дуже захотілося нарешті і свій.
Так, на підвісі теж непогано мандрувати, але все ж таки баул у похідних обставинах - це якесь щастя: все просто поклав - і можна їхати (а взяти можна багато чого).
Таких виїздів у мене кожного року достатньо, то ж мати окремий вел для цього не буде зайвим.
До того ж, не хочеться вбивати досить дорогий вел непередбаченими виробниками засобами.
Отже, які мої вимоги до турвела?
1. Як би доцільно брати найнер бо накат і т.д.
2. Все ж таки схиляюся до горного вела тому що відчутна кількість грунтів (а сподіваюся їх з часом буде ще більше). Дуже бажані кріплення під багажник.
3. Не занадто дорогий, бо інакше нема у такому велі сенсу.
4. Звісно, всі гарні риси велосипедів були б не зайві: менше вага, вище рівень обладнання - але ж зрозуміло це майже неможливо у відносно невеликому бюджеті.
5. Схиляюся до купівлі нового (перш за все тому що люди що продаюсь БВ вели зазвичай хочуть "новий мінус 10-25%", а враховуючи бюджет це вже і не така непідйомна різниця), але якщо будуть гарні варіанти БВ то із задоволенням подивлюся.
Тепер до питання безпосередньо.
Перебираючи варіанти велосипедів в інеті помітив що найнери за умовно однаковим обладнанням коштують дорожче ніж їх аналоги на колесах 26 та (навіть) 27.5 дюймів.
Іноді суттєво (за врахуванням невеликої різниці у ціні).
Тож, питання до спільноти: що краще взяти:
- найнер простіший: вилка типу сантур ХСМ, початкові гідравлічні гальма, трохи нижче середнього інші компоненти.
чи
- сікстер (трохи дорожчий, але) вже із повітряним рокшксом, гальмами від авід та іншими компонентами рівня +/- деоре. І що цікаво - майже на 1.5 кг легший
?
От така війна класів та маркетингу.
Цікаво було б послухати думку тих хто вже проходив через подібне.