Kyiv Kustom Kulture (10.09.2016), звіт.

Будь-які "залізячні" питання
Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Kyiv Kustom Kulture (10.09.2016), звіт.

Повідомлення Technician » 11.9.16 00:40

Зображення

Ось і пройшла виставка Kyiv Kustom Kulture. Що цікавого було?

Це з якої точки зору дивитись. Хоча я і не бачив спеціалізованих виставок мотоциклів (окрім зльоту в Одесі), тому мені немає з чим порівнювати, думаю, моторизовані байкери не залишились незадоволеними. Якщо правильно зрозумів, виставка повинна була бути розділена на 2 фронти: половина для мотоциклістів, половина для велосипедистів, проте незважаючи на те, що велоекспозиція зайняла більшу площину, вона залишилась в тіні моторизованих двоколесних друзів. Насправді найцікавіше було дивитись на самих відвідувачів. Можна побачити було кого завгодно від пірсованих бородачів до делегації азіатів, а ось що вдвічі приємно: дуже багато спортивних підтягнутих дівчат. Мужики, харе в носі колупатися, вам жінки вже фору дають!

Я це ще по виставкам REX помітив в період 2006-2010: якщо довго ходиш по павільйону, від різноманіття експонентів перестаєш помічати дрібні речі (мозок відмовляє), проте помічаєш загальне. Узагальнюючи побачене, можна сказати, що зараз в моді rat-look. Глянцевих, вилизаних, відполірованих, в блиску хрому байків було обмаль, а от штучно зістарених та особливо зістарених натуральним шляхом було багато. Іржа, вохряні відтінки, плями, подряпини — вся ця патина тяжіє над умами власників коней, та не сказати, що це пов'язане зі скрутним фінансовим становищем. Чопперів було небагато, було декілька трайків та багато кафе-рейсерів. З велосипедної сторони було на диво багато фетбайків, крузерів, трохи старого шосе, чумові саморобні електровелосипеди у стилі "я его слепила из того, что было", а МТБ (за винятком фетбайків) був відсутній. Піарились Electra, BBB, Haibike.

Зображення

Кажіть що хочете про застаріле текуче лайно для 70-річних дідів. HD є HD.

Зображення

Красиве поєднання відтінків. Цьому апарату дуже личить. Зверніть увагу на цю миршаву траверсу. Але ж вона працює!
Spoiler
Show
Зображення
Зображення

Від цієї фари мурахи на спині танцюють джигу. Один з небагатьох істинно гламурних мотоциклів на цьогорічній виставці KKK.
Spoiler
Show
Зображення

Зображення
Зображення

Якщо б ви бачили, що цей хлопчина робить із тим молотом, ви б 10 раз подумали чи треба переходити йому дорогу. Якось я знімав хокейний матч беларуської ліги, та навіть там кидки не були такі стрімкі.
Spoiler
Show
Зображення
Зображення

Ручний розпис потребує неабиякої концентрації уваги. Нічого не повинно відволікати. Як майстер розписує шолом орнаментом трайбл у такій галасливій обстановці загадка вєлікая есть. Повага!
Spoiler
Show
Зображення
Зображення

Dodge Challenger та Ford Ranchero зібрали найбільший кворум. Щось є таке незбагнене в американських масл-карах, що завжди пригортає погляди. Обожнюю ці суворі обводи. Якщо до Челленджера я ще зміг пробратись зі своїм велосипедом скрізь натовп, то до Ранчеро — зась.
Spoiler
Show
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Зображення

Акумулятор та мотор-колесо. Наступні роки пройдуть під знаком електрифікації. Хочете ви цього, чи ні.

Зображення
Spoiler
Show
Зображення

Зображення
Зображення

Вєлік з заглавної фотки. Думається, що ця підрамна сумка коштує 0,7 ціни всього велосипеда. Дуже красиво. До речі, помітьте як зім'ялась нижня труба. Мабуть, майстер не хотів заморочуватись із термовідпуском, або мабуть її просто вдарили. Як би не було, на цьому ще можна їздити без перешкод. Ваша карбонова рама після перевищення порогу пружної деформації зламається вщент. Steel is real.
Spoiler
Show
Зображення

Королівське сідло для королівської дупи. Ябпосидів.

Зображення

В вас були зірки шатунів, скоро будуть мотори шатунів. І не сперечайтеся.
Зображення

Зображення

Чому в моєму дитинстві не було цієї штуки?

Зображення

ХВЗ. Привіт крокодиловодам і Армену!

Зображення

Зображення

Тімур Хачікян розповідає як робити карбонові рами. Цікаво, але лекція почалась задовго до того, як я прийшов, тому багато що пропустив.

Зображення
Spoiler
Show
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Зображення

Фікси Coschey Low Bro лоу-про 700с/700с з бамбуку. Труби з'єднані карбоновим волокном. Рама дуже легка і виконана акуратно. Вилки поки що від б/в шосерів Focus та Trek.
Spoiler
Show
Зображення

Зображення

Зображення

Зображення

Зображення
Зображення

На цьому тандемі Денис та Армен проїхали Київську сотку.
Spoiler
Show
Зображення

Зображення
Зображення

Зображення
Spoiler
Show
Зображення
Spoiler
Show
Зображення

Барскій цирюльнікъ.
tumbleweed-092.tumblr.com

Vognick
* * * *
Повідомлень: 829
З нами з: 2.8.11 23:28
Стать: чол
Звідки: Київ, Академмістечко

Re: Kyiv Kustom Kulture (10.09.2016), звіт.

Повідомлення Vognick » 12.9.16 11:48

Кул, дякую за звіт - красиво. З критики можна сказати, що нормального свіжого кастому майже і не було - переважно або якась реставрація, або і того гірше "скульптури" для виставки.

ПС: "Ваша карбонова рама після перевищення порогу пружної деформації зламається вщент. Steel is real." - лол, доволі безапеляційно))

waterlaz
* *
Повідомлень: 80
З нами з: 12.10.10 16:27
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Kyiv Kustom Kulture (10.09.2016), звіт.

Повідомлення waterlaz » 12.9.16 15:34

ПС: "Ваша карбонова рама після перевищення порогу пружної деформації зламається вщент. Steel is real." - лол, доволі безапеляційно))
Но ведь так и есть *oops*

Vognick
* * * *
Повідомлень: 829
З нами з: 2.8.11 23:28
Стать: чол
Звідки: Київ, Академмістечко

Re: Kyiv Kustom Kulture (10.09.2016), звіт.

Повідомлення Vognick » 13.9.16 11:55

Ватсон, можна подумати, що цей поріг відсутній в стальних рам, чи в алюмінієвих) Он у тебе лежать дві з тріснутими трубами... Чи можна подумати, що виробники карбону не передбачають місць напруження і не підсилюють їх завдяки різнонаправленим волокнам. За майже 30 років роботи з композиними матеріалами теорія та виробництво трохи розвинулися як по типах карбонового матеріалу, так і клеїв, так і технологій, в т.ч. технологій ремонту. А тут мантри без аргументів - це неприйнятно навіть для такого поважного форуму)

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Kyiv Kustom Kulture (10.09.2016), звіт.

Повідомлення Technician » 13.9.16 14:01

Холмс, научитесь, пожалуйста, читать не по-диагонали. Речь о том, что при превышении порога упругой деформации, на повреждённой (мятой/гнутой) стальной раме ещё можно ездить. На алюминиевой можно доехать домой, если повезёт. Карбоновые трубы в такой ситуации деформируются катастрофически и безвозвратно. Всё.

Производители стальных труб всегда указывают предельные нагрузки. Даже у сталей 80х эти значения доходили до 900 МПа. Сегодня Reynolds предлагает нержавейку, которая выдерживает 1750-2050 МПа. Производитель рам, который уважает своего покупателя, указывает набор из которого сделана рама его велосипеда. Производитель, который не уважает своего покупателя, впаривает ерунду под вывеской "SUPER HIGH QUALITY STEEL". Таких меньшинство. Попробуйте теперь найти производителя карбоновых рам, который хотя бы ссылается на data-sheet поставщика карбонового волокна (Toray, например). Без гугления по памяти могу назвать только Pinarello.
tumbleweed-092.tumblr.com

waterlaz
* *
Повідомлень: 80
З нами з: 12.10.10 16:27
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Kyiv Kustom Kulture (10.09.2016), звіт.

Повідомлення waterlaz » 13.9.16 16:15

Вот показательное видео, в котором, кстати, рекламируют как раз карбон, но я вижу нечто друге:
https://www.youtube.com/watch?v=xreZdUBqpJs

Карбоновая рама сломалась при больших нагрузках, но после поломки на карбоне нельзя проехать и 10 метров, а на алю можно и домой доехать.


Повернутись до “Технозона”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей