10 основних причин нещасних випадків з велосипедистами.

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Аватар користувача
Велопортал
адміністратор конференції
адміністратор конференції
Повідомлень:2949
З нами з:2.12.13 10:01
Контактна інформація:
10 основних причин нещасних випадків з велосипедистами.

Повідомлення Велопортал » 20.4.16 23:15

1. Водії необачно повертають праворуч.
За статистикою, близько 12% смертельних ДТП за участю велосипедів сталося через те, що автомобіль, повертаючи праворуч, задавив велосипедиста, що рухався паралельно і продовжував їхати прямо. Винними в таких аваріях завжди визнають автомобілістів. Справа в тому, що ПДР наказують їм займати при повороті направо максимально крайнє положення. Щоб уникнути подібних аварій, водії повинні завжди позначати маневри поворотниками і постійно стежити за ситуацією на дорозі по дзеркалах. Велосипедисти між тим повинні бути внутрішньо готові, що з крайнього ряду машина може різко піти направо.
2. Велосипедисти їздять по тротуарах.
Як би важко не було власникам двоколісних транспортних засобів на проїзній частині, а на тротуарі велосипеду не місце - це безпосередньо прописано в пункті 6.6 ПДР. Випадки зіткнень велосипедистів з пішоходами відбуваються постійно. І якщо ви думаєте, що звільнитися можна парою саден, ви сильно помиляєтеся. При мені мого приятеля збив велосипедист, що наїхав на нього ззаду. В результаті людина при падінні сильно поранила руку об осколок пляшки і потім півроку був змушений її лікувати, перебуваючи у вимушеній відпустці. Ні писати, ні друкувати на клавіатурі комп'ютера з такою травмою неможливо. Примітно, що велосипедист просто втік з місця аварії і залишився безкарним. Адже у нього немає ні номерів, ні документів!
3. Водії не поступаються дорогою на перехрестях.
Всі водії знають про те, що знак у вигляді перевернутого червоно-білого трикутника вимагає пропустити автомобілі, що їдуть по головній дорозі. Але більшість з них не підозрюють, що пропускати також належить і велосипедистів! Адже велосипед - це такий ж транспортний засіб, як і машина.
4. Велосипедисти не використовують ліхтарі і світловідбивачі.
Як ми вже знаємо, велосипед - це повноцінний транспортний засіб. А значить, його водій зобов'язаний дотримуватися правил дорожнього руху поряд з автомобілістами. Зокрема, ніхто не звільняє велосипедистів від необхідності обладнати свій транспорт ліхтарями і завжди вмикати їх при русі по дорогах загального користування! Вдень і вночі, в населених пунктах і на трасі - велосипед повинен бути позначений світлом білої фари спереду і червоного ліхтаря ззаду. Звичайно, інспектори ДАІ навряд чи стануть карати велосипедиста за відсутність світлових приладів. Але зате нехтування Правилами дорожнього руху нерідко призводить до ДТП. Особливо часто відбуваються нещасні випадки за містом. Власники велосипедів часом настільки легковажні, що не мають навіть світловідбивачів. Таким чином, водій може помітити двоколісний транспорт на відстані 100 - 200 метрів і не встигне зреагувати. Велосипедистам залишається порекомендувати зробити себе максимально помітними на дорогах.
5. Велосипедисти переїжджають пішохідні переходи на колесах.
Навряд чи комусь із автомобілістів прийде в голову перетинати проїжджу частину по пішохідному переходу. Це небезпечно, а до того ж незаконно. Але зате велосипедисти в масовому порядку форсують «зебри», не злізши з сідла. Звичайно, пішки переходити дорогу довше. Але ж ПДР придумали не просто так! Велосипедист, який несподівано вирулив на дорогу в зоні переходу, ризикує дуже швидко потрапити під колеса. В результаті двоколісний може отримати важкі травми або навіть загинути, а водій змушений буде нести за це відповідальність. Довести, що велосипедист був верхи і з'явився несподівано, досить важко. До того ж Цивільний кодекс визнає машину джерелом підвищеної небезпеки, що автоматично накладає додаткові зобов'язання на водіїв. Якщо навіть шоферу вдасться уникнути кримінального переслідування, лагодити пошкоджений автомобіль йому доведеться самостійно.
6. Водії не можуть оцінити швидкість і гальмівний шлях велосипеда.
Серед автомобілістів існує помилкова думка, що велосипед не може розганятися до пристойної швидкості, зате здатний практично миттєво зупинятися. Насправді ж середня міська швидкість велосипедиста становить від 25 до 30 км/год. При бажанні байк можна розігнати і до 40 - 45 км/год. Та й гальмівний шлях у велосипеда теж досить довгий, хоча і дещо коротший автомобільного. Так, рухаючись на швидкості 20 км / год, велосипедист може зупинитися через 3 - 4 метри, а з 40 км / год - вже за 7 - 8 метрів. Все це необхідно враховувати водіям автомобілів при перестроюванні і інших маневрах поблизу велосипедистів.
7. Водії збивають велосипедистів відкритими дверима.
Людська неуважність не знає кордонів: частенько водії, зупинившись на узбіччі, безтурботно відкривають двері, не дивлячись на всі боки. Якщо в цей момент повз проїжджає автомобіль на небезпечній відстані, двері можуть «закритися» у зворотний бік. Наслідки цього будуть малоприємними: доведеться розоритися на виправку і фарбування декількох елементів. А ось якщо замість машини мимо поїде велосипедист, то все може закінчитися набагато гірше: в результаті подібних аварій двоколісні нерідко отримують важкі травми.
9. Велосипедисти здійснюють непередбачувані маневри.
Обладнати велосипед стоп-сигналами і поворотниками неможливо. Тому дії велосипедиста часто стають сюрпризом для інших учасників руху. Об'їзди перешкод, уповільнення і перестроювання двоколісним слід здійснювати максимально обережно, по можливості - інформуючи автомобілістів про це спеціальними жестами.
10. Велосипедисти повертають наліво на загальних підставах.
На вулицях, що мають більше двох смуг руху в обидва боки, велосипедисти не мають права повертати наліво разом з машинами - це абсолютно недвозначно прописано в пункті 3 розділу 24 Правил дорожнього руху. Нехай це і незручно, але великі перехрестя двоколісним безпечніше форсувати через пішохідні переходи. Велосипеди, що повертають наліво із загальним потоком, сильно заважають оточуючим і наражають себе на небезпеку.

