Куда катится велоиндустрия

Змінюється світ, змінюємося ми, змінюються наші велосипеи і тільки ДЕМОКРАТІЇ на Велокиєві не було та не буде.
Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 10.9.19 16:32


Честно говоря, я ожидал приблизительно вот такого примера, только где камера закреплена на велосипеде и видно переключение передач.
https://www.youtube.com/watch?v=_O3EvHB0bwA
Посмотрите, с какой скоростью меняется передача (красная цифра). Трудно представить, как бы он ехал с коробкой передач, где цепь перебрасывается со звезды на звезду.
чесно кажучи, Я очикував, що це відео буде про велосипеди. Можна ще про літаки викласти...
Все відео не посилив, але по перших 3-х хвилинах - можу навіть швидше - і на велосипеді, і на автівці :) Дурна справа - не важко.
Мабуть, у вас взагалі досвіду немає, шкода що і уявляти ви не можете.
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 10.9.19 16:42

Честно говоря, я ожидал приблизительно вот такого примера, только где камера закреплена на велосипеде и видно переключение передач.
чесно кажучи, Я очикував, що це відео буде про велосипеди.
Жду именно от Вас видео про велосипеды.
Все відео не посилив, але по перших 3-х хвилинах - можу навіть швидше - і на велосипеді
Да, именно с вот этим.

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 10.9.19 16:56

Честно говоря, я ожидал приблизительно вот такого примера, только где камера закреплена на велосипеде и видно переключение передач.
чесно кажучи, Я очикував, що це відео буде про велосипеди.
Жду именно от Вас видео про велосипеды.
Все відео не посилив, але по перших 3-х хвилинах - можу навіть швидше - і на велосипеді
Да, именно с вот этим.
може мені ще з коптера засняти щоб вас потішити? ))
Сорі, але цією фігнею займатися не буду. Не має уяви? Тоді повірте на слово. Не можете? Пєчаль, тримайтеся...

ps Повторюся - я не кажу що так потрібно або доцільно робити, кажу - що можливо у рамках конструкції переклюка.
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

VooDoo
*********
Повідомлень: 3571
З нами з: 22.3.04 20:36

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення VooDoo » 10.9.19 17:27

P.S. Позавчора мені довелось довго їхати на мтб по асфальту і відчув на собі певні незручності, часто ніяк не міг підібрати правильно передачу, виходило або занадто бовтати або навпаки підламувати кардан
Просто пока Вы переключали передачи, мощность падала до нуля и терялась скорость, оттого и не могли подобрать передачу.
Та звідки ж ви беретесь такі "обдаровані"? В якості розваги це не може не тішити. Ти хоча б уявляєш якої глибини несеш нісенітницю? Вочевидь маєш відношення до велосипеда як я до балета. Пояснюю на пальцях - на шосе має важливе значення "малий крок" перемикання, коли можеш перейти із зірки на зірку мінімальною різницею, це стосується тих випадків, коли, наприклад, їдеш по шосе з певним оптимальним для себе каденсом (для ефективності педалювання це відносно стала величина, вона індивідуальна для кожної людини в залежності від рівня тренованості та втоми) і тут або з'являється апхіл з невеликим грандієнтом, або закінчились дерева, які до цього прикривали від бокового вітру, і тоді ти не можеш педалювати на цьому каденсі та на тій же передачі, зкидаєш на умовні "зуб/два", трохи падає швидкість, але ти продовжуєш педалювати приблизно з тим же каденсом і на тій же потужності у ватах, і все ок, це досягається завдяки "щільності" шосейної касети, саме цього мені не вистачало з посту вище, і короткочасне падіння потужності (до речі, зовсім не до нуля) не має до цього ніякого відношення, а на мтб касеті (і тим паче на планетарці на 7-8 передач) це в принципі неможливо, оскільки проти набору зірок умовної "стандартної" шосейної касети 11-23 якась умовно "стандартна" мтб касета буде мати діапазон 11-36 при тій же кількості зірок, і відповідно із-за більш високого діапазону "на краях" вона не забезпечить такого плавного і точного підбирання передачі під певні умови, доводиться або давити кардан із наслідком швидкого "забиття ніг", або бовтати, коли втрачаєш і швидкість, і потужність. Схоже людині без досвіду і фантазії це складно уявити.
При езде по пересеченке, Вы же не переключаете передачи, просто шпарите на оптимально спрогнозированной и не жалуетесь на эффекты вроде болтания и подламывания.
Ну хоча б раз спробуй усвідомити що ти верзеш. Якраз на мтб крім класичних "тригерів" вигадали манетки гріпшифти, які дозволяють майже миттєво перемикатися по всьому діапазону касети, на мтб доводиться постійно перемикатись більш різко і на більший крок, це стосується випадків, коли, наприклад, на великій швидкості пірнаєш вниз "у вертольот", далі тебе по інерції закидує нагору, але втрачаєш швидкість, треба докрутити і перемикаєшся на 4-6 передач, або коли треба вийти з повороту і на незнайомій стежці завчасно не зкинув передачу тощо. На мтб каденс не має такого значення як в шосе, на мтб слідкуєш за положенням шатунів щоб не зачепитися за каміння/колоди, іноді навіть педалі треба прокрутити назад і має значення наскільки швидко підхоплюють хід "собачки" у втулці тощо. Хоча кому я це пишу... як було зазначено вище, таким як ти можна їздити на "колоді з колесами" на роботу і вони нічого не будуть помічати.
Вел с перекидкой это почти как фикс, только есть возможность сменить фиксированную передачу на ходу в благоприятный момент.
Браво! :good:

VooDoo
*********
Повідомлень: 3571
З нами з: 22.3.04 20:36

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення VooDoo » 10.9.19 17:40

Честно говоря, я ожидал приблизительно вот такого примера, только где камера закреплена на велосипеде и видно переключение передач.
https://www.youtube.com/watch?v=_O3EvHB0bwA
Посмотрите, с какой скоростью меняется передача (красная цифра). Трудно представить, как бы он ехал с коробкой передач, где цепь перебрасывается со звезды на звезду.
Яке відношення має транспротний засіб з двигуном та педалькою зчеплення до перемикання велосипедиста? Питання риторичне. Ти ще наведи приклад що і як прискорюється коли попадає в чорну дірку з космосу.

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 10.9.19 18:01

на мтб слідкуєш за положенням шатунів щоб не зачепитися за каміння/колоди
Вроде ж не так давно писали, что шатуны защишают перекидку от попадания травы и корней при езде по бездорожью. Вы определитесь, она таки защищена или нет?

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 10.9.19 18:29

Яке відношення має транспротний засіб з двигуном та педалькою зчеплення до перемикання велосипедиста? Питання риторичне. Ти ще наведи приклад що і як прискорюється коли попадає в чорну дірку з космосу.
Мы же сравниваем два механизма переключения передач - закрытый, в котором переключение это штатный режим его работы, и открытый, который по сути это изнасилованная цепная передача, работающая в своем не штатном режиме и вызывающем жуткий износ, а процесс переключения передачи не вызывает ничего кроме жалости и сочувствия.

Аватар користувача
Dagger
* * * * *
Повідомлень: 1076
З нами з: 5.5.05 00:49
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Dagger » 10.9.19 18:34

Вроде ж не так давно писали, что шатуны защишают перекидку от попадания травы и корней при езде по бездорожью. Вы определитесь, она таки защищена или нет?
Писали, что там, где высота травы позволяет проехать, не запутавшись шатунами, она позволит проехать и не запутавшись перекидкой. Про "защиту", тем более от камней/корней никто ничего не писал. Перекидка защищена только здравым смыслом, но большинству ездоков этого хватает :)
Мы же сравниваем два механизма переключения передач - закрытый, в котором переключение это штатный режим его работы, и открытый, который по сути это изнасилованная цепная передача, работающая в своем не штатном режиме и вызывающем жуткий износ, а процесс переключения передачи не вызывает ничего кроме жалости и сочувствия.
Мда. Ну, если смотреть на механику с такой стороны, то любой поворот или торможение колеса - это нештатная ситуация, которая вызывает "жуткий износ". Посмотрите только на следы резины на асфальте - аж слезы наворачиваются :cry:

VooDoo
*********
Повідомлень: 3571
З нами з: 22.3.04 20:36

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення VooDoo » 10.9.19 19:03

Яке відношення має транспротний засіб з двигуном та педалькою зчеплення до перемикання велосипедиста? Питання риторичне. Ти ще наведи приклад що і як прискорюється коли попадає в чорну дірку з космосу.
Мы же сравниваем два механизма переключения передач - закрытый, в котором переключение это штатный режим его работы, и открытый, который по сути это изнасилованная цепная передача, работающая в своем не штатном режиме и вызывающем жуткий износ, а процесс переключения передачи не вызывает ничего кроме жалости и сочувствия.
Ти порівнюєш "тепле з м'яким", оскільки велосипедист не розвиває такої потужності як двигун автомобіля, там зовсім різні сили і некоректно таке порівнювати, це як стріляти по зайцям із гармати чи накрити ділянку градом, хоча з твоєї точки зору такий спосіб полювання буде значно "надійніше і краще".

