Фара BikeLight Custom MicroBlaster

Правила форуму
Продаж нових комплектуючих (тобто, в упаковці, або знятих з нового велосипеду) на цьому форумі заборонено.
Якщо ваша об'ява зникла, прочитайте Правила.
Дії адміністрації не обговорюються
lyolik311
*
Повідомлень: 1
З нами з: 28.10.10 07:36
Стать: чол

Re: Фара BikeLight Custom MicroBlaster

Повідомлення lyolik311 » 5.3.18 01:54

ветка жива или скорее нет, чем да?

Аватар користувача
Topsail
* *
Повідомлень: 161
З нами з: 28.9.10 10:46
Skype: Marconsult1
Стать: чол

Re: Фара BikeLight Custom MicroBlaster

Повідомлення Topsail » 13.1.19 13:23

Привіт! Мікробластер з максимальною батареєю. Зарядка зовнішня. Працювало все прекрасно. Була заряджена штатною зарядкою, встановлена на велосипед і підключена до фари. Кілька місяців не катав через хворобу... На днях виникла потреба в фарі, а вона не світить... Батарея мертва і не заряджається. Розібрав . Чотири з восьми елементів мертві (напруга 0), а інші чотири показують 4.35 Вольт. (В передній четвірці Цілими виявилися єлементи до яких припаяний мінус силового кабеляю Можливо це допоможе аналізу) Як я розумію вони перезаряджені, але поки ще не померли на відміну від інших ...Тепер питання: Що робити? Перевіряти правильність роботи зарядного пристрою? Може він щось не так собі бачить і лишку батареї дає? Нову батерею замовив, та боюсь щоб її не спіткала доля старої.
Google: Креветки правильные

Аватар користувача
Maksym
*********
Повідомлень: 5593
З нами з: 29.5.06 22:57
Стать: чол
Звідки: Київ, Куренівка

Re: Фара BikeLight Custom MicroBlaster

Повідомлення Maksym » 13.1.19 16:37

Щоб не спіткала доля старої треба заряджати з балансуванням. Браття-китайці продають недорогі балансири, треба його лише підключити до акумулятора під час заряджання (можна й назавжди).

Аватар користувача
Topsail
* *
Повідомлень: 161
З нами з: 28.9.10 10:46
Skype: Marconsult1
Стать: чол

Re: Фара BikeLight Custom MicroBlaster

Повідомлення Topsail » 13.1.19 18:46

Так до зарядного підключається розумний менеджер зарядки. Теоретично він курує всі процеси зарядки...Може він зіпсувався,або розстроївся? А як китайський балансир буде балнсувати 8 акумуляторів через два проводи?
Google: Креветки правильные

Аватар користувача
Maksym
*********
Повідомлень: 5593
З нами з: 29.5.06 22:57
Стать: чол
Звідки: Київ, Куренівка

Re: Фара BikeLight Custom MicroBlaster

Повідомлення Maksym » 13.1.19 19:29

Що значить розумний? Розумний - це хайпове слово, яким наділяють будь-який пристрій, складніший за діодний міст і який має світлодіод. Що конкретно він робить з рзумного? Хоча що робить ми вже бачимо - він настільки розумний, що не зміг розпізнати вийшовші з ладу банки в батареї. Так що він трішки тупенький насправді.
А може він розстроївся від того, що ви давно його не використовували - він же розумний, тому просто образився. Спробуйте його приласкати, заспівати пісеньку - може він зрадіє і запрацює. І в майбутньому не залишайте його надовго наодинці - бо ж він сумує!
По балансуванню тупим китайським балансиром - звідки у вас впевненість що там 8 банок? Наскільки я пам’ятаю мікробластер, то там достатньо балансиру на 2 банки. Звичайного тупого китайского балансиру 2S. За двома проводами він буде балансувати ніяк (бо ж тупенький), тому платку треба припаяти до банок безпосередньо, трьома проводами.
І само собою треба придбати нові акумулятори для відновлення батареї. Як тимчасовий захід можна ті 4 банки, які ще залишилися живими (якщо вони дійсно всі 4 живі) з’єднати 2S2P і отримати звичайну батарею. Але не факт що вона довго проживе. Ті банки що розряджені в нуль можна тільки утилізувати.

Аватар користувача
Topsail
* *
Повідомлень: 161
З нами з: 28.9.10 10:46
Skype: Marconsult1
Стать: чол

Re: Фара BikeLight Custom MicroBlaster

Повідомлення Topsail » 14.1.19 16:37

По балансуванню тупим китайським балансиром - звідки у вас впевненість що там 8 банок? Наскільки я пам’ятаю мікробластер, то там достатньо балансиру на 2 банки.
Якщо моя батарея складена з 8-ми 18650 скомпонованих по дві групи по дві в паралель і між собою послідовно ,а потім ці групи в паралель з"єднані між собою... Скільки в такому разі банок які треба балансувати?
І само собою треба придбати нові акумулятори для відновлення батареї. Як тимчасовий захід можна ті 4 банки, які ще залишилися живими (якщо вони дійсно всі 4 живі) з’єднати 2S2P і отримати звичайну батарею. Але не факт що вона довго проживе. Ті банки що розряджені в нуль можна тільки утилізувати.
Звичайно я не збираюся викорисовувати рештки старої батареї. Уже замовив нову. Мій пост про те що треба розібратися в причині, як сталося, що контролер зарядки допустив критичний перезаряд? І що треба зробити для запобігання повторенню проблеми...
Що стосується фари то я нею був цілком задоволений. На ПБП 2015 всі 1200+км я проїхав на одній зарядці. Чого ще бажати? І на Сонці бувають плями.
Google: Креветки правильные

Аватар користувача
Maksym
*********
Повідомлень: 5593
З нами з: 29.5.06 22:57
Стать: чол
Звідки: Київ, Куренівка

Re: Фара BikeLight Custom MicroBlaster

Повідомлення Maksym » 14.1.19 20:38

Якщо моя батарея складена з 8-ми 18650 скомпонованих по дві групи по дві в паралель і між собою послідовно ,а потім ці групи в паралель з"єднані між собою... Скільки в такому разі банок які треба балансувати?
Намалюйте. Я не зрозумів.
як сталося, що контролер зарядки допустив критичний перезаряд?
Контроллер захисту в батареї був? Якщо батарея довго лежала - то акумулятори могли розрядитися саморозрядом від тривалого лежання або від споживання платою захисту (вона все ж таки споживає щось, хоч і небагато). А причина розбалансування - старіння акумуляторів і відсутність балансування.
І що треба зробити для запобігання повторенню проблеми...
Передбачити плату захисту + балансир. Зібрати батарею з якісних брендових акумуляторів (якийсь період Мікробластер збирали батарею з Панасоніків, а яка саме у вас - не знаю).
І на Сонці бувають плями.
Акумулятор - це витратний матеріал. Зі своїм обмеженим терміном служби. А надто якщо ви його поклали на тривале зберігання розрядженим.

Аватар користувача
Topsail
* *
Повідомлень: 161
З нами з: 28.9.10 10:46
Skype: Marconsult1
Стать: чол

Re: Фара BikeLight Custom MicroBlaster

Повідомлення Topsail » 15.1.19 12:28

Я думаю все відбувалось так: Батарея заряджалась штатним пристроєм який мав зупинити зарядку по досягненні напруги 8.4 Вольта (4,2 Вольт на елемент).. На жаль він зупинив зарядку тільки на 8,7 Вольт (4.35Вольт на елемент).Якби батарея після зарядки була включена в роботу то вона б розрядилась на кілька десятих і була б ціла. А так вона перезарядженою стояла на на велосипеді яким я не користувався... і єлементи як Атланти не витримали навантаження перезарядом і померли...Деградація клята.
Google: Креветки правильные

Аватар користувача
Maksym
*********
Повідомлень: 5593
З нами з: 29.5.06 22:57
Стать: чол
Звідки: Київ, Куренівка

Re: Фара BikeLight Custom MicroBlaster

Повідомлення Maksym » 15.1.19 13:04

Не думаю. Швидше за все батарея заряджалася до напруги 8,4 В, але поелементно було не 4,2/4,2 як мало бути при наявності балансиру, а могло бути аж до 5,0/3,4. Заряджання до напруги 4,35 В не є катастрофічним для акумулятора - дещо скорочує термін служби, але не миттєво й не до нуля. До речі, там хоч плата захисту є в тій батареї? Вона не мала допустити значного підвищення напруги на частині банок, але якщо її немає...
Ще деякі батареї збиралися з захищених банок (коли кожна банка має в своєму складі плату захисту). Якщо у вас саме такий випадок (плата змонтована біля мінусового кінця акумулятора) - спробуйте подати на акумулятор зарядну напругу 4,2 В, якщо з якоїсь причини захист відключив банку то він ввімкнеться й на акумуляторі буде напруга значно вище нуля. Підключити достатньо буквально на 1 секунду, щоб скинути блокування захисту.
І якщо батарея 8,4 В, то як я й писав вище, балансир треба на 2 банки.


Повернутись до “Продам : Аксесуари та Спорядження”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей