Репліка у відповідь
- немає нічого страшнішого за "поламаний телефон", коли текст, часом недописаний,
чи думки викладені поспіхом, сприймаються зовсім не так, як думав дописувач, а часом з точністю до навпаки. Ось тут хотілося б пояснити.
Найбільше мене засмутило нерозуміння Фасера, бо я (повний чайник у крос-кантрі) мав надію що саме він, з дописувачів цієї теми може назвати перелік крос-кантрійних авторитетів кого б варто згадувати, та чієї думки дослухатись у пропаганді крос-кантрі (це для VladimirChe, якщо він дійсно захоче свій органайзерський талант використати у "мирных целях"), бо шосейні авторитети тут достатньо відомі,
а стосовно велосипедизму взагалі - у нас багато активістів - і Арина Родіоновна, і Мір, і Котяра, - всіх назвати - місця не вистачить, достатньо форум почитати. Он, по покатушкам, можна в науку до Тібора попроситись, у нього теж гарний вишкіл можна отримати.
Фото голопузиків - взагалі фігня повна, повний відмороз
, це в тому розумінні, що ці фото абсолютно ні про що не говорять, хіба що про дуже помірне термальне навантаження, (короткочасне). Як показує велика практика, при хорошому режимі охолодження уже через 30 хвилин, людина повинна бути або червона (дуже червона), або мертва. (а у мерців посмішки дуже сумирні
)
А всі мої зауваження були викликані тільки одним - тему відкриває організатор, тобто найдосвіченіша людина з групи, яка бере на себе всю відповідальність. Тема, за стилем топікстартера, була відкрита менеджером, який збирається керувати тим, у чому він сам ще доволі чайник. На велосипедах це доволі небезпечно. Звичайно це не альпінізм, де групи, керовані невмілими менеджерами накриваються мідним тазико на раз. Але, у мене є сумний приклад - колишній колега, катався в Голосієво з дружиною (без захисту). Поїхав униз, а дружина в об'їзд, уже шість років з паралізованими ногами, лікарі не сподівались що виживе. У недостатньо скатаній групі, навіть у любительскій гонці можуть бути втрати. Повірте, що це небезпечно.
Взагалі, коли людина хоче чимсь зайнятись серйозно, вона підмикається до серйозної команди. І ТК, і ДК у нас безкоштовні (Лемон не дасть збрехати). Якщо людина дійсно гарний менеджер, і хоче використати свої здібності на благо спільноти - вона підмикається, "землю риє" щоб бути на рівні в серйозній команді, вчиться сама, та допомагає чим може в розкрутці цієї команди, правда тут "на белой лошади, открыть на площати парад" не выходить
.
Ну а третій варіант - це піар себе коханого, та своєї "дворової команди" може, як я уже зазначив, завдати навіть непоправної шкоди. Навіть про Одеську сотку та ризики на ній на форумі писал.
Коротше кажучи, людина - істота з обмеженим ресурсом. І цей ресурс вона може ділити між роботою на результат та роботою на гудок. Коли починає превалювати гудок - чекай зриву, збоїв і, крий Боже, сумніших речей. А як працювати на результат шосейні форумчани знають, а кому знань не вистачає - на ТК, ДК можна набратись. Ніхто не зводить ці заходи в абсолют, опоненти собачаться в "Героях асфальту" не по-дитячому (демократія повна), але дуже вже для велокиївського загалу (для тих хто "хворий на асфальт") ТК і ДК, з багатьох причин) притягальні. Он і ветерани їздять непогано, але у ТК і ДК рейтинг вищий. Так от, немає зараз часу, але ті люди що мають авторитет, та з якими хотілося б поїхати в Норвегію (навіть за власний рахунок) - не вони цю тему відкрили (вони б з такими шапкозакидонами й не відкрили б - бо скромніші), а з VladimirChe, виходячи з написаного, то я б і з доплатою не поїхав - і власної шкури шкоди, і бути присутнім як з іншими щось ... - жодного бажання.
Бажаю зробити правильні висновки, і не ображатись по можливості.
Хоча, будь яка образа - суща дрібниця в порівнянні з каліцтвом (краще перелом ноги, бо зростеться, аніж повний параліч ніг на все життя).