Jamis или GT двухподвесы?

(все, що стосується велосипедів, рам, підсідельних штирів, сідел)
Аватар користувача
Notorious DRUG
* *
Повідомлень: 105
З нами з: 9.3.09 11:49
Стать: чол
Звідки: Киев, рядом с м. "Дарница"

Jamis или GT двухподвесы?

Повідомлення Notorious DRUG » 27.10.18 15:20

Решил взять двухподвес для неспортивного трейлового катания. Выбор пал (в том числе и из-за цены) на два байка: Jamis Dakar A1 и GT Sensor Alloy Elite.

Зображення


Бренд: GT
Серія: TRAIL
Артикул: G24426
Рік: 2016
Стать: унісекс
Вік: для дорослих
Рама: COR Trail дизайн, 6069 алюмінієва рама, гідроформовані труби, система підвіски Independent Drivetrain® AOS з ходом 130 мм, ковані елементи, рульовий стакан стандарту 1 1/8 "-1.5" Integrated, дропаути 135 мм QR
Задній амортизатор: FOX Performance Float DPS, 7.25x1.75", регулювання відскоку, блокування
Вилка: RockShox Sektor TK Solo Air, 140 мм ходу, вісь 15x100 мм Maxle, блокування, регулювання відскоку, конусний шток
Система: Shimano Deore FC-M617, 36/22T
Каретка: Shimano
Педалі: в комплект не входять
Передній перемикач: Shimano Deore FD-M617-D, 2 швид.
Задній перемикач: Shimano SLX Shadow Plus RD-M675-GS, 10 швид.
Перемикачі: Shimano Deore SL-M610, Rapid Fire
Касета: Shimano CS-HG50-10, 11-36T
Ланцюг: KMC X10
Обода: WTB STP i23, 32H, готові до безкамерного використання
Покришки: Maxxis Ardent 27,5 x 2,4 / 2,25", кевлар
Передня втулка: All Terra TF, Centerlock, закриті підшипники, під вісь 15x100 мм
Задня втулка: Shimano FH-M4050, Centerlock, QR
Спиці: 14/15G нержавіюча сталь
Передні гальма: Shimano BR-M447 Hydraulic, диск 180 мм Centerlock
Заднє гальмо: Shimano BR-M447 Hydraulic, диск 180 мм Centerlock
Гальмівні ручки: Shimano BR-M447
Кермо: Kore XCD-R1, AL6061 DB, 13 мм підйом, 760 мм
Виніс керма: Kore XCD1, 6° підйом, під кермо 31,8 мм, 60 мм
Гріпси: GT Statement Single Lock-on
рульова колонка: Orbit C-40-ACB
Сідло: WTB Silverado Sport
Підсідельний штир: All Terra 2-bolt, 34,9 x 400 мм
Вага (кг): 14,14
Розміри, що поставляються: M, L
Тип підвіски: Двухпідвіс
Гарантія: Гарантія на раму - 3 роки
Розмір коліс в дюймах: 27.5
Хід підвіски, мм: 130
Коліри: Blue


Зображення

Двухпідвіси відкривають новий вимір швидкості і контролю, а Jamis робить такі велосипеди доступними не на шкоду якості. Легка і жорстка алюмінієва рама з підвіскою mp2 має хід 120 мм і здатна впоратися з гірськими кам'янистими стежками, допомагаючи задньому колесу не втрачати контакт з грунтом на спусках і підйомах. В арсеналі цього велосипеда повітряна вилка Rock Shox Recon, сучасна трансмісія Sram на 11 передач і регульований підсідельний штир KS E-ten, що дозволяє опустити сідло перед складним спуском, не злазячи з байка.
Бренд: Jamis
Серія: Mountain - All Mountain - Full Suspension
Артикул: 03-1378-GY
Рік: 2018
Стать: унісекс
Вік: для дорослих
Рама: Алюмінієвий сплав 6061, хід підвіски - 120 мм система підвіски - mp2, хід - 120 мм suspension, конусна рульова труба 1.5 - 1 1/8 ", асиметричні нижні пір'я, дропаути під вісь 12x142 мм thru-axle, внутрішня проводка управління підсідельним штирем, кріплення заспокоювача ISCG05, змінний тримач перемикача, вісь Formula thru-axle
Задній амортизатор: Rock Shox Monarch RL Debon air shock, регулювання відскоку, блокування
Вилка: Rock Shox Recon RL 27.5 ", повітряна пружина Solo Air, конічний рульовий шток, блокування, регулювання відскоку, magnesium lowers, вісь 15x100 мм, хід - 120 мм
Система: Race Face Aeffect, 32T, 170 мм (XS/S), 175 мм (M-XL)
Каретка: Race Face External
Педалі: в комплект не входять
Задній перемикач: SRAM GX, 11-speed
Перемикачі: SRAM NX, 1x11-speed
Касета: SRAM 1130, 11-speed, 11-42T
Ланцюг: KMC X11-1, 11-speed
Обода: WTB ST i23 TCS 27.5" tubeless rims, 32H
Покришки: Vittoria Goma, 27.5 x 2.25", folding
Передня втулка: Formula, закриті підшипники, 15x100 мм, 6-bolt
Задня втулка: Formula, закриті підшипники, 12x142 мм, 6-bolt
Передні гальма: Shimano M396 hydraulic disc, ротор - RT26 6-bolts, 180 мм
Заднє гальмо: Shimano M396 hydraulic disc, ротор - RT26 6-bolts, 160 мм
Гальмівні ручки: Shimano M396 hydraulic
Кермо: Race Face Ride, 35 x 760 мм
Виніс керма: Race Face Ride, 50 мм
Гріпси: Jamis Lock-On
рульова колонка: FSA Orbit 1.5 Zero-Stack
Сідло: WTB Volt Sport
Підсідельний штир: KS eTen Integra, хід - 100 мм, віддалене управління - Southpaw
Тип підвіски: Двухпідвіс
Гарантія: 3 роки
Розмір коліс в дюймах: 27.5
Хід підвіски, мм: 120

Что посоветуют бывалые нубу? :duma:
Si vis pacem, para bellum

Аватар користувача
Рус
* * *
Повідомлень: 306
З нами з: 14.2.13 00:26
Стать: чол
Звідки: Kiev-Троещина

Re: Jamis или GT двухподвесы?

Повідомлення Рус » 27.10.18 20:12

Jamis ог по всем характеристикам лучше, и подвеска лучше и навеска лучше
Хоббі без розвитку-Звичка!

Аватар користувача
Medvech
* *
Повідомлень: 188
З нами з: 16.5.05 20:32
Стать: чол
Звідки: Киев (Голосеево)

Re: Jamis или GT двухподвесы?

Повідомлення Medvech » 28.10.18 00:32

Главный вопрос где и какие трейлы катать?

А так во втором есть подседел-дроппер(что сильно меняет качество катания), а в первом нет. Но во втором весьма грустные тормоза. При этом у байков разные хода, они разные на подъеме и спуске.

Аватар користувача
Notorious DRUG
* *
Повідомлень: 105
З нами з: 9.3.09 11:49
Стать: чол
Звідки: Киев, рядом с м. "Дарница"

Re: Jamis или GT двухподвесы?

Повідомлення Notorious DRUG » 28.10.18 11:26

Главный вопрос где и какие трейлы катать?
Уровня Голосеево, круче я уже не потяну, староват уже. :old:

И еще вопрос: насколько оправдана однозвездочная трансмиссия, хватит ли ее для добиралова со спота на спот?
Si vis pacem, para bellum

Аватар користувача
Medvech
* *
Повідомлень: 188
З нами з: 16.5.05 20:32
Стать: чол
Звідки: Киев (Голосеево)

Re: Jamis или GT двухподвесы?

Повідомлення Medvech » 28.10.18 23:34

Главный вопрос где и какие трейлы катать?
Уровня Голосеево, круче я уже не потяну, староват уже. :old:
И еще вопрос: насколько оправдана однозвездочная трансмиссия, хватит ли ее для добиралова со спота на спот?

Тогда Jamis повеселее будет, если не целиться на трамплины голосеевских дх трасс. Одна звезда-тренд. Можно просто посчитать передаточное отношение тех звезд что используются для добирания сейчас и сравнить с тем что на этом байке.

Аватар користувача
Notorious DRUG
* *
Повідомлень: 105
З нами з: 9.3.09 11:49
Стать: чол
Звідки: Киев, рядом с м. "Дарница"

Re: Jamis или GT двухподвесы?

Повідомлення Notorious DRUG » 29.10.18 16:54

Мне в Джамисе импонируют спрятанные тросы и верхнее расположение амортизатора. Аккуратно и в уходе гораздо проще.
Si vis pacem, para bellum

Аватар користувача
Medvech
* *
Повідомлень: 188
З нами з: 16.5.05 20:32
Стать: чол
Звідки: Киев (Голосеево)

Re: Jamis или GT двухподвесы?

Повідомлення Medvech » 30.10.18 00:45

Аккуратно и в уходе гораздо проще.
Про одну звезду спереди то же самое сказать можно)

1985god
* *
Повідомлень: 140
З нами з: 17.4.16 16:23
Стать: чол
Звідки: Львів

Re: Jamis или GT двухподвесы?

Повідомлення 1985god » 3.11.18 20:31

ростовка и ценовой диапазон не указан . Можно смотреть на старые модельки по распродаже и сэкономить немного денег которые потом пустить на апгрейды, запас запчастей ( цепи звезды покрышки) да мало ли на что еще в вело теме любые аксессуары ( свет защита велокомп и так дале и т.п.) так как тут нельзя давать ссылки на конкурирующие магазины то просто напишу модель а , люди пусть оценят
Велосипед Размер рамы M 26" Author AGang Cult 2.0 М новый предлагают за 27010 грн вот к нему присматриваюсь ...
Вилка RST Titan Air 15 air, lock out 15 mm thru axle 1.5" taper steerer (150 mm)
Рулевая колонка PRESTINE F11 1.5" taper
Задний амортизатор air shock X-FUSION E1 R 200 / 57 mm (rear travel 150 mm)
Шатуны SRAM S1000 GXP 38-24 teeth 170 / 175 mm cranks
Каретка SRAM GXP
Передний переключатель SRAM X7 E13 chain guide
Задний переключатель SRAM X7
Манетки SRAM X7 Trigger (20)
Кассета SRAM PG-1030 11-36 (10)
Цепь KMC X10 gold
Тормоза TEKTRO Auriga Pro WH disc hydraulic (7" rotors)
Тормозные ручки TEKTRO Auriga Pro WH
Втулки AGANG Disc 15 mm front thru axle 10 mm rear axle 32 holes
Обода AGANG Sphere 32 holes

1985god
* *
Повідомлень: 140
З нами з: 17.4.16 16:23
Стать: чол
Звідки: Львів

Re: Jamis или GT двухподвесы?

Повідомлення 1985god » 3.11.18 20:39

Главный вопрос где и какие трейлы катать?

А так во втором есть подседел-дроппер(что сильно меняет качество катания), а в первом нет.
подскажите что значит этот функицонал ? зачем он ? Менять высоту седла зависимости от вида трейла ?

Аватар користувача
Medvech
* *
Повідомлень: 188
З нами з: 16.5.05 20:32
Стать: чол
Звідки: Киев (Голосеево)

Re: Jamis или GT двухподвесы?

Повідомлення Medvech » 4.11.18 21:35

Главный вопрос где и какие трейлы катать?

А так во втором есть подседел-дроппер(что сильно меняет качество катания), а в первом нет.
подскажите что значит этот функицонал ? зачем он ? Менять высоту седла зависимости от вида трейла ?
Именно так, нажал кнопку - седло опустилось, нажал поднялось.

1985god
* *
Повідомлень: 140
З нами з: 17.4.16 16:23
Стать: чол
Звідки: Львів

Re: Jamis или GT двухподвесы?

Повідомлення 1985god » 7.1.19 01:36

Главный вопрос где и какие трейлы катать?

А так во втором есть подседел-дроппер(что сильно меняет качество катания), а в первом нет.
подскажите что значит этот функицонал ? зачем он ? Менять высоту седла зависимости от вида трейла ?
Именно так, нажал кнопку - седло опустилось, нажал поднялось.
тю для лентяев , ведь есть эксцентрики . Я грешным делом думал что бы уберечть пятую точку от травмы в случае непредвиденного наезда на кочку \ выбоину типа подсидельного амортизатора

Аватар користувача
Atrus
* * *
Повідомлень: 203
З нами з: 26.5.09 14:33
Skype: true_atrus
Стать: чол
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Jamis или GT двухподвесы?

Повідомлення Atrus » 13.1.19 17:48

тю для лентяев , ведь есть эксцентрики . Я грешным делом думал что бы уберечть пятую точку от травмы в случае непредвиденного наезда на кочку \ выбоину типа подсидельного амортизатора
:D так ведь в случае с эксцентриком тебе надо остановиться и проделать всю эту процедуру с опусканием седла, а в случае с дроппером - меняешь высоту седла на ходу не отвлекаясь на это!

очень удобно в дисциплине эндуро например, едешь отрезок дороги по ровняку или в гору - сидуха поднята, как только участок вниз и надо в атакующей позиции навалить - опустил сидуху в момент и погнал вниз. Спустился - поднял опять в нужное положение. Смысл я думаю понятен.
Bike2Work

konst
*********
Повідомлень: 4057
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Jamis или GT двухподвесы?

Повідомлення konst » 13.1.19 19:48

В нынешнем кросс-кантри - которое именно кросс-кантри, а не покатушки по лесу, а то многие путают - тоже часто хочется такую штуку.


Повернутись до “Велосипеди та Рами”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей