Сторінка 1 з 2

Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 6.9.16 17:00
IgorWRD
Доброго дня!

Знайшли в коморі велосипед АИСТ (колеса великі, мабудь 29“) який не був у використанні десь років з 10-ть. Все розшатане, руль крутить, сидушка також. Трохи покатались по лісу, полі, по асфальту й зрозумів що треба його приводити до ладу. Сам я з велосипедами не стикавсь дуже давно, з дитинства тому не втемі зовсім. тому потребую вашої допомоги й порад.

1. чи варто взагалі витрачати на нього час й ресурси чи може одразу придивлятись до нового?
2. руль не зручний, якщо міняти то на який?
3. сидушка не зручна, якщо міняти то на яку?
4. хто в Києві займається таким ремонтом/заміною, щоб все в одному місці й надійно?
5. які додаткові сучасні причандали вартує докупити, якщо вважати що там "нічого нема"

Використувати планую не часто й не багато, 2-3 рази на місяць, 40-60 хв в день прогулянки по лісовим дорогам й по асфальту (інколи подовбаному) десь у відношенні 40/60. Може пізніше, як станю матьорим велосипедником, буду й по масиву нарізати, але ще не певен що то буде комфортно, вважаючі на кількість авто й повну відсутність велодоріжок...

Дякую що дочитали :)

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 6.9.16 22:33
veloOFFline
Фото?

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 6.9.16 23:19
IgorWRD
Фото?
Зараз під рукою знімки немає, але шось схоже на такий, але руль менш вигнутий и сідушка шкіряна. Ще попереду додатковий багажник є.
image.jpeg
image.jpeg (113.45Кіб)Переглянуто 3134 разів

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 6.9.16 23:31
Kellys Fan

Зараз під рукою знімки немає, але шось схоже на такий, але руль менш вигнутий и сідушка шкіряна. Ще попереду додатковий багажник є.

Руль поміняти навряд вийде. Цей як раз під цю раму розрахований.
Сідла взагалі не проблема. Або чехол на ваше сідло.
Є навіть тест
В любій веломайстерні зроблять огляд та перевірять втулки \ ланцюг \ педалі.
Ви ж хочете їздити беспечно? :gerl:

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 6.9.16 23:46
IgorWRD
Фото?
Знайшов точне фото в телефоні :good:
image.jpeg
image.jpeg (132Кіб)Переглянуто 3129 разів

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 01:03
Technician
Катати можна і на цьому, але замінити одразу рекомендую каретку та систему шатунів. Систему шатунів на клинах вигадав австралопітек із мозком самця бонобо. Помилка еволюції, що дорвалась до інженерної дошки. По-перше, вони не можуть не люфтіти, по-друге, шатуни ніколи не протистоять один проти іншого в розгортці 180°. Треба подивитись, що там за різьба в кареточному вузлі, та чи можна взагалі встановити туди щось людське під квадрат.

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 03:48
IgorWRD
Катати можна і на цьому, але замінити одразу рекомендую каретку та систему шатунів. Систему шатунів на клинах вигадав австралопітек із мозком самця бонобо. Помилка еволюції, що дорвалась до інженерної дошки. По-перше, вони не можуть не люфтіти, по-друге, шатуни ніколи не протистоять один проти іншого в розгортці 180°. Треба подивитись, що там за різьба в кареточному вузлі, та чи можна взагалі встановити туди щось людське під квадрат.
Я ще не дуже володію термінологією, зрозумів лиш що шось не так конструктивно.
Можете порадити майстра або майстерню яка візьметься за "реанімацію" і якому (якій) не треба пояснювати про шатуни? :dash2:

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 09:20
AVVAKUM
Катати можна і на цьому, але замінити одразу рекомендую каретку та систему шатунів. Систему шатунів на клинах вигадав австралопітек із мозком самця бонобо. Помилка еволюції, що дорвалась до інженерної дошки. По-перше, вони не можуть не люфтіти, по-друге, шатуни ніколи не протистоять один проти іншого в розгортці 180°. Треба подивитись, що там за різьба в кареточному вузлі, та чи можна взагалі встановити туди щось людське під квадрат.
Да ладно там плеваться на клинья. Тут все дело в прямых руках. клинья нужно правильно подобрать, правильно вставить, правильно забить и регулярно контролировать. Подтягивать клин нужно через 500-800км, нормально он служит 2-3тыс км. Если клин выбил,то повторно его ставить нельзя, только новый! 100лет в велосипедах использовались клинья. и особых жалоб не было.
А вот установка бюджетных кареток и шатунов на квадрат, может добавить гемороя. А небюджетные компоненты, резко удорожат велосипед,смысла в этом будет не много.

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 11:10
Technician
Я ще не дуже володію термінологією, зрозумів лиш що шось не так конструктивно.
Можете порадити майстра або майстерню яка візьметься за "реанімацію" і якому (якій) не треба пояснювати про шатуни? :dash2:
Відіслав повідомлення в ЛС.
клинья нужно правильно подобрать, правильно вставить, правильно забить и регулярно контролировать. Подтягивать клин нужно через 500-800км, нормально он служит 2-3тыс км.
В системе под квадрат вообще ни за чем следить не нужно. Система почти вечная и с защитой от даже не дурака, а от идиота. :)

Зображення

Очень рад, что люди отказались от этого костыля в пользу чего-то более простого и неприхотливого.

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 11:48
AVVAKUM
И сколько будет стоять такой апгрейд: каретка, болты, шатуны, цепь, педали? И замена в мастерской.
Для справки, клин стоит 5 грн.

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 11:56
Technician
В 600 грн. можно уложиться с работой. Зато это раз и навсегда.

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 12:13
AVVAKUM
детальней разложите пожалуста. очень сомнительно что 600 хватит, Мне кажется что и 800 для компонентов может не хватить

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 12:56
Technician
Система со звёздами б/у — 150-200 грн. Каретку лучше новую (280), педали есть по 30 грн на барахолке, цепь — как повезёт. Если б/у не убитая, можно за 50 грн найти, но это лотерея. Если новая, то где-то ~180. Если всё новое брать, кроме системы, то соглашусь, что можно и в 800 грн не влезть. Для этого велосипеда шиковать нет смысла, тем более для такого режима катания:
2-3 рази на місяць, 40-60 хв в день прогулянки по лісовим дорогам й по асфальту
Постепенно автор сам заменит и седло, и руль, а может и другой велик присмотрит. :)

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 14:45
IgorWRD
Постепенно автор сам заменит и седло, и руль, а может и другой велик присмотрит. :)
маю бажання зміняти зараз, щоб потім не вертатись до цього питання #crazy_pilot
питання де все це шукати й хто це візьметься якісно зробити.

майстер бажано з розташуванням біля базару Юність *oops* але то є не принципово.
вже мав розмову з торгашами біля Дитячого Світу на м. Дарниця, беруться налаготити, але якись вони несерьозние... таке враження

на зараз бюджет десь можу 500-600 грн, більше зараз мабудь не вартує для цього прожєкту.

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 15:21
archerix
Треба подивитись, що там за різьба в кареточному вузлі, та чи можна взагалі встановити туди щось людське під квадрат.
По дефолту там вообще нет резьбы, если правильно помню :) Но главное, диаметр самой трубы заметно больше современных. Я в свое время решал вопрос выточкой переходников с нужной резьбой, которые забивались в концы трубы и уже на них ставилась современная каретка.

Еще другой вариант - существуют открытые каретки под квадрат под аистовские размеры.

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 20:32
Mixer85
Як варіант, можете завітати на Харків турист, в тему "крокодиловодство" там є люди (і з Києва також) які допоможуть і підкажуть по такого класу велосипедам (можливо там і міняти нічого не потрібно просто налаштувати і провести ТО).

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 20:43
archerix
Крокодил - это немного не то, это уже глубокий тюнинг :) К тому же они обычно работают с харьковскими рамами, там в этом плане проще - диаметр кареточной трубы стандартный, можно современную каретку поставить без особых хлопот.

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 21:04
Mixer85
Крокодил - это немного не то, это уже глубокий тюнинг :) К тому же они обычно работают с харьковскими рамами, там в этом плане проще - диаметр кареточной трубы стандартный, можно современную каретку поставить без особых хлопот.
Там працюють не тільки з ХВЗ, є люди які добре знають рами різних велозаводів, та різних років. А за тему крокодиловодсво сказав тому що, в ній частіше ці люди перебувають, і роблять вони не тільки крокодили, але і відновлюють вели до заводського стану.

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 21:12
waterlaz
У квадрата тоже проблемы свои есть. Шатуны под клинья -- это не так плохо, если уметь их готовить. Главное правило: резьба на клине не для того, чтобы его затягивать. Клин забивается молотком, а гайка лишь предотвращает его от выпадения. Для этого велосипеда вполне нормально и даже по стилю хорошо подходит)

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 7.9.16 21:56
archerix
добре знають рами різних велозаводів, та різних років.
Про разные рамы не скажу, а вот аистовскую хорошо знаю :) Современную закрытую каретку туда можно вкорячить только путем очень серьезного рукоприкладства. Как вариант, если очень хочется квадрат, но нет готовности на токарные и слесарные работы - есть каретки такие точно, как родная, только концы вала под квадрат. Я пробовал, мне она не особо понравилась.

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 8.9.16 09:38
lisapedist
Може трохи не в струю, але якщо вже є каретка/шатуни/педалі, навіть і вигадані австралопітеком, але нормально працюючі, то навіщо їх взагалі змінювати заради нечастих виїздів у легкому темпі?
Просте ТО скоріше за все вирішить все.

Перший закон фізики: не чипай те що тебе не чипає :)

Тож, можливо дійсно ТС варто зусередитися на тому що його особисто не влаштовує: руль (до речі, а не пробували його просто нахилити вперед, можливо стане зручно), сидіння тощо?

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 8.9.16 11:45
archerix
Может, кстати, сиденье кажется неудобным потому, что не по росту стоит? Положение в самом низу наводит на мысль, что его с завода еще никто не трогал :)

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 8.9.16 12:01
lisapedist
Может, кстати, сиденье кажется неудобным потому, что не по росту стоит? Положение в самом низу наводит на мысль, что его с завода еще никто не трогал :)

Зміна нахилу теж іноді творить просто диво!

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 8.9.16 15:14
AVVAKUM
У квадрата тоже проблемы свои есть. Шатуны под клинья -- это не так плохо, если уметь их готовить. Главное правило: резьба на клине не для того, чтобы его затягивать. Клин забивается молотком, а гайка лишь предотвращает его от выпадения. Для этого велосипеда вполне нормально и даже по стилю хорошо подходит)
Главное в клине, это правильно выбрат направлеие. Второе,это забивать нужно правильно, с обязательным упором под шатуном (что бы не угробить каретку), и не использовать клин вторично, так угробите шатун и даже каретку. Ну еще и не покупайте китайские шатуны, тем более вам тогда еще и педали менять придется

Re: Хочу повернути "АИСТ" до життя – HELP!

Додано: 8.9.16 15:16
AVVAKUM
добре знають рами різних велозаводів, та різних років.
Про разные рамы не скажу, а вот аистовскую хорошо знаю :) Современную закрытую каретку туда можно вкорячить только путем очень серьезного рукоприкладства. Как вариант, если очень хочется квадрат, но нет готовности на токарные и слесарные работы - есть каретки такие точно, как родная, только концы вала под квадрат. Я пробовал, мне она не особо понравилась.
Туда становятся специальные каретки для таких велосипедов, на промах. Есть и под квадрат, есть и под клин.