Трохи аналітики по велозалізу після Євробайку 2016

Будь-які "залізячні" питання
Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Трохи аналітики по велозалізу після Євробайку 2016

Повідомлення Technician » 10.9.16 09:12

Predictions-2017

Найбільші виставки цього року закінчились і ось, що ми зрозуміли про майбутнє.

Виставка Євробайк закінчилась тиждень тому і тепер ми знаємо, які секрети чекають на нас у 2017 році. Ми проаналізували всі странні, дивні речі та вибух індустрії електробайків і написали список явищ, які вплинуть на пересічного райдера наступного року.

1. Pressfit зловживав прийняттю...

Зображення

Specialized відмовляється від кареток pressfit в новому Enduro.

Каретки pressfit стали нормою на МТБ середнього та високого цінового діапазону. На папері це, здається, має сенс — вони легші, жорсткіші, але в реальності така каретка ніколи не перестає скрипіти. Багато виробників роблять різьбові каретки під систему pressfit, інші повертаються до різьбових BSA, які давно перевірені часом.

2. Теорія амортизації знов актуальна.

Зображення

Прототип Canyon’s Disconnect.

Вже кілька років поспіль йде переоцінка звичної геометрії та поступове прийняття ідеї, що велосипеди з довгою колесною базою кращі. Ми вважаємо, що фокус зміщується назад до розробки амортизації з чистого листа. Ми почуємо ще багато чого про хід вісі, відскок ланцюга, механічну анти-компресію, непідресорені маси та інше.

Disconnect-система від Canyon — це тільки початок.

3. 26+ — ще один стандарт/лохотрон.

На перший погляд ідея здається гарною: встановіть на свій старий велосипед шини 26+ та катайтеся на здоров'я... поки не зрозумієте, що шини 26+ туди не влазять. Це та ж сама фігня, що трапилась зі стандартом 27,5: вам потрібен абсолютно новий велосипед, якщо хочете спробувати.

4. Задній перемикач нікуди не зникне.

Зображення

Ще залишаєтьс-ц-ц-ц-ц-ц-ц-ц-ц-ц-ця.

Коробки передач стають щороку досконалішими, але факт, що паралелограмний перемикач настільки укорінився в тому, як велосипед виглядає, скільки коштує і як укомплектований, перешкоджає швидкому розвитку коробок передач — це все ще нішевий продукт. Ми далеко від того дня, коли побачимо їх в лінійках великих брендів.

Єдиним проблиском світла в цьому може стати те, про що йшлось в пункті №2, бо переосмислення того, як працює підвіска, може підштовхнути людей переосмислити ще й негативний вплив від перемикача на амортизування.

5. Більше перегорнутих вилок (які ніхто не купує).

Вся ця історія з перегорнутими вилками — це ще один гарний приклад того, що індустрія відірвана від реальності, що б там деякі інтернет-гуру не казали.

Річ в тім, що ті, хто хочуть бачити перегорнуті вилки на велосипедах — це виробники, загальна публіка в них не зацікавлена. Люди їх не купують і не будуть купляти. Проте виробники вперто не можуть встояти спокусі вигадати щось дивне кожен рік і намагатись запевнити широкий загал в тім, що їх новітня штуковина дійсно корисна і потрібна.

6. Більше електронних компонентів.

Зображення

Бззт!

Тут йдеться не про електробайки, а про гаджети, якими користувач оперує та налаштовує з пульта ДУ, або свого смартфона. З'являться бездротові телескопічні підседільні штири, псевдо-телеметрія до вилки та заднього амортизатора, переналаштування відскоку прямо на ходу за допомогою дротового блоку управління, та інші різноманітні іграшки.

7. Телескопічні підседільні штирі залишаться дорогими.

Ви могли дочекатись здешевлення їх, але не дочекаєтесь. Потужна конкуренція, проблеми з попередніх ітерацій, менше виділяється коштів на розробку нових систем, та все таке інше. Цього не станеться у близькому майбутньому. Навпроти, все виглядає так, ніби індустрія зфокусована на виробництві ще більш наворочених підседілів, ще більш довгих, ще більш дорогих. Все це гарно, але невже в світі немає місця для дешевого RockShox Reverb?

8. Hope переходить на карбон.

Зображення

Бачили шикарний карбоновий HB211 ендуро від Hope? Невже нарешті в 2017 році компанія з Ланкаширу збросить карбонову бомбу?

Рама HS-22 виглядала завершеним продуктом (хоча пір'я потребували деяких доробок). Тепер, коли нові карбонові телескопічний підседіл та руль побачили зелене світло, можна тільки здогадуватись, які карбонові сюрпризи принесе Hope в 2017 році. Шатуни? Виноси? Ободи?

9. SRAM на крок попереду.

Зображення

Орел сів і намагається злетіти.

На найдорожчих велосипедах SRAM Eagle буде повсюди наступного року. SRAM знову укомплектував гонщиків саме тим, що вони хочуть.

Трансміся 1х12 із широким диапазоном. Що тут можна не любити?

10. 27.5+/29er кросовери набувають популярності.

Зображення

Кросовер Santa Cruz Hightower.

Велосипеди, які можуть їхати як на 27,5 колесах, так і на 29. З точки зору продавця, це має сенс: ти перестаєш бути прив'язаний до вузької ниші та можеш експериментувати, якщо сумніваєшся чи влізе новий стандарт коліс в раму чи ні.

11. Шини 2.6 дюйми завширшки.

Зображення

2.6 від Spesh.

Ще одна розробка під манією вигадувати дивні речі з гуми. 2.6 були придумані тільки тому, що вони поміщаються в стандартні не-26+ рами та вилки, тож кожен може спробувати що таке "розмір +", не купляючи новий велосипед.

2.6 — це скриня Пандори, яка може відкрити багато можливостей для власників "правильних" 26+ велосипедів.

12. Набори для тюнінгу амортизаторів від сторонніх виробників.

Зображення

MRP’s Ramp Control картридж для амортизаторів RockShox.

Це те, що повинно статися, коли вилки та амортизатори від великих брендів стають занадто дорогими. Ми всі маємо тягу, наміри та потрібність купити деякі запчастини до підвіса час від часу, проте не маємо грошей, щоб увесь час купувати все нове. Змінні картриджі дозволять відчути інший характер та поведінку велосипеду (жорсткіше/м'якіше).

Оригінал статті.
tumbleweed-092.tumblr.com

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Трохи аналітики по велозалізу після Євробайку 2016

Повідомлення Technician » 10.9.16 12:03

Одна з найбільш дивних речей, які ми бачили на Eurobike — Huck Norris (huck — сленговий вислів, що означає жбурляти). Компанія стверджує, що її винахід перемагає Bruce Leaks (leak — це витік у перекладі з англійської). Родом з Фінляндії, це особливий вид антипрокольного захисту, який виробник докладно тестував в реальних умовах. Вони надали нам комплект на тестування, який ми передамо Девіду, адже він має істотну репутацію винищувача колес об водороздільні перешкоди.

Зображення

Сподіваємось, що ніхто не засудить їх за вибір назви.

Нижче показано, як воно монтується на колесо. Вражає, що ця штука ще полегшує герметизувати безкамерні покришки.

Зображення

Місце, на яке він вказує — це позначка по якій можна підрізати стрічку до 27,5". Можна також підрізати далі до 26", та кінці зафіксувати за допомогою липучки. Це не та ж сама піна, що використовується в виробництві карематів. Ця піна більш щільна. Я запитав як багато прототипів вони випробували, і вони відповіли, що випробували близько п'яти різних видів, поки не знайшли ідеальний баланс між вагою та пружністю. Вага виробу всього 70-77 грамів, що значно легше, ніж у інших антипрокольних системах.

Зображення

Ось так стрічка монтується в покришку.

На відміну від більш складних систем Procore та Deaneasy, ця стрічка не вимагає щільного контакту з клінчерами. Вона сідає десь у середині покришки на відстані декілька сантиметрів від ободу.

Зображення

Після монтажу Huck Norris працює як скелет.

Я спробував накачати колесо, використовуючи підлоговий насос. Герметика всередині не було, та завдяки тому, що пінна стрічка зменшує об'єм повітря в шині, а також завдяки тому, що стрічка надає певної форми покришці, коли в ній немає повітря, покришка зафіксувалась в ободі міцно і надійно. Звісно, що без герметика повітря буде виходити назовні, але навіть в цій ситуації я дуже легко накачав безкамерну систему звичайним насосом. Легше за все, з чим стикався раніше, виключаючи ситуації, коли в мене був компресор. У виставковому павільйоні стало дуже спекотно, та я навіть не спітнів!

Зображення

При ударі такої сили, який може пошкодити обід або порізати шину, піна високої щільності захищає колесо достатньо, щоб звести обидва ці пошкодження нанівець.

Накачане колесо свистить, коли крутиться, але я думаю, що ця проблема зникне, коли всередині буде герметик. Можливо, свист можна буде почути лише під час різкого гальмування. Huck Norris ще має довести свою придатність посеред скель Колдердейлу, але старт вже вражає.

Оригінал статті.
tumbleweed-092.tumblr.com

VooDoo
*********
Повідомлень: 3571
З нами з: 22.3.04 20:36

Re: Трохи аналітики по велозалізу після Євробайку 2016

Повідомлення VooDoo » 10.9.16 17:32

Спасибо, интересный краткий обзор с выводами!
Spoiler
Show
Но при чтении думал ты переводишь с русского, много "руссизмов" и ошибки с синтаксисом. Навскидку:
Ми проаналізували всі странні

електробайків (кома) і написали

з чистого листа.

ідея

Аватар користувача
Technician
steel is real
Повідомлень: 1503
З нами з: 18.4.14 20:18
Стать: чол
Звідки: оттуда

Re: Трохи аналітики по велозалізу після Євробайку 2016

Повідомлення Technician » 10.9.16 18:00

Спасибо за критику. Всё по делу сказано.
tumbleweed-092.tumblr.com

konst
*********
Повідомлень: 4118
З нами з: 27.7.11 11:33
Стать: чол
Звідки: Киев, Харьковский

Re: Трохи аналітики по велозалізу після Євробайку 2016

Повідомлення konst » 16.9.16 16:17

Интересно, это производители вилок-перевертышей оторваны от жизни, или же потребители живут в таком себе изолированном велосипедном мирке? В мире мото перевертыши встречаются сплошь и рядом, и почему-то никто не кричит про тотальную зраду. Да и велосипедные перевертыши появились не вчера и не сегодня, тот же марзочи шивер имел весьма неплохую репутацию.
Чем-то напоминает ситуацию с лефти, когда народ обсуждает жизнеспособность консольного крепления колеса, не замечая, что в авиации такая схема применяется уже очень давно.
Чисто теоретически в перевертышах привлекает то, что масло постоянно смазывает башинги, так как стекает на них под действием силы тяжести, а грязь при работе вилки должна не столько засасываться внутрь, сколько стряхиваться с ног наружу. Насколько это компенсирует недостаток жесткости и является ли этот недостаток объективно вытекающим из конструкции, а не багом конкретных моделей - покажет только время.


Повернутись до “Технозона”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 19 гостей