Різні велоновини

Тут можна поспілкуватися на вільні велотеми ХТ VS двопідвіс, SRAM VS Shimano, велоновини, велокартинки і т.і.
Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 12.9.16 12:02

Інновації в технологіях акумуляторів роблять "квантовий стрибок".

Зображення

На цьому тижні на виставці Eurobike два великих виробника акумуляторів продемонстрували свої інновації. Panasonic показав новітні паливні комірки 20700, а BMZ показав перші в світі комірки типу 21700. У зв'язці з акумуляторною системою 3Tron строк експлуатації за твердженням BMZ збільшено до 12 років.

Компанія BMZ, найбільший в Європі постачальник акумуляторів для електричних велосипедів, інструментів для будівництва, інструментів для догляду за домівкою, садом, тощо, анонсувала "справжній квантовий стрибок" в технологіях для електричних велосипедів на виставці в місті Фрідріхсхафен. Цей стрибок необхіден через те, що строк експлуатації електричного велосипеда перевищує термін роботи акумулятору, що в ньому використовується. Зазвчиай, це мережа звичайних комірок 18650. За даними BMZ, така збірка втрачає властивості максимум за 3 роки, коли досягнено пікову кількість циклів заряду/розряду.

Менше гріються та мають на 60% більшу ємність.

Інженери BMZ разом з іншим глобальним гравцем в індустрії розробили акумулятори, що забезпечують суттєво довший строк служби завдяки тому, що збірка менше гріється та забезпечує на 60% більшу ємність. Це радикальним чином зменшує кількість циклів заряду/розряду, яка вбиває акумулятор. Знижується також й необхідність швидко підзаряджати акум час від часу.

Система 3Tron.

BMZ на цьому не зупиняється, стверджуючи, що нова система 3Tron забезпечує від двох до трьох разів приросту строку служби у порівнянні із звичайними акумуляторами. Це справжня революція в світі електровелосипедів. Найбільший постачальник акумів в Європі каже, що з системою 3Tron компанія BMZ ставить на кін всю свою репутацію: замість 18650 (діаметр 18 мм та довжина 65 мм), в 3Tron використовуватимуться комірки 21700 (діаметр 21 мм та довжина 70 мм). У стандартному форматі збільшити вихідну потужність вже неможливо. Акумуляторна система 3Tron стане першою в світі збіркою, в якій будуть використовуватися комірки 21700, та стане новим стандартом в індустрії. Можливості розвитку формату 18650 вже вичерпані.

50% приріст.

В системі 3Tron використовуються високоякісні матеріали, такі як сильніші провідники, що вбудовані в тіло комірок 21700. Зросла пропорція активних речовин в комірках. Це забезпечує на 50% більшу вихідну потужність. Завдяки низькому опору, вихід зростає до 68%. Загалом, збірка 3Tron втрачає заряд до 4 разів довше, ніж звичайні акумулятори. Акумулятори 3Tron не тільки потужніші, довше грають та більше витримують, вони ще й менше важать завдяки використанню преміум-матеріалів.

Акумулятори 3Tron будуть збиратись на гіга-фабриці в Карлштайні, Німеччина.

Нові комірки Panasonic 20700.

Компанія Panasonic також представила комірки збільшеного розміру на Eurobike. Нові комірки 20700 (діаметр 20 мм та довжина 70 мм) призначені для використання в електричних гірських велосипедах, акумулятори яких вбудовані в нижню трубу рами. До речі, виставка виявила, що інтеграція в нижню трубу є головним трендом електричної велоіндустрії. Panasonic пропонує дві 36-вольтові версії з 8 та 12 Аг, забезпечуючи 288 та 432 Вг відповідно.

Source.
Востаннє редагувалось 7.8.17 13:18 користувачем Technician, всього редагувалось 3 разів.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 19.9.16 16:32

Деніз Мюллер не побила абсолютний рекорд швидкості на велосипеді, але побила рекорд швидкості для жінок.

Зображення

Офіційний час Мюллер на соляному озері Бонневіль склав 236,84 км/год. Встановивши рекорд швидкості для жінок на велосипеді, який рухався за дерні сліп-стрімом, вона все ж не змогла побити абсолютний рекорд, встановлений нідерландським велосипедистом Фредом Ромпельбергом в 1995 році, який зміг розігнатися до 267,7 км/год.

Через дощ над соляним озером Мюллер не змогла спробувати перевершити попередній результат в останній день чотириденних заїздів. Мюллер сказала, що маючи ще один день в запасі, могла б спробувати побити рекорд свого тренера Джона Ховарда, який в 1985 році розігнався до 243,65 км/год.

"Ми готувались додати якнаменш 16 км/год до максимальної швидкості, але не змогли", — сказала гонщиця у вівторок вночі, повертаючись з озера додому до Каліфорнії з тренером та водієм-дерні Ши Хольбрук. "Ми недовго міркували і вирішили спробувати ще раз наступного року."

Тим не менш, результат у 236,84 км/год вражає. В цьому заїзді велосипед тягнеться за автомобілем до 144 км/год, а потім райдер має крутити педалі самостійно, зберігаючи найкоротшу дистанцію за ТЗ, аби не випасти із аеродинамічного мішка.

Ховард зазначив, що Деніз Мюллер їхала коротшу дистанцію, ніж він сам та Фред Ромпельберг під час їхніх спроб. "Ми не могли розігнатися до 248 км/год на дистанції в 4 милі, нам потрібно було 5."

Зображення

Мюллер та Хольбрук планували в останній день компенсувати скорочену дистанцію скорішим розгоном з нуля до 144 км/год, але слідування за дерні виявилось на практиці інакшим від запланованого.

"Якось так мені здавалось, що розгін буде лінійним, але все значно складніше. Вихор спочатку засмоктував мене ближче до автомобіля, а потім відштовхував назад. Коли я намагалась підлаштуватися під потік повітря, зненацька відкатувалась. Ми з Ши на тренуваннях відпрацьовували синхронність дій. Ши розгонялась, коли я наближалась до авто та відпускала педаль акселератора, коли я опинялась позаду. Чотири з наших спроб закінчились за одним і тим же сценарієм: я була позаду. Ми старалися."

Мюллер мала лише два дні із можливих чотирьох, щоб спробувати побити світовий рекорд. В один з днів команда була змушена відвезти свій 550-сильний Range Rover Sport SVR до Солт-Лейк Сіті через те, що сіль завдала шкоди до однієї з багатьох електронних систем автомобіля.

Тим не менш, Мюллер, Ховард та Хольбрук вважають отриманий результат успішним.

"Ми вели телеметрію всього, що може вплинути на результат, щоб потім не мати темних плям в розумінні які процеси на нього впливають. Ми встановили рекорд швидкості серед жінок та вже відіслали дані до Книги рекордів Гіннеса."

Source.
Зображення

Аватар користувача
Kellys Fan
* * * *
Повідомлень: 748
З нами з: 15.11.13 22:21
Стать: чол

Re: Різні велоновини

Повідомлення Kellys Fan » 19.9.16 19:40

phpBB [media]
Вкладення
Cyclist Denise Mueller sets one speed record.jpg
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 22.9.16 18:20

Сотні монашок, які володіють мистецтвом кунг-фу їдуть в Гімалаї, протестуючи проти рабства.

Зображення

Одягнені в чорні велоштани, червоні куртки і біло-червоні шоломи, сотні велосипедисток крутять педалі по крутому і вузькому маршруту через гори до Індії через Непал. Цю картину легко зплутати з Гімалайською версією Тур де Франс.

Втім, схожість тут і кінчається. Ця подорож довша і складніша, приз не коштує ні грошей, ні світового визнання та учасники не професіональні спортсмени, а буддистські монахині з Індії, Непалу, Бутану і Тібету.

П'ятсот монахинь з буддистської секти "Порядок Drukpa" в суботу завершать 4000-км велозаїзд зі столиці Непалу Катманду до північного міста Лех в Індії аби пригорнути увагу до рабства у віддаленному регіоні.

"Коли ми почали роботу по відновленню в Непалі після тогорічного землетрусу, ми чули про дівчат з бідних сімей, які були продані в рабство, тому що батьки не могли більше утримувати їх", сказала 22-річна монахиня Jigme Konchok Lhamo.

"Ми хотіли зробити щось, щоб змінити відношення, що дівчата гірше хлопців і це нормально продавати їх", сказала вона, добавляючи, що веломарафон покаже, що жінки такі ж сильні, як чоловіки.

Південна Азія може пишатися жіночими лідерами та бути домівкою для культур, які поважають материнство і поклоняються жіночім божествам, але багато жінок живуть серед жорстокості і не мають базових прав.

Від вбивств честі в Пакистані до умертвіння плоду в Індії і дитячих свадеб в Непалі, жінки зтикаються з великою кількістю погроз. Хоча висвітлення цих подій частішає, покращення законів та економічне зростання приносять дуже повільні зміни у відношеннях.

Зображення

Буддистські монахині і монахи вітають одне одного після відвідування масових тренингів за керівництвом духовного лідера під час другої зустрічі програми Drukpa Council в Катманду, Непал, 9 квітня 2010 року.

Веломаршрут з Непалу до Індії не новий для монахинь Drukpa. Це вже четверта така подорож, яку вони зробили, зустрічаючи місцевих жителів, офіційних лиць і релігіозних лідерів, щоб розповсюдити послання про статеву рівність, мирне со-існування і повагу до середовища. Вони також роздають їжу бідним, допомагають жителям сіл в медицинських питаннях. Їх називають "монахині Кунг Фу" за те, що вони володіють бойовими мистецтвами.

Під проводом Gyalwang Drukpa, лідера руху, монахині дивують навіть інших буддистів своїми незвичними діями.

"Звичайно, буддистьскі монахині відрізняються від монахів. Вони повинні готувати та прибирати, але їм не дозволено тренуватись. Але Його Святість вважав це безглуздістю і вирішив змінити цей підхід", сказала Carrie Lee, президент Live to Love International, благодійної організації, яка співпрацює з монахинями Drukpa по підтримці маргіналізованих гімалайських общин.

"Окрім того, він надав їм провідні ролі та запропонував навчання в групах Кунг Фу після того, як вони зтикнулись з домаганням та жорстокістю з боку монахів, які стали побоватися нової зростаючої сили", сказала вона.

За останні 12 років число монахинь збільшилось з 30 до 500, сказала Lee, головним чином завдяки прогресивній активності 53-річної Gyalwang Drukpa, надихнутого своєю матір'ю стати поборником гендерної рівності.

Gyalwang Drukpa також бере участь в велоподорожах, катаючи з монахинями по небезпечній місцевості крізь суворі погодні умови.

Зображення

Лідер буддистів з південної Азії виступає перед аудиторією на тлі муралу Фредді Грея в Балтіморі.

Монахині Drukpa кажуть, що вірять в зміни.

"Більшість людей, які бачать нас на велосипедах, думають, що це хлопці їдуть", каже 18-річна монахиня Jigme Wangchuk Lhamo.

"Коли ми зупиняємось та кажемо, що ми не тільки не чоловіки, та ще й буддистські монахині, вони всі шокуються. Я думаю, це допомагає змінити їхні погляди на місце жінки в світі і мабуть вони почнуть вважати нас рівними."

Південна Азія з центром в Індії є однім з місць, що найбільш активно в світі культивують людське рабство. Бандити зв'язують збіднілих селян, щоб здавати в оренду в міських ресторанах, домах, магазинах і готелях. Багатьох дівчат продають в борделі.

Експерти кажуть, що рабство після землетрусу дуже розвинулось в Південній Азії, як наслідок екстремальних подій, спричинених глобальним потеплінням та землетрусами, які роблять бідних людей ще більш уразливими.

Злам соціальних інституцій в спустошених районах завдає складнощів в доставці їжі та медикаментів, що в свою чергу ставить жінок та дітей під ризик викрадення, сексуальної експлуатації та рабства.

Зображення

Буддистські монахи та новачки зібрались на отримання милостині біля храму Wat Phra Dhammakaya. Організатори стверджують, що на площі Pathum Thani близ Бангкоку зібралось близько 100000 монахів.

Два землетруси в Непалі, що сталися в квітні та травні 2015 року та вбили близько 9000 осіб, залишили сотні тисяч сімей бездомними. Багато хто, без жодної надії заробити грошей, був змушений продавати своїх дітей та жінок. Більш ніж 40000 дітей втратили своїх батьків, були травмовані та потрапили в скрутне становище, каже влада Непалу. Монахині Drukpa зазначили, що землетруси були відправним моментом в їхньому розумінні рабства та вони усвідомили потребу зробити щось більше, ніж проїхати до зпустошених гірських селищ з рисом в рюкзаках.

"Люди думають, що якщо ми монахині, ми повинні увесь час торчати в храмах і молитись. Але однієї молитви недостатньо", сказала Jigme Konchok Lhamo.

"Його Святість вчить нас тому, щоб ми підтверджували діями те, чому молимось. В кінці кінців, дії кажуть більше слів", сказала вона.

Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 11.10.16 17:38

Надувний шолом зменшує ризик травмування в 6 разів у порівнянні зі звичайним пенополістироловим

phpBB [media]


Дослідники зі Стенфордського Університету довели, що шолом-повітряна подушка показав значно кращі результати, ніж традиційний з пенополістиролу.

Стенфордський біоінженер Девід Камарілло знає, мабуть, занадто добре, що велосипед лідирує в спортивній сфері та в сфері активного відпочинку як причина основної кількості струсів мозку в США. Він особисто мав два струски в результаті аварій на велосипеді. Хоча він не сумнівається, що з шоломом краще, ніж без нього, все ж він вважає, що традиційні шоломи не захищають велосипедистів так добре, як могли б.

"Шоломи з пенополістиролу можуть і вже перевірені в питанні захисту від розтрощення черепу та серйозних травм," сказав Камарілло, асистент професора біоінженерії в Стенфорді. "Але, я думаю, що багато хто помилково вважає, що шолом захищає від струску мозку. Це не так."

Знаючи, з чим він зтикався раніше, Камарілло, чия лабораторія працює над розумінням та попередженням струску, вирішив протестувати новий тип шолому, який вже з'явився у продажу в деяких європейських країнах. Результати можна почитати в Annals of Biomedical Engineering від 27 вересня.

Зменшене прискорення

Протестований шолом упаковано в м'яку кишеню, що носиться на шиї. Він надувається, як автомобільна повітряна подушка навколо голови, коли є потенційна небезпека аварії. Ця штука розроблена для тих, хто не бажає носити шолом з естетичних міркувань. Дослідники порівняли цей повітряний шолом безпосередньо з традиційним пенополістироловим. Результати вражаючі.
"Ми провели тести на падіння, які відповідають федеральним тестам на оцінку велосипедних шоломів, та знайшли, що шолом-повітряна подушка, з правильним початковим тиском всередині, може зменшити прискорення голови від п'яти до шести разів у порівнянні зі звичайними шоломами," сказав Мехмет Курт, постдокторський вчений з лабораторії Камарілло.

Тест на падіння складався з надівання шолому на голову манекена з акселерометрами та скидання його верхівкою донизу з різних висот на металічну платформу. Голову повертали на 2 різних кути, щоб симулювати удар по верхівці та боковій стороні черепа. Дослідники бросали шоломи з висоти від 80 см до двох метрів і заміряли лінійне прискорення шолома, коли він зтикався із поверхнею.

Вирішальне зауваження

Камарілло сказав, що більший розмір шолому-повітряної подушки порівняно зі звичайним є вирішальним фактором його успіху. Будучи більшим, він також м'якіший, що робить удар не таким важким. Проте ця м'якість має також і потенціальний мінус. В тестуванні шолом був попередньо надутий і дослідники кожен раз перед кожним наступним падінням підкачували його, щоб добитись найкращих результатів.

"Як передбачають наші викладки, хоча повітряні подушки потенційно можуть зменшити рівень прискорення, який ви переживаєте під час аварії, вони також показують, що початковий тиск в вашому шоломі грає критичну роль, " каже Курт.

Якщо тиск не максимальний, голова може продавити шолом донизу, вдаритись об землю з більшою силою, ніж якщо б ви носили на голові звичайний шолом з пенополістиролу. В тих версіях повітряного шолома, які доступні зараз, роздування спричинене дією хімічного триггера, який не може гарантувати накачування до максимального тиску.

Лінійне прискорення та струс мозку

В цьому дослідженні підраховано лінійне прискорення голови в момент падіння, яке може розповісти про ризик розтрощення черепу та інших травм голови. Воно не обов'язково пов'язане з ризиком струсу мозку. Причини виникнення струсу сьогодні активно вивчаються. Експерти вважають, що струс може бути пов'язаний з кутовим розтягненням мозку, яке скоріш за все спричинено скручуванням, ніж лінійним рухом.

"Є багато теорій, чому трапляється струс мозку, але головна полягає в тому, що голова рухається занадто швидко, м'яка тканина всередині мозку викривляється та, по суті, що ви отримуєте — розтяжіння аксонів, які є провідниками в вашому мозку," каже Камарілло.

Виконаний тест є стандартним тестом з випробування велошоломів. Хоча тестування здатності шоломів поглинати ротаційні сили можуть краще розповісти, як краще захистити від струсу, Камарілло сказав, що отриманих результатів достатньо, щоб стверджувати, що повітряний шолом з великою ймовірністю знизить ризик струсу у порівнянні з пінополістироловм шоломом.

phpBB [media]


Краще тестування шоломів

Шолом-воздушна подушка ще не продається в США, але вже продається в деяких країнах Європи. Це нова технологія, та порівняно з нею поточні стандарти та методи тестування вже застаріли.

Навіть для звичайних пінополістиролових шоломів стандартні методи тестування не відповідають деяким питанням, які наука задає, коли йдеться про різні травми голови, включаючи питання про ротаційні сили і тести шоломів, ширші за тест на падіння верхівкою голови. Новий вид шоломів може підняти допоміжні методологічні питання, особливо той факт, що шоломи випробуються на голові-манекені без шиї, на яку повітряну подушку натягнути не можна.

Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 13.10.16 16:02

Система підкачки шин

Зображення

На виставці Interbike 2016 компанія White Crow Technologies запропонувала річ, яка вже багато років використовується в вантажних позашляховках 4х4 та 6х6: систему підкачки шин. Запатентована система Dynamic Traction Control складається з двох компонентів: втулки з насосом, який працює від центробіжної сили та покришки з двома камерами, яка похожа на Schwalbe Procore, але використовується в інший спосіб. Коли треба з'їхати з сипучого грунту на тверду поверхню, повітря із внутрішньої камери високого тиску перекачується до зовнішньої одним клацанням манетки. Коли треба навпаки зменшити тиск в колесі, повітря з основної камери насосом перекачується до внутрішнього резервуару. Оскільки повітря з оточуючого середовища не використовується, немає ризику накачати води в шину під час руху в дощ і можна повторювати цикл безліч разів.

Зображення
Spoiler
Show
Зображення

Зображення

Зображення
Система сумісна поки що тільки з фетбайками та вимагає свердління ободу на протилежній від клапану стороні. Тиск регулюється в межах 1 атмосфери.

Сумісність втулки:

• 170QR, 190QR;
• вісь 12 мм, ширина 170, 190;
• Boost 148;
• Shimano 10 и 11 шв.;
• SRam 11 шв. (XD).

Зображення

В Лас-Вегасі співробітнники на виставці були не дуже говіркими, намагались не відкривати всі карти до того, як DTC вийде на ринок в остаточному вигляді, але шанси великі, що те, що ви бачите на фотографіях дійде до кінцевого користувача в незмінному вигляді. Ціна та наявність поки що не названі.

Зображення

Source 1, 2.
Зображення

Аватар користувача
Адре Налин
* * * * *
Повідомлень: 1257
З нами з: 10.10.12 10:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Різні велоновини

Повідомлення Адре Налин » 13.10.16 16:35

Спасибо, интересно. Я такое лю.

Вообще, идеи нетрадиционного велошлема весьма интересны.

Тут он представлен, как надувной (типа подушки безопасности).

А вот здесь он складной:
phpBB [media]


Здесь с "поворотниками" и "стопом":
phpBB [media]


Но больше всего мне понравилась эта :D [spoilerидея]Зображення[/spoiler]
Иногда твои представления об окружающем мире, каким он должен быть, мешают тебе наслаждаться тем, какой он есть.

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 13.10.16 23:28

Зображення

Робін Уильямс був фанатом велосипедів. Нині, після його смерті, родина виставила на продаж 87 велосипедів з його колекції.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 14.10.16 14:09

5-кратний переможець Тур де Франс Мігель Індурайн в віці 52 роки на триатлоні показав середню швидкість 45,6 км/год.

Зображення

Є думка, де-сучасникам, які спостерігали за професійним велоспортом на початку-середині 90х, Мігель Індурайн відомий як набридливий гегемон, який вигравав в одні ворота. Такі періоди вболівальники пам'ятають в багатьох видах спорту: в велосипедному колись тим, кого ненавиділи, був Едді Меркс, в автоспорті — Міхаель Шумахер, в мото — Валентіно Россі... До їх числа належить і "Великий Міг", людина неабиякої фізичної сили і витривалості. Маючи об'єм легенів 8 літрів та велике серце, яке спроможне перекачувати до 7 літрів крові за хвилину, він відрізнявся не тільки від звичайного велолюбителя, а й від багатьох кращих атлетів. Основу своїх перемог Індурайн закладував на тайм-тріалах і вже потім на гірських етапах не відчував особливого тиску від суперників, тому вболівальникам не вистачало видовищності.

Зображення

Проте давно залишивши професійний спорт, в віці 52 роки Індурайн залишається "Іноплатенянином" зі своїми фізичними даними. Вчора на барселонському триатлоні він показав час 26 хвилин 18 секунд на дистанції 20 км, випередивши спортсмена, який посів друге місце, на 3 хвилини. Середня швидкість на дистанції склала 45,6 км/год! А ви в 32 кажете "я вже старію".
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 20.10.16 15:49

Дотягнутись по-голландські

Півтора роки тому в місті Глазго стався кричущий випадок, коли автомобіліста, який відкрив дверцята перед велосипедистом, оштрафували на 400 фунтів. Життя 67-річного Девіда Томпсона, померлого від травм голови в шпиталі, коштувало 400 фунтів. Судді було достатньо наполегливого ствердження водієм, що велосипедист зміг зорієнтуватись, та впав сам, втративши контроль, намагаючись уникнути зіткнення з дверима.

phpBB [media]


Цей випадок наштовхує на певні роздуми. Як змусити водіїв дивитись у дзеркала, або обертати голову перед відчиненням дверцят? В цьому відео, знятим Outside Magazine, показано просте рішення. Воно називається "дотягнутись по-голландські" і назване так через правило, якому вчать новачків в Нідерландських автошколах. Їх змушують відчиняти двері правою рукою (що незручно), щоб верхня частина тулуба оберталась вліво і таким чином водій вимушено дивився, чи немає позаду велосипедиста в потенційно небезпечній зоні. Правило просте і його виконання може врятувати багато життів.

По даним Департамента Транспорту США, в 2015 році було травмовано близько 45000 велосипедистів, 10% з цього числа — це зіткнення з відкритими дверима. 70-річний пенсіонер Майкл Черні (колишній доктор з Кембриджу, штат Массачусетс) ініціює введення правила "дотягнутись по-голандськи" в процес навчання автошкіл, та вже цей процес починає набирати обертів. На одному з перехресть Кембриджу, де торік загинув ще один велосипедист через зіткнення з дверима, встановлено знак із надписом "безпечніше відкрити двері дальньою рукою".

"Це просто, це очевидно і коштує нуль грошей. Люди повинні змінити одну несвідому звичку іншою несвідомою звичкою. Остання куди безпечніша...", — каже Черні.

Думається, що до ініціативи "півтора метри поваги" треба долучити ще одну. Заради безпеки кожного учасника дорожнього руху. :friends:
Зображення

Аватар користувача
archerix
*********
Повідомлень: 2455
З нами з: 9.3.08 18:49
Стать: чол
Звідки: Новая Дарница

Re: Різні велоновини

Повідомлення archerix » 20.10.16 22:54

Думається, що до ініціативи "півтора метри поваги" треба долучити ще одну.
Как первая не работает, так и другая не будет. Идея убедить людей самим себе создавать неудобства довольно провальна.

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 22.10.16 13:51

Лагідна пішоходизація

Рада Парижу підписала заборону руху моторизованого транспорту вздовж набережної Сени після палких суперечок. Мер Анна Ідальго з радістю назвала це рішення історичним , яке означає "кінець моторизованого руху та відвоювання Сени назад". План, який буде оприлюднено як офіціальний указ через кілька тижнів, назавжди закриє трафік для ділянки набережної 3,3 км від тунелю у садів Тюїльрі, що поряд з Лувром, до туннелю Генріха IV, що поряд з Бастилією.

Зображення

Тунель Тюїльрі.

Перед тим, як цю ділянку в цьому році закрили для проведення щорічного заходу "Пляж Парижу", пропускна спроможність її складала 43000 автомобілів на добу. Тепер дорогу змінять парки, сади, ресторани та кафе. Мер наполягає, що закриття безповоротне, хоча воно ще потребує согласування з поліцейським виконавчим органом, який має вирішальне слово в питаннях дорожнього руху в місті.

Префект паризької поліції Мішель Кадо запевнив раду, що його роботою було впевнитись в тім, щоб заборона не завадила вільному руху в місті. Він оголосив, що вже зібрано робочу групу на наступний тиждень, яка буде кожні 2 місяці спостерігати, як змінюється трафік в близькорозташованих районах, а також вивчати рівень шуму та як змінюється рівень забруднення атмосфери. Перший звіт обіцяють через 6 місяців, а потім через рік. Також Кадо попередив, що якщо зміна звичного укладу призведе до хаосу в місті, закриття моторизованого руху доведеться відмінити.

Представник мерії відповів на це, що немає жодної причини відмінити закриття дороги. Лівий берег вздовж Сени від музею д'Орсе та моста де ль'Альма вже закрито з січня 2013 року.

Зображення

Ось, як виглядає набережна зараз.

"Звісно, що в нас немає кришталевої кулі, але ми міркуємо, що нехай в близькому майбутньому це й ускладнить рух містом, в довгостроковій перспективі люди змінять своє ставлення до цього, змінять звички і пересядуть на інші види транспортних засобів.

Мер переконана, що ми побачимо той же результат з трафіком і зниження рівня забруднення атмосфери, що й у випадку з закриттям шосе на лівому березі, тому префекту поліції немає чого хвилюватися. Гіпотетично, відкриття руху знов могло би бути можливим, але для цього префекту доведеться провести серйозний діалог з мером міста", — сказала представник паризької мерії.

Зображення

А ось, як вона може виглядати в уявленні ландшафтного дизайнера.

Закриття правого берега було одноголосно підтримано в понеділок всіми партіями паризької ради лівого толку, включаючи партію Зелених. З правого боку, члени партії "Республіканці" голосували проти. Водії протестують проти закриття обох доріг, звинувачуючи про-соціалістську адмніністрацію міста у проведенні вендетти проти автомобілістів.

Ось вам і практика. На думку спадають плани звільнити місто Лейпциг від автомобільного руху взагалі. Як ви відноситесь до пішоходизації міста Києва?

Source.
Востаннє редагувалось 4.11.16 13:23 користувачем Technician, всього редагувалось 1 раз.
Зображення

Аватар користувача
archerix
*********
Повідомлень: 2455
З нами з: 9.3.08 18:49
Стать: чол
Звідки: Новая Дарница

Re: Різні велоновини

Повідомлення archerix » 28.10.16 14:23

Вычитал, что полиция Берлина отныне официально отказалась расследовать кражи велосипедов и прочую уличную мелочевку. Нету, мол, у них времени на всякую ерунду :)

http://okhlamonov.blogspot.ru/2016/10/blog-post_12.html

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 28.10.16 16:18

На горизонті з'явилась нова амортизаційна вилка. Якщо нова вилка Motion від Motion France відповість всім заявленим твердженням, це буде єдина вилка для будь-яких рам, розрахованих під будь-який хід, яка не клює під час гальмування та майже не потребує сервісу. На папері все виглядає так, наче вилка Motion — справді новаторська штука, але є тут одна заковика...

Зображення

Однією з найбільших переваг, заявлених виробником, є те, що конструкція вилки виключає клевки при гальмуванні. Теортеично, це залишає амортизатору більше ходу для абсорбування ударів навіть під час гальмування, що продемонстровано у їхньому відео. В той час як звичайні амортизатори намагаються справитись з клевками через повільне компресування, яке можна регулювати, зчеплена конструкція вилки Motion робить це без демпфування.

Але не сказати, що вилка взагалі не демпфує — на відміну від інших вилок з карбоновими листовими пружинами, в цій є гідравлічний картридж, спрятаний в шток, який впливає на відскок та блокування. На винос кріпиться спеціальна крутилка, яку можна повертати в 10 положеннях для різної ступіні відскакування, також є на рулі є кнопка блокування вилки. Налаштувати блокування можна ще за допомогою шестигранного ключа.

В цій вилці налаштовується буквально все: діаметр колеса, діаметр вісі, карбонові пружини підбираються під вагу конкретного райдера і бажаної жорсткості амортизування. Виробник пропонує три різних види шасі: одне для 26" колес, друге для 27,5" та 26+" і третє для 27,5+", 29" та 29+". Слід зазначити і систему вісей, яка спроможна працювати з 15×100, 15×110, та навіть 20×110 мм. А ось чого ця вилка не може — так це влізти в прямий рульовий стакан 1/1,8" через присутність картриджу всередині штока.

Зображення

Користувачі також можуть міняти пружини, щоб добитись потрібної жорсткості під різні маси райдерів або для досягнення певного робочого ходу. В залежності від діаметру колеса хід можна налаштувати у вражаючому диапазоні між 100 та 170 мм. Передбачається, що цього можна досягнути швидко і без інструментів. Щодо самої амортзації, карбонові пружини працюють скоріше на тяжіння, аніж на зжимання, що на думку Motion France краще позначається на амортизуванні маленьких перешкод. Пружини вибираються під певну вагу гонщика з кроком 4 мм від 20 до 40 мм загальної ширини. Провисання — це ще один параметр, який можна налаштувати під себе за допомогою роздільних крутилок знизу кожної ноги. Зі всим цим барахлом вилка важить 1850 грамів, але ротори менш ніж 180 мм будуть несумісними.

Зображення

Motion France наполягає, що використання башингів замість підшипників в узлах, які закріплені без болтів, гарантує безсервісну службу. Те ж саме виробник каже й про герметичний картридж всередині штоку. Може звучати дивно, що вони так зухвало наполягають на цьому, але враховуючи те, що стрижні запресовані разом без болтів та в картридж не потрапляє вода та пісок, можливо, що вилка дійсно не потребує сервісу час від часу. Виробник дає довічну гарантію на шасі та пружини та 5 років на герметичний картридж.

Погодьтесь, що все це звучить дуже, дуже добре. Заковика? Ну, ви не можете чекати, щоб щось настільки проривне коштувало дешево, так чи ні? Вилка доступна для передзамовлення через Кікстартер, ціна починається з €1250 у "Дуже Ранньому Доступі". Це рівно половина роздрібної ціни. Роздрібна ціна планується на рівні €2500. Хоча, Motion France працює над цією вилкою вже декілька років і має зв'язки у Франції з Michelin, RotoЯ та іншими. Припустимо, що якщо проект на Кікстартері буде успішним і вилка працює так добре, як про неї розповідають, потім з'являться дешевші зразки. Поки що тільки придбання на Кікстартері в ранньому доступі виглядає привабливо.

Зображення

Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 3.11.16 12:05

Нове залізо - Електро Даунхілл перестав бути жартом
Зображення
Зробив прекрасну добірку всього того беззаконня, яке зараз відбувається в електро дх. Суть цього свавілля в тому, що електро-дх вже тут. Він тепер існує і його починають просувати. З огляду на те, який величезний відсоток велосипедистів віддає перевагу стабільності та керованості, то можна припустити, що електротренд впевнено і в повний зріст дійде до даунхілу.
Але зараз це в основному царство фрік-рішень в пошуках вірного напряму. Давайте на це і подивимося.

Власне почнемо з Haibike. Байк вище виглядає одним з найбільш адекватних велосипедів, і промо-ролик на ньому записав Guido Tschugg. Постарався записати так, щоб показати, в чому фан. І начебто навіть досяг успіху в цьому.
phpBB [media]


Також дуже здорово (майже не електро) виглядає
Зображення
А ось далі градус божевілля починає різко зростати. Спробую вибрати найменш дивний велосипед з решти. Мабуть візьмемо цей з вилкою Zoom і розвернутим назад виносом.
Зображення
Outlaw. Беззаконня в дії. Міський велосипед з двокоронкою і агресивною гумою. Як нам це знайомо. І електро. Схоже, що все зійшлося для стрітец-фана. Покришки б ширше тільки.
Зображення
Даунхільний дорожній байк від Greyp.
Зображення
Трейлова вставка в цій збірці. Електробайк від, мабуть, дизайнера BFG.
Зображення
Ну і, нарешті, кастомний даунхільний байк на базі кони, батарея до якого розміщена за спиною.
phpBB [media]

Джерело
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 3.11.16 13:15

Nuseti - велосипед з герметичною трансмісією

Зображення

Колишній чемпіон по даунхілу, Грегорі Зелінські, протягом останніх п'яти років, тихо розробляв новий гірський велосипед і тепер він готовий представити його широкій публіці. Хардтейл Nuseti IDS (Внутрішня система приводу), використовує абсолютно закриту трансмісію, з 16-швидкісною планетарною втулкою, яка практично не потребує обслуговування. Протягом двох років, Зелінські випробував новий велосипед в різних умовах на міцність і зручність рами та трансмісії. Зараз він шукає фінансування на Kickstarter, що б виготовити прототип з карбону. Повністю герметична, 16-швидкісна планетарна втулка, є еквівалентом стандартної потрійної MTB системи, тільки з меншою кількістю кроків між зірками.

Зображення
Зображення

Рама нового велосипеда Nuseti, разом з планетарною втулкою, за оцінками буде важити 4,3 кг, а сам байк в зборі близько 10,7 кг. Очікувана ціна фреймсета від $3415, велосипеда $6292.
Доуступні розміри:
26" в S / M / L
27.5" в S / M / L / XL
29" в M / L / XL

Зображення

джерело
Зображення

Аватар користувача
Rodder
* * * *
Повідомлень: 535
З нами з: 23.11.11 18:45
Стать: чол
Звідки: Київ

Re: Різні велоновини

Повідомлення Rodder » 3.11.16 14:47

Nuseti - велосипед з герметичною трансмісією

...

джерело
новина дворічної давності - так собі новина ;)
bikeportal.org.ua - сайт підтримки велозмагань

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 4.11.16 11:11

X-Fusion Manic - простіше, легше і дешевше

Зображення

«Для повного перебирання нашого нового підсідельного штиря потрібно не більше десяти хвилин. Без спец інструментів. Ми даємо на нього два роки гарантії. А якщо гарантія скінчилася, новий картридж буде коштувати вам всього 25 доларів. І ми без проблем надішлемо його вам куди завгодно, хоч на Аляску »© Джоел Сміт, X-Fusion

Заманливо? Безумовно, під «куди завгодно» Джоел навряд чи мав на увазі Росію, але його посил дуже простий і зрозумілий. «Ми зробили надійний, простий і недорогий підсідельний штир. Несіть ваші гроші. »Так, новий Manic варто в Штатах 200 доларів, дешевше, ніж багато конкурентів. Заманливо, чи не так?

Новий штир помітно відрізняється від попереднього Hilo. По-перше, загальна висота штиря зменшилася на 25мм за рахунок переробленого корпусу з новим кріпленням головного сальника і більш низкопрофільной верхній частині підседельніка. По-друге, на зміну відкритої масляній ванні прийшов закритий картридж - тепер повітря і масло відокремлені один від одного плаваючим клапаном. Завдяки цьому виключено невелике просідання підседельніка в висунутому положенні, а також збільшення тиску під основним сальником, яке було проблемою у Hilo.

Дальше більше. Manic отримав спеціальний лінк, завдяки якому знижується зусилля на манетці.

Зображення

Ті, хто вже встиг спробувати Manic, кажуть, що воно мінімальне - після звичних підсідільових штирів створюється враження, що тросик просто не вставлений в кріпильний отвір в штирі. Це повинно допомогти власникам рам зі складною проводкою, де сорочка з тросом можуть сильно згинатися, ще більше збільшуючи зусилля на манетці.

Ще одне оновлення - повністю нова манетка (на фото внизу)

Зображення

Порівняйте її зі старою (на фото вгорі) - нова явно зручніше і зручніше. Положення манетки можна налаштовувати, вибираючи потрібний кут.

Зображення

Поки підседельнік випускається тільки з ходом 125мм - це пов'язано з тим, що до виходу готується 27.2мм версія, оскільки, на думку Джоеля, багато райдери використовують рами під старі 27.2 штирі. Власникам же більш сучасних рам не варто впадати у відчай - 150мм версія для звичних 30.0 і 31.6 теж скоро піде у виробництво.

35 міліметрів. В даному випадку це не має ніякого відношення до кіноплівці - йдеться про новий стандарт підсідлових труб рам збільшеного діаметру. Для 35мм підседельніков. Новий стандарт? Взагалі колись давно його використав Scott Ransom, але так, це дійсно новий стандарт, який можна побачити, наприклад, на рамах Evil. Втім, за запевненнями Джоеля, в ньому немає нічого поганого - з одного боку, власники підседельніків меншого діаметра зможуть продовжити використовувати їх в нових рамах за допомогою перехідників, а, з іншого, більший діаметр дозволить зробити нові штирі міцнішими. Що особливо важливо, враховуючи майбутній реліз 200мм підсідлових штирів від SRAM і 9Point8. Так що поглядайте на тих виробників велосипедів, які починають пропонувати рами під підсідельні штирі діаметром 35мм - Джоель впевнений, що за ними майбутнє, хоча версії Manic під 35мм поки немає.

Оскільки X-Fusion часто вибирають в якості ОЕМ-компонентів виробники велосипедів, є шанс в найшвидшому часі побачити нові Manic на байках в зборі. І, судячи з вищепереліченого , це скоріше плюс.

джерело
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 6.11.16 00:16

Девін Вудленд — доволі приземлена людина. Він м'яко говорить і обережно підбирає слова. Навіть згадуючи його погоню за велокрадієм через передмістя Red Deer, він тримається скромно.

— Гарна ранкова пробіжка, — каже Вудленд.

Це, хоча, була більш ніж пробіжка — це була неймовірна гонка, яку він виграв.

Гонка почалась вранці 27 вересня. Стартова лінія розташовувалась біля МакДональдсу на 52й Авеню. Вудленд зупинив біг, коли помітив щось знайоме і вирішив подивитись поближче. Він був впевнений, що бачить велосипед своєї дружини, який вкрали два дня тому. Єдина відмінність була в тім, що її ровер був блакитний, а цей пофарбували із балончику у червоний та білий.

— Його історія, щось, не складалась і я тримався за велосипед, намагаючись поговорити про нього. Я запитав чи можу повернути свого ровера назад.

Але крадій не волів бажанням повернути його назад, тож вирвався і поїхав. Вудленд погнався за ним і біг більш ніж 30 хвилин.

— Він увесь час робив випадкові повороти в вузькі проходи, а я різав кути і зустрівся з ним.

Чого крадій не міг знати, це те, що Вудленд був чемпіоном Атлетичної Універсіади Коледжу Альберти 2012 року по бігу в дисципліні крос-кантрі. Цього літа він взяв участь у своєму першому триатлоні, який також виграв.

— Я майже здався, але раніше вже бігав марафони, то ж як нашкодять мені ще декілька кілометрів?

Вудленд не тільки зміг утримати темп, він ще й висів на зв'язку з поліцією, підказуючи коменданту в машині куди слід направитись, щоб впіймати злодія.

— Вони мені не повірили. Вони питали де я знаходжусь і я повторював, що локація постійно змінюється, бо я зараз біжу. Але він був підступний хлопець. Він ні разу не поїхав туди, де копи могли його впіймати.

Крадій хоча і переміг поліцію, він не зміг перемогти Вудленда, який бігає стежками і дорогами передмістя майже кожен день, то ж мав передбачити, що може бути далі. В кінці кінців, майже після часу погоні, Вудленд і офіцер RCMP загнали крадія в кут.

— Коли поліцейський прибув, той просто кинув ровера й пірнув у кущі.

Коли ж офіцер дістав підозрюваного із кущів, Вудленд не став підписувати протокол.

— Його день і так був жахливий. Я вірю в Господа. Він прощав мене, я можу прощати інших людей. Не треба робити гірше, ніж є зараз, — сказав Вудленд.

І після цього, стрибнув на велосипед дружини і поїхав додому.

Source.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 7.11.16 11:05

Про те, як Pinion просунувся за рік

Зображення

Рік тому ми закінчили на тому, що закрите щастя у вигляді коробок передач маячить десь на горизонті і очевидно наближається. Цей корабель вже видно, ясно, що там грає кльова музика, тільки з берега ми її поки не чуємо. Подивимося, що хлопці зробили за один рік з минулого Евробайка, щоб зробити коробки ще ближче до масового ринку.

Власне їх головна новинка зображена на фотографії вище. Це буква «C» на початку назви моделі. Раніше була «P». Ось так ось революційно.

Насправді відмінності вийшли величезними. Нагадаю, в минулому році ми залишили хлопців на те, що вони здогадалися: юзерам не обов'язково 18 передач. Можна зробити 12 або навіть 9 і все одно профіти будуть. Адже це закрита система, яку майже не треба обслуговувати. Вона не мажеться, шалено довговічна, а ще вона просто не стирчить в області перемикача і прикладає зусилля до зірки касети в одному напрямку. Ну і перемикається легко і в Великому діапазоні. Ех, як багато булочок, так?
Але. воно
1. Все ще важке
2. Все ще дороге
3. Створює додаткові втрати в ефективності педалювання
4. Величезний Q-фактор

Отже, чим же нас порадували нові моделі C?

Зображення

Радикальних змін два:
1. Серйозно спрощена конструкція кріплення коробки до рами. Ось порівняйте з тим, що було раніше:

Зображення

2. Значно більш компактні розміри.

3. Лінійка C зроблена з магнієвого сплаву, який вже потрібно фарбувати для того, щоб не було корозії. Він має менш дорогий зовнішній вигляд, але ...
З новим сплавом, компонуванням і кріпленням їм вдалося значно скинути в ціні девайса для виробників рам і ... вазі! Сам корпус коробки став важити менше аж на третину. Для версії на 12 швидкостей вдалося скинути відразу 250 грам, для версії на 9 - 200 грам!

Зображення

Тобто 9-швидкісна модель важила 2200 грамів, а тепер важить 2000 г. рівно!
Погодьтеся, різниця величезна, при тому, що в традиційному перемиканні грами давно вважають за кожній десятці і радикально полегшити нічого не можуть.

Про різницю в ціні ми поки не знаємо, так як це інформація для оптовиків, але можна припустити, що ця новина може бути не менш важлива, ніж зменшення ваги.

Зображення

А ось ще одна новина проходить повз купи МТБ-сайтів досить непомітно. Ок, ви говорили, що краще компактність. І що?
Справа в тому, що коробки дуже лаяли не тільки за втрати на тертя всередині коробки, але і за те, що на такому мотоциклі у вас, пардон, занадто сильно розставлені ноги. Уявіть самі, ширина розведення шатунів один від одного (Q-factor) у P-серії - 174мм, тоді як, наприклад, у систем SRAM XX це 156-166мм. Різниця може бути не так велика, але люди відчувають це ногами і добре розуміють, про що мова. Ноги розставляти їм не хочеться.

І ось тут нова С-серія Pinion змогла зробити великий поступ вперед. На нових коробках вони отримали Q-factor 166мм, тобто стиснули коробку на 4 мм з кожного боку і добилися цілком звичного положення педалей, знайомого по традиційним системам.

джерело
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 8.11.16 13:00

На Kickstarter запущений проект універсальної електронної манетки

Зображення

Компанія Xshifter запустила проект електронного перемикання, яке може працювати буквально з усіма існуючими механічними перемикачами на будь-яку кількість швидкостей.
Встановлюється система досить просто - бездротова манетка управляє xshifter'ом, який на потрібну відстань зрушує трос перемикання. І так, все це відбувається з однієї єдиної манетки відразу для двох перемикачів.
Spoiler
Show
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Комплект замовляється на кікстартера за суми від 200 доларів і вже зараз очевидно, що гроші на запуск будуть зібрані. Що цікаво, систему можна використовувати навіть для включення підсідельного штиря замість передньої манетки. Всі діапазони перемикання обіцяють зробити доступними до налаштування через додаток.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 10.11.16 12:09

Cane Creek DB Coil (IL)

Зображення

Нікуди не поїхали в ці вихідні? Тоді у вас є час для читання - ми підготували для вас огляд нового амортизатора від Cane Creek

Не секрет, що переважна більшість середньохідних двухпідвісів комплектують повітряними амортизаторами. Зазвичай це робиться для зниження ваги, ну і ще тому, що на велосипед з ходом до 140-150мм вже якось прийнято ставити саме такий амортизатор. Але геометрія рам, так само як і ставлення до катання на таких велосипедах, поступово змінюється, і багато хто їздить на трейлових Двухпідвіс вже не так, як це недавно вважалося покладеним.


Новий амортизатор від Cane Creek під назвою DB Coil (IL) - це, по суті, зменшена версія класичного амортизатора DB з розширювальним бачком. При цьому тут є всі регулювання, які ми звикли бачити на інших моделях Cane Creek, в тому числі спеціальна настройка Climb Switch. За словами виробника, цей амортизатор повинен «згладити функціональні відмінності між трейловими і даунхільними велосипедами», а також «зберегти всі функції пружинного амортизатора з розширювальним бачком». Загалом, уявіть собі амортизатор DB Coil CS без розширювального бачка, який підійде практично для будь-якої рами.

Зображення

В основі амортизатора - все тей же демпфер Twin Tube, чого, втім, і слід було очікувати. Налаштування змінюються за допомогою вже звичних золотистих регуляторів. Крім того, тут є важіль Climb Switch, який змінює одночасно обидві низькошвидкісні настройки - це дозволяє звести до мінімуму розгойдування підвіски при педалюванні без шкоди для основних функцій амортизатора.

Зображення

Зрозуміло, попит на пружинні амортизатори такого плану менше, ніж на повітряні, і представники Cane Creek в своєму прес-релізі визнали, що спочатку взагалі відхилили проект. «Цей амортизатор, можна сказати, не покидав меж лабораторії,» - говорить Брендон Блейклі. Як би там не було, у вільний час він зібрав кілька прототипів, на яких потім каталися інші співробітники. Очевидно, прототипи всіх сильно вразили, оскільки незабаром після цього проект схвалили. І нинішня модель DB Coil (IL) - це дуже компактна версія перших прототипів Блейклі.

Зображення

Так для чого ж цей амортизатор? Все-таки сучасні повітряні амортизатори працюють дуже навіть добре, не кажучи вже про те, що тиск повітря в камері легко змінити, на відміну від жорсткості пружини. І, незважаючи на це, думаю, деякі власники таких велосипедів, як Banshee Spitfire, Kona Process або Transition Scout віддадуть перевагу роботу пружині малій вазі повітряного амортизатора.

Зображення

Амортизатор продається як зі стандартною сталевий пружиною, так і з новою пружиною VALT від Cane Creek - з нею він важить вже не набагато більше повітряного аналога. За словами виробника, використання високоякісної сталі дозволяє прибрати зайвий метал і знизити, таким чином, вага пружини.

Зображення

Як же новий амортизатор поводиться під час катання? А майже так само, як звичайний DB Coil CS з розширювальним бачком. Сумніваюся, що хтось зможе відрізнити роботу одного від роботи іншого. Я особисто провів цілий день, катаючись по трасах в містечку Біч Маунтін (Південна Кароліна) на новому Двухпідвісі від Ghost, і очевидно, що ті, кому подобаються стандартні пружинні амортизатори Cane Creek, по гідності оцінять і цю нову модель. Тут все те ж саме: робота демпфера Twin Tube, діапазон регулювань, що дозволяє налаштувати амортизатор саме так, як потрібно вам. Зважаючи на відсутність розширювального бачка обсяг масла тут, зрозуміло, менше, але мені здається, більшості райдерів великий обсяг і не потрібен. Якщо ви не їздите кожен день по трасах на зразок Гарбанзо в Вістлері на трейловому байці, цього амортизатора вам буде більш ніж достатньо.
Востаннє редагувалось 10.11.16 14:58 користувачем Jmel, всього редагувалось 1 раз.
Зображення

Аватар користувача
ВелоКиїв
*********
Повідомлень: 2985
З нами з: 9.11.06 21:51

Re: Різні велоновини

Повідомлення ВелоКиїв » 10.11.16 14:30

Нові безповітряні покришки, які ніколи не проколюються

Зображення

Прокол може зруйнувати навіть найкращу подорож. Тепер можна забути про ремкомплекти та насоси, тому що Nexo створила безповітряну шину.

Антипрокольні шини — не нова річ, але вони не набули популярності через жорсткість і погане поглинання ударів у порівнянні зі звичайними. Але компанія зі штату Юта запевняє, що знайшла рішення цих проблем. Шини зроблені з полімерної суміші, яка за твердженням виробника не тільки забезпечує бездоганний баланс між амортизуванням і пружністю, а ще й довговічна. Виріб пропонується в двох версіях — шини, які монтуються на звичайний клінчер (такі ходять до 5000 км), та у вигляді цілого вілсету, на якому можна проїхати до 8000.

Зображення

Якщо цього вам недостатньо, Nexo виробляє шини з одного матеріалу, який легко переробити для повторного використання. При тому, що близько 10 мільйонів тон велосипедних покришок і камер викидаються кожного року, це крок у правильному напрямку.

Source. Більше інформації на Кікстартері виробника.

Коментар від Technician'a: такі шини давно і успішно виробляє південнокорейська компанія Tannus, вироби якої вже можна придбати в Україні. Nexo поєднала досвід Tannus із винаходом американських військових.
Spoiler
Show
Зображення
Звучить гарно і на папері виглядає чудово, але проблеми почнуться вже тоді, коли ви спробуєте змонтувати такі шини. По-перше, їх майже неможливо натягнути на обід. Це навіть не рівень деяких туристичних ободів у комбінації зі Schwalbe Marathon, це щось із іншого виміру. Tannus пропонує спеціальний інструмент для натягування покришки на обід. Без нього — хай вам Бог допоможе. По-друге, Nexo використовує поперечні затискачі — похожі на такі, як у Tannus, але не пласкі, а Т-образні, які просуваються у спеціальні отвори в гумі і фіксуються між стінками клінчера. Якщо вам вдалось натягнути таку покришку на обід, вас чекає наступне випробування — вставити затискачі на місце. Залазять в отвори вони охоче, а щоб вклацнути між стінками клінчера, треба добряче попрацювати. По-третє, якщо вам сподобалась така покришка і ви вичерпали її ресурс, або вона не сподобалась і ви хочете повернутись до традиційної клінчерної системи, хай вам Бог допоможе її зняти. В першому випадку її можна розрізати, а у другому, якщо ви маєте намір продати покришку наступному бідоласі... краще навіть не уявляти. І на останнє: 5000 км на одній покришці — це крапля в морі у порівнянні зі Schwalbe Marathon, яка ходить по 15000 і більше. І навіть 3/5 ресурсу Maxxis Re-Fuse, якщо мова про розмір 700с. Ціна питання? Не плекайте ілюзій, Marathon дешевше. Сильно дешевше.
Зображення

Аватар користувача
Адре Налин
* * * * *
Повідомлень: 1257
З нами з: 10.10.12 10:27
Стать: чол
Звідки: Киев, Оболонь

Re: Різні велоновини

Повідомлення Адре Налин » 10.11.16 14:54

Нові безповітряні покришки, які ніколи не проколюються

Зображення
Как по паркету и асфальту - так ОК.

Но, ох, и долго же придётся после говн грязюку из них вымывать/выковыривать. :crazy:

Да и попавшие во внутрь камешки добавят весёлой погремучести при езде. А на грунтах, я думаю, они туда часто будут попадать - диаметры отверстий располагают. :D
Задолбёшься останавливаться и их выковыривать.

Вариант шин из сплошной упругой массы (не говорю - резиновой, "ибо..." (ц)) тоже не нов.

Зображення

Есть свои плюсы (антипрокольность) и минусы (увеличенный вес, сложность установки), но хоть "дырочек" нет. :D
Востаннє редагувалось 10.11.16 15:07 користувачем Адре Налин, всього редагувалось 1 раз.
Иногда твои представления об окружающем мире, каким он должен быть, мешают тебе наслаждаться тем, какой он есть.

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Різні велоновини

Повідомлення Technician » 10.11.16 15:04

Юра, у Вас на картинке те самые Таннусы, про которые я и говорил. Идея красивая только на бумаге. :)
tumbleweed-092.tumblr.com


Повернутись до “Вело Теми”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей