З окремими пунктами я не згоден, але в цілому - дуже вражає сам підхід! Якщо робитиму щось подібне - обов"язково прийму до уваги, особливо при виготовленні підсидільної труби та задніх пір"їв.
А що стосується трансмісії, то я остаточно прийшов до простого і бюджетного рішення по сінглспідам - підібрав для себе передачу і їдеш. Змінювати чи змазувати треба В РАЗИ рідше, ніж багатошвидкісні велосипеди (про геморой взимку з багатошвидкісною трансмісією - я взагалі мовчу...). Ну і прохідність значно більша, хоча й обмежена діапазоном передачі. На гонках їх мабуть не використовують, але для міста це мій ідеал.
Ремінна передача - дуже ок в цілому, але з конструкторської точки зору поки залишусь прихильником ланцюгів: при заміні не треба розпилювати раму, і можна поставити більшу\меншу зірку додавши\знявши пару ланок. Однак це однозначно шлях в майбутнє, з рамами майбутнього, звісно
