Питання від "чайників". Акт третій.

Будь-які "залізячні" питання
snapdragon999
* * *
Повідомлень: 277
З нами з: 26.5.14 11:28
Стать: чол
Звідки: Kyiv

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення snapdragon999 » 17.2.20 12:02

Привет всем,велик trek marlin 7 2017 29 " ,9 скоростей ,хочу перейти на 10 или 11 скоростей с 1 звездочкой спереди ,подскажите какие оптимальные компоненты необходимы .Я любитель ,"матрас" в хорошую погоду .Так чтоб не переплачивать лишнего,но и не взять откровенное фуфло,оптимально по цене - качеству и какой лучше выбрать рассчет звезд ? На 11 скоростей все дороже,есть смысл ставить или и 10 хватит для обычного использования?
Востаннє редагувалось 17.2.20 12:09 користувачем snapdragon999, всього редагувалось 2 разів.

Zeka
* * * * *
Повідомлень: 1410
З нами з: 9.6.09 15:59
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення Zeka » 17.2.20 12:07

Оптимально по цене - качеству остаться на 9 скоростей, для сравнения текущего сетапа с желаемым поможет каклькулятор передач https://ritzelrechner.de/

snapdragon999
* * *
Повідомлень: 277
З нами з: 26.5.14 11:28
Стать: чол
Звідки: Kyiv

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення snapdragon999 » 17.2.20 12:11

я не понимаю как там считать

Zeka
* * * * *
Повідомлень: 1410
З нами з: 9.6.09 15:59
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення Zeka » 17.2.20 12:17

Вот например вверху ваш трек, а внизу одиннадцатериковый сингл на звезде 32 и кассете Sunrace 11-50:
https://ritzelrechner.de/?GR=DERS&KB=22 ... 0&UF2=2309
я не понимаю как там считать
- ну уж постарайтесь для себя!

snapdragon999
* * *
Повідомлень: 277
З нами з: 26.5.14 11:28
Стать: чол
Звідки: Kyiv

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення snapdragon999 » 17.2.20 15:14

Вот например вверху ваш трек, а внизу одиннадцатериковый сингл на звезде 32 и кассете Sunrace 11-50:
https://ritzelrechner.de/?GR=DERS&KB=22 ... 0&UF2=2309
я не понимаю как там считать
- ну уж постарайтесь для себя!
на 11 кассете повеселее будет

Zeka
* * * * *
Повідомлень: 1410
З нами з: 9.6.09 15:59
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення Zeka » 17.2.20 16:11

А еще можно выкинуть лишние передние звезды системы и переклюк с манеткой, поставиви кассету вроде такой :yes
Зображення
или такой
Зображення

snapdragon999
* * *
Повідомлень: 277
З нами з: 26.5.14 11:28
Стать: чол
Звідки: Kyiv

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення snapdragon999 » 18.2.20 17:29

А еще можно выкинуть
Как я их выкину,там монолитная система стоит.Пока короче остаюсь на 3 звездах ,сильно по карману бьет.

willrain
* *
Повідомлень: 155
З нами з: 18.1.19 10:14

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення willrain » 18.2.20 19:05

> хочу перейти на 10 или 11 скоростей с 1 звездочкой спереди

Зачем терять в плавности переключения или диапазоне? Еще и за свои деньги. В чем выигрыш?

> сильно по карману бьет

Ну вот.

Zeka
* * * * *
Повідомлень: 1410
З нами з: 9.6.09 15:59
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення Zeka » 18.2.20 21:03

там монолитная система стоит
:cry:
Тогда понадобится Зображення
В чем выигрыш?
Когда у меня глючит передняя перекидка, я тоже хочу сингл, это нормально.

willrain
* *
Повідомлень: 155
З нами з: 18.1.19 10:14

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення willrain » 18.2.20 22:02

> Когда у меня глючит передняя перекидка, я тоже хочу сингл, это нормально.

Гммм... Ну... У меня такое бывало разве что при околонулевой температуре, когда есть снег/дождь, это все летит на перекидку, она обмерзает и не переключается. Но обычно такое происходит и с задней перекидкой, просто не сразу, так как ей чаще пользуешься. В остальных случаях - даже не знаю, что с ними надо делать, чтобы они не переключали. Тем более, ТС - "любитель ,"матрас" в хорошую погоду" (с)

snapdragon999
* * *
Повідомлень: 277
З нами з: 26.5.14 11:28
Стать: чол
Звідки: Kyiv

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення snapdragon999 » 22.2.20 09:35

> хочу перейти на 10 или 11 скоростей с 1 звездочкой спереди

Зачем терять в плавности переключения или диапазоне? Еще и за свои деньги. В чем выигрыш?

> сильно по карману бьет

Ну вот.
Хз,хочется идти в ногу со временем и чем меньше механизмов тем проще

willrain
* *
Повідомлень: 155
З нами з: 18.1.19 10:14

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення willrain » 22.2.20 11:19

> чем меньше механизмов тем проще

Синглспид тогда будет хорошим выбором. А лучше - фикс, можно даже тормоза не ставить :D

Аватар користувача
ArchangeLoL
* * *
Повідомлень: 279
З нами з: 18.4.11 17:34
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення ArchangeLoL » 13.5.20 01:09

Привет, может кто знает, как узнать покрышка бескамерная или не, с завода камера есть, но из непонятных маркировок на покрышке есть только (T.01 F) ... Покрышка vittoria peyote 29x2.1.

Аватар користувача
Angel
* * * *
Повідомлень: 687
З нами з: 12.3.07 23:57
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення Angel » 13.5.20 14:15

Привет, может кто знает, как узнать покрышка бескамерная или не, с завода камера есть, но из непонятных маркировок на покрышке есть только (T.01 F) ... Покрышка vittoria peyote 29x2.1.
Тільки по маркуванню. Судячи з сайту, має бути Tubeless Ready (TNT) на безкамерці.
Але 99%, що камерні, навіщо б їм в безкамерку камери пхати? Просто економія, камерна версія в 2-3 рази дешевша. https://www.vittoria.com/us/peyote-cross-country.html
Как пагодка в Маскве? (ц)

KosBeg
*
Повідомлень: 1
З нами з: 13.5.20 21:03
Стать: чол

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення KosBeg » 13.5.20 21:17

Дякую! Проблему вирішено

shyn
новичок
новичок
Повідомлень: 1
З нами з: 24.6.20 13:18
Стать: чол

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення shyn » 24.6.20 13:32

Всем здрасте.
Купил себе первые велотуфли в иностранном интернет магазине. Установил шипы и наслаждаюсь катанием на контактах. Но на подошвах туфлей еще есть по паре заглушенных отверстий с резьбой. Не подскажете зачем они. Может это летняя вентиляция?
Вкладення
WhatsApp Image 2020-06-24 at 13.20.24.jpeg
WhatsApp Image 2020-06-24 at 13.20.50.jpeg

Аватар користувача
ВелоДім
SiteAdmin
Повідомлень: 3962
З нами з: 18.9.09 19:25
Стать: чол

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення ВелоДім » 26.6.20 23:49

Всем здрасте.
Купил себе первые велотуфли в иностранном интернет магазине. Установил шипы и наслаждаюсь катанием на контактах. Но на подошвах туфлей еще есть по паре заглушенных отверстий с резьбой. Не подскажете зачем они. Может это летняя вентиляция?
Це місце, щоб вкрутити шипи. На той випадок, якщо плануєте катати \ бігати у брудну погоду... для кращого зчеплення...
Вкладення
шипи для мтб взуття.jpg
шипи для мтб взуття.jpg (14.63 Кіб) Переглянуто 3615 разів
Зображення

Аватар користувача
EvGaS
*
Повідомлень: 25
З нами з: 16.10.20 05:34
Стать: чол

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення EvGaS » 5.11.20 13:31

Питання по дуже помітній (-25%? може й більш) втраті накату.
А саме — накаті на асфальті й бетоні рівно чи трохи під гірку по зміні покришок. (з гірки навпаки ліпш й далі, але вел розганяється гравітацією менш, тобто їдемо повільніш й далі, хз що за глюк)

Було:
Chao Yang Mako Shark/H-5113/City (Rhino Skin 5mm) 24x1.95/47x507, 1040г, 2.9 бар, 45 кг ззаду (клон Maxxis Overdrive, важчий і з синтетичної гуми з малим вмістом каучуку, десь 30%)
Mitas/Rubena v81 Shield 26x1.50/40x559, 650г, 3.6 бар, 25 кг спереду

Стало:
Maxxis DTH 24x1.75/44x507, 460г, 3.9 бар, ±44 кг ззаду
Schwalbe CX Pro Performance 26x1.35/35x559, 405г, 4 бар, ±25 кг спереду
(*-850-900г менш з камерами мала б бути різниця)

Які можуть бути причини швидкої зупинки вела на підготовлених поверхнях? Гума нова двоскладова і взагалі якісніша складом, за відгуками що та, що та мають наче непогано себе почувати на критих дорогах. Припиняєш крутити педалі, і все, дуже швидко починаєш втрачати кінетику руху. За суб’єктивними відчуттями «тягне якорем назад» Maxxis DTH, але ще непевен. Бо ж наче асфальтово-ґрунтова покришка.
- помітно більше зчеплення?
- менший вагою маховик?
- оплавки на нових?
- старі були «розношені»?
- форма протекторів без центральних доріжок?
- надлишкова м’якість гуми чи вільніша деформація боковин покришок?
- менший результативний діаметр колеса?
- прохолодна погода й інші її фактори? (та ж наче за день нічого не змінилося, +10 й мокро/туман вже який час)
- інші фактори з власного досвіду?

Теоретично має бути одне, практично виходить інше. Просто цікаво що було не враховано «і пішло не так».
Так на прохолодну погоду влаштовує еластичністю й зчепленням періодично до весни покататись, але все ж муляє питання покришок удвоє дорожч за що були — ЧОМУ?
:-)
Несуттєво яка велорелігія — лісапед все одно колеситиме згідно законів фізики.

Аватар користувача
nobody
* * *
Повідомлень: 328
З нами з: 22.11.02 14:35

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення nobody » 5.11.20 14:47

Питання по дуже помітній (-25%? може й більш) втраті накату. <... > За суб’єктивними відчуттями «тягне якорем назад» Maxxis DTH, але ще непевен.
->EvGaS як варіант можливо поміняти покришки колесами і подивиться на ваші відчуття, як мінімум це вирішить питання задня чи передня ;)
В цілому я так розумію ви по відчуттям міряєте ті -25% втрати накату?

Аватар користувача
EvGaS
*
Повідомлень: 25
З нами з: 16.10.20 05:34
Стать: чол

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення EvGaS » 5.11.20 15:50

Так, все суб’єктив на умовах повторення знайомих відрізків.
(ні, ну важко не помітити як з велу майже мінус кіло ваги назовні маховиків-гіроскопів, чи як недокочуєш чи перекочуєш знайомі точки ландшафту)

Ідея «наукового тику» таки б могла дати відповідь на питання, та враховуючи що вел дуже в роках, то не хочеться його зайвий раз розбирати. :ROFL:
Може просто то для нових покр норма, і не знав. А може просто конкретний вел ліпш працює як каток, а не як легковуха.
Тим більш все одно на них кататиму найближчі місяці щонайменш, але питання все ж, зараза, муляє.
Стан велу переглянув все той — привід й підшипники норм. Колеса догори дриґом по 20+ обертів від одного пальцю. Єдина змінна у покришках й камерах.

Вже й набив по 4 атмосфери в колеса — і ні, не воно. Чи може вже найфантастичніший сюжет — опустив характеристики древнього дорожнього корча до «нинішніх норм морального велодакадансу». Жарт жартом, навряд теє.
Воно наче й зараз не прикладаю багато зусиль щоб підтримувати оберти чи розганятися, але все ж цікаво куди енергія таки подівається. Якось фіфті-фіфті, більш сил витрачати не став порівняно з минулим, але й очікуваного якогось полегшення не отримав — лиш доводиться частіш крутити педалі в сенсі менше пауз поки котиться. Просто загальна маса велосипеду ж не змінилася настільки, щоб інерція багатодесятикілограмової маси узагалі стала ніяка за півтора її відсотки.

Даємо пропозиції шановні, випадок цікавий й екзотичний, другої нагоди у Вас може й не бути. ;-)
Несуттєво яка велорелігія — лісапед все одно колеситиме згідно законів фізики.

Аватар користувача
EvGaS
*
Повідомлень: 25
З нами з: 16.10.20 05:34
Стать: чол

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення EvGaS » 5.11.20 17:13

Усе хлопці, ви спізнилися.
Сам розгадав.

Виявляється, що Maxxis DTH — надкомпресійна покришка.
Психонув, набив максимум автонасосом скільки вийшло — 4,4 бари з 4,5. Накат +- повернувсь, але з величезною легкістю ходу в гору, навіть попри дещо більше тертя швабри цх про порівняно зі старою обувкою.
Єдине але — вел став не те що табуреткою, а більш відчуття що в тебе став під підпружиненим сідлом якийсь мікро-двопідвіс, і в його ролі скажений баскетбольний м’яч ДТХ, що відбиває у пружини, а вони в нього і удар гаситься.

Покришка проектувалася для стрибків і тому має надлишкову напруженість й як наслідок — амортизацію, бо для того щоб вона тримала форму для твердої дороги — її треба СИЛЬНО перекачувати (від потрібного типового тиску на вашу вагу), бо навіть боковини в неї спеціально якісь недорозвинені, що вона навіть на 4 барах складалася в грушу як налягав трошки на сідло чи задній багажник.
Для не_ґрунтових поїздок Maxxis DTH треба набивати майже максималку. Не думав, що 0,4 атмосфери дадуть такий ефект при вже раніш набитих 3,5 і 4, і вона «підніметься» на свою центральну полоску жорсткої гуми. (от я ж дурень, таке «підняття» на центральну доріжку вже було з набиттям Mitas V81 Shield більш за 3,8, сам писав, сам й забув)

Щодо комфорту вона наче й м’яка лишається. Але. Все ж через надлишкову напруженість і перекачку — ну дуже стрибуче відскокує. Не знаю, як би на ній катав кочеригами в лісопарку без компенсації двох підсидільних пружин. (ні, знаю що треба на ногах, але ж то заради науки жертвував своєю мадам сіжу).

Ефект схожий за описом на модні зараз «балуни», які представляють з себе зроблені маркетологами оверпрайсові сліки, тобто просто великі пружні бублики переважно лисої гуми. ДТХ — це щось мініатюрне, схоже на їхній опис про «комфорт, амортизацію, і форми круглих слонів у вакуумі». Проте й не зовсім баллун, бо «перезаряджений» за комфортний рівень своїм «прийняв і як зараз віддам». Аналогію вже проводив — як баскетбольний м’яч поводиться. Хоча ця аналогія щодо велоколес здебільшого має негативний відтінок, тут у гарному сенсі. Хто зна, чи був би я радий такому на повному хардтейлі включно з жорстким підсиділом й сідлом, а так, для тих хто має аморт в підсиділі, ромб чи рінзен-спрінг(наша інженерія що продається китаєм) або просто пружинне сідло — таке просто море амортизації туди-сюди робить поведінку велу щонайменш цікавою. При чім не знайшов радикальних погіршень ходових якостей при такому рівні росту комфорту. Звісно ж, не прудка шосейна лань, але крім утилітарного використання як пересічного корча — на такому таки можна дещо.
#crazy_pilot

+повороти і траєкторії колес завдяки дуже витягнутій передній плямі контакту більшого вужчого колеса що погано піддається на боковий зсув — і доволі скругленій плямі ззаду, через форму покришки для БМХ, ще й протектором який трохи підминається і розрахований широко лежати на поверхні… Повороти ну просто шікарні. Не те що це дає швидкості, та втрат саме через повороти дуже мало, порівняно з однаковим діаметром і покришками. Та й деякий бонус — вел більш йде туди, куди спрямоване переднє колесо, а заднє більш повертає і йде дешо внутрішнішою траєкторією в повороті, ніж зазвичай (обидві покришки не тягнуть кожна у свій напрям, а одна наполегливіша, коли інша податливіша). Тобто вас менш мотає туди-сюди як центр маси, а вільнішим переднім колесом можна більш перекладати галс, коли ви самі знаходитесь ближче до точки спокою.
Знову ж — це не дає очевидних переваг на гонках, дешевизни у виробництві, і найчастіш вигляда просто страшно на непризначених рамах, і просто найчастіш заборонене в правилах велоспорту. Але як люди на зарубіжних оглядах вже помічали — чомусь це дає якусь маловловиму, але комфортність.
Несуттєво яка велорелігія — лісапед все одно колеситиме згідно законів фізики.

Serjuk
*
Повідомлень: 3
З нами з: 10.11.20 20:56
Стать: чол

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення Serjuk » 10.11.20 21:58

Доброго времени. Посоветуйте метку трекер или сам трекер для велосипеда. Для определения местоположения велосипеда в лесу. Часто езжу в лес и отхожу от велосипеда, потом иногда в зарослях сложно найти велосипед. На велике есть сигнализация можно пультом включить звуковой сигнал и узнать в какой стороне велосипед, но радиус пульта не сильно большой. Заранее спасибо.

Serjuk
*
Повідомлень: 3
З нами з: 10.11.20 20:56
Стать: чол

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення Serjuk » 10.11.20 23:07

Все привет. Посоветуйте хорошую мужскую шапку для покатушек поздней осенью и зимой. С влаговыводящими свойствами и непродуваемую, потеет голова а потом мерзнет. Может кто Craft или Dexshell юзает отзовитесь) Заранее спасибо.

whynot
* *
Повідомлень: 151
З нами з: 12.9.11 01:53
Стать: чол

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення whynot » 15.11.20 01:51

Доброго времени. Посоветуйте метку трекер или сам трекер для велосипеда. Для определения местоположения велосипеда в лесу. Часто езжу в лес и отхожу от велосипеда, потом иногда в зарослях сложно найти велосипед. На велике есть сигнализация можно пультом включить звуковой сигнал и узнать в какой стороне велосипед, но радиус пульта не сильно большой. Заранее спасибо.
Якщо таке зробити, треба думати від вже мертвого спорту -- полювання на лис. Якщо відшукаєте на титрубі -- одразу зрозумієте що не злетіть.
Але можу запропонувати простіше рішення. Поважні GPS мапи вміють те що зветься "point of interest" або POI. Тобто, кидаєте ровера у хащі, позначаєте POI, кружляєте лісом, коли треба -- визначаєте де знаходитесь і де треба бути. Але, якщо GPS у телефоні лайно, то мабуть краще не перевіряти.
--
А ти готовий до третьего майдану?

Аватар користувача
Uda4nik
*********
Повідомлень: 2578
З нами з: 23.7.09 00:58
Стать: чол
Звідки: Донецк -> Киев, Борщаговка

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення Uda4nik » 16.11.20 09:07

На велике есть сигнализация можно пультом включить звуковой сигнал и узнать в какой стороне велосипед, но радиус пульта не сильно большой.
Cпробуйте збільшити радіус дії пульта за рахунок нормальної антени. Антеною може бути відрізок дроту довжиною у чверть-хвилі радіосигналу (довжина дроту має значення!), який приєднується до штатної внутрішньої антени в разі потреби.


Повернутись до “Технозона”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість