Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Змінюється світ, змінюємося ми, змінюються наші велосипеи і тільки ДЕМОКРАТІЇ на Велокиєві не було та не буде.
Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 5999
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Varyat » 27.11.18 18:43

Оце вже точно із гавна і палок зробили :lol:. Тільки побачив відео, відразу фраза згадалася :). Не знаю відносно першого, але палок там достатньо. І шнурків. Воно більше яхту нагадує, ніж аероплян. Навіть штурвал схожий. Цікаво реалізовано руль висоти - ота вся байда, що спереді у вигляді маленького спареного крила, з'єднана палкою зі штурвалом - ото і є руль висоти :molba:. То вже потім його назад, на хвостове оперення перенесли... А перші літаки саме такий конструктив мали. На диво, досить стабільно літає - за весь півгодинний політ жодного екстремального моменту...

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 5999
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Varyat » 29.11.18 12:31

Прикольна штукенція. Я ніколи в лайві не бачив на дорозі таких важких мотоциклів з висувними колесами. Хоча, мабуть, то й не дивно... На наших дорогах як ота лапка в ямку попаде - навернешся відразу, а зверху ще півтонни мотоцикла придавить :molba:. То треба бути фанатом, щоб на такій важкій двоколісній техніці їздити. Воно ж важить більше квадроцикла...

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 5999
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Varyat » 3.12.18 11:51

Цікава задумка - поєднати плюси чотирьох- і двоколісного транспорту. Прикольно, що навіть з чотирма колесами ота приблуда не ширше руля мотоцикла, тобто мотоциклетні габарити і його маневреність у міжрядді на дорозі повністю збережено - великий плюс! Чотири колеса - в два рази більша опорна і гальмівна поверхня, причому вона ще й рознесена в просторі на деяку відстань: посковзнутися важче, гальмувати легше - також супер!

phpBB [media]


По снігу і слизькій дорозі досить пристойно їздить, що для мотоцикла взагалі проблема :molba:. Ну, цікавенько-цікавенько... Треба, мабуть, в wishlist додавати і розбиратися з його технічними характеристиками - як оці нахили корпусу демпфуються, чи є там диференціал і т.д. Техніка ж принципово нова - і не мотоцикл і не машина і не квадроцикл (квадрики так не нахиляються). Ще би йому якийсь капюшон зверху - і взагалі всесезонний транспорт вийде, можна цілий рік катати...

QUADRO4, їзда по снігу, трохи кіна:

phpBB [media]

phpBB [media]



Ну, і на здачу, ще трошки красивого кіна - на грунтах воно також непогано себе почуває, за рахунок компактності в багатьох моментах навіть краще, ніж квадроцикл. Цікава девайсина...

phpBB [media]


Але найбільше, що мене цікавить - по якій траєкторії полетить оця приблуда, коли вона таки навернеться при своїх чотирьох колесах? Куди полетить велосипед або мотоцикл, я уявляю... А от куди полетить оця хитра штучка з подвійною амортизацією - фіг його знає. Відео з падіннями поки що не знайшов...
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 5999
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Varyat » 5.12.18 23:37

Такий ось цікавий мотоцикл колись випускали. Neracar називається. Презентувався як проста і дешева альтернатива автомобілю. Досить надійний, дешевий і при тому абсолютно нестандартний в порівнянні зі звичним мотоциклом чи мотовелосипедом. Одна його форма чого вартує! Не то скутер, не то взагалі скейтборд з мотором :). Трохи кіна в хорошій якості про його зовнішній вигляд, управління і особливості конструкції.

phpBB [media]


Мені дуже сподобалися його зчеплення і особливо коробка передач з абсолютно плавною зміною обертового моменту, щось на зразок варіатора сучасних скутерів, але то не варіатор. Ось на цьому відео більш зрозуміло, як воно працює:

phpBB [media]


Блін, просто і геніально. Набагато простіша конструкція, ніж ремінний варіатор. Притому досить функціональна і безглючна. В неті купа позитивних відгуків про надійність цього чуда і дальні пробіги на ньому без поломок і танців з бубном.
Ну, а вузол рульового управління переднім колесом взагалі не має аналогів в мотоциклетному конструюванні! :molba: Передня вилка як елемент - просто відсутня! І при тому - воно нормально рулиться і навіть має амортизацію.

Хороше відео про історію цього мотоцикла:

phpBB [media]


У мене це чудо техніки викликало асоціації іще з одним цікавим моторизованим прибамбасом, придуманим воєнними - Welbike. Також низький центр ваги і немає звичного трикутника рами, просто ящик з мотором між колесами. Ось трохи відео про нього:

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 5999
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Varyat » 8.12.18 19:30

Як для палки з колесами - то є зовсім непогана швидкість! 90 км/год на самокаті :molba:! Не монтаж - в інтернетах пишуть, що воно так і їздить. Правда, недешева штучка, цей Dualtron Ultra - навіть у нас продають, 3 тис долярів за нового просять. Ну, там одна батарейка чого вартує - Li ion, 35Ah, 60V - більше сотні км на такій ємності можна пройти з однієї зарядки запросто! Прикольна штука. І вага, на диво, невелика - увесь агрегат важить всього 37 кг. Ні один дирчик, ні один скутер, ні один мопед при таких швидкісних параметрах не важить так мало. 37 кг - то зовсім фігня - можна в руках носити... Тим більше, руль складний, досить компактно воно все складається - в маршрутку чи багажник машини можна запхати запросто. Чи в супермаркет з собою взяти... Сідушка там до самоката є в опціях, що також прикольно для дальньої дороги. Найцінніша його особливість, окрім компактності - те, що можна рухатись по дорозі разом з трафіком, зі швидкістю автомобільного потоку; ризик, що тебе зіб'ють, в цьому випадку - мінімальний, бо ти нікому не заважаєш своєю повільністю. Універсальний індивідуальний транспортний засіб? Тягне на те... Цінник тільки кусається, а так все інше ідеально під цю ідею заточено. Трішки би йому більші колеса, бо на цих 11 дюймах страшно в яму влетіти - і шолом не поможе.

phpBB [media]


О, здається, я починаю розуміти, що буде ще кращим за електросамокат... Складаний велосипед з колесами на 20 дюймів, але добре, щоб там амортизація була і спереді і ззаду. Приблизно, як на цьому велосипеді - колись велокиїв їх навіть продавав, здається, по крайній мірі картинку в архіві я нарив:

Зображення

Два мотор-колеса по 1,2 кВт, два контролера, акум на 18-20 Ah, 60 V - можна в 1к доларів вписатись, велосипед такого типу, як на картинці - доларів, думаю 500. Вийде наполовину дешевше самоката при співставимих характеристиках, ну, ще 500$ додати в ємність батареї - точно на ті самі ТТХ вийде. Різниця все-одно пристойна - 1000 по грошах при тих же параметрах, при тому - 20 дюймів колеса то таки не 11-ть, всілякі ямки вже не так лякають.

Треба думати і рахувати, бо мене вже багато років не відпускає нав'язлива ідея скомпонувати собі індивідуальний транспортний засіб із параметрами швидкості 80-90 км/год, як у автомобільного транспортного потоку в місті, при цьому щоб важило співставимо з велосипедом (щоб можна було взяти в руки і ліфтом засунути додому без напряга, бо ходити за ним в гараж чи на стоянку нафіг нада, то вже не індивідуальний транспортний засіб, в мене машина під під'їздом стоїть, я краще вже на ній поїду), щоб воно коштувало дешевше простенького автомобіля, ну десь на рівні скутера чи мопеда і щоб не розвалювалося на першій ямці при швидкості під сотню. Електросамокати під цю ідею потихеньку підтягуються. Але ще не дотягують повністю... Моноколеса - було цікаво познайомитись, але то не їхні швидкості 80-90 км/год, щоб так на них їздити - то треба бути каскадером. Шкода... Прикольна девайсина. І дуже компактна. Але не годиться... :unknown: Ну що ж, значить їдем дальше... В своїх пошуках ідеального транспорту.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Slavyan
* *
Повідомлень: 88
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Slavyan » 10.12.18 11:17

Велосипедная свалка в Китае
Зображення
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* *
Повідомлень: 88
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Slavyan » 10.12.18 11:18

день як рiк (с)

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 5999
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Varyat » 10.12.18 13:19

Велосипедная свалка в Китае
...
До чого світ котиться... Велосипед в сучасності вже прирівнюється до одноразової запальнички :molba: .

Нам до цього ще далеко. Хоча тренд пішов... Надіюсь дочекатися, коли вже Дуалтрони почнуть на звалища викидувати. Бо велосипед у мене вже є, і не один, а Dualtron'a Ultra ще немає... А стати на цей гріховний шлях без педалей таки постійно підмиває - реально повноцінний транспортний засіб вимальовується. Альтернатива автомобілю, мотоциклу, скутеру і велосипеду одночасно... Щоб на роботу їздити. При масі, трохи більшою за велосипедну і швидкістю пересування, на якій я машиною по місту не завжди їзджу :dash2:.

Особливо порадувало пересікання на дуалтроні у відео оцих бокових з'їздів з дороги - на велосипеді з його маленькою швидкістю цей з'їзд пересікти, щоб тебе не збили - то чиста проблема, на кожному з'їзді приходиться спішуватися і пропускати всі консервні банки, інакше ніяк.

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Slavyan
* *
Повідомлень: 88
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Slavyan » 10.12.18 14:16

До чого світ котиться... Велосипед в сучасності вже прирівнюється до одноразової запальнички :molba: .

Нам до цього ще далеко. Хоча тренд пішов... Надіюсь дочекатися, коли вже Дуалтрони почнуть на звалища викидувати. Бо велосипед у мене вже є, і не один, а Dualtron'a Ultra ще немає... А стати на цей гріховний шлях без педалей таки постійно підмиває - реально повноцінний транспортний засіб вимальовується. Альтернатива автомобілю, мотоциклу, скутеру і велосипеду одночасно... Щоб на роботу їздити. При масі, трохи більшою за велосипедну і швидкістю пересування, на якій я машиною по місту не завжди їзджу :dash2:.
В Китае они нашли прикольную бизнесс нишу. Прокатный велосипед за копейки на маленькие расстояния.
Вообщем-то то что у нас сейчас NextBike называется, только не по грабительскому ценнику, а по 7 центов в час.
Итого народ утром просыпается. Берет на улице свободный велик, катит к метро. Дальше едет на метро на другой конец города, вышли из метро, взяли опять свободный велик и от метро до места назначения прокатились. Оч удобно. Не понимаю, почему у нас эта схема плохо приживается. Проще чтоли пешком тёпать, мерзнуть и перепыгивать калюжи :duma:
день як рiк (с)

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 5999
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Varyat » 10.12.18 23:44

Оч удобно. Не понимаю, почему у нас эта схема плохо приживается. Проще чтоли пешком тёпать, мерзнуть и перепыгивать калюжи :duma:
Підозрюю, справа в тому, що більшість людей у нас чомусь живуть не для себе, а щоб справити враження на оточуючих. Країна шоуменів... Ще клоуна Зелінського залишилося президентом вибрати і буде повне шапіто :). Їхати на машині це стильно, круто, поважно і багато. А їхати на велосипеді в світогляді багатьох означає, що в тебе немає грошей на машину - значить ти лох і неудачник... А от коли ідеш пішком, навіть через калюжі, зате розмахуючи айфоном, купленим на останні гроші - ніхто не запідозрить, що ти того... не альфа-самець. Якось так...

Не заморачуйся ти з цим. Кожен живе як хоче. І розвивається з тією швидкістю як може. Навіщо підштовхувати еволюцію? Те, що хороше - залишиться, те, що погане і недоречне - відімре... Пройде трохи часу, народ втомиться стояти в пробках і процес піде... За індивідуальними компактними транспортними засобами майбутнє. Світ уже туди рухається.

Але я особисто, все-одно з громадським транспортом дружити не хочу. Велосипед-метро-велосипед... Багато мороки і лишньої біготні. А от той же електросамокат, як у відео вище - цю проблему може вирішити. Ні пробок, ні громадського транспорту, від порога дому до порога на роботі, зі швидкістю автомобіля, ба навіть швидше, якщо в пробках; електроенергія коштує копійки, проблема парковки відсутня в принципі. Все супер. Але там є пару мінусів, які треба поправити - знизити ціну девайса, щоб він став народним, збільшити розмір коліс (бо 11 дюймів то є замало для наших доріг) і довести його надійність співставимо з автомобільною, щоб можна було не паритись, що ти станеш десь на дорозі (бо зараз там навіть гідроізоляцію на заводі не роблять, приходиться робити самому, або в дощ не їздити).

До весни маю ідею один зі своїх велосипедів перекроїти в електро. Але потужне електро - щоб воно їздило десь так, як цей самокат. Хороші швидкісні самокати поки дорогі, а для електровелосипеда в мене половина конструкції (власне сам велосипед) вже є. Лишилось прикупити електрику. Ідеально було би двохпідвіс для таких швидкостей, але я свій епік під такі експерименти точно не віддам. Значить, обмежимось хардтейлом... А там видно буде... Самокати он, взагалі, попри свою немаленьку ціну з убогою еластомерною амортизацією їздять - власне там немає навіть амортизаторів в прямому розумінні, просто чотири еластомерні трубки під квадрат тупо забито, на ашанобайках амортизація і то краще зроблена :molba:. І воно з отим барахлом при 80 км/год навіть якось тримає дорогу :dash2::

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Slavyan
* *
Повідомлень: 88
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Slavyan » 11.12.18 12:26

Підозрюю, справа в тому, що більшість людей у нас чомусь живуть не для себе, а щоб справити враження на оточуючих. Країна шоуменів... Ще клоуна Зелінського залишилося президентом вибрати і буде повне шапіто :). Їхати на машині це стильно, круто, поважно і багато. А їхати на велосипеді в світогляді багатьох означає, що в тебе немає грошей на машину - значить ти лох і неудачник... А от коли ідеш пішком, навіть через калюжі, зате розмахуючи айфоном, купленим на останні гроші - ніхто не запідозрить, що ти того... не альфа-самець. Якось так...
Вот и я про это. Дешевый практичный ситибайк на каждый день, самое оно.
Але я особисто, все-одно з громадським транспортом дружити не хочу. Велосипед-метро-велосипед... Багато мороки і лишньої біготні. А от той же електросамокат, як у відео вище - цю проблему може вирішити. Ні пробок, ні громадського транспорту, від порога дому до порога на роботі, зі швидкістю автомобіля, ба навіть швидше, якщо в пробках; електроенергія коштує копійки, проблема парковки відсутня в принципі. Все супер. Але там є пару мінусів, які треба поправити - знизити ціну девайса, щоб він став народним, збільшити розмір коліс (бо 11 дюймів то є замало для наших доріг) і довести його надійність співставимо з автомобільною, щоб можна було не паритись, що ти станеш десь на дорозі (бо зараз там навіть гідроізоляцію на заводі не роблять, приходиться робити самому, або в дощ не їздити).
по моему скромному мнению самокат не оч. практичная вещь. Все эти гироскутеры, моноколеса, сплошное баловство выходного дня.
Во-первых, по проезжей части не поездишь.
Во-вторых, колеса маленькие, на наших дорогах и велосипедных то не всегда хватает.
В-третьих, очень плохая ремонтопригодность. Разорванная покрышка или замена камеры может превратится в целый квест с али экспресс.
А еще есть подвеска, пластилиновые подшипники, погнутая рама и тд. Сравните с велосипедом, в котором апгрейдится и меняется без труда абсолютно всё. К тому же вес электро, учитывайте. С тяжелым легко можно сорвать спину, если его часто тягать.
До весни маю ідею один зі своїх велосипедів перекроїти в електро. Але потужне електро - щоб воно їздило десь так, як цей самокат. Хороші швидкісні самокати поки дорогі, а для електровелосипеда в мене половина конструкції (власне сам велосипед) вже є. Лишилось прикупити електрику. Ідеально було би двохпідвіс для таких швидкостей, але я свій епік під такі експерименти точно не віддам. Значить, обмежимось хардтейлом... А там видно буде... Самокати он, взагалі, попри свою немаленьку ціну з убогою еластомерною амортизацією їздять - власне там немає навіть амортизаторів в прямому розумінні, просто чотири еластомерні трубки під квадрат тупо забито, на ашанобайках амортизація і то краще зроблена :molba:. І воно з отим барахлом при 80 км/год навіть якось тримає дорогу :dash2::
А вот электро велосипед классная штука. У самого есть электро, с передним приводом, это масса фана.
На переднем колесе мотор, задние педали, полноприводный вездеход и по пескам и по снегу и по грязи.
Оч. удобно на раме детей катать, не нужно педали крутить. Зимой можно с ветерком санки лёгенько тягать, масса удовольствия детям.
Ну и горки на таком уже совсем не горки. ;)
Мое мнение, электро велосипед это вполне зрелая и доступная технология на сегодня, более зрелая чем электро мобиль или электросамокат.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 5999
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Varyat » 11.12.18 13:49

У самоката є один бонус - він компактніший у складеному стані, ніж складуваний електровелосипед чи, тим більше, електровелосипед на базі стандартного байка. І в складеному вигляді його можна котити, майже як моноколесо. Із електровелосипедів на це здатен тільки один - iBIKE Shrinker і його клони - шикарно складається-розкладається, але досить слабосильний в плані мотора і батареї, щоб вважатися достойним повноцінним індивідуальним транспортом, то так, для забави покататися, несерьозно... Та й оця велика кількість всіляких зчленувань не додає йому міцності, а лише добавляє вагу. Хоча концепція дуже цікава (дивимось відео нижче).

Мені потрібна не іграшка, а повноцінний компактний легкий швидкісний транспортний засіб. Для пересування у справах чи на роботу в межах міста і в приміській зоні. Який можна зберігати вдома і заходити з ним в торгівельні та інші заклади. Покататися для задоволення я можу і на велосипеді, мені там електромотор абсолютно не потрібен. А для дальніх поїздок є машина. Завдання - заповнити транспортну нішу між ними. Поки що ідеалу не знайшов... Але вже близько.

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Slavyan
* *
Повідомлень: 88
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Slavyan » 11.12.18 15:06

У самоката є один бонус - він компактніший у складеному стані, ніж складуваний електровелосипед чи, тим більше, електровелосипед на базі стандартного байка.
Зависит от.
Типичный сценарий использования ситибайка
- приехал до работы, оставил на уличной парковке. С грязными колесами катить самокат в офис, это минус.
- приехал в торговый центр, хочешь с свободными руками походить, погулять, чтото посмотреть. Таскаться с самокатом - минус
- приехал в спортклуб, оставил вел у входа, пошел заниматься. В ящичек самокат запихивать - может и не влезть
- приехал в ресторан, возле каждого второго у входа есть велопарковки, грязный самокат внутрь не тащишь

Единственный плюс самоката, это маршрут ДО метро и потом ОТ метро. Но обычно если нужно кудато ехать на метро, то обычно это офис какойто
конторы. И эти офисы обычно возле метро. Поэтому опять таки, проще бросить вел у входа в метро и уехать по делам.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 5999
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Varyat » 12.12.18 00:59

С грязными колесами катить самокат в офис...
Та не збираюсь я на ньому в дощ по калюжах кататися, для того є машина. Я й на велосипеді в дощ не люблю, хіба що вже застав в дорозі...

Он, іще одну таку смішну штуковину знайшов - Вжик називається. І не самокат і не велосипед. Фіг його знає, що воно таке :o. Якась табуретка з моторчиком... Але вкрай компактне, як для велосипеда, і пре цілих 90 км/год. Цікава концепція індивідуального транспорту. Якщо скласти руль - розміри будуть десь, як два моноколеса KS-18L вкупі (дві картинки для наочності: 1, 2, навіть візуально схоже). Ну, непогано ніби так, компактненько. І стійкість на дорозі, мабуть, буде більшою, ніж в того ж моноколеса чи самоката. Навіть без всілякого гіроскопа... А шанс навернутися - меншим.

phpBB [media]


Ось кіно, як воно зроблено. Прикольний мінімалізм. Мені моноколеса подобаються якраз своїм мінімалізмом (викинули все, що тільки можна було викинути, лишили тільки колесо, батарейку і комп'ютер). І тут те саме. Тільки колеса - два.

phpBB [media]


Ось наскільки Вжик компактніший в порівнянні зі звичайним велосипедом (скрін з іншого відео про Вжика, фотка клікабельна). Там вже й складувати нема чого, хіба що руля опустити. Офісна табуретка :). З моторчиком.

Зображення
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 5999
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Varyat » 12.12.18 10:34

За посиланнями в коментах на ютубі натрапив на відео одного чувачка, як він на Ультрі гасає польовими дорогами по вибоїнах, каменюках і калюжах. Реально здивувало - ніколи не думав, що на таких маленьких колесах (всього 11 дюймів, рахується як в велосипедах - по резині, а не по диску, тобто 11" це діаметр всього колеса з резиною, диск там 6,5") можна так на рельєфі вишивати :o! Там місцями швидкість доходила до 68 км/год по спідометру (2:55 на відео) :dash2:. Райдер скілований, 80 рівня мабуть, та й залізяка викликала здивуваня - і як воно тільки не розвалилося під ним при таких навантаженнях :molba:. Хороша техніка. Тільки недешева. Хоча... все відносно. Велосипеди топового рівня стільки ж коштують. На Alu рамі... А карбонові - навіть більше. Ну, а раз оцей Дуалтрон Ультра витримує такі навантаження на бездоріжжі, ще й на швидкості мотоцикла - то він точно не ашанобайк. То й ціна відповідна... Тільки колеса бентежать... Мабуть, дочекаюся, поки виробники ті колеса доведуть хоча би до 14" (а таки доведуть, спочатку було 8", потім 10", вже 11", є ще куди рости :)) і собі куплю :inlove:. В якості компактної альтернативи автомобілю, для поїздок в межах 100 км. А може до того часу ще щось цікавіше придумають... Хоча і так нормально. Тільки от колеса... :eek: Там де він на відео гальмував, я на велосипеді спокійно проїду, і навіть на більшій швидкості. Ті мікроколеса однозначно потребують апгрейду. Хоча для асфальту нормуль, якщо не уявляти себе танком, який пре напролом по всіх ямах...

А може до того часу і Велокиїв почне їх продавати :friends:. А що? Екологічний транспорт, як і велосипед... У нас в Україні до цих пір немає офіційного дистрибютора Дуалтронів. Зрештою, як і інших електросамокатів, тих же Ультронів (також хороша штучка, тільки китайська, дешевший конкурент Дуалтрона) також нема, хіба так, хтось завозить сірими каналами... Екологічна ніша безхозно пустує. Ще один момент суттєвий при покупці, бо купити то можна, а де їх потім обслуговувати і запчастини брати, щоб не виписувати все з Китаю? :duma: Ну, Цитрус там ще якусь фігню возить, типу найнботів і ксіаомів, але то просто дорогі іграшки, так, на покататися навколо дому, як транспортний засіб воно не підходить, лише для забави, перед пациками попонтуватись.

phpBB [media]
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Slavyan
* *
Повідомлень: 88
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Slavyan » 12.12.18 12:21

Та не збираюсь я на ньому в дощ по калюжах кататися, для того є машина. Я й на велосипеді в дощ не люблю, хіба що вже застав в дорозі...

Он, іще одну таку смішну штуковину знайшов - Вжик називається. І не самокат і не велосипед. Фіг його знає, що воно таке :o. Якась табуретка з моторчиком... Але вкрай компактне, як для велосипеда, і пре цілих 90 км/год. Цікава концепція індивідуального транспорту. Якщо скласти руль - розміри будуть десь, як два моноколеса KS-18L вкупі (дві картинки для наочності: 1, 2, навіть візуально схоже). Ну, непогано ніби так, компактненько. І стійкість на дорозі, мабуть, буде більшою, ніж в того ж моноколеса чи самоката. Навіть без всілякого гіроскопа... А шанс навернутися - меншим.

phpBB [media]


Ось кіно, як воно зроблено. Прикольний мінімалізм. Мені моноколеса подобаються якраз своїм мінімалізмом (викинули все, що тільки можна було викинути, лишили тільки колесо, батарейку і комп'ютер). І тут те саме. Тільки колеса - два.

phpBB [media]


Ось наскільки Вжик компактніший в порівнянні зі звичайним велосипедом (скрін з іншого відео про Вжика, фотка клікабельна). Там вже й складувати нема чого, хіба що руля опустити. Офісна табуретка :). З моторчиком.
Ну эти гаджеты все носят ф-цию аттракциона. Да, вау эфект обеспечен на первое время.
Все кого я знал кто покупал гироскутеры, моноколеса, самокаты и прочьи вжики, накатались, частично поломали и валяется или продали.
Хотя многие тоже брали с мыслью "вот буду ездить каждый день".
день як рiк (с)

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 5999
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Varyat » 12.12.18 12:53

Гіроскутер точно фігня. Для атракціону. Моноколесо - вже краще (вище в темі я викладував відео, там народ не тільки навколо дому катає, а цілком собі шнурує в покатушку по бездору). Але його швидкість (до 50-ти) для мене маленька, а на більші воно вже не годиться. Самокат - я також думав, що то атракціон типу гіроскутера. Для простеньких дешевих електросамокатів так і є - краще викинути і велосипед купити. Але прогрес не стоїть на місці. Є й інші самокати. Набагато потужніші, ще й повноприводні. Я не пробував їх в дії особисто (а без цього робити раціональні висновки ранувато), але те, що я бачу на відео - викликає здивування і захоплення. Поживем-побачим. Прийде весна - затестимо і будем робити висновки. Чи воно таки іграшка, чи таки індивідуальний транспортний засіб. Твоя концепція пересування містом трохи розходиться з моєю, я люблю контролювати весь процес сам, від початку і до кінця, всю дорогу, а вклинювати сюди ще громадський транспорт без крайньої необхідності мені не хочеться. Громадський їде туди, куди йому треба, а не туди, куди мені; плюс - чому я маю довіряти своє життя якомусь недоучці за рулем, якщо в мене самого водійський стаж більше 30-ти років. Тому мені потрібен транспорт, який може наскрізь прошити Київ і вернутися назад на одному заряді, при цьому йти на рівні швидкості транспортного потоку (70-80 км/год) і (що важливо) не стояти в пробках. Разом з тим - бути переносним і достатньо компактним. Електросамокати поки що найбільше наблизились до цієї ідеї, якщо оцінювати їх як кінцевий промисловий продукт, а не гаражний самозбор пан-сам-клепав (хоча я його також спробую). Велосипед без мотора - замала швидкість, автомобіль - проблема з пробками, мотоцикл (скутер/мопед) - треба стоянка або гараж, під будинком його не кинеш, як машину. Електровелосипед - замала компактність і транспортабельність, якщо мотор чомусь не їде, навіть в багажник машини його впихнути проблемно у критичній ситуації, про метро навіть мови нема. Розкладний електровелосипед - питанння міцності конструкції на швидкостях після 60-ти лишається відкритим. Плюс ніяка амортизація. Варіанти?

ps. не вставляй цитати повним текстом по можливості, адміни за це сваряться, сторінка довго відкривається, а в повному дублюванні посту все-одно немає сенсу, воно все є в попередньому пості.
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Slavyan
* *
Повідомлень: 88
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Slavyan » 12.12.18 13:24

Тому мені потрібен транспорт, який може наскрізь прошити Київ і вернутися назад на одному заряді, при цьому йти на рівні швидкості транспортного потоку (70-80 км/год) і (що важливо) не стояти в пробках. Разом з тим - бути переносним і достатньо компактним.
На велосипеде с большими колесами стрёмной уже кажется скорость в 40-50 км в час.
В городе, на маленьких колесах, по нашим дорогам на самокате 70-80 км/год ?
Да это же выхлоп адреналина, всеравно что на велосипеде 120 км/ч ехать =)

Серьезно, подуймайте на счет электровелосипеда. Понимаю что в метро его не утащишь, но и под 30 кг под мышкой с собой тягать совсем не вариант.
Цена электронаборов на вел сейчас 400+ баксов. Плюсов море, включая уменьшение износа всяких переключателей цепей и тд.
Даже у дешевых электромоторов совсем не велосипедный ресурс, составляющий дестятки тысяч километров без единого вмешательства.
А после все ремонтопригодно и апгрейдится по желанию.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 5999
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Varyat » 12.12.18 15:17

Серьезно, подуймайте на счет электровелосипеда
Туди я зараз і копаю. Якби ще не наші зими... А то перебирав сьогодні варіанти, на чому мені їхати на роботу - велосипед відпав відразу, до Дуалтрона в мене немає шипованої резини, та й дуалтрона самого нема (хоча цікаво було би на ньому закатнути на шиповці в таку погоду - він же повнопривідний, точно вигребе при його то потужності), громадський транспорт - ну його нафіг, штурмувати ліктями ту маршрутку в таку погоду :eek:. Психанув і пішов згрібати сніг з машини. Поки згрібав - віршика придумав. Про зиму... Романтичний такий віршик.

Хочеш полюбити зиму,
Як я її сильно люблю!
Тоді почисть мені від снігу машину.
А я... поки каву доп'ю.

Ранній Сосюра :).
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Slavyan
* *
Повідомлень: 88
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Slavyan » 12.12.18 15:59

Туди я зараз і копаю. Якби ще не наші зими...
Так наоборот. Проходимость электровелосипеда по снегу вообще шикарная, особенно если передний/полный привод.
phpBB [media]


Сам дождусь выходных, буду своим зализным коныком санки тягать. :D
день як рiк (с)

Аватар користувача
Varyat
*********
Повідомлень: 5999
З нами з: 27.2.06 21:13
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Varyat » 12.12.18 16:07

Якої потужності мотор-колесо можна ставити на передню вилку? Кажуть, дропаути вириває...

На заднє не хочу, прийдеться переробляти всю трансмісію - там, здається, тільки восьмерик влазить, а в мене на дев'ять зірочок касета :duma:. Чи є моторколеса під 9 зірочок, про які я не знаю? Але потужненькі, не менше кіловата. Бо їздити 25-30 км на годину я і на педалях можу, нафіга мені для таких швидкостей електромотор?
Сім заповідей старого анархіста (і вічно юного вар'ята в одній особі):

Людина народжується втомленою і живе для того, щоб відпочити.
Тільки творча праця достойна поваги.
Живи як хочеш, але іншим не заважай.
Свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої людини.
Життя треба прожити так, щоб не хотілося його прожити ще раз.
Яке б рішення ти не прийняв, воно все одно виявиться помилковим - згодом з'ясується, що було ще краще рішення.
Головною причиною смерті є життя.

Аватар користувача
Slavyan
* *
Повідомлень: 88
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Slavyan » 12.12.18 16:42

Якої потужності мотор-колесо можна ставити на передню вилку? Кажуть, дропаути вириває...
У меня на люминиевой вилке сантур выломал дропаут 350вт мотор, когда гоцал по лесу.
Лучше ставить вилку с стальными штанами, она кстате и дешевле.
На заднє не хочу, прийдеться переробляти всю трансмісію - там, здається, тільки восьмерик влазить, а в мене на дев'ять зірочок касета :duma:. Чи є моторколеса під 9 зірочок, про які я не знаю? Але потужненькі, не менше кіловата. Бо їздити 25-30 км на годину я і на педалях можу, нафіга мені для таких швидкостей електромотор?
Да, на заднюю не вижу особо смысла ставить, поскольку задний привод это педали.
Но кому как нравится. Это классика жанра, как с авто, задний или передний привод.
Если поставить на перед мотор, то по сути полнопривод получается. #crazy_pilot
Передний привод очень хорошо себя ведет на песке, грязи, льду и тд.
Раньше если едешь на обычном велосипеде, крутишь педали и попадаешь в песок, то переднее колесо начинает зарываться.
Сейчас передок наоборот ровняет велосипед из заноса, легко выгребает на песке, значительно улучшается управляемость.
Теперь как на авто, на плохом участке поддать газку и передний привод делает свое дело. :roll:
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* *
Повідомлень: 88
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Вау, о_О и oops - все, що мене здивувало (дайджест)

Повідомлення Slavyan » 12.12.18 16:55

Кстате единственный существенный минус переднего привода на вскидку, бОльшее количество пробуксовок, поскольку обычно передняя ось меньше нагружена.
день як рiк (с)


Повернутись до “Пісочниця”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей