Питання від "чайників". Акт третій.

Будь-які "залізячні" питання
Zeka
* * * *
Повідомлень: 989
З нами з: 9.6.09 15:59
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення Zeka » 22.12.18 15:05

Прослужит дольше то, что будет лучше обслуживаться - чистка там, смазка, все такое...
Но если дело не в цене - то можно и ХТ, кассета на алюминиевом пауке, который меньше коцает барабан втулки. Ну и вес аж на десятки грамм легче!

VooDoo
*********
Повідомлень: 3490
З нами з: 22.3.04 20:36
Звідки: офіційний бомж

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення VooDoo » 22.12.18 16:44

Кассета Shimano SLX CS-HG81 11-36 10зв - или - Кассета Shimano Deore XT CS-M771 11-36 10зв ???)) ( стоитShimano CS-HG50-10 11-36)
Звезда Shimano Deore M617 38T - или - Звезда Shimano SLX M675 38T - или - XT??? (стоит Shimano M627 (38-24))


Дело не в цене, а в том что мне нужно для покатушек (не для гонок) с моим немаленьким весом - брать Deore или XT? Что дольше прослужит?)))
Більш висока група зовсім не значить що таке залізо буде витривалішим. По зірці на 38 в даблі я з міркувань саме вандалостійкості і одночасно значно нижчої ціни давно перейшов на стальну зірку 36 зубів deore, колись під час розпродажу на забугорному сайті за них просили 10 чи 12 євро, це дешево і сердито, і що дуже важливо - матеріал сталь, а не алюміній, що покращує "ресурс", значно дорожчі алюмінієві при рівних умовах проживуть менше, хоча якщо не доглядати як писали вище... то все легко доводиться до стану сюрикена, ось фото зірок на 36 нової та із вбитої трансмісії:
viber image.jpg
Рекомендую саме стальну на 36, не має значення що вона може бути під 9х трансмісію, є сумісність з 10х ланцюгами, то все маркетинг.

По касеті те ж саме - якщо барабан задньої втулки не алю, то не має сенсу гнатися за вищою групою, бери найдешевше і це ніяк не вплине на ресурс, просто буде більша вага, що в умовах покатушок практично непомітно.

Аватар користувача
Роман81
* *
Повідомлень: 114
З нами з: 15.3.16 17:42
Стать: чол

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення Роман81 » 25.12.18 15:59

Дякую,так і підозрював) Барабан "алю", тож...

Аватар користувача
sNapas
* *
Повідомлень: 114
З нами з: 30.1.17 12:28
Skype: snapas13
Стать: чол
Звідки: Киев

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення sNapas » 7.1.19 15:58

С Рождеством ребзя!
подскажите по ширине покрышки, планирую катнуть по асфальту, горный gt avalanch, трасса + город. репид роб 2,25 слишком жирные, шумные и быстро стираются, хочу взять чисто для велотуризма + города.

будет ли разница между 1,75", 2" и 2,2"?


Schwalbe Big Ben Active K-Guard 27.5˝x2.00˝ -412 грн
Maxxis Pace 27.5˝х2.10˝ -425 грн
Schwalbe Land Cruiser Plus Active PunctureGuard E-25 27.5˝х2.00˝ - 665 грн
Schwalbe Energizer Plus Performance GreenGuard E-50 27.5˝x1.75˝-750 грн есть они и 2"
дорогие не рассматриваю, так как являюсь нубом и любителем)
----
GT Avalanche Elite
2017: 802км
2018: 640км
2019: 0км

VooDoo
*********
Повідомлень: 3490
З нами з: 22.3.04 20:36
Звідки: офіційний бомж

Re: Питання від "чайників". Акт третій.

Повідомлення VooDoo » 7.1.19 20:33

будет ли разница между 1,75", 2" и 2,2"?
Звісно буде. Якщо плануєш використовувати виключно для асфальту та набивати високий тиск від 3+атм, то в принципі можна взяти і більш вузьку - вийде "недошосе", але більш універсальним і трохи важчим варіантом буде широка покришка, на ній можна зменшити тиск та за рахунок наявного об'єму м'якенько їздити по грунту.
дорогие не рассматриваю, так как являюсь нубом и любителем)
Та будь-який напівслік, чим менше шипів посередині, тим кращий накат по асфальту. Взагалі необов'язково міняти обидві покришки, достатньо лише одну задню, адже передня незначно впливає на накат та відповідно дуже повільно зношується.


Повернутись до “Технозона”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей