Куда катится велоиндустрия

Змінюється світ, змінюємося ми, змінюються наші велосипеи і тільки ДЕМОКРАТІЇ на Велокиєві не було та не буде.
Аватар користувача
Alex_HYXT
* * * * *
Повідомлень: 1294
З нами з: 31.5.10 20:34
Стать: чол
Звідки: Київ, пр. Науки (поряд автовокзал)

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Alex_HYXT » 12.9.19 21:44

Я однажды попал под проливной дождь, это было поздней осенью, дождь был без надежды на окончание, последние километров 20 добирался домой под дождем, промокший до костей. Вел оставил в кладовке как попало, поэтому цепь заржавела и мне пришлось ее заменить ....
Цього сезону три рази потрапляв під дощ. десь 2,5-3,5 під зливою. Ланцюг після цього змащувався десь через тиждень. Ніякого негативного не помітив.
З чого може бути ланцюг, що йому жопа після простого дощу....
Все що відбувається на краще.

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 13.9.19 06:39

ПС Ну і Турней на велосипеді за 300 - 500 уе - це десь вас сильно розвели на гроші :crazy:
Це більше що нас із тобою хтось розводить на "досвід" 8)
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
Alex_HYXT
* * * * *
Повідомлень: 1294
З нами з: 31.5.10 20:34
Стать: чол
Звідки: Київ, пр. Науки (поряд автовокзал)

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Alex_HYXT » 13.9.19 10:00

ПС Ну і Турней на велосипеді за 300 - 500 уе - це десь вас сильно розвели на гроші :crazy:
Це більше що нас із тобою хтось розводить на "досвід" 8)
Не, ну щодо Турнея то це майже офіційно позиціонується як макет перемикача.
Ставиться на базарні Ашанбайки і Ко.

НА нього якраз часто матюкаються що погано налаштовується та потребує частого регулювання. Правда чи ні не знаю. До у мене на веліку за 300 уе з самого початку стояла Асера і це був найдешевший з модельного ряду Бергамонта
Все що відбувається на краще.

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 13.9.19 10:07

Не, ну щодо Турнея то це майже офіційно позиціонується як макет перемикача.
Сам безпосередньо не використовував, але доглядав вел знайомої людини.
каталася вона небагато, але і питань не було - для велосипеда з легкими прогулками без питань.
Звісно, якщо у багнюку на ньому, то все може бути зовсім інакше - знов повертаємося до термінів "штатний - не штатний режим".
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 13.9.19 10:41

Цього сезону три рази потрапляв під дощ. десь 2,5-3,5 під зливою. Ланцюг після цього змащувався десь через тиждень. Ніякого негативного не помітив.
З чого може бути ланцюг, що йому жопа після простого дощу....
Очевидно, не из нержавеющего металла, вымылась смазка, осталась вода во всех щелях. Черз пару дней, когда на нем поехал, цепь растянулась прямо на глазах. Вопрос не в цепи, а в том, что даже если планетарку поливать со шланга в течение трех часов, вода туда не попадет. Иначе я бы на ней не катался последние 4 сезона.

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 13.9.19 11:33

Вопрос не в цепи, а в том, что даже если планетарку поливать со шланга в течение трех часов, вода туда не попадет. Иначе я бы на ней не катался последние 4 сезона.
Ну опять
https://www.rohloff.de/fileadmin/_migra ... 014_06.pdf
– Cycling through deep water with a SPEEDHUB is not permitted. Do not submerge the
SPEEDHUB as water will penetrate the gear-unit.
– Unprotected transportation on a motor vehicle through heavy rain can also lead to water
penetration and should be avoided.
– An oil change should be completed immediately if you believe water may have penetrated
the gear-unit. This will ensure any potentially penetrated moisture is rinsed back out.

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 13.9.19 11:53

У меня не эта планетарка

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 13.9.19 20:43

Ну разумеется, у вас самая лучшая в мире планетарка, просто волшебная. Куда там рохлофу.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 13.9.19 21:38


У меня четыре велосипеда на перекидке. Один подростковый новый (покупался примерно за $300), два люминевых МТБ (покупались тоже примерно по $300-500 каждый) и один горный, достаточно дорогой двуподвес (брал б/у, новый в районе $1,5к-2к).
.... Перекидки у обоих турней. Причем как турней, там уже 2-3 раза почти все компоненты трансмиссии менялись по кругу и опять надо менять.
Мдяя... Робити враження про перекидку по найдешевшій моделі. Це як оцінювати можливості машини по жигулям :dash2: :dash2: :dash2:

Купіть перекидку хоча б рівня Ассеру чи Деор - і не буде жодної з перечислених проблем. Задня перекидка працюю без зауважень та підлаштувань пару років. Далі є нюанси з тросиками, які учувають при ТО (потрібно для різних вузлів велосипеда, бо там купа різного багна накоплюється).

ПС Ну і Турней на велосипеді за 300 - 500 уе - це десь вас сильно розвели на гроші :crazy:
Чукча не читатель ? Есть деор в хозяйстве, да на голову выше чем турней, но на две головы ниже чем планетарка.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 13.9.19 21:45

Кстате забавно, что хоть на деор хоть на турней именно передний переключатель работает безпроблемно и четко спустя неск. лет. И вот сюрприз, производители решили избавится от переднего переклюка и сделать ещё более хлипким и чувствительным к износу задний переклюк вмаячив туда тарелку звёзд ))
день як рiк (с)

Аватар користувача
d.j.Denver
* * * * *
Повідомлень: 1084
З нами з: 16.9.10 23:34
Стать: чол
Звідки: Київ, Ліко-Град

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення d.j.Denver » 13.9.19 22:41

ПС Ну і Турней на велосипеді за 300 - 500 уе - це десь вас сильно розвели на гроші :crazy:
Це більше що нас із тобою хтось розводить на "досвід" 8)
Не, ну щодо Турнея то це майже офіційно позиціонується як макет перемикача.
Ставиться на базарні Ашанбайки і Ко.

НА нього якраз часто матюкаються що погано налаштовується та потребує частого регулювання. Правда чи ні не знаю. До у мене на веліку за 300 уе з самого початку стояла Асера і це був найдешевший з модельного ряду Бергамонта
Сину колись купував Trek 3500 за ціною ~350$. Задній перемикач - Tourney. Вже на другому велосипеді мабуть із 3-4 роки служить (з першого виріс, тому купив більшу раму і все переставив туди).
На ашани зазвичай все ж не Турней ставлять, а щось ще суттєво примітивніше.

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 14.9.19 08:10

Ну разумеется, у вас самая лучшая в мире планетарка, просто волшебная. Куда там рохлофу.
У рохлоф упор сделан на широкий диапазон передач, отсюда ценник, но это ведь не значит, что она автоматически лучше по всем другим параметрам, правда?
Ну и справедливости ради, я же с shimano nexus попал под дождь, почему я должен следовать инструкциям не на свою планетарку, может это ей только навредит.

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 14.9.19 09:43


Есть деор в хозяйстве, да на голову выше чем турней, но на две головы ниже чем планетарка.
Тобі ж одразу писали: не вмієш користуватися велосипедом + принципово не доглядаєш його.
У тебе і цвяхи ламаються скоріше за все (у таких руках-то та з таким відношенням).

Розмова вже про інше пішла, не варто лізти куди не розумієш.
Краще піди та помолися планетарці :)
Кстате забавно, что хоть на деор хоть на турней именно передний переключатель работает безпроблемно и четко спустя неск. лет. И вот сюрприз, производители решили избавится от переднего переклюка и сделать ещё более хлипким и чувствительным к износу задний переклюк вмаячив туда тарелку звёзд ))
:D :D :D
Тобто один робочий переклюк на 4 велосипеди і той попереду?
Талант :ROFL:
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 14.9.19 09:51

Ну и справедливости ради, я же с shimano nexus попал под дождь, почему я должен следовать инструкциям не на свою планетарку, может это ей только навредит.
Ось наче з мануалу нексуса:
• The internal geared hub is not completely waterproof. Avoid using the hub in places where water might get inside and do not use high-pressure
water to clean the hub, otherwise the internal mechanism may rust.
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 14.9.19 10:07

lisapedist, опередил :)
Да, это прямо из мануала нексуса. Ну что ж вы, граждане любители планетарок, не читаете мануалы предметов своего обожания?

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 14.9.19 11:10

lisapedist, опередил :)
Да, это прямо из мануала нексуса. Ну что ж вы, граждане любители планетарок, не читаете мануалы предметов своего обожания?
Ну, зараз буде допис ТС що "неводоопірна" не означає що дощу боїться , бо прямо не написано "бережіться дощу" і що він вже 150 років їздить дощами і середину не заглядає і горя не знає )


Байзевей, я мануалу до своєї перекидки у очі не бачив , можливо там написано "не використовувати і умовах піщаного покриття " або щось типтого))
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 14.9.19 11:29

Ну и справедливости ради, я же с shimano nexus попал под дождь, почему я должен следовать инструкциям не на свою планетарку, может это ей только навредит.
Ось наче з мануалу нексуса:
• The internal geared hub is not completely waterproof. Avoid using the hub in places where water might get inside and do not use high-pressure
water to clean the hub, otherwise the internal mechanism may rust.
Хай прешор. То что я писал, автомойка и сильная струя воды. Тоесть вполне может держать пару бар на небольшой глубине и уж тем более любые виды ливнев и дождей
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 14.9.19 12:00

Тобі ж одразу писали: не вмієш користуватися велосипедом + принципово не доглядаєш його.
У тебе і цвяхи ламаються скоріше за все (у таких руках-то та з таким відношенням).

Розмова вже про інше пішла, не варто лізти куди не розумієш.
Краще піди та помолися планетарці :)
Кстате забавно, что хоть на деор хоть на турней именно передний переключатель работает безпроблемно и четко спустя неск. лет. И вот сюрприз, производители решили избавится от переднего переклюка и сделать ещё более хлипким и чувствительным к износу задний переклюк вмаячив туда тарелку звёзд ))
:D :D :D
Тобто один робочий переклюк на 4 велосипеди і той попереду?
Талант :ROFL:
Ну да, я из тех людей кто не будет есть говно и говорить сладенько. Люблю надёжные авто, надежную обувь, надёжные велосипеды и тд. А ты со своим обслуживанием ступай подальше, прирожденный ашановод который не ценит свое время.
день як рiк (с)

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 14.9.19 12:17

Ну да, я из тех людей кто не будет есть говно и говорить сладенько. Люблю надёжные авто, надежную обувь, надёжные велосипеды и тд. А ты со своим обслуживанием ступай подальше, прирожденный ашановод который не ценит свое время.
ви із тих людей у кого руки з ж%%и, але соромно визнавати свої помилки навіть перед собою :)



за ашан - вельми дякую))
а можна комплектацію свого не ашана у студію - обговоремо наскільки вона надійна?
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 14.9.19 12:38

Правду говорят, как определить нищеброда - он хорошо разбирается в дорогих часах и автомобилях.
Как определить нищеброда-ашановода - он хорошо разбирается в велосипедах ))

Веришь, на своем веле могу озвучить детали только те которые имеют большие надписи.
день як рiк (с)

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 14.9.19 14:15

Правду говорят, как определить нищеброда - он хорошо разбирается в дорогих часах и автомобилях.
Как определить нищеброда-ашановода - он хорошо разбирается в велосипедах ))

Веришь, на своем веле могу озвучить детали только те которые имеют большие надписи.
Хто каже? Яку правду? Що ти верзеш?)))))

Розуму класно тролити не вистачає, включилася тактика закидування лайном?
так хоч попадай чи що )))

От коли мо вже кінцево з'ясували, що ти не розумієш, то вже добре, я тобі поясню:
ніщеброд - це показник матеріальної забеспеченості, людина що не має гроші на елементарні речі, у нашому випадку - велосипед.
ашановод - це людина яка за різних причин прикупила ашанбайк, але скоріше за все якраз тому що не навчилася розбиратися достатньо у профільній темі, у даному випадку (це для тебе якщо ти вже забув) - велосипед.
Тож, по факту мене не можна віднести ані до перших, ані до других. І я взагалі не розбираюся у годинниках, і про автівки знаю у основному те з чим зіштовхувався, без фанатізму.

А от заяви деякого Славяна про те що планетарка це мерседес у світі велосипедів яГбе натякає :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Я все доступно пояснив чи ще розписати? :D


PS Сорян, питання про великі написи: я правильно розумію що коли ти купував усі 4 велосипеди, ти не питав що та як - купував і все? :)
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 14.9.19 14:58

Ось наче з мануалу нексуса:
• The internal geared hub is not completely waterproof. Avoid using the hub in places where water might get inside and do not use high-pressure water to clean the hub, otherwise the internal mechanism may rust.
Формулировкой "not completely waterproof" производитель как бы намекает, что планетарка "waterproof", но не "completely waterproof", иначе в формулировке было бы явно написано "not waterproof".
lisapedist, а там что-то говрится о необходимости замены смазки после дождя?

Аватар користувача
Kita
* * * * *
Повідомлень: 1425
З нами з: 3.5.08 20:27
Стать: чол
Звідки: Київ, БВР

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Kita » 14.9.19 15:21

Ось наче з мануалу нексуса:
• The internal geared hub is not completely waterproof. Avoid using the hub in places where water might get inside(1) and do not use high-pressure
water to clean the hub
(2), otherwise the internal mechanism may rust.
Хай прешор. То что я писал, автомойка и сильная струя воды. Тоесть вполне может держать пару бар на небольшой глубине и уж тем более любые виды ливнев и дождей
:lol:
А чого ж ви читаєте та відповідаєте вибірково? Там оно ж є не лише частина 2.
Там ще є частина 1. "Пару бар на невеликій глибині" і "місця, де вода може потрапити всередину" - взаємовиключні фактори. Тут навіть знаннями фізики не треба користуватись, вистачить хоча б логіки)
І щодо будь-яких видів злив та дощів на прикладі втулок. Незалежно від типу трансмісії, вода потрапляє всередину насипних або промів втулок завжди. Навіть через пильники та ущільнювачі. Питання лише часу і об`ємів води. Саме тому і потрібно регулярно ТО проводити при регулярних катаннях в дощ, щоб не уграти кульки та конуси насипних підшипників або не піймати клин картриджних (промів) підшипників.
Зображення

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 14.9.19 17:18

Саме тому і потрібно регулярно ТО проводити при регулярних катаннях в дощ, щоб не уграти кульки та конуси насипних підшипників або не піймати клин картриджних (промів) підшипників.
А чегож такое ТО не нужно проводить в авто, где точно такой же вотерпруф от воды и ступичные подшипники живут по 200-300 тыс ?
Мне кажется тебя обманули.
день як рiк (с)

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 14.9.19 22:43

Ось наче з мануалу нексуса:
• The internal geared hub is not completely waterproof. Avoid using the hub in places where water might get inside(1) and do not use high-pressure
water to clean the hub
(2), otherwise the internal mechanism may rust.
Хай прешор. То что я писал, автомойка и сильная струя воды. Тоесть вполне может держать пару бар на небольшой глубине и уж тем более любые виды ливнев и дождей
:lol:
А чого ж ви читаєте та відповідаєте вибірково? Там оно ж є не лише частина 2.
Там ще є частина 1. "Пару бар на невеликій глибині" і "місця, де вода може потрапити всередину" - взаємовиключні фактори. Тут навіть знаннями фізики не треба користуватись, вистачить хоча б логіки)
По Вашей логике, выражение (1) является надмножеством выражения (2), тогда добавлять в формулировку выражение (2) не имеет смысла вообще. Вероятно, добавив выражение (2), производитель хотел сказать, что "интенсивность" (1) и (2) примерно сопоставима. Т.е. "места, где есть вероятность попадания воды внутрь" (1) примерно такого же уровня как "вода под высоким давлением для мойки планетарки" (2). Это используя только логику.


Повернутись до “Пісочниця”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 14 гостей