Другий важливий етап впровадження ініціативи «Київ для людей, а не для автомобілів» полягає у створенні великої кількості безкоштовних стоянок для велосипедів. Це має бути мережа велосипедних парковок для короткочасного зберігання транспортного засобу біля музеїв, громадських місць, муніципальних установ і парків. Перша черга таких велопарковок повинна бути встановлена вже до кінця червня.
Третій важливий етап – створення спеціальних велосипедних доріжок. На даний момент будується велосипедна доріжка на проспекті М. Бажана, а до кінця року буде спроектовано 5 міських маршрутів протяжністю 38 км. А саме: маршрут «Троєщина» – 10 км. уздовж просп. Маяковського, вул. Перова та просп. Визволителів до станції метро «Дарниця»; маршрут «Бровари» – 7 км. уздовж Броварського проспекту від станції метро «Дніпро» до виїзду на Биківню; маршрут «Труханівський» – 6 км. через парковий пішохідний міст вулицею Труханівською до Московського мосту; маршрут «Вишгород» – 6 км. уздовж вулиці Богатирської. Маршрут «Борщагівка» – 9 км. від Повітрофлотського шляхопроводу уздовж вул. Борщагівської до Кільцевої дороги. Але, як було наголошено під час презентації, для кардинального покращення велосипедної інфраструктури ще необхідно проектування та будівництво маршруту «Мале кільце» протяжністю 36 км.
Пілотним для розвитку велосипедної інфраструктури став Дарницький район Києва.
Метою проекту «Велостарт» є створення успішного прикладу популяризації велосипеда як повсякденного транспортного засобу в окремо взятому районі столиці з подальшим поширенням цієї практики на сусідні райони і все місто.
Нагадаємо, що Стратегія розвитку Києва до 2025 року була розроблена консорціумом виконавців, до якого увійшли, зокрема, Київська міська державна адміністрація, фонд «Ефективне управління» та компанія BCG.