джерело

G+
Вкладення
аварія з велосипедистами.jpg
аварія з велосипедистами.jpg (30.44Кіб)Переглянуто 1823 разів
Зображення

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень:1503
З нами з:18.4.14 20:18
Стать:чол
Звідки:оттуда

Re: 10 основних причин нещасних випадків з велосипедистами.

Повідомлення Technician » 21.4.16 08:26

Восьмой пункт потерялся.
10. Велосипедисти повертають наліво на загальних підставах.
На вулицях, що мають більше двох смуг руху в обидва боки, велосипедисти не мають права повертати наліво разом з машинами - це абсолютно недвозначно прописано в пункті 3 розділу 24 Правил дорожнього руху.
Самый большой просчёт нынешней редакции ПДД. Сознательно нарушаю и буду нарушать этот пункт. Перестраиваюсь влево заранее, показывая знак поворота, чтобы водитель видел мои намерения.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень:1643
З нами з:13.10.08 18:18
Стать:чол
Звідки:ПОХ

Re: 10 основних причин нещасних випадків з велосипедистами.

Повідомлення lisapedist » 21.4.16 09:02

4. Велосипедисти не використовують ліхтарі і світловідбивачі.
Могу однозначно подтвердить, что когда езжу на авто, то даже в светлое время но пасмурную погоду заметить "шестерку цвета земли" в заднее зеркало иногда бывает очень проблематично. И упорно не понимаю водителей, которые ездят в сумерках и при плохой погоде с включенными габаритами (которые по факту являются стояночными огнями и которых тоже не видно толком, при том что правилами предусмотрено включение именно ближнего света) - какая в этом логика, экономия? Сомнительно как-то.
Сам езжу на авто с включенным ближним светом всегда.

И что уж говорить о велосипеде, который гораздо меньше чем машина и который при этом может даже ехать одновременно с авто в правом ряду (параллельно).
Потому совет "обладнати свій транспорт ліхтарями і завжди вмикати їх при русі по дорогах загального користування! Вдень і вночі" считаю крайне правильным (хотя и не уверен что по ПДД днем есть такое обязательство) и постораюсь следовать ему всегда.
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень:5880
З нами з:25.4.07 17:07
Skype:avvakum_v
Стать:чол
Звідки:старая, старая Дарница

Re: 10 основних причин нещасних випадків з велосипедистами.

Повідомлення AVVAKUM » 21.4.16 13:02

1. Водії необачно повертають праворуч.
За статистикою, близько 12% смертельних ДТП за участю велосипедів сталося через те, що автомобіль, повертаючи праворуч, задавив велосипедиста, що рухався паралельно і продовжував їхати прямо. Винними в таких аваріях завжди визнають автомобілістів. Справа в тому, що ПДР наказують їм займати при повороті направо максимально крайнє положення. Щоб уникнути подібних аварій, водії повинні завжди позначати маневри поворотниками і постійно стежити за ситуацією на дорозі по дзеркалах. Велосипедисти між тим повинні бути внутрішньо готові, що з крайнього ряду машина може різко піти направо.
Здесь только можно посоветовать занимать середину правого ряда перед поворотом, а не жаться к обочине.
К стати, в Америке, перед поворотом водитель ОБЯЗАН оглянуться, а не ограничиваться только зеркалом, которое имеет мертвые зоны. Там нарушение этого правила на экзамене вождения , это 100% провал.
К сожалению на многих дорогах из правого ряда разрешено двигаться ТОЛЬКО НАПРАВО. В некоторых случаях велосипедисты не смотрят на знак. А уж как проехать велосипедисту если и из второго ряда то же только направо и не нарушить правила, я не смогу сказать
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень:1503
З нами з:18.4.14 20:18
Стать:чол
Звідки:оттуда

Re: 10 основних причин нещасних випадків з велосипедистами.

Повідомлення Technician » 21.4.16 13:20

А уж как проехать велосипедисту если и из второго ряда то же только направо и не нарушить правила, я не смогу сказать
Только нарушить. Так и делаю: смещаюсь от края к центру, закрывая возможность обгона и у зебры останавливаюсь на разделительной. Водители смысл манёвра понимают прекрасно. Если знак позволяет ехать прямо и водитель блокирует поворот на право до зелёного сигнала сфетофора, обычно водители дают возможность велосипедисту вернуться в своё законное место — к обочине.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень:5880
З нами з:25.4.07 17:07
Skype:avvakum_v
Стать:чол
Звідки:старая, старая Дарница

Re: 10 основних причин нещасних випадків з велосипедистами.

Повідомлення AVVAKUM » 21.4.16 13:24

Я то же ухожу в крайее левое. Но это грубейшее нарушение. Противное такое место есть на левобережке. Там и зебры нету.
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень:1503
З нами з:18.4.14 20:18
Стать:чол
Звідки:оттуда

Re: 10 основних причин нещасних випадків з велосипедистами.

Повідомлення Technician » 21.4.16 13:31

Самое страшное место в Киеве: въезд на мост Патона по пути на левый берег, если ехать с Подола. Проезжешь развязку за ст. м. Днепр и в месте, где Днепровский спуск сливается с Набережным шоссе, оказываешься во второй полосе и не можешь сдвинуться вправо, потому что надо проехать одну развязку и на второй повернуть направо. Всегда проезжаю это место на скорости >50 км/ч и всё равно оказываюсь минимум на 30-40 км/ч медленее потока. По правилам я должен сместиться вправо за Днепровским спуском (у меня главная) и воспользоваться пешеходным переходом. Он так по-конченому устроен, что ты спускаешься под землю дважды и всё равно пересекаешь "бутылку" уже на самом мосту. Не имею ни малейшего представления, как это место проезжать без вопиющего нарушения ПДД.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень:5880
З нами з:25.4.07 17:07
Skype:avvakum_v
Стать:чол
Звідки:старая, старая Дарница

Re: 10 основних причин нещасних випадків з велосипедистами.

Повідомлення AVVAKUM » 21.4.16 13:44

.. Не имею ни малейшего представления, как это место проезжать без вопиющего нарушения ПДД.
Элементарно Ватсон. По правой дороге до Бомбея, а там в переход. Или ехать до Лаврской, там светофор
На левобережке проблемно даже на тратуар выскочить. Парковки и маршрутки занимают два ряда, пешеходов много, а за остановками дорога сужается до 3-х полос, из двых только направо, из левой тоже туда наровят проскочить. Пешиков на зебре за поворотом чуть не давят.
В обратную сторону, не многим лучше. Там на круг приходится заезжать с 3-4 полосы
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень:1643
З нами з:13.10.08 18:18
Стать:чол
Звідки:ПОХ

Re: 10 основних причин нещасних випадків з велосипедистами.

Повідомлення lisapedist » 21.4.16 14:38

Самое страшное место в Киеве
По моей версии - Ленинградская площадь.
Дебильней развязки, где потоки машин должны пересекать друг друга еще не видел (например поток раз: с харьковского шоссе на воссоединения, поток два: с Гагарина на Харьковское шоссе - и это не единственное такое пересечение).
Хоть на машине, хоть на вело (троекратно) стремно.
На веле если в те края, пытаюсь объезжать где только можно.
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
AVVAKUM
новичок
новичок
Повідомлень:5880
З нами з:25.4.07 17:07
Skype:avvakum_v
Стать:чол
Звідки:старая, старая Дарница

Re: 10 основних причин нещасних випадків з велосипедистами.

Повідомлення AVVAKUM » 21.4.16 20:11

Ленинградка довольно неприятная, регулярнотам езжу. Когда высокий трафик, то нужно соблюдать правила: не выполнять левые повороты. Поэтому лучше такие места объехать дворами или тратуаром.
— В резюме вы указали, что вам не нравятся геи...
— Нет, скорее это я им.
— Вы нам не подходите.
— Вот видите? Я так и написал.


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей