Не легше поставити на бергамонт комфортне широке пружинне стильне сідло, і ширші шини з меншим тиском(концепція балун байк)? Чим ширша шина тим меше вона просідає на нижчому тиску і краще гасить нерівності. І комфорту дає більше оскільки у повітря прогресивна характеристика стиснення, а не лінійна як у пружини. Звісно що на перекачанних вузеньких сліках, дубовому сідлі буде трясти....
Бергамонт кросовик, а не найнер, більше ніж 1.9 не лізе. При навантаженні 20кг акумів на раму (зараз свинець стоїть, полімер поставлю не раніше осені) + 5.7кг на задню втулку (мотор) без підвіски в принципі їздить майже не можливо, тільки по рівному. Будь-яка велика яма або гострий бордюр стопудово пробиває камеру. Я планую поставити потім на цей ашан 29х2.35 Big Apple, якщо вони менше свого розміру, як звичайно бреше швальба, то повинні влізти. Ну а поки поставлю кросмарк 2.1, він вже є у мене давно. Педалі сам майже не кручу, якщо треба економити тільки, то підкручую трохи вгору.
ЗИ: рама вже покрашена, каретку вчора купив, збираю потихеньку, ніяк не доберусь викласти фотки доречі, ніхто на борщагівці не має випадково зйомника для каретки під квадрат?