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 10.9.19 20:55

Яке відношення має транспротний засіб з двигуном та педалькою зчеплення до перемикання велосипедиста? Питання риторичне. Ти ще наведи приклад що і як прискорюється коли попадає в чорну дірку з космосу.
Мы же сравниваем два механизма переключения передач - закрытый, в котором переключение это штатный режим его работы, и открытый, который по сути это изнасилованная цепная передача, работающая в своем не штатном режиме и вызывающем жуткий износ, а процесс переключения передачи не вызывает ничего кроме жалости и сочувствия.
Браво, очень точно подмечено.
Самое интересное, что за планетарку тут топят владельцы, которые в хозяйстве имеют и перекидку и планетарку и постоянно их сравнивают.
А за перекидку те, кто не имеет вел на планетарке. Забавно.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 10.9.19 21:01

P.S. Позавчора мені довелось довго їхати на мтб по асфальту і відчув на собі певні незручності, часто ніяк не міг підібрати правильно передачу, виходило або занадто бовтати або навпаки підламувати кардан
Просто пока Вы переключали передачи, мощность падала до нуля и терялась скорость, оттого и не могли подобрать передачу.
Та звідки ж ви беретесь такі "обдаровані"? В якості розваги це не може не тішити. Ти хоча б уявляєш якої глибини несеш нісенітницю? Вочевидь маєш відношення до велосипеда як я до балета. Пояснюю на пальцях - на шосе має важливе значення "малий крок" перемикання, коли можеш перейти із зірки на зірку мінімальною різницею, це стосується тих випадків, коли, наприклад, їдеш по шосе з певним оптимальним для себе каденсом (для ефективності педалювання це відносно стала величина, вона індивідуальна для кожної людини в залежності від рівня тренованості та втоми) і тут або з'являється апхіл з невеликим грандієнтом, або закінчились дерева, які до цього прикривали від бокового вітру, і тоді ти не можеш педалювати на цьому каденсі та на тій же передачі, зкидаєш на умовні "зуб/два", трохи падає швидкість, але ти продовжуєш педалювати приблизно з тим же каденсом і на тій же потужності у ватах, і все ок, це досягається завдяки "щільності" шосейної касети, саме цього мені не вистачало з посту вище, і короткочасне падіння потужності (до речі, зовсім не до нуля) не має до цього ніякого відношення, а на мтб касеті (і тим паче на планетарці на 7-8 передач) це в принципі неможливо, оскільки проти набору зірок умовної "стандартної" шосейної касети 11-23 якась умовно "стандартна" мтб касета буде мати діапазон 11-36 при тій же кількості зірок, і відповідно із-за більш високого діапазону "на краях" вона не забезпечить такого плавного і точного підбирання передачі під певні умови, доводиться або давити кардан із наслідком швидкого "забиття ніг", або бовтати, коли втрачаєш і швидкість, і потужність. Схоже людині без досвіду і фантазії це складно уявити.
При езде по пересеченке, Вы же не переключаете передачи, просто шпарите на оптимально спрогнозированной и не жалуетесь на эффекты вроде болтания и подламывания.
Ну хоча б раз спробуй усвідомити що ти верзеш. Якраз на мтб крім класичних "тригерів" вигадали манетки гріпшифти, які дозволяють майже миттєво перемикатися по всьому діапазону касети, на мтб доводиться постійно перемикатись більш різко і на більший крок, це стосується випадків, коли, наприклад, на великій швидкості пірнаєш вниз "у вертольот", далі тебе по інерції закидує нагору, але втрачаєш швидкість, треба докрутити і перемикаєшся на 4-6 передач, або коли треба вийти з повороту і на незнайомій стежці завчасно не зкинув передачу тощо. На мтб каденс не має такого значення як в шосе, на мтб слідкуєш за положенням шатунів щоб не зачепитися за каміння/колоди, іноді навіть педалі треба прокрутити назад і має значення наскільки швидко підхоплюють хід "собачки" у втулці тощо. Хоча кому я це пишу... як було зазначено вище, таким як ти можна їздити на "колоді з колесами" на роботу і вони нічого не будуть помічати.
Вел с перекидкой это почти как фикс, только есть возможность сменить фиксированную передачу на ходу в благоприятный момент.
Браво! :good:
Одного не могу понять. Одни пишут что малых передач нет, другие что шаг между передачами не такой. Мы что, столкнулись с неприодолимой проблемой, когда нельзя изготовить две шестерни с нужным передаточным числом ?
Может следует просто поискать нужную модель планетарки и звёзды подобрать, не ?
день як рiк (с)

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 10.9.19 21:07

Мда. Ну, если смотреть на механику с такой стороны, то любой поворот или торможение колеса - это нештатная ситуация, которая вызывает "жуткий износ". Посмотрите только на следы резины на асфальте - аж слезы наворачиваются :cry:
Dagger, Вы верно уловили суть, респект)
Про те чи можливо постійно переключатися? Так, можливо. Хоч кожні півсекунди переключай.
ps Повторюся - я не кажу що так потрібно або доцільно робити, кажу - що можливо у рамках конструкції переклюка.
Вспомнилось...
-Сколько символов в минуту печатаете?
-100500
-Так много??
-Да, только такая фигня получается.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 10.9.19 21:08

Яке відношення має транспротний засіб з двигуном та педалькою зчеплення до перемикання велосипедиста? Питання риторичне. Ти ще наведи приклад що і як прискорюється коли попадає в чорну дірку з космосу.
Мы же сравниваем два механизма переключения передач - закрытый, в котором переключение это штатный режим его работы, и открытый, который по сути это изнасилованная цепная передача, работающая в своем не штатном режиме и вызывающем жуткий износ, а процесс переключения передачи не вызывает ничего кроме жалости и сочувствия.
Ти порівнюєш "тепле з м'яким", оскільки велосипедист не розвиває такої потужності як двигун автомобіля, там зовсім різні сили і некоректно таке порівнювати, це як стріляти по зайцям із гармати чи накрити ділянку градом, хоча з твоєї точки зору такий спосіб полювання буде значно "надійніше і краще".
Человек развивает достаточную потужность, чтобы регулярно выводить из строя перекидку. Конечно если есть час и натхнення постоянно ее смазывать , гнуть петух, чинить подстраивать то может быть, а если хочется туда даже не смотреть несколько лет вподряд, то выбор явно не перекидка.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 10.9.19 21:19

Мда. Ну, если смотреть на механику с такой стороны, то любой поворот или торможение колеса - это нештатная ситуация, которая вызывает "жуткий износ". Посмотрите только на следы резины на асфальте - аж слезы наворачиваются :cry:
Угу, садишься в машину а там коробка автомат с скрипучим надрывом и посторонними звуками и подергиваниями передачи переключает.
Конечно тоже самое по ощущениям, что свист резины на повороте или при торможении )
день як рiк (с)

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 10.9.19 21:27

Ти порівнюєш "тепле з м'яким", оскільки велосипедист не розвиває такої потужності як двигун автомобіля, там зовсім різні сили і некоректно таке порівнювати, це як стріляти по зайцям із гармати чи накрити ділянку градом, хоча з твоєї точки зору такий спосіб полювання буде значно "надійніше і краще".
Вы не цепляйтесь к этому конкретному ролику и к автомобилю как таковому. Это как пример, насколько быстро и технично должно происходить переключение передач при езде по пересеченке. Примерно так же происходит переключение передач в планетарке, т.к. это штатный режим ее работы, так же как и штатный режим работы коробки передач. А теперь представьте себе коробку передач, в которой перебрасывается цепь со звезды на звезду.

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 10.9.19 21:57

Якраз на мтб крім класичних "тригерів" вигадали манетки гріпшифти, які дозволяють майже миттєво перемикатися по всьому діапазону касети, на мтб доводиться постійно перемикатись більш різко і на більший крок, це стосується випадків, коли, наприклад, на великій швидкості пірнаєш вниз "у вертольот", далі тебе по інерції закидує нагору, але втрачаєш швидкість, треба докрутити і перемикаєшся на 4-6 передач, або коли треба вийти з повороту і на незнайомій стежці завчасно не зкинув передачу тощо.
Это Вы о планетарке все написали!

На перекидке такое работает, можно сказать, в режиме эмуляции - есть явные лаги и не все возможности реализованы.
Например когда ...закидывает на горку, но теряешь скорость и нужно докрутить... и чувствуешь, что ты в песке и скорость уже ноль.

VooDoo
*********
Повідомлень: 3571
З нами з: 22.3.04 20:36

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення VooDoo » 10.9.19 22:02

Одного не могу понять. Одни пишут что малых передач нет, другие что шаг между передачами не такой. Мы что, столкнулись с неприодолимой проблемой, когда нельзя изготовить две шестерни с нужным передаточным числом ?
Может следует просто поискать нужную модель планетарки и звёзды подобрать, не ?
Не "одного", а зовсім нічого не можеш зрозуміти - є тупі інженери в купі конкуруючих між собою виробників, і всі вони працюють на масонів, котрі змовились щоб не давати людству планетарки плацебо на велосипеди.
Вы не цепляйтесь к этому конкретному ролику и к автомобилю как таковому. Это как пример, насколько быстро и технично должно происходить переключение передач при езде по пересеченке. Примерно так же происходит переключение передач в планетарке, т.к. это штатный режим ее работы, так же как и штатный режим работы коробки передач. А теперь представьте себе коробку передач, в которой перебрасывается цепь со звезды на звезду.
От горе, та що ж такий тугий? Проблеми з перемиканням на сучасних велосипедах не існує від слова зовсім, за виключенням випадків неналежного налаштування або коли руки ростуть з дупи.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 10.9.19 22:07

Одного не могу понять. Одни пишут что малых передач нет, другие что шаг между передачами не такой. Мы что, столкнулись с неприодолимой проблемой, когда нельзя изготовить две шестерни с нужным передаточным числом ?
Может следует просто поискать нужную модель планетарки и звёзды подобрать, не ?
Не "одного", а зовсім нічого не можеш зрозуміти - є тупі інженери в купі конкуруючих між собою виробників, і всі вони працюють на масонів, котрі змовились щоб не давати людству планетарки плацебо на велосипеди.
А что смешного ? Нагуглите фильм Эффект лампочки, там прекрасно раскрывается суть куда пришел прогресс.
день як рiк (с)

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 10.9.19 22:20

От горе, та що ж такий тугий? Проблеми з перемиканням на сучасних велосипедах не існує від слова зовсім, за виключенням випадків неналежного налаштування або коли руки ростуть з дупи.
Давайте без оскорблений.

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 11.9.19 05:17

Вспомнилось...
-Сколько символов в минуту печатаете?
-100500
-Так много??
-Да, только такая фигня получается.
Взагалі саме так я і писав (можна? так. Потрібно? ну таке).
Не те що смішно, але я дуже радий що у вас з'явилася на решті не тільки уява, але й асоціативне мислення.
Человек развивает достаточную потужность, чтобы регулярно выводить из строя перекидку. Конечно если есть час и натхнення постоянно ее смазывать , гнуть петух, чинить подстраивать то может быть, а если хочется туда даже не смотреть несколько лет вподряд, то выбор явно не перекидка.
Реально - читати не вмієш? Це не образа, це реально питання. Вже багато разів написали - НЕ ЛАМАЮТЬСЯ перекидки у середньому та довгому періоді якщо їх фізично (і практично умисно) не шкодити. І навіть якщо не змащувати, вони теж пропрацюють довго.
Заїхати раз-два на рік під час прогулянки і налаштувати у майстра перекидку - це не та проблема щоб перебороти мінуси планетарок. А багато хто і сам регулює - йому і їхати не потрібно.
Тобто планетарки - це Невловимий Джо для більшісті: він Невловимий не тому що він дійсно невловимий, а тому що нікому нафіг не потрібен.
А ще є 90% отих неактивних катальців - яким пофіг на чому їздити (але імхо там спрацьовує фактор ціни - планетарки при рівних можливостях дорожчі тому і тут перекидка бажаніша-вигідніша).
Ну і два адепта планетарок є - топікстатер і honey :D :D :D :ROFL: :ROFL: :ROFL:

байзевей:
Принципиальный противник перекидок на дорогах общего пользования и умеренной пересеченки.

На треках пускай остаются, среди любителей подрочить на лишние граммы на раме или пару секунд на финише, в ущерб всему остальному.
Тобто, мені особисто глибоко до фені хто і на чому їздить і лише намагаюся пояснити свою позицію, але топікстатера бісить просто наявність таких що не згодні з його думкою на дорозі (у тому числі і мене). Тхне нетерплячістю у стилі расизму, нє?
Давайте без оскорблений.
:D :D :D
А что смешного ? Нагуглите фильм Эффект лампочки, там прекрасно раскрывается суть куда пришел прогресс.
Ага а ще ефект метелика, матрицю і щось з репертуару Феліні. Вони сюди не відносяться від слова "зовсім", але просто фільми гарні. :dash2:
...маразм міцнішає...
На перекидке такое работает, можно сказать, в режиме эмуляции - есть явные лаги и не все возможности реализованы.
Например когда ...закидывает на горку, но теряешь скорость и нужно докрутить... и чувствуешь, что ты в песке и скорость уже ноль.
Чорт, це ге-ні-ально!!!
РЕЖИМ ЕМУЛЯЦІЇ !!!! АААААААААА :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
на горку...закидиваєт..., але скорость.. і ти чувствуєш..в пєскє...
Зверніть увагу - автор не пише що ти у піску, пише що ти "відчуваєш, що ти у піску і швидкість вже нуль"....
шедевр!
Spoiler
Show
phpBB [media]
Угу, садишься в машину а там коробка автомат с скрипучим надрывом и посторонними звуками и подергиваниями передачи переключает.
Конечно тоже самое по ощущениям, что свист резины на повороте или при торможении )
Ну, тут вже "прогрес" явно бішьш запущений :)
Spoiler
Show
phpBB [media]

До всіх хто ще продовжує намагатися щось пояснювати.
Колеги, імхо вже все зрозуміло: логіка, аргументи і призиви до адекватності НЕ ПРОЙДУТЬ.
Поцієнт (чи вже два?) не сприймають нічого окрім власної думки. І у принципі вони мають на це право, от тільки цю думку вони ще й намагаються натагнути на голови всім іншим і не хвилює хочуть інші цього чи ні.
Тож, сподіваюся ви все ж отримуєте задоволення :D
Мені, наприклад, давно так весело не було.

2 ТС+honey
Замочить кліп про космос, а потім допишіть що велосипед не може так перемикати передачі бо ланцюг у режимі емуляції (ланцюг шредингера? :) )
:ROFL: :ROFL: :ROFL:
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 11.9.19 06:12

lisapedist, я рад, что по всем пунктам Вы признали свои ошибки.
А смех - это признак выздоровления)

Аватар користувача
lisapedist
* * * * *
Повідомлень: 1642
З нами з: 13.10.08 18:18
Стать: чол
Звідки: ПОХ

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення lisapedist » 11.9.19 07:25

lisapedist, я рад, что по всем пунктам Вы признали свои ошибки.
А смех - это признак выздоровления)
Яким пунктам? Що ви верзете? :D
Spoiler
Show
phpBB [media]
Мэнэ не цикавыть миныстерство туризму,
Я сам сэбэ турыст, я маю харызму!

Honey_
* *
Повідомлень: 196
З нами з: 18.6.15 17:08
Стать: чол
Звідки: Киев, Голосеево

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Honey_ » 11.9.19 08:03

Яким пунктам? Що ви верзете? :D
Меня например радует, что уже не видите везде заговоры и согласились с моими доводами про чисто рыночные причины массовости перекидок по сравнению с планетарками.
А ще є 90% отих неактивних катальців - яким пофіг на чому їздити (але імхо там спрацьовує фактор ціни - планетарки при рівних можливостях дорожчі тому і тут перекидка бажаніша-вигідніша).
Большинству действительно пофиг на каком бревне ездить, для них цена - решающий фактор. Как следствие, владельцы магазинов заполняют прилавки ширпотребом, который быстрее купят и следовательно будет больший оборот и большая прибыль. По-настоящему думающих и изучающих тему перед приобретением велосипеда (да и любой более-менее дорогой техники) людей очень и очень мало. Даже если немного думающий человек придет в магазин и при виде велосипедов всех исключительно с перекидками, задасться вопросом "неужели столько времени существует велосипед как транспорт и до сих пор не придумали ничего лучше чем богомерзкая перекидка?" И если он задаст вопрос продавцу "а есть ли у вас что-нибудь другое? есть выбор?" продавец ответит "да, есть альтус, диор, ..." и человеку ничего не останется, как купить вел с перекидкой, кататься то хочется.

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 11.9.19 08:21

lisapedist, я рад, что по всем пунктам Вы признали свои ошибки.
А смех - это признак выздоровления)
+1
Рад что лисапедист признал свои ошибки и глубоко расскаивается в содеянном.
день як рiк (с)

Аватар користувача
Slavyan
* * *
Повідомлень: 450
З нами з: 7.11.11 11:18
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Куда катится велоиндустрия

Повідомлення Slavyan » 11.9.19 08:57

Реально - читати не вмієш? Це не образа, це реально питання. Вже багато разів написали - НЕ ЛАМАЮТЬСЯ перекидки у середньому та довгому періоді якщо їх фізично (і практично умисно) не шкодити. І навіть якщо не змащувати, вони теж пропрацюють довго.
Заїхати раз-два на рік під час прогулянки і налаштувати у майстра перекидку - це не та проблема щоб перебороти мінуси планетарок. А багато хто і сам регулює - йому і їхати не потрібно.
Тобто планетарки - це Невловимий Джо для більшісті: він Невловимий не тому що він дійсно невловимий, а тому що нікому нафіг не потрібен.
А ще є 90% отих неактивних катальців - яким пофіг на чому їздити (але імхо там спрацьовує фактор ціни - планетарки при рівних можливостях дорожчі тому і тут перекидка бажаніша-вигідніша).
Ну і два адепта планетарок є - топікстатер і honey :D :D :D :ROFL: :ROFL: :ROFL:
У меня четыре велосипеда на перекидке. Один подростковый новый (покупался примерно за $300), два люминевых МТБ (покупались тоже примерно по $300-500 каждый) и один горный, достаточно дорогой двуподвес (брал б/у, новый в районе $1,5к-2к).
И соответственно пятый велосипед на планетарке. Рассказываю по порядку. Двое из трех вело мастера уже даже не возьмутся настраивать, только замена компонент. Компоненты не меняю, потому что на одном электромотор, пофиг, другой имеет уже и другие проблемы, поэтому больше просто стоит. Перекидки у обоих турней. Причем как турней, там уже 2-3 раза почти все компоненты трансмиссии менялись по кругу и опять надо менять.

Велосипед который я брал малому, более интересен. Это новый велосипед на котором постоянно проблемы с перекидкой. Ее настраивали, но толи малой погнул и разболтал петух, толи такая система передач - сплошной головняк.
Причем я уже писал, что именно эта модель велосипеда Аполло имеет аналог с планетаркой и такой вело я просто не успел купить, их разобрали в магазине намного раньше чем эти на перекидке.
Каждую десятую поездку малого - или цепь соскочит или передачи не четко переключаются. Про "мастера" писать мне не нужно, я уже сам мастер с 15ти летним стажем кручения и настройки всех этих 4х велосипедов + езжу к специалистам постоянно это все настраивать.

Теперь о четвертвом велосипеде, тот который типа ломатся уже не должен, двуподвес. Кстате последний раз его перекидку настраивали два месяц назад и за это время он прошел от силы 5 небольших поездок.
На нем перекидка деор и .... она говно. В субботу я выехал с малым покататься, как раз песок, пересеченка, проехал от силы 15 км. Это просто оркестр разных звуков из трансмиссии, один скрежет меняется, другим, тот третьим и тд.
Может быть если его перед каждой поездкой смазывать, оно не будет таким музыкальным .... но.

Мой пятый велосипед на планетарке который в несколько раз дешевле, в три раза старше и не издает никаких звуков, хотя каждый рабочий день я еду по пересеченке и песку. Он уже отьездил зиму, весну и лето без обслуживания вообще, это больше сотни поездок. Если быть совсем честно, один раз сбрызнул ведешкой цепь и тросик, если это считается. По системе переключения передач он на две или даже три головы выше чем все те четыре велосипеда на перекидке. Это факт.
А кто с этим спорит, просто не имеет возможности сравнить и не представляет что может быть иначе. И продолжает кататься с ремпкомплектом для своего велосипеда.
день як рiк (с)


Повернутись до “Пісочниця”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей