Перевага в тому, що такі педалі мають плюси як контактних, так і справжніх педалей-платформ. Вони досить популярні в дх/ендуро, тому, що надають можливість у будь-який момент перейти на педалі-платформи, ця можливість критично важлива коли наприклад, байк частково втрачає зчеплення з трейлом й необхідна додаткова точка контакту.А в чому їх перевага перед тими ж шимано які мають приблизно таку ж форму? Для звичайного велосипедиста
Згідно з оглядами ці моделі заточені під добрячий даунхілл та маунт байкінг.
Відразу скажу - ми з дружиною за сезон +/- 1,5-2,5 тисячі наїзджаємо. Та й жорстким ендуро з даунхілом не займаємося
Звісно, адаптер то неповноцінна педаль. Але й не макет. Він витримує навантаження педалювання і не розвалюється при цьому. Макет такого не може. Хоча й далеко з цим адаптером не заїдеш. А що поробиш? Універсальність ніколи не була досконалою. Завжди спеціалізовані девайси будуть кращими. Я б наразі не користувався ні накладкою, ні звичайною педаллю-платформою. Для мене контакти стали настільки звичні, що я їх на платформу нізащо не поміняю. Даунхіл і фрірайд не катаю, а для ХС і покатушок/походів контакти саме те, що треба. Накладка чи інша платформа - це просто часткове розширення функціоналу. Топікстартеру я би взагалі радив не заморачуватися з цими прибамбасами. Контактні педалі це вже стандарт і класика. Навіть в середовищі любителів. Накладка - тимчасове явище, все одно дійдеш до того, що будеш катати виключно на контактах, до цього всі доходять. Накладку просто потім простіше буде зняти, замість замінювати усю педаль. Додаткові примочки, які достатьо не використовуються, тягати з собою не діло, будь то підніжка, крила в суху погоду чи накладки на педалі, а тим більше педалі, які одразу і контакти і платформи. Я не страдаю вейтвіннерством, але робити з велосипеда трактор по вазі то також недоречно. Тим більше, якщо той функціонал використовується лише частково. Оті накладки, по крайній мірі, найлегші з усього і не займають багато місця в рюкзаку, якщо їх відстібнути (або взагалі вдома залишити ) без втрати основного функціоналу. Звичайно, моє імхо. Рекомендую те, що пробував і від чого згодом все-одно відмовився. За відсутності абсолютної необхідності. Просто відносно дешевий перехідний етап, який при цьому можна як зняти, так і пристібнути назад за потреби. В цьому зручність накладок. Але повноцінно функціонал платформи може витягнути тільки платформа, функціонал контактних педалей - тільки контактна педаль.Цей адаптер https://velosiped.com/tovary/komplektu ... 98070.html робить із контактних педалей - педалі макети платформ.
Вітаю! Нехай служать довго!Дякую всім за поради.
Для початку взяв 530 Shimano.
Доволі зручно на короткі відстані й без контактного взуття.
Была мысль адаптеры спроэктировать и напечатать на 3D принтере. Модель стандартных платформ уже есть повсеместно в интернетах.
Современный пластик для печати есть очень крепкий. Укрепленный карбоном полилактат, полиэтилен, поликарбонат. И при использовании как запасного варианта прослужит достаточно долго.
А также можно и в последствии заказать отфрезеровать из аллюминия. Как например
http://newatlas.com/flypedal-adapter-cl ... 3/#p271722
Но так и не дошло до дела за ненадобностью. Даже имеющиеся де то стандартные адаптеры так и не понадобились за 5 лет катания в контактах аж никогда.
И думаю это наиболее типичный случай. Про адаптеры, односторонние контакты и прочую ересь для катания в контактной обуви и обычной спрашивают обычно только собирающиеся купить контакты.
А потом уже эти бесполезные мысли проходят.
Я кстати свои платформы-адаптеры тоже купил с первыми контактными педалями. Даже возил с собой в подседельной сумке. Де то так и валяются.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість