Велосипед для Киева для проезда 15 км

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Imperial
*
Повідомлень:11
З нами з:22.9.12 14:20
Стать:чол
Звідки:Київ
Re: Велосипед для Киева для проезда 15 км

Повідомлення Imperial » 1.10.12 09:29

Спасибо, да я по вечерам катаюсь там, включая Ленинградку. По утрам - встаю, конечно, я рано, но бегаю, а не катаюсь :) Благодарю за помощь, обращусь :) По поводу компрессора, увы у меня не автониппель :) Еще раз спасибо )

Vognick
* * * *
Повідомлень:829
З нами з:2.8.11 23:28
Стать:чол
Звідки:Київ, Академмістечко

Re: Велосипед для Киева для проезда 15 км

Повідомлення Vognick » 30.10.12 02:35

Хороша історія))

У мене був подібний хід думок і та ж задача. Але бюджет був обмежений двома тисячами гривень. В результаті купив за півціни теж Бергамонт :good: , але з початкових моделей. Їздив на ньому десь з літа до зими. Тим часом спеціально для "несезону" зібрав собі на базі ХВЗ простенький сінглспід. За зиму так до нього звик та модернізував під себе, що і досі їжджу! Точніше два роки їздив на ньому, поки його не вкрали. По суті, це той же сіті байк ("дорожник"), хоча я його використовував як всюдихід: тиском в шинах та іншими налаштуваннями справді можна широко регулювати характеристики велосипеда. У мене наприклад були доволі широкі колеса (зазвичай ставив 42 і 47 покришки), але при цьому 30 км\год трималися без проблем, так само як і заїзди на гірки чи педаляж по не надто рихлому піску чи льоду. Жорстка вилка, одна передача, руль баран, 28" колеса, надійні гальма - такий-от образ велосипеда для Києва, як я його собі бачу.

Щодо
ни качественных дорог (а этого не будет никогда)
, то суб"єктивно я спостерігаю позитивні зміни в цьому питанні. І цілком реально, щоб у випадку, коли користувачі доріг будуть тиснути на власників, останні муситимуть ретельніше підходити до своїх обов'язків по догляду за дорожнім покриттям і т.д. А скоро ще й дебеени переглядатимуть... Тому приглядати собі шосейник має сенс, ага. #crazy_pilot

Ре: за 10-15 грн можна купити перехідник і компресор стане доступним як ніколи.

Аватар користувача
F1-FAN
новичок
новичок
Повідомлень:733
З нами з:7.7.04 17:57
Стать:чол
Звідки:Академгородок

Re: Велосипед для Киева для проезда 15 км

Повідомлення F1-FAN » 30.10.12 11:35

Тим часом спеціально для "несезону" зібрав собі на базі ХВЗ простенький сінглспід. За зиму так до нього звик та модернізував під себе, що і досі їжджу! Точніше два роки їздив на ньому, поки його не вкрали. По суті, це той же сіті байк ("дорожник"), хоча я його використовував як всюдихід: тиском в шинах та іншими налаштуваннями справді можна широко регулювати характеристики велосипеда. У мене наприклад були доволі широкі колеса (зазвичай ставив 42 і 47 покришки), але при цьому 30 км\год трималися без проблем, так само як і заїзди на гірки чи педаляж по не надто рихлому піску чи льоду. Жорстка вилка, одна передача, руль баран, 28" колеса, надійні гальма - такий-от образ велосипеда для Києва, як я його собі бачу.
Полностью согласен. На своем стоковом "Спорте" катаю уже пять лет на работу, как раз около 15 км в одну сторону, причем лесами, огородами, асфальта как раз минимум получается. Правда скоростей пять а не одна, ибо апхил на Белицкой. Но самое интересное, что за все время ни единого разрыва прокола. Наверное родные покрышки дадут фору любой антипрокольной ленте, или же просто карма такая.
Щодо
ни качественных дорог (а этого не будет никогда)
, то суб"єктивно я спостерігаю позитивні зміни в цьому питанні. І цілком реально, щоб у випадку, коли користувачі доріг будуть тиснути на власників, останні муситимуть ретельніше підходити до своїх обов'язків по догляду за дорожнім покриттям і т.д. А скоро ще й дебеени переглядатимуть... Тому приглядати собі шосейник має сенс, ага. #crazy_pilot
С тех пор как при Черновецком сделали пандусы на пререкрестках, жить стало лучше и веселее, правда в остальном при отдельных покращеннях общая тенденция таки удручает. Иногда возникает сильное желание взять мешок цемента и лопату и самому заделать самые стремные места на маршруте.
Сложение реакционных идей с революционными чувствами дает в результате фашистский тип личности. -Вильгельм Райх.


